Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2008123 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1800 : 01.04.2013 02:04:04 »

Olipa mukava ilta  Smiley
Tulin pari tuntia sit kotiin ja olen niin tyytyväinen että lähdin ulos. Ystäviä, musiikkia ja naurua   smitten
Frendi järjestelee mulle treffejä  Cheesy
Näin selvän merkin alkuillasta. Kävelin mietteissäin ja mustarastas lensi ihan lähelle ja jäi tien viereen puolen metrin päähän laulamaan. Jäin tsiigaa sitä lintua ja se vaan lauloi siinä ihan rauhassa. Luulin että se on jotenkin vammautunut tai muuten vaan sekasin kun ei pelännyt mua ollenkaan
Sit tajusin, mustarastas = blackbird. Merkki mieheltäni.
 
Ystävä intoilee niistä treffeistä enemmän kuin minä mutta se kyllä sai tartutettua täpinän minuunkin.
Tuntematon mies osti ruusun ja joku häiriötapaus lähti taas perään. Piti ilmoittaa KOVAAN ääneen, ei kiinnosta, älä seuraa. Toinen kerta tänä vuonna kun aletaan stalkkaa
Olen pienessä yöhurmoksessa kaikista ihanista ihmisistä jotka ovat oikeesti ystäviä. Rakastan  smitten smitten

Mukavaa huhtikuuta astroväelle  Smiley
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1801 : 01.04.2013 18:10:01 »

Jännät meiningit eksän kanssa. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1802 : 02.04.2013 15:15:26 »

Kyllä yhteiselo ystävien kanssa antaa voimaa  smitten
Eilen tavattiin ja meno oli kuin jossain hullujen huoneella. Sairaan hauskaa  Cheesy

Nyt paluu ns arkeen. En käsitä miten mä sotken nykyään näin paljon. Likaista ei edelleenkään ole mutta jotenkin tavarat, lehdet, vaatteet on jossain kasoissa.
Löysin divarin tästä lähimaastosta jonne vois viedä vanhoja Pahkasikoja
Kevätsiivousinnostus vähän tyssähti mutta jatkuu tällä viikolla kun tänne tulee uusia huonekaluja ja lisää viherkasveja.
Sohvan piti tulla jo yli viikko sit mutta pykiiiiiii toimitus

Jotenkin yleishyvä olo kuitenkin. Kevyt energia  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1803 : 03.04.2013 18:00:57 »

Olipas taitava hierojapappa  Smiley Sanoi että tosi hyvä että tulit tässä vaiheessa sillä olisit tullut ennen pitkää tosi kipeeksi. Ihan ihmeellinen olo kun niska ja hartiat on ihan kuin vapautuneet. Pappa sanoikin että olet kyllä tosi juntturassa. No, en o enää  Cheesy
Puhuttiin kuolemasta koska hänen kummipoikansa, mun ikäinen kundi, oli kuollut tänä aamuna sydäriin.
Lintu oli tuonut viestin ennen kun tää papparainen oli saanut puhelun.
Hän otti mut vastaan kotonaan. Sillä oli paljon hyvinvoivia kukkia ja samanlaisia mitä mullakin on.
Hyvä energia ja tosiaan taitava ukkeli vaikka ikä melkein 80v  smitten
Parantajapappa Taikakäsi
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1804 : 04.04.2013 15:32:35 »

Huomaan niin selvästi olon muutoksen kun niska-hartiaseutu on auki. Pää tuntuu erilaiselta  Smiley
Tosi kiitollinen olen sille parantajapapalle  smitten
Odottava olo tästä päivästä... Jotain hyvää on tulossa  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1805 : 05.04.2013 17:42:11 »

Johan oli yö! Viimeyönä oli sellainen vuoristoratafiilis et alta pois. Ikävän ja surun kautta seksiin ja intohimoon (ei teoissa) innostukseen sit pelon kautta kaipaavaan ikävään.
Se mieheni kuolleena nähnyt kundi soitti mulle kun annoin eilen numeroni ja haluun mennä sinne paikalle sen ihmisen kanssa koska tää juttu hämää mua.
Se on jotenkin tahattoman hauska ihminen ja aura jotenkin niin auki että luen kuin avointa kirjaa ja hän hämmästelee ihan kuin hölmö lapsi.
Mun huumorintaju on muuttunut ihan oudoksi. Naureskelin yöllä et eka mun mieheni aiheuttaa kamalan näyn tälle ihmiselle hänen työmatkallaan ja sit myöhemmin tapaa vaimon joka on outo ja pelottava  Grin
Silti se haluu nähdä mut tänään eli on ns. ollaan kavereita - treffit
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1806 : 07.04.2013 05:13:32 »

Tästä on tullut niin outo kuvio etten tiedä mitä ajatella. Se ihminen saa mun tunteet niin pintaan että olen itkenyt ja nauranut tänään vuoron perään
Kaiken lisäks ihastunut minuun ja soittaa/viestittelee. Imartelee puheissaan ja on jopa mustasukkainen
Olen niin sekaisin tunteissani. Aivan valtava ikävä miestäni ja itkuinen on ollut tämä yö
Kuitenkin tämä uusi ihminen vetää mua pinnalle mutta tuntuu että vielä on aivan liian aikaista minkäänlaiselle seurustelulle
Luulin päässeeni jo pahimman yli ja kyllä olenkin mutta silti reaktio edes ajatuksesta että uusi mies tulis ovesta sisään on jotenkin aivan vieras ja ei kiitos
Kuitenkin kaipaa kosketusta ja samalla vierastaa sitä kuin ruttoa kun ei ole oma ihminen kysees.
Tän sit kirjoitan Parasta tässä päivässä-ketjuun  uglystupid2
Joo, prodigy  crazy2
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1807 : 07.04.2013 16:06:59 »

Oli mukava aamu eksän asunnolla, tykkään niin paljon viettää sen kanssa aikaa kyllä ettei mitään järkeä. (:
Ja huomenna tai ylihuomenna saunomaan ja katsomaan leffaa samaiseen osoitteeseen. mä oon niiiin ilonen!  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1808 : 07.04.2013 17:47:03 »

Oi että ilastuin kun löysin "kirkkokamaa" ristejä, tuohuksen pitimen ja sitä kiveä josta lähtee savua. Täällä tuoksuu ihanalle  Smiley Lunta sataa. Ystävä lainas mulle Ljudmila Rumjantsevan kirjan Elimistö puhtaaksi pastolla ja ruokavaliolla. Ostin Rhonda Byrnen Taikavoiman toissa viikolla enkä ole päässyt alkua pidemmälle.
Voisin lopettaa tän netissä roikkumisen ja ruikuttamisen ja keskittyy itseni vahvistamiseen
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #1809 : 07.04.2013 19:51:04 »

Täälläkin ihana aamulenkki exän seurassa  Grin

Meillä on aina vaan yhdessä niin mukavaa  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1810 : 08.04.2013 18:32:47 »

Iso kupariastia jonka löysin eilen oli oudossa paikassa ihan keittiön alakaapin takaosassa jonne en todellakaan olisi sitä laittanut koska kupari on kaunista ja tykkään pitää esillä.
Siellä oli ristikoruja ja sitä hiiltä mitä ortodoksit käyttää kirkossa. Kaikkee muutakin pikkusälää löytyi siitä mikä viittasi kuolleeseeni, mm hänen nuorimman tyttärensä valokuva.
Tänä aamuna läsnäolontunne ja naksuminen sekä kolaukset herätti mut ja taas kaapin ovet ihan auki.

Olen treffannut sitä uutta kundia kaksi kertaa ja hän on laittanut mulle vkl:na yli kymmenen viestiä ja haluis tavata tänään. Kiva tyyppi eikä se enää pelkää mua niin paljon  laugh joten meen treffaa sitä tossa illemmalla.
Miten sielu voi olla mustasukkainen? Sitä olen miettinyt koko päivän

Tänään taas labrassa ja lääkärissä. Saattoihan toki olla että hänen aamuvisiittinsä liittyi niihin asioihin. Niin että tosiaan on hengessä mukana kuten olen toivonutkin
Perjantaina on mun synttärit ja silloin hän ainakin tulee moikkaa. Siitä olen varma  Smiley
Vieläkin tyytyväinen että ne ristit löytyi, laiton pitkään hopeiseen ketjuun kaksi ja ne on sydänchakran kohdalla.
 smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1811 : 09.04.2013 23:56:44 »

No ni. Kävin tänään "ruumiin näkijän" kanssa siinä mestassa josta mieheni oli löytynyt.
Sama tie mutta max 100 metriä on heitto eli meediokin oli vähän väärässä.
Mä pyysin apuja matkaan mukaan ja seisoin siinä kohdassa jossa mieheni oli ollut jäätyneenä lumiukkona maassa
Mulle näytettiin osa hänen matkastaan. Aivan kamala olo hänellä on ollut. Oksennellut ja kävellyt miten sattuu tien laidasta toiseen ihan sekavana hirveessä ilmassa.
Koittanut tulla kotiinpäin mutta vastatuuli oli tehnyt olon vielä kamalammaksi joten kääntynyt tulosuuntaan, kävellyt pienen matkan ja tuupertunut maahan. Sydänkohtaus. Nopea kuolema.
Nopeasti myös irtautunut kehostaan ja tän tunsin jo aiemmin samana mitä meedio sanoi että hän jäi tuijottamaan kehoaan et tässäkö tää elämä nyt oli.
Tuli jotenkin helpottunut olo vaikkei ne "kuvat" mitään kaunista olleetkaan.

No nyt se on läpikäyty mun osalta tän olenko oikeassa paikassa suhteen.

Eteenpäin  Smiley

Sain kauniin merkin matkalla kotiin  angel. Samas veneessä tai ainakin hengessä elellään vieläkin mutta jossain vaiheessa on kummankin päästettävä irti koska mun elämä ei mene eteenpäin eihä hänen kehityksensä jatku siellä jos pyörii tällä tasolla ja mä hurahdan taas liian nopeesti niihin juttuihin.
Taas alkoi naksahtelee nurkissa. Tätä mä tarkoitan
Päivän iso oivallus  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1812 : 11.04.2013 17:34:32 »

Kaisa ja puoli valtakuntaa smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1813 : 12.04.2013 18:21:38 »

Kolmen päivän angstin jälkeen lähdin ulos ostoksille ja kävelin reippaasti. Niin paljon parempi olo  Smiley
Aivot toimii, veri kiertää.
Kohta uudestaan ulos tapaamaan ystävää. Ihminen on todellakin luotu liikkumaan.
Paikallaan olo ja liiallinen asioiden kelailu ei ainakaan mulle sovi. Nyt vielä kun olen jättänyt gluteenin pois ruokavaliosta tuntuu selvästi ero kun ravinto imeytyy paremmin.
Miksei tollastakaan kukaan lääkäri ole tajunnut vaan meediolta tämänkin vinkin sain?

Olen ajatellut Harriettia suurella rakkaudella. Ihana ihminen  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1814 : 13.04.2013 01:07:13 »

Ihana riemukas ilta ystävien seurassa  Cheesy Mulla oli eilen synttärit ja tapasin ystävän mut sit yht`äkkiä koko lähipiiri olikin koossa kun yksi toisensa jälkeen ilmestyi paikalle vaikkei mitään synttäreitä edes pitänyt viettää
Hölinää, mölinää, naurua  smitten
Tosi mukavaa pitkästä aikaa kiitos ihanien ihmisten  smitten smitten smitten
Äitini antoi ihanimman lahjan. Vanhanaikainen valokuva-albumi täynnä muistoja elämäni varrelta, vauva-ja lapsuusajan kuvia, sukujuhlia, häitä ja hautajaisiakin - eri vaiheita.
Tosi hieno  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: