Parasta tässä päivässä on yö ja jumalattoman pitkä puhelu ystävän kanssa joka soitti harmeissaan mutta asiat kääntyivät hyvin

Terapioitiin toinen toisiamme.
Sisustusfiilis jatkuu. Ihanaa että tulee uusia värejä kotiin

Eilen ostin uudet verhot ja aamulla tulee uusi matto sekä lisää viherkasveja. Parvekeen siivoan viikonloppuna ja sinne laitan uudet lyhdyt
Oon nähnyt niin hölmöjä unia tällä viikolla että olen herännyt omaan nauruuni. Mieheni osoitti myös unessa merkin josta tuli vahva olo. Tällasesta läsnäolosta mä tykkään, siis se että henkimaailmasta ilmoitetaan TADAA kuuntele mua unimaailmassa.
Ei tarvitse näyttäytyä, siirrellä tavaroita ym. Eiks inkkareilla ollut lause "Uni on kuoleman veli?"
Mun ex-ex- mies ilmestyi myös meedioistunnossa. Hän tappoi itsensä kolmisen vuotta sitten
Me seurusteltiin parikymppisenä ja senkin jälkeenkin oltiin tosi läheisiä.
Meediokin kysyi onko mulla veli henkimaailmassa. Tiesin heti kenestä on kyse. Hän oli kuin veli ja rakastin sitä miten hyvin mieheni ja vanha kumppanini tulivat toimeen keskenään

Tiedän että ne katsoo mun perään vieläkin

Liikutun omista sanoistani koska välillä tulee niin ikävä mutta tiedän tasan tarkkaan että rakkaani ovat ekana vastassa kun täältä lähden
Tänään mieheni kuolemasta on 4 kk
Tässä läppärin vieressä on hänen antamansa ikonit, enkelikortti ja ruusuvedet

No niin, tunteilu loppukoon. Unta palloon, aamulla toimintaa ja illalla bilettää

Mukavaa perjantaita astroväki