Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979222 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1830 : 20.04.2013 17:53:54 »

Keltainen lukioaikoina  2funny Kiitos muru, päivän eka nauru  Smiley
Mulla on niin ihme suhde faijan kanssa. Me tapellaan ja huudetaan toisillemme. Tehdään pikasovinto samana päivänä ja sit hän tuo jotain
Eilen oli tosi törkeä sanoissaan ja huusi mulle kun sain allergiaoireet siitä paskaisesta pesukoneen huoltajaukosta (masina on vieläkin mustissa sormenjäljissä) Sick! Ihan kuin se olis mun vika et olen niin jumalattoman herkkä
No tänään tuli sit lohdutuslähetys joka sisälsi kaikenmaailman pesuaineita, ihovoiteita ym
Tervettä menoa joo  uglystupid2 Koko family on outo
Ihanaa kuitenkin että aurinko paistaa  smitten
On satanut niin paljon ja nyt jos vaan saadaan lisää paistetta, ei kestä kauan kun alkaa luonto alkaa vihertää
Kävin tunti sit kaupassa ja alkoi hermostuttaa jonossa joka tuntui tod matelevan. Enkeli alkoi väreillä vieressäni ja siitä ihanasta lähti ilon energiaa paljon. Hymyilin ja vieläkin hyvä olo kun ajattelen sitä
Niin toivon että jokainen näkisi oman enkelinsä edes joskus ymmärtääkseen miten paljon meitä rakastetaan  angel smitten
Soitin ystävälleni ja kuuntelin hänen murheitaan. Sit hän alkoi nauraa tosi vapautuneesti, tajusin että se ilon enkeli kosketti häntä  angel Kolme viikkoa myöhässä olleet menkat alkoi samantien
Sitä kundia olen tapaillut joka näytti mieheni kuolinpaikan ja hän on alkanut muistaa uniaan sen jälkeen kun tavattiin ja ollaan puhuttu tosi paljon
Jollain tavalla mun auttajan rooli alkaa hahmottua. Hyvä  Smiley

Tuli tästä omasta viestistäni jotenkin outo olo kun luin uudestaan vaikka totta joka sana.
Tyttöystäväni on ihanan vapautunut sexual mutta mä en pysty edes ajattelemaan muita kuin se mitä oli.
Ja niin kauan kuin sitä mietin, ei uutta tulekaan. Frendi sanoi vkl:na että olen ihan psyk.som kipee eikä muuta. Jaaha, jos vierestä tempastaan henkimaailmaan ihminen joka on tyydyttänyt kehon niin seksuaalisesti, haastanut henkisesti sekä stimuloinut älyllään
Ei sentäs trauma mutta melkein on tajuta se etten varmaan ikinä löydä niin karismaattista, monipuolista ihmistä. GRRRRRR!!! Ei pitäis ajatella negaa...mut oli paljon aikoja joita missään nimessä en haluis takasin
Ihan mieletön ristiriita ja liikaa minäminä-ajattelua mut silti... Mun haastaja on pois
« Viimeksi muokattu: 22.04.2013 04:40:02 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1831 : 20.04.2013 20:01:20 »

Keltainen on uusi musta Afro Porkkanat ovat muutenkin tosi hyviä, tai ainakin noi oli mitä äsken söin..
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1832 : 22.04.2013 02:58:16 »

En tiedä parasta vai pahinta päivässä mutta mä rakastan kuollutta enemmän kuin yhtäkään elävää ihmistä.
Jos nää ilmiöt loppuis kokonaan, ymmärtäisin paremmin päästää irti mutta miten pystyn siihen jos jatkuvasti tapahtuu jotain mikä muistuttaa hänestä?
Avasin tv:n kun tulin himaan ja mun täti siellä lauleskeli rakkaudesta
Sitä ennen oli monta selittämätöntä tapausta. Alkoi itkettää heti kun tulin kotiin ja toinen tuli niin lähelle heti.
Ystävä saattoi mut kotiin ja katsoin jo kaukaa miten täällä välähtelee sininen valo kuin tv olis päällä. Ei ollut. Sininen energia kyllä oli ja vahva läsnäolontunne. Tiesin heti.
Otin mieheni valokuvan käteeni ja puhuin ääneen. Seinässä välkähti samantien ja mulle tuli rauhallinen olo.
Tuntuu hullulta sanoa että tunnen hänen rakkautensa voimakkaammin kuin eläessä mutta niin vaan on.
Meedio sanoi myös että hyvin vahva ihminen oli ja edelleen henkimaailmasta käsin myös voimakas, voinko olla tuntematta? No en todellakaan
Jumiin ei sais jäädä mutta...
Kaksi ihmistä pyysi apuani ja näihin maallisiin tulisi keskittyä enemmän. Mieli vaan vaeltaa jossain ihan toisella tasolla
Otin pienen ikonin mukaan kun lähdin ulos. Sen voimaa todella tarvittiin. Rankkoja juttuja kuulin ja koitan nyt jotenkin auttaa. Mukavaa alkavaa viikkoa Astroväelle siunausten kera. Aurinkoa  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1833 : 22.04.2013 12:07:31 »

Kesälinnut ovat saapuneet, peipot västäräkit ynm.. :Smiley   smitten smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1834 : 22.04.2013 16:50:23 »

Hah, löysin&ostin Pertti Kurikan Nimipäivät-paidan Afro
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1835 : 23.04.2013 14:35:30 »

Potkaisin oppariprosessin liikkeelle, ja ennen kuin alan kuuntelemaan luentopätkiä yrittäjyydestä kehitysmaissa niin katson Blondin koston Afro Niin kiinnostavaa kuin toi yrittäjyysaihe onkin niin vaatii ihan pirusti keskittymiskykyä (koska in english), joten ekaks rentoutusta ja chai-teetä.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1836 : 23.04.2013 14:38:34 »

Potkaisin oppariprosessin liikkeelle, ja ennen kuin alan kuuntelemaan luentopätkiä yrittäjyydestä kehitysmaissa niin katson Blondin koston Afro Niin kiinnostavaa kuin toi yrittäjyysaihe onkin niin vaatii ihan pirusti keskittymiskykyä (koska in english), joten ekaks rentoutusta ja chai-teetä.

Biorytmitkin ovat harvinaisen oikeassa, koska on väsynyt ja voimaton fiilis joka paranee vain oikealla seuralla&oikealla tekemisellä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1837 : 24.04.2013 01:13:11 »

En saa unta koska eilinen ilta oli niin erikoinen.
Tapasin ihmisen jota en ole nähnyt aikoihin. Sama nimi kuin kuolleella miehelläni ja nyt kuin tarkemmin katsoin hyvin paljon kasvoissa samaa. Muusikko, kitaramies
Olen hämmästynyt, ihmeissäni koska se ihminen on kiinnostunut tapailee mua ja alkoi puhuu niin kummallisia et jäin pää vinossa kuuntelemaan mitä toi selittää
Tämä tapahtui pankkiautomaatilla alkuillasta. Sanoi että on menossa iltabisselle ja tule mukaan jos kiinnostaa jutella enemmän.
Menin niin pihalle että soitin äidille  crazy2 idiot2 En todellakan normal soittele kenellekään mitä tehdä omissa ratkaisussani
Menin siihen ravintolaan ja pyysin sen miehen ulos tupakalle. TUIJOTIN pitkään et mitä sä haluat oikeesti. Meillä on kuulemma samanväriset silmät. Tule sisälle, jutellaan lisää. Suunnitteli ystävänsä kanssa yhteisen tuttavansa polttareita ja kyseli vinkkejä. Puhuttiin musiikista
Jos miestä vaan voi kauniiksi sanoa, hän todellakin on mutta myös raamikas ja pituutta 190 cm
Kauniskomeaihana  smitten
Koskin pitkästä aikaa toiseen ihmiseen siis muuhun kuin ystävään. Outo tunne mutta ihana  Smiley Halattiin pitkään ja hän alkoi kertoa miten kaipaa sielunkumppania. Onneksi kolme ystävää sattui paikalle ja jäin juttelee heidän kanssaan. Hämmentynyt olen edelleen.
Ihana kohtaaminen kuitenkin  smitten

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1838 : 24.04.2013 16:26:02 »

aurinko paistoi
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1839 : 24.04.2013 20:29:45 »

Johtamisen tentti tehty, 7 sivua tekstiä tuli yhteensä. Kohta lisää opiskelujuttuja ja sitten ulos raitista ilmaa haukkaamaan Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1840 : 25.04.2013 15:23:45 »

Enkun esitys pidetty ja onnistuin samalla saamaan tyypit innostumaan opiskelusta Jenkeissä Grin Harmi, että setäkään ei ole kertonut näistä koulussa -aivan taatusti tietää näistä jutuista- koska moni tosiaan hyötyy mahdollisuudesta oppia kieltä sekä taitoja.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1841 : 25.04.2013 19:27:10 »

Näin isukkia pitkästä aikaa! (:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1842 : 25.04.2013 21:38:12 »

Enkun esitys pidetty ja onnistuin samalla saamaan tyypit innostumaan opiskelusta Jenkeissä Grin Harmi, että setäkään ei ole kertonut näistä koulussa -aivan taatusti tietää näistä jutuista- koska moni tosiaan hyötyy mahdollisuudesta oppia kieltä sekä taitoja.

Oli kans huippua lojua kaverin luona sohvalla ja katsoa kun sen tytär pelasi Simsiä Grin Vähän kuin jotkut peruskoulupojat, jotka menevät kaverin luokse ja toinen katsoo vierestä kun toinen pelaa Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1843 : 26.04.2013 14:54:38 »

Kuu valvotti puoli kasiin asti ja unet jäi tosi miniks. Olen tyytyväinen et jalka voi paremmin ja aamu oli tosi kiva. Kylpyhuoneen ovi oli auki, valot päällä ja kaapin ovet auki. Ei mun jäljiltä  Smiley
Taas silitettiin uneen ja sain ikäänkuin telepaattisen viestin kun mietin jalkaa: "Hengitä värejä"
Toimii  Smiley
Tosi jumalattoman pitkiä yökirjoituksia mulla mut löysin siitä hp-palstan myöskin sikapitkästä kirjoituksesta lääkkeen jota tarvitsen. Jostain löydettävä hyvä neurologi.
Toiveikas olo ja ihan eri fiilis kuin eilen. Pesukone alkoi toimia myöskin. Kiva  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1844 : 26.04.2013 15:07:37 »

Taas junalla halki Suomen  Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: