Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979831 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1815 : 13.04.2013 11:19:58 »

Tästä taitaakin tulla koko vkl synttärit  Wink Frendi soitti just duunista et lähetääks tänäänkin. Olen maailman huonoin biletyksestä kieltäytyjä  crazy2

Haluun jakaa kauniin kokemuksen viime yöltä. Pyörin ja hyörin olohuoneen sängyssä ja kuuntelin yöradiota.Itkeskelin vähän ja puhuin ääneen miehelleni  Sit yllättäen aloin tuntee kosketusta selkärangassa. Ihan kuin sulalla yms olis koskettu. Siitä "kosketus" eteni kaulalleni.
Tajusin sit ettei tää ole mikään enkeli. En jaksanut alkaa tutkii sen ihmeemmin vaan ristin käteni ja pyysin suojelusta.
Sit ymmärsin kuka mua lähestyy. Sen jälkeen koin ihmeellisimmän kokemukseni koskaan näiden ilmiöiden suhteen
Mieheni ikäänkuin ympäröi mut energiallaan, kokovartalohalaus täynnä Rakkautta. Se oli enemmänkin kuin sulautuminen yhteen samaan energiaan. Niin siisti etten ikinä ole kokenut mitään herkän kaunista.
Nukahdin niihin energioihin.
Näin meediosta niin elävää unta etten tienny heti herätttyäni ollaanko me oikeesti käyty sellanen keskustelu
Sit muistin ton yöllisen tapahtuman ja aloin itkee. Spiidaan nyttenkin kun tätä kirjoitan.
Hieman herkkä olo joo mutta ei paha. Kokemus oli vaan niin vahva.
Mieheni tuli henkimaailmasta sanoakseen "Hyvää Syntymäpäivää kulta"  Ihana  smitten smitten smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1816 : 15.04.2013 16:32:02 »

- Systeemiäly 2006
- softatestaus
- aamulla satoi vettä
- veljenpojan synttärikekkerit ensi kuussa

= Pretty good day this far and soon it will become even better Cool
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1817 : 15.04.2013 18:40:50 »

Oli mukavaa hengailla taas "eksän" kanssa. (:

Ja aamuinen hammaslääkärillä käyntikin meni tällä kertaa oikein leppoisasti, vaikka yleensä kammoankin siellä käyntiä ihan älyttömästi. Sitä kun menee oikealla fiiliksellä sinne niin kyllä se siitä. (:

Ja myöhäiset synttärionnittelut pikkari!  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1818 : 15.04.2013 18:40:58 »

MIKÄÄN ei oo enää jämähtänyttä!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1819 : 16.04.2013 08:58:28 »

Jos sitä tänään värjäis tukan!
Parasta on myös ilo ja nauru Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1820 : 16.04.2013 14:46:14 »

Kiitoskiitos  Smiley
Mäkin olin hoidossa tänään fysioterapeutilla koska olen onnistunut saamaan koko vasemman puolen kehostani ihan jumiin. Tunnin rentoutus/hengitysharjoitus auttoi jo tosi paljon.
Mun psyykkinen stessi alkoi saada fyysisiä kiputiloja aikaan
Nyt mulla on tosi kevyt kotijumppaohjelma. Sali ja juokseminen, kaikki hiemankin rankempi on kielletty.
Venyttelyä, syvärentoutusta, kävelyä, joogaa ja kevyttä tanssahtelua  Cheesy
Siinä liikuntasuositus kesään asti

Lääkäri soitti just testien tuloksista ja hiphei!!! Aivolisäkearvo on normalisoitunut. Nuppia ei tarvitse kuvata.
Allergiataipusta jos mitä sorttia löytyi kyllä mut ei haittaa
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 15:06:53 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1821 : 17.04.2013 14:07:18 »

Ulkona on sateinen, harmaa päivä mutta sisäinen säätila on erittäin aurinkoinen.
Sain hoidettua eilen monta tärkeetä juttua ja tänään voi keskittyä kotitöihin ja sisustamiseen.
Olen niin kiitollinen että lääkäri soitti eilen vaikka suunnitelman mukaan ensi maanantaina olisi ollu yhteydenotto  Epätietoisuus ja odottaminen on inhottavaa.
Ajattelin jo että jos tän kaiken päälle tulee vielä lisäsairaus, tulee mun jaksaminen olee tosi koetuksella mut onneks uutiset oli hyviä.

Aika menee kyllä nopeammin mitä vanhemmaks tulee. Ylihuomenna tulee kuluneeks viisi kuukautta mieheni kuolemasta mutta aikavääristymä näkyy peilistä myös koska jostain kumman syystä mä en vanhene.
Tää ei ole mikään itsekehu. Olen ollut monta vuotta ihan samannäköinen mikä on suoranainen ihme kun ottaa huomioon mitä kaikkee olen läpikäynyt ja elämäntavat ollu mitä sattuu
Uskovainen ystäväni sanoi aikoinaan että Herra on antanut sulle kauneuden ja nuoruuden muttei terveyttä.
Kamalan kuullosta! Mikään, ei mikään tässä maailmassa ole terveyttä tärkeämpää.

Tänään alkaa sarja ihmisistä jotka on parantumattomasti sairaita. Kuuntelin puoliunessa kun aamu-tv:ssa oli joku sen sarjan tekijöistä haastattelussa. En nyt kirjoitakaan enempää vaan katson sen uudestaan nyt heränneenä ja palajan myöhemmin

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1822 : 17.04.2013 15:51:06 »

^ Mä olen kans melko ikinuori, se on meillä ns. geeneissä ja velikin menisi yläasteikäisestä mikäli sillä ei olis hiusraja alkanut karkailemaan. Onneksi sen verran on ulkoasu tai tyylitaju kehittynyt, että poliisit eivät ole enää viime aikoina pysäytelleet jos etsivät joitain 13v kotoa karanneita punatukkaisia tyttöjä.. Sanoivat todella hyvin säilyneeksi kun viimeksi erehtyivät Tongue

Kirjastosta kasa leffoja -> teetä mukiin ja Sherlock Holmes pyörimään!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1823 : 17.04.2013 17:04:01 »

Hehee onnekas  Smiley
Toki geeneillä on merkitystä ja omista hiuksista en edes haluu puhua koska näytän peikolta, mutta kasvaa ja vahvistuu vielä normaaliks.
Aurinko tuli esiin  smitten
Ihan kuin olis saanut tänään lisää happea niin henkisesti kuin fyysisetikin. Viime yön unessa olin perustamassa punk-bändiä jonka nimi oli Vanha Pano   crazy2 heräsin nauraen. Paras alku päivälle  laugh
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1824 : 18.04.2013 15:06:24 »

Luulen, että babyface on melko hyödyllinen ominaisuus sitten kun alkaa olla viiskymppinen ja työelämässä sorsitaan entistä enemmän ulkonäköseikkojen takia.

Hirveesti mielenkiintoisia hommia, väsyttää kun aikaerojen takia on liian houkuttelevaa tehdä juttuja öisin ja plaah.. Huono omatunto vätystelystä. Ei se auta kun skarpata ja aikatauluttaa kaikki. Onneksi on kasassa lisää elokuvia katsottavaksi Afro

Parasta päivässä se, että kohta alkaa ajattelemaan liikaa in english.. Ei voi enää kuunnella ö-luokan poppia, koska biisien sanoitukset ovat vielä tökerömpiä kuin mitä tökeröllä yleensä tarkoitetaan Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1825 : 19.04.2013 11:44:16 »

Aitoja insinööriuutisia vuodesta 1961 Afro
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1826 : 20.04.2013 00:10:30 »

Angstipäivästä huolimatta illasta tulikin mukava. Yksin kotona miettien asioita ja saaden sävelestä kiinni taas.
Kodissani ei vilku seinissä eikä kummallisia lähestymisiä henkimaailmasta ole ollut
Joskus elämänhalu voi tosiaan olla syvällä pinnan alla mutta pulpahtaa pintaan niin että saa uudestaan motivaation olla olemassa.
Näihin aikoihin mun ystävät soittaa ravintoloista ja haluu apua omiin ongelmiinsa. Usein käy niin mutta onneksi ei tänään.
Olen kehittänyt perjantaista kuolemapäivän ja siitä voisin alkaa luopua.
Uskovainen ystäväni näytti tummempan puoleensa mutta osasin ottaa senkin vastaan ok.
Kovasti nyt koulutetaan.
Liikaa kotona oleminen ja ajatusten pyörittäminen eri tasoilla ja näkökulmista saa aikaan köpömummo-olemuksen
Joka paikka kipee ja valivalivali
Huomenna vois lähtee ulos ihmisten seuraan. Viikko meni ihan omissa oloissa.
Mukavaa viikonloppua astroväelle siunausten myötä

tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1827 : 20.04.2013 14:07:05 »

Kävin metsälenkillä ja suihkussa ja oi että miten euforinen olo. smitten
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1828 : 20.04.2013 15:10:26 »

Se että alan kohta katsomaan elokuvia Afro Muuten olenkin melko kalmainen ja pölähtänyt.. Pitäis olla kotisolarium crazy2

Juttelin kaverin kanssa yöllä puhelimessa ja samalla kattelin parvekkeen ovelta kun tosta lähibaarista kompuroi tänne meidän pihan suuntaan tuttu äijä (tai ainakin siltä se näytti) Grin Se mm. jäi vähäksi aikaa seisomaan keskelle tietä ja sitten se jotenkin pääsi eteenpäin, silmät seiso päässä jne. Tuoltakohan minäkin näytin viimeksi kun kävin yökerhot jne. läpi enkä todellakaan muista että mitä reittiä kävelin keskustasta tänne kotiin.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 15:12:14 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1829 : 20.04.2013 16:26:44 »

Se että alan kohta katsomaan elokuvia Afro Muuten olenkin melko kalmainen ja pölähtänyt.. Pitäis olla kotisolarium crazy2

Juttelin kaverin kanssa yöllä puhelimessa ja samalla kattelin parvekkeen ovelta kun tosta lähibaarista kompuroi tänne meidän pihan suuntaan tuttu äijä (tai ainakin siltä se näytti) Grin Se mm. jäi vähäksi aikaa seisomaan keskelle tietä ja sitten se jotenkin pääsi eteenpäin, silmät seiso päässä jne. Tuoltakohan minäkin näytin viimeksi kun kävin yökerhot jne. läpi enkä todellakaan muista että mitä reittiä kävelin keskustasta tänne kotiin.

Paitsi että jos alkais syömään taas kunnolla porkkanoita, sillä saa väriä naamaan.. Olin kuulemma ihan keltainen lukioaikoina kun vedin joka päivä kilotolkulla porkkanoita ja lanttua.

Toinen vaihtoehto alkaa liikkumaan vain öiseen aikaan ulkona. On toi lähi-abc:kin auki 24 asti, joten onnistuu kaupassakäynti samaan tapaan kuin vanhoina hyvinä aikoina Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: