Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4135808 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1755 : 20.03.2013 02:29:44 »

En todella käsitä millä noi mun kukat on selvinnyt talven yli kun hoitaja on ollut puolikoomassa koko pimeän ajan
Yksi on roskiskunnossa mutta muut on sinnitelly uskomattoman hyvin
Lisää tulee tällä viikolla ja muutenkin järjestelen tätä kummallista kotiani hieman uuteen uskoon.

En ole löytänyt mistään sellasia vedenvihreänturkoosisävytettyjä olohuoneen verhoja vaikka ollaan etsitty.
Niissä pitää olla syvyyttä
Tällä viikolla ne tulee vaikka kiven ja kannon alta. Matot on ongelma koska oltava niin tarkka allergian takia.

Oinaan aika alkoi  Smiley Sopii erittäin hyvin. Tuleen ei saa jäädä makaamaan. Little less conversation little more action  Wink
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1756 : 20.03.2013 05:47:52 »

Kohta töihin ja tiedossa kiireinen päivä- sopii erittäin hyvin ettei jää aikaa ajatella muuta.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1757 : 20.03.2013 08:49:48 »

Eilen ensimmäistä kertaa kokeilin 5/2 -paastoa. En toki laskenut kaloreita kovin tarkkaan,
mutta ehkä noin puolet vähemmän söin ja napostelin kuin normipäivänä.

It made all the difference, if you know what I mean.... Wink  knuppel2
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1758 : 20.03.2013 08:54:10 »

OT:

Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.

Voi tulla pientä nokkapokkaa, jos tuota sananlaskua menee laskemaan tuhansille
suomalaisille, jotka optimistisesti ovat mm. Erkki Sinkon ohjeita noudattaen
ostaneet Nokian osaketta sanotaan vaikka 7  euron keskihinnalla. Hinta on tällä
hetkellä noin 2.5 euroa...

:Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1759 : 20.03.2013 17:18:06 »

Tekis mieli ehdottaa tätä taiteenmuotoa entisille työkavereille Tongue Tulisi varmaan pataan, hah Grin

http://www.lily.fi/sites/files/imagecache/lily_column_inline_image/wysiwyg_imageupload/7964/pyyhetaidetta3.jpg

http://www.lily.fi/sites/files/imagecache/lily_column_inline_image/wysiwyg_imageupload/7964/pyyhetaidetta2.jpg

http://www.lily.fi/sites/files/imagecache/lily_column_inline_image/wysiwyg_imageupload/7964/pyyhetaidetta4.jpg
tallennettu
isla-vera
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1760 : 20.03.2013 23:58:32 »

Parasta tässä päivässä on ehdottomasti Caroline Myssin kirja Hengen Anatomia sekä tarot-korttini.
Yritin lukea kyseistä kirjaa pari vuotta sitten, mutta se oli liian vaikeaa luettavaa. On ihana huomata miten paljon on henkisesti tässä ajassa kehittynyt, olen ahminut kirjan kahdessa päivässä lähes loppuun  smitten

Henkinen itsensä etsiminen on aina ollut minulle (ja varmasti muillekin) hyvin raskasta ja olen jättänyt asiat aina kesken, koska ahdistukseni on kasvanut niin suureksi, että olen vain lamaantunut ja palannut vanhoihin ehdollistumiin. Jo tänään huomasin ahdistusta kehossani ja meditoinnin jälkeen tulikin itku ja tuskastuminen, että tässäkö sitä taas ollaan...

Päätin hakea jumissa olevaan olooni apua tarot-korteista ja nyt osui kortit niin nappiin että onnellisuuden aalto pyyhkäisi ylitseni.
On ihana käydä nukkumaan tällä hyvällä tunteella, kyllä kaikki järjestyy, kunhan antaa muutoksen tulla, eikä taistele sitä vastaan  smitten
tallennettu

plutonic power
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1761 : 21.03.2013 18:38:43 »

se että lapseni ei ollutkaan niin kipeä,jaksaa jo kiukutella
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1762 : 21.03.2013 19:40:53 »

Lusmuilua harrastettu pari päivää -> ah.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1763 : 22.03.2013 02:35:02 »

Parasta tässä päivässä on yö ja jumalattoman pitkä puhelu ystävän kanssa joka soitti harmeissaan mutta asiat kääntyivät hyvin  Smiley Terapioitiin toinen toisiamme.

Sisustusfiilis jatkuu. Ihanaa että tulee uusia värejä kotiin   smitten
Eilen ostin uudet verhot ja aamulla tulee uusi matto sekä lisää viherkasveja. Parvekeen siivoan viikonloppuna ja sinne laitan uudet lyhdyt
Oon nähnyt niin hölmöjä unia tällä viikolla että olen herännyt omaan nauruuni. Mieheni osoitti myös unessa merkin josta tuli vahva olo. Tällasesta läsnäolosta mä tykkään, siis se että henkimaailmasta ilmoitetaan TADAA kuuntele mua unimaailmassa.
Ei tarvitse näyttäytyä, siirrellä tavaroita ym. Eiks inkkareilla ollut lause "Uni on kuoleman veli?"
Mun ex-ex- mies ilmestyi myös meedioistunnossa. Hän tappoi itsensä kolmisen vuotta sitten
Me seurusteltiin parikymppisenä ja senkin jälkeenkin oltiin tosi läheisiä.
Meediokin kysyi onko mulla veli henkimaailmassa. Tiesin heti kenestä on kyse. Hän oli kuin veli ja rakastin sitä miten hyvin mieheni ja vanha kumppanini tulivat toimeen keskenään  smitten smitten

Tiedän että ne katsoo mun perään vieläkin  Wink Liikutun omista sanoistani koska välillä tulee niin ikävä mutta tiedän tasan tarkkaan että rakkaani ovat ekana vastassa kun täältä lähden
Tänään mieheni kuolemasta on 4 kk

Tässä läppärin vieressä on hänen antamansa ikonit, enkelikortti ja ruusuvedet  angel

No niin, tunteilu loppukoon. Unta palloon, aamulla toimintaa ja illalla bilettää  Smiley

Mukavaa perjantaita astroväki  smitten

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1764 : 22.03.2013 12:40:14 »

Perjantai Afro

Naapuri paistaa pannulla makkaraa tuoksusta päätellen, ja mulla on ollut jo monta päivää hirveä kiuasmakkaran himo Grin Puhumattakaan just tehdystä makkarakeitosta.. Em. systeemeihin paras on ehdottomasti HK:n sininen Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1765 : 22.03.2013 22:05:50 »

http://www.lily.fi/juttu/kun-luen-seiskaa

Grin Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1766 : 22.03.2013 22:14:54 »

http://www.lily.fi/juttu/kun-kayn-lapi-viikonlopun-ohjelmaani

Afro Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1767 : 23.03.2013 23:10:19 »

Pari ilmaista numeroa Tekniikka&Talous-lehteä Afro Cheesy Sitten kun rikastun, niin tilaan ainakin Talouselämän kestona.. Huomasin työharjoittelussa ollessani, että onpa mukavaa (taas vaihteeksi) lukea kasa talouslehtiä samaan aikaan kun on ruoka-ja kahvitauoilla.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1768 : 25.03.2013 20:25:09 »

Muistin ostaa kaupasta lihatonta luomu-hernekeittoa Cool Se on parasta smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1769 : 26.03.2013 16:18:41 »

Tähän asti tää päivä on sujunut oikein hyvin  Smiley Sain raha-asioita hoidettua heti herättyäni ja menin tyytyväisenä takasin petiin. Vahingossa nukahdin uudestaan ja näin ihan älyttömästi unia joita pystyin kontroloimaan kun tajusin olevani unessa. Vaikee selittää ja tosi harvoin tapahtunut. Siistiä  Cheesy
Lääkäri just soitti. Lisää verikokeita ja tulokset selvii varmaan sadan vuoden kuluttua.

Mieheni on käynyt täällä eilen aamulla sekä tänään, tuli uneenikin. Hänestä lähtee joskus hieman surullinen energia koska asiat jäi meidän välillä niin kesken. Pääosin hänen energiansa on kuitenkin kannustavaa ja positiivista  Smiley
Nyt pitäis saada mummon "kääritään hihat" energia käyttöön koska on hieman aloitekyvytön fiilis ja tekemistä riittää
tallennettu
Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: