Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2010623 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1785 : 22.03.2013 03:35:02 »

Parasta tässä päivässä on yö ja jumalattoman pitkä puhelu ystävän kanssa joka soitti harmeissaan mutta asiat kääntyivät hyvin  Smiley Terapioitiin toinen toisiamme.

Sisustusfiilis jatkuu. Ihanaa että tulee uusia värejä kotiin   smitten
Eilen ostin uudet verhot ja aamulla tulee uusi matto sekä lisää viherkasveja. Parvekeen siivoan viikonloppuna ja sinne laitan uudet lyhdyt
Oon nähnyt niin hölmöjä unia tällä viikolla että olen herännyt omaan nauruuni. Mieheni osoitti myös unessa merkin josta tuli vahva olo. Tällasesta läsnäolosta mä tykkään, siis se että henkimaailmasta ilmoitetaan TADAA kuuntele mua unimaailmassa.
Ei tarvitse näyttäytyä, siirrellä tavaroita ym. Eiks inkkareilla ollut lause "Uni on kuoleman veli?"
Mun ex-ex- mies ilmestyi myös meedioistunnossa. Hän tappoi itsensä kolmisen vuotta sitten
Me seurusteltiin parikymppisenä ja senkin jälkeenkin oltiin tosi läheisiä.
Meediokin kysyi onko mulla veli henkimaailmassa. Tiesin heti kenestä on kyse. Hän oli kuin veli ja rakastin sitä miten hyvin mieheni ja vanha kumppanini tulivat toimeen keskenään  smitten smitten

Tiedän että ne katsoo mun perään vieläkin  Wink Liikutun omista sanoistani koska välillä tulee niin ikävä mutta tiedän tasan tarkkaan että rakkaani ovat ekana vastassa kun täältä lähden
Tänään mieheni kuolemasta on 4 kk

Tässä läppärin vieressä on hänen antamansa ikonit, enkelikortti ja ruusuvedet  angel

No niin, tunteilu loppukoon. Unta palloon, aamulla toimintaa ja illalla bilettää  Smiley

Mukavaa perjantaita astroväki  smitten



tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1786 : 22.03.2013 13:40:14 »

Perjantai Afro

Naapuri paistaa pannulla makkaraa tuoksusta päätellen, ja mulla on ollut jo monta päivää hirveä kiuasmakkaran himo Grin Puhumattakaan just tehdystä makkarakeitosta.. Em. systeemeihin paras on ehdottomasti HK:n sininen Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1787 : 22.03.2013 23:05:50 »

http://www.lily.fi/juttu/kun-luen-seiskaa

 Grin Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1788 : 22.03.2013 23:14:54 »

http://www.lily.fi/juttu/kun-kayn-lapi-viikonlopun-ohjelmaani

Afro Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1789 : 24.03.2013 00:10:19 »

Pari ilmaista numeroa Tekniikka&Talous-lehteä Afro Cheesy Sitten kun rikastun, niin tilaan ainakin Talouselämän kestona.. Huomasin työharjoittelussa ollessani, että onpa mukavaa (taas vaihteeksi) lukea kasa talouslehtiä samaan aikaan kun on ruoka-ja kahvitauoilla.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1790 : 25.03.2013 21:25:09 »

Muistin ostaa kaupasta lihatonta luomu-hernekeittoa Cool Se on parasta smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1791 : 26.03.2013 17:18:41 »

Tähän asti tää päivä on sujunut oikein hyvin  Smiley Sain raha-asioita hoidettua heti herättyäni ja menin tyytyväisenä takasin petiin. Vahingossa nukahdin uudestaan ja näin ihan älyttömästi unia joita pystyin kontroloimaan kun tajusin olevani unessa. Vaikee selittää ja tosi harvoin tapahtunut. Siistiä  Cheesy
Lääkäri just soitti. Lisää verikokeita ja tulokset selvii varmaan sadan vuoden kuluttua.

Mieheni on käynyt täällä eilen aamulla sekä tänään, tuli uneenikin. Hänestä lähtee joskus hieman surullinen energia koska asiat jäi meidän välillä niin kesken. Pääosin hänen energiansa on kuitenkin kannustavaa ja positiivista  Smiley
Nyt pitäis saada mummon "kääritään hihat" energia käyttöön koska on hieman aloitekyvytön fiilis ja tekemistä riittää
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1792 : 26.03.2013 19:01:02 »

ööööö juu käytii miehen kans syömäs
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1793 : 26.03.2013 19:13:56 »

Gangnam style Afro Tässähän sitä menee loppuviikko kun opettelee tanssimaan sitä Grin
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1794 : 26.03.2013 20:27:21 »

öhöm... sain vessanpöntössä olevan tukoksen omin avuin hoidettua, edellisillä kahdella kerralla on pitänyt soittaa talonmiehet paikalle. nyt ajattelin että "ja en varmaan soita!!", marssin vessanpöntön luokse ja sainpas kuin sainkin sen taas vetämään. : D
että joo, parasta tässä päivässä. : D
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1795 : 26.03.2013 23:00:47 »

Kun kirjoitin ton viimeisimmän viestin, tuli aivan kamala levottomuus. En pysynyt paikallani sit millään. Ulos tunnin kävelylle jolloin mieli rauhoittui ja sit alkoi action.
Olen puuhastellut ja siivoillut koko illan sekä juorunnut puhelimessa mutta ihmeen energinen olo vieläkin.
Juttelin puol tuntii sitten puhelimessa parvekkeen ovella ja tuijottelin taivaalle: TÄHDENLENTO  smitten
Kolmas jonka elämässäni olen nähnyt.
Olispa onnenmerkki  Smiley
Törmäsin ulkona siihen nuoreen rokkarikundiinkin ja menin ihan hämilleni. Vaihdettiin pari sanaa ja sit vaan lähdin kävelee. Miksi?Huh? Jotenkin menin lukkoon kun näin sen pitkästä aikaa.
Tekis niin paljon mieli soittaa tai tekstaa. Toiv nähdään jossain lähimaastossa pääsiäisenä.
Mä en aio pitkiä pyhiä yksin kotona nököttää
Täpisen kun ajattelen sitä ihmistä  Cheesy Niin komee, herkkä, taiteellinen....ja ihan liian nuori.
Kai sekin hämmentyi kun annoin pakit aiemmin, mut silloin oli niin vähän aikaa mieheni kuolemasta.

Oon ollu neljä kuukautta pyhä nainen ja tää vaihe saa loppua ihan lähiaikoina. Pääsiäismuna
« Viimeksi muokattu: 26.03.2013 23:02:20 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1796 : 30.03.2013 04:56:33 »

Noita-akka palasi baarista luuta sojossa, kissa kainalossa  crazy2
Olen tavannut tänään taas niin mukavia ihmisiä että joku hyvä karma mulla jotenkin on tällä osa-alueella.
Ei ole sattumaa että ollaan nähty leijona-miehen kanssa kolme kertaa lähiaikoina. Ei mitään sexual juttua vaan tosi vahva yhteys. Tosi helppo puhua ja "minä lumoan hänet" sanojensa mukaan
No tietenkin lumoan vaikka naapurin mummon jos olen ollut miltei koko viikon yksin himassa ja todellakin pohtinut ihan liikaa kaikkea mahdollista. Sitten kun "pääsen irti" on sitä asiaa aika helevetin paljon
Huomasin torstai-iltapäivänä et tää vati kaaaaatuuuu ja lähdin shoppailee.
Ostin kaikkea muuta kuin sitä mitä piti, tuhlasin, ajelin taxilla, kävin baarissa pikasiiderillä jolloin törmäsin Jormaan 66v jonka lumosin myöskin ja hän halusi myös mun numeron kuunneltuaan mun monologia vartin.

Nyt kyllä naurattaa kun tätä kirjoitan mutta alkuviikko....suoraan helvetistä. Mielialavaihtelu aivan järjetön ja ainut mikä auttoi oli lähtee ulos kävelee. Olen siivonnut ja sotkenut yhtä aikaa.
Toisaalta just tällanen skitsokausi on kaikista paras luovuuteen.
Mielettömästi ja mielettömiä unia, kirjoitusfiilis, sisustaaINNO-oloissa, maalaa, laulaaaaaaa

Juttelelin leijonan kanssa tunnin puhelimessa. Herätin. Mulla on oikeesti niin mukava uusi ihminen tässä vaiheessa jossa sitä kaipasinkin. Mua paljon vanhempi mies, tosi lahjakas, viisas ihminen.
Sain ruusun häneltä  Smiley Se on nyt meedion maalaaman enkelitaulun vieressä

Samassa kohdassa oli ruusu jonka mieheni osti mulle joka viikko. Nyt taas itkettää kun kirjoitin ton
Enkä tajua sitä miksi meedio maalasi tolle enkelille ihan samanlaiset pitkät hiukset mitkä miehelläni oli.
Kuva on tosi kaunis väreiltään mutta miksi selvä maskuliinisuus ja sama hiusjuttu?
Meedio vielä kysyi heti kun tavattiin silloin 13.päivä et minkäs väriset hiukset M:lla olikaan?
Miks sen piti maalata mun enkelille kuolleen mieheni hiukset?

Mä soitan sille pääsiäisen jälkeen ja kysyn tota koska nyt häiritsee näköjään taas kaikki.
Leijona tulee hakee iltapäivällä jos haluun mennä ostoksille. Ei kiinnosta taas mikään.
Siihen olen tottunut että päivän mittaan voi muuttua muutaman kerran mieliala mutta nykyään voi vaihtua alle puolessa tunnissa. Se ON huolestuttavaa.

Koitan käydä ostamassa kuitenkin uuden takin tänään ja meen kissaterapiaan leijonan kotiin.
Mä rakastan kissoja ja ne tajuu jostain kumman syystä myös noita-akkaa....


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1797 : 30.03.2013 15:39:05 »

Tiedän että tämä pääsiäinen tulee jakamaan ajan, siis ennen ja jälkeen. Vaihtuu kuukausikin maanantaina. Oma kuukausi  Smiley Oli vapauttavaa itkee ja vollottaa yöllä.
Nyt on tasainen olo. Vuoristoratamielinen ei sais juoda alkoholia oikeestaan ollenkaan koska se heiluttaa balanssii paljon.
Olen kyllä happy että olen tavannut Leijonan  smitten
Ollaan ystävytty tosi nopeesti. Nyt oon kahden vaiheilla pitäiskö lähtee "ihmisten ilmoille" vai ei. Taas kaks pyhää putkeen joten ehkä kannattais liikkua juu. Mä heräsin just ja herättelen itseeni kirjoittamalla.
Tule, tule hyvä päivä - koko astroväelle  smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1798 : 30.03.2013 16:34:11 »

pikkarille oikein mukavaa päivää myös!  smitten

mä menen illalla siskolle syömään hänen tekemää Sacherkakkua ja kahvittelemaan, namnam! <3
Sitten oli vähän puhetta että jos oltais myöhemmin illalla lähdetty käymään kuppilassa kuuntelemassa musiikkia ja juomassa muutaman olusen, mutta kattoo nyt toteutuuko tuo suunnitelma. Mä kyllä ehdin jo intoilla ja kasasin sängyn päälle muutaman bilemekon kenkineen.. öhöm. : D
mukava olo taas moneen päivään! on tässä tarpeeksi tullutkin jo masisteltua. (:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1799 : 31.03.2013 18:21:44 »

Kiva fiilis kun pääsen ensi viikolla elämäni ensimmäistä kertaa hierojalle  Smiley
Olen aika lukossa niska-hartiaseudulta ja haluun jumituksen pois. Ikivanha hierojaukkeli hieroo päästä jalkapohjiin
Vyöhyketerapia tuntuu ihanalta vaikka sattuu vähän.
Hitto tekis mieli mennä taas baariin  buck2
On niin lauantaiolo. En päässyt eilen himasta muualle kuin lähikauppaan ja luulin nukahtavani pystyyn jo alkuillasta.
Tapahtui kuitenkin yöpiristyminen ja katsoin ortodoksisen pääsiäisjumalanpalveluksen alusta loppuun
Kauheen sosiaalinen olo eikä ketään saa kiinni. grrr!!
Mä lähden siiderille nyt
tallennettu
Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: