Sivuja: [1] 2 3 ... 40
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiduille ymv. teksteille o,a topici ~ketju  (Luettu 291583 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 24.01.2009 16:06:15 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=27939.msg229787#msg229787

Kaikki keskustelu hukkuu tänne loppumattomaan kanavointivirtaan..
Eikö kanavoinneille voisi perustaa oman palstan ja siirtää nämä sinne?


Hei Kurpitsa  kiitos kun otit asian- ilmiön puheeksi  smitten  smitten

olen kanssasi aivan preciis samassa linjassa että näinhän siinä käy http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Fruit_Stall_in_Barcelona_Market.jpg/1000px-Fruit_Stall_in_Barcelona_Market.jpg että jotain oleellista saattaa jäädä huomaamatta - ja  totta
juuri tämä ETTÄ kaikenkaikkiaan keskustelut nk. henkisistä aiheista ja henkimaailman ilmiöistä - kuten topicin nimikin on JÄÄVÄT AIKA VÄH'ÄLLE.

JOSSAIN VAIHEESSA TARKOITTAAA AIONEITA  Wink SITTEN KOETIN ITSE RATKAISTA ASIAA NIIN ETTÄ TIETYT SAMAT KANAVOINNIT eli ESMES Uriel PARANTAA TAI Arkkienkeli Mikaelin KUUKAUSIKIRJEET MENISI PÖTKÖÖN SAMAAN AIHEESEEN.  mutta SILLOIN saattaa myös jäädä jotain huomioimatta kun otsakkeet viesteissä ja kanavoinneissa vaihtuvat ja monet lukevat vain jonkun tietyn viestin TOTTA että on myös heitä ja meitä, itse mukaan luettuna, jotka lukevat säännöllisesti jotain tiettyä kanavointi tai kirjoitus sarjaa... smitten

OK. koetin ihan samalla ajatuksella joskus laittaa kanavoinnit yhdeksi AIHEEKSI, mutta ihan sama juttu, silloin näkyisi vain teksti kanavoinnit eikä otsakkeet ... Embarrassed

ELI kuten totesit KANAVOINNILLE oma kohtansa tyyliin " HENKIMAAILMAN ILMIÖITÄ" tai " YLEISTÄ" ja niistä teksteistä kiinnostuneet löytävät silloin tekstit juuri oikeasta paikasta KUN taas tämä HENKIMAAILMAN ILMIÖITÄ jää silloin keskustelu - ajatusten, kokemusten vaihto topiciksi ...

Mielellään mielipiteitä aiheesta tänne  - sillä en minä itseni vuoksi tai SEN vuoksi että
"koetan ihmisille tuputtaa jotain tietoa "  knuppel2 näitä kanavointeja tai samankaltaisia kirjoituksia tuo - vaan senvuoksi että oma kokemani kuitenkin on että niillä on lukijansa - ja tulkoon nyt mainituksi että näitä kanavointeja oli täällä jo ennen meigätyttöä  Cool Itse kyllä löydän kirjoitukset itselleni tai saan meililootaani MUTTA ihan intuitiotani kuulostelen aina ja joka kerta ETTÄ mitä tänne kirjoituksena tuon. OK.

Ja vielä tämä ETTÄ sikälimikäli kun YLLÄPITO tai Seppo Tanhua olisi näihin kanavointiteksteihin puuttunut SE olisi sitten ollut siinä. Oma kokema edelleen on että paikkansa ja lukijansa ynnä kokijansa  näillä  teksteillä on.

Itse koen näin että kanavoinnit ovat tämän ajan laadun mukaisia . Eli jos ja kun kaikki aiheesta kirjotettaisiin kirjaksi NIIN se olisi jo " jopa joiltain osin vanhentunutta" ennenkuin kirja olisi luettavissa." Ainakin joidenkin tietojen osalta. Ajan laatu on todella toinen kuin silloin ennen  Wink kun jokin kirja saattoi olla "ajan hengessä ja laadussa" vuosikausia. TOTTA tietenkin on etteä edelleen on sitä " perustekstiä" joka on ja pysyy mutta suurelta osin tieto/tietoisuus ja sen merkitys yksittäiselle olemukselle/ihmiselle>/sielulle on muuttunut.

OK: minun kokemuksesta tästä ei kannata kehittää juupas eipäs väittelyä - se ei johda mihinkään VAAN että yhdessä pohdimme asiaa ja koetamme löytää toimivia ratkaisuja JOITA sitten saamme viedyksi ihan YLLÄPIDOLLE asti...  smitten





tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #1 : 30.01.2009 23:36:49 »


 Joop ja Kyllä! smitten

Jotenkin rikkonaiseksi menee tämä ketju kun kanavoinnit täyttävät sen. Huh
Ja kuten tiedätkin varmaan Aaviisuinen,en todellakaan sano kritisoiden,vaan kaipaan myös selkeyttä sikin sokin sekametelisoppaan.

Oma ketju olisi paras vaihtoehto,koska kanavointeja on mielin määrin.Hyvin olet kuitenkin valinnut! smitten
Luen omasta lootastani nuo Uriel parantaa kanavoinnit,mutten juurikaan muuta.Ovat lyhyitä ja niissä on aina myös Indigo ja Kristallilapsista tärkeää tietoa.

En tiedä onko keskustelu henkimaailman asioista loppuun kaluttu,vai johtuuko palstan sekavuudesta,mutta kai sitä voisi koettaa.
Vai olisiko sitten tuo luku ja mikälie vinkkilinkki ketju?

Mutta kiitos kuitenkin Aaviisuinen kun olet näitä tuonut tänne.Eivät kaikki niitä ole lootaansa tilanneet ja joku voi oivaltaa jotain hyvinkin tärkeää omaa elämäänsä avartavaa.

Sanokaa nyt immeiset hyvät jotain mielipiteitä,ettei sitten jälkikäteen taas jurputeta. Wink  smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2 : 02.02.2009 19:55:08 »





Kiitos Chandra  smitten sanoistasi - ja vielä kerran , että eivät ole minulle mikään itseistarkoitus nämä tänne tuomani tekstit, osa kanavoituja, osa ei. Tarkoitan ettei ole mitään tarvetta olla  :Smiley angel "maailmanparantaja" ...  ja aivan hyvin voin lopettaa niiden tekstien tuomisen tänne. Oikeastaan olen joskus laittanutkin suoran linkin Uusi Maa = Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille sivustolle. Josta löytyy nämä tekstit. Ja tässä viestissä jälleen tuo linkki.

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa
Aaviisuinen
smitten smitten smitten



http://i146.photobucket.com/albums/r248/adrian875/d7v7nely7nsp7r3d.jpg
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 13.04.2009 17:55:07 »

kanavointia

SOPIMUKSET OVAT OHI
 
Kirjoittanut Geoffrey Hoppe ( www.crimsoncircle.com)
Huhtikuun 2009 uutiskirjeestä
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Minun ei tarvitse muistuttaa teitä siitä, että kaikki muuttuu. Kaikki muuttuu niin nopeasti, että on vaikeaa pysyä mukana. Vai pitäisikö sanoa, että vanhan energian mielelle ja tietoisuudelle on vaikeaa pysyä mukana muutosten hyörinässä.
 
Kenties yksi vaikeimmista ja eniten levottomuutta herättävistä muutoksista on sopimustemme loppuminen. Määrittelen "sopimuksen" henkiseksi sopimukseksi toisten elämässämme olevien ihmisten kanssa. Sopimuksen piiriin voi kuulua syntyminen tiettyyn biologiseen perheeseen, työskenteleminen jonkun kanssa tässä elämässä, eläminen tietyllä maantieteellisellä alueella, yhdistyminen henkiseen ryhmään, jonka kanssa on oltu aiemmin, tai koko elämänpolun loppuunsaattaminen.
 
Vaimollani Lindalla ja minulla oli eräänlainen sopimus olla yhdessä tässä elämässä. Sopimus tehtiin luultavasti toisissa ulottuvuuksissa ennen tätä elämää ja se perustui menneisyyden kokemuksille ja halulle luoda yhdessä tässä elämässä. Linda ja minä tapasimme neljännellä luokalla (11-vuotiaina), aloimme seurustella 17-vuotiaina ja menimme naimisiin ollessamme 22-vuotiaita. Kaikki vain lokasahti paikoilleen, koska sopimuksemme viitoitti tietä.
 
Tiedän, että minulla oli sopimus työskentelemisestä tiettyjen ihmisten kanssa, mikä auttoi luomaan tämän Crimson Circlen. Norma Delaney ja Garret Annofsky, John Kuderka, Michelle MacHale, Jean Tinder ja Jan Brouwer - vain muutamia mainitakseni.  Minulla oli sopimus Lee Carrollin tapaamisesta ja hänen kanssaan työskentelemisestä. Tiedän näiden olleen sopimuksia sen synkronismin ja helppouden vuoksi, miten kaikki tapahtui, ja sen syvän tuttuuden vuoksi, mikä tuntui tavatessamme. Ei ollut mitään tarvetta jään rikkomiseen tai toiseen tutustumiseen. Panimme vain tuulemaan.
 
Minulla oli sopimus Tobiaksen kanssa työskentelemisestä. Yhdessä teimme sen kauan, kauan sitten. Se meni jotenkin näin: Tobias pysyisi ei-fyysisessä ulottuvuudessa, kun taas minä tulisin fyysiselle maapallolle. Oikeaan aikaan hän esittäytyisi minulle ja alkaisimme työskennellä yhdessä. Sulautuisin yhteen hänen kanssaan ja hän toisi viestinsä ryhmällä, joka tunnetaan shaumbrana. Sitten työmme olisi tehty ja Tobias liittyisi seuraamme täällä 3D-maailmassa.
 
Mutta valitettavasti sopimuksemme ovat loppumassa tässä uudessa energiassa. Se on yksi eniten levottomuutta aiheuttavimmista ja tyhjimmistä kokemuksistamme tässä elämässä. Olemme tottuneet sopimuksiin. He ovat antaneet mukavat puitteet olemassaolollemme ja kokemisellemme. He ovat olleet eräänlainen itse aiheutettu kohtalo. Voisimme itse asiassa kulkea elämän läpi puolitranssissa ja vaeltaa yhdestä sopimuskohdastamme toiseen.
 
Kun sopimuksemme loppuvat tässä elämässä, tulee tunne "mitä seuraavaksi, mitä minun pitäisi tehdä, mitä henki haluaa minun tekevän?" On pitkä, tyhjä hiljaisuus, jota seuraa sisäinen vastaus: "Mitä haluat tehdä?" Niin vapauttavalta kuin tämä saattaakin kuulostaa, emme ole tottuneet tällaiseen henkiseen vapauteen. Kenties olisi melkein helpompaa ottaa uusi tehtävä hengeltä sen sijaan, että täytyy tehdä päätöksiä itse?
 
On myös syvä tunne siitä, että aikamme maan päällä on loppu. Kun kaikki sopimukset on täytetty, mitä tehtävää enää on? Kenties on aika mennä takaisin kotiin, pysyä sivussa tämän kiihkeän muutoksen aikana. Tiedän useiden shaumbrojen tehneen tämän.
 
Noin vuosi sitten Tobias kertoi minulle, että sopimuksemme oli ohi. Se mitä hän ja minä olimme sopineet tekevämme Crimson Circlen osalta, oli tehty. Se oli hyvin outo tunne. Tobias sanoi, että hän pysyisi maisemissa heinäkuuhun 2009, muttei kauempaa. "Mutta Tobias", vaikeroin, "entä minä? Mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi?" Tiedätte jo vastauksen, koska tekin olette kuulleet sen: "Mitä tahansa haluat."
 
Se on iso kysymys: mitä haluat tehdä? Ei ole mitään sopimuksia. Ei karmaa. Ei vaatimuksia. Se on kuin vapautumista armeijasta palveltuaan koko elämänsä ajan. Niin paljon kuin ehkä onkin halunnut pois sieltä, on kummallinen tunne, kun vapautumispäivä lopulta tulee. Mitä nyt?
 
Olen havainnut jotain hyvin tärkeää viime kuukausien aikana. Minulla ei tarvitse olla vastausta tuohon kysymykseen! Minun ei tarvitse istua alas kirjoittamaan uutta elämänpolkua. Minun ei tarvitse tehdä uutta suunnitelmaa. Vielä tärkeämpää, minun ei tarvitse kantaa huolta siitä, että joku muu kirjoittaa sen puolestani, jos epäröin tehdä sen itse! Voin vain OLLA tällä erää! Voin käyttää aikaa vanhoista sopimuksista irtipäästämiseen ja vain oleskella, kunnes pystyn todella tuntemaan, mitä haluan tehdä seuraavaksi.
 
Adamus Saint Germainilla ja minulla ei ole samanlaista sopimusta, kuin minulla oli Tobiaksen kanssa. Minun ei tarvitse tehdä töitä hänen kanssaan. Siksi voin valita! Kun kysyin Adamukselta, miltä uusi ohjelma näyttäisi, hän siirtää kysymyksen takaisin minulle. Toisin sanoen, hän ei vastaa kysymykseen, ennen kuin kerron, mitä haluaisin tehdä. Hmm. Tämä on varmaan "uuden energian" tapa tehdä asioita.
 
Katsokaa omaa elämäänne ja sopimuksianne. Onko työnne liukumassa pois? Muuttuvatko ihmissuhteenne? Tuntuuko henkinen työ ikään kuin häviävän pois? Ja nyt isoon kysymykseen: mitä SINÄ haluat tehdä? Kuten Tobias lainasi Charles Dickensiä shoudissa 8: "Meillä on edessämme kaikki asiat - eikä meillä ole edessämme yhtään mitään." Saamme valmiiksi sopimuksemme ja on meistä kiinni, mitä valitsemme seuraavaksi. Valitkaa ilossa ja yltäkylläisyydessä. Valitkaa sitä, mikä saa sydämenne laulamaan, ja näin saatte myös toisten ihmisten sydämet laulamaan.
 
-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Jos haluat pois tältä postituslistalta, lähetä vastauspostia. Kiitos.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #4 : 13.04.2009 18:58:11 »

Tobiakselta Geoffrey Hoppen kanavoimana:

Hiljainen rukous

Hiljainen Rukous on Kaiken Sen Mikä On tunnustamista. Tässä rukouksessa minä tiedän, että Henki on kuullut jokaisen rukouksen jonka olen lausunut, ja että Henki on antanut minulle kaiken mitä olen pyytänyt. Se on tunnustus siitä, että minun sieluni on kokonainen Jumalan rakkaudessa ja armossa. Se on tunnustus minun täydellisestä täydellisyydestäni ja olevaisuudestani. Kaikki mitä haluan, kaikki mitä haluan kanssaluoda on jo olemassa todellisuudessani. Minä kutsun tätä Hiljaiseksi Rukoukseksi, koska minä tiedän, että olemukseni on jo täytetty. Ei ole tarpeen pyytää Hengeltä mitään, koska kaikki on annettu.
        enkelit

Sydämessäni minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
Minä hyväksyn, että ilo jota tavoittelen on jo elämässäni.
Minä hyväksyn, että rakkaus jota olen rukoillut on jo minussa.
Minä hyväksyn, että rauha jota olen pyytänyt on jo todellisuudessani.
Minä hyväksyn, että runsaus jota olen etsinyt täyttää jo elämäni.

Totuudessani minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
Minä otan vastuun omista luomuksistani,
ja kaikista elämässäni olevista asioista.
Minä tunnustan Hengen voiman joka on minussa,
ja tiedän että kaikki on niin kuin pitääkin.

Viisaudessani minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
Olen itse tarkoin valinnut oppituntini,
ja nyt kuljen niiden läpi ne täydellisesti kokien.
Minun polkuni vie minut pyhälle matkalle, jolla on jumalainen tarkoitus.
Minun kokemukseni tulevat osaksi Kaikkea Mikä On.

Tietämyksessäni minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
Tässä hetkessä minä istun kultaisella tuolillani,
ja tiedän että Minä Olen valonenkeli.
Minä katson kultaista tarjotinta - Hengen lahjaa -
ja tiedän että kaikki haluni on jo täytetty.

Rakkaudessa itseäni kohtaan minä hyväksyn täydellisen olemukseni.
Minä en tuomitse itseäni tai anna itselleni taakkoja kannettavaksi.
Minä hyväksyn sen, että kaikki menneisyydessäni oli annettu rakkaudessa.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tässä hetkessä tulee rakkaudesta.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tulevaisuudessani on tulosta suuremmasta rakkaudesta.

Olemuksessani minä hyväksyn täydellisyyteni.
Ja niin se on


http://www.crimsoncircle.fi/rukous.htm

http://www.crimsoncircle.fi/tobias.htm

tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #5 : 17.04.2009 09:34:38 »

Uusi Maa = Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille sivustolle. Josta löytyy nämä tekstit. Ja tässä viestissä jälleen tuo linkki.

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa
Aaviisuinen
smitten smitten smitten



http://i146.photobucket.com/albums/r248/adrian875/d7v7nely7nsp7r3d.jpg

tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #6 : 27.06.2009 19:31:41 »


Uusi Maa = Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille sivustolle. Josta löytyy nämä tekstit. Ja tässä viestissä jälleen tuo linkki.

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa
Aaviisuinen
smitten smitten smitten



http://i146.photobucket.com/albums/r248/adrian875/d7v7nely7nsp7r3d.jpg




MITÄ ON KANAVOINTI?

Enkeleitä kanavoinut Espen (www.be8.com)
21.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakas ystäväni,

Kanavointi on käsite, mikä on ollut yhtä kauan olemassa kuin sielunne. Siinä ei ole mitään mystistä, koska jokainen olento tällä planeetalla kanavoi itseään jossain määrin. Kanavointi on yksinkertaisesti ajatustenne harmonisoimista tiettyyn informaatiotaajuuteen, kenttään joka käsittää kaiken. Tämä kenttä leviää koko avaruuteen ja siksi kaikilla olennoilla on pääsy samaan informaatioon. Aikomuksenne on avain tiettyihin taajuusmalleihin pääsemiselle.

Tietoisuutenne ja aikomuksenne on harmonisoiduttava niiden mallien kanssa, mihin haluatte päästä. Kyse on tietokentästä, ei lineaarisesta informaatiovirrasta. Mielen on tulkittava informaatio sanoiksi, jos sitä halutaan, mutta useimmiten te ihmiset saatte tämän tiedon pelkkänä tietämisenä. Usein pääsette tähän tiedostamatta. Mielenne pääsee usein tuurilla tiettyjen informaatiokenttien taajuusmalleihin. Saatte tiedon ja tietämättä miksi, annatte usein ansion aivoillenne ja mielellenne, kun todellisuudessa informaatio on teitä ympäröivissä kentissä.

Avaruus on todellisuudessa harhaa, siksi teillä on tämä kaikki informaatio sisällä, mutta kanavointikäsitteen selittämisen vuoksi on helpompaa teeskennellä, että on ulkopuoli. Informaatio on silti oikeaa, mutta tiettyjä totuuksia jätetään pois ymmärtämisen vuoksi. Aikanaan tiedätte, miten kaikki yhdistetään. Tiedätte, koska sisällätte jo vastaukset kaikkiin kysymyksiin.

Kanavointia voidaan pitää taiteena, koska taitelijana usein mennään virran mukana. Yritätte olla ajattelematta ja annatte koko olemuksenne ottaa osaa luomuksiinne. Menette vaistojen ja tunteiden mukaan ja on tunne, että haluatte luoda ilman sanoja kuvauksen siitä. Kanavointi on samanlaista. Vaikka kaikki kanavoijat kokevat sen vähän eri tavalla, sen taustafysiikka on sama. Pääsette taajuuskaistoille ja annatte mielen tulkita sitä ollessanne edelleen tuossa ei-lineaarisessa virtauksessa. Maalatessanne maalaatte sen, mikä tuntuu oikealta, ja kanavoidessanne kirjoitatte sanoja, jotka tuntuvat sopivan parhaiten. Logiikkaa ei vaadita, vain luottamusta ja irtipäästämistä.

Logiikasta irtipäästäminen ja luottavaisuus antaa korkeampien taajuuksien tulla tietoiseen mieleenne, ja mitä paremmaksi tulette irtipäästämisessä, sitä laajempaa tietämyksenne on. Kyse on sallimisesta, irtipäästämisestä ja luottamisesta siihen, että maailmankaikkeus antaa sen, mitä tarvitsette - on kyse sitten informaatiosta tai mistä tahansa muusta.

Alkakaa huomioida itseänne päivittäisessä elämässänne ja pankaa merkille, miten usein toimitte pelkästä luottamuksesta. Jotain niin maallista kuin auton ajaminen voidaan pitää kanavointina. Menette pois aivoistanne ja annatte osaamisenne käsitellä yksityiskohdat. Mitä luottavampi olette ajaessanne, sitä parempi ajaja olette. Silloin kun ajattelette liikaa, kuten useimmat uudet ajajat, virtaus on poissa ja teette todennäköisemmin virheitä - sama pätee kanavoituun informaatioon.

Sallikaa itsenne kanavoida elämää, luottakaa siihen, että tiedätte jo kaiken, ja päästäkää irti kontrollointipuolestanne. Sitä ei tarvita ja tulevina päivinä irtipäästäminen kontrollista on välttämätöntä selviytymisellenne. Maapallon taajuudet nousevat joka hetki ja jossain kohtaa ne nousevat lineaarisen ajattelun taajuuksien yli. Sitten kun se tapahtuu, taivas on täysin ankkuroitu maan päälle ja se mitä tänä päivänä pidetään kanavointina, on yhtä normaalia kuin hengittäminen.

Ole rauhassa, maan enkeli. Sinua rakastetaan.

-----------
« Viimeksi muokattu: 01.07.2009 18:43:42 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #7 : 02.07.2009 12:00:22 »


tuo linkki.

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa


Siivet
MASSIIVISTA MUUTOSTA, PÄÄTÖKSIÄ JA MICHAEL JACKSON

Kirjoittanut Karen Bishop ( www.emergingearthangels.com)
30.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Tervetuloa!

Viime viikolla isälläni alkoivat valkosolut ja verihiutaleet yhtäkkiä vähetä. Tilanteen riistäydyttyä hallinnasta ja uusien oireiden ilmestyessä vasemmalta ja oikealta hänet lopulta otettiin sairaalaan. Lääkäreiden vihjaillessa akuuttiin leukemiaan, aplastiseen anemiaan ja myös uhkaavaan kuolemaan olemme odottaneet luuydinbiopsian tuloksia, joiden saaminen vie melko kauan.

Isäni ja minä olemme aina olleet hyvin läheisiä ja meillä on ollut hyvä ja erityinen suhde. Tämä on ollut koettelevaa aikaa, kun yhtenä hetkenä ajattelemme tätä ja seuraavana toista eri lääkäreiden antaessa erilaisia diagnooseja ja hoitokeinoja. Välillä olemme toiveikkaita ja rentoja tietäen, minkä kanssa olemme tekemisissä, ja sitten huomaamme seuraavalla hetkellä olevan kehittymässä täysin toisenlaisen tilanteen - on ollut varsinaista jojoilua tuntemattoman kanssa. Ja ollessani niin lähellä tilannetta ja stressaantunut minäkin jojoilen siinä mielessä, että saan selkeää korkeampaa näkemystä ja samaan aikaan olen täällä ihmismuodossa ja koen inhimillisiä tunteita hämmennyksen kera.

Tämä sama tilanne pätee energioihin nyt päiväseisauksen jälkeen. Monet ovat edelleen hyvin hämmentyneitä ja heillä on "luova tauko" ilman luovuutta, kuten eräs lukijani lennokkaasti sitä kuvasi. Monet eivät edelleenkään tunne mitään liikettä eikä heillä on mitään tunnetta suunnasta. Aivan kuin isäni tilanteessa… yksi pikkupala täällä ja toinen tuolla, muttei mitään ratkaisua tai varsinaista maadoittumista mihinkään määrättyyn. Ja lisäksi irrottauduttuamme täysin vanhasta todellisuudesta taloustilanne on hyvin tiukka monilla ja mahdollisuudet minkään uuden paljastumisesta näyttävät ehkä tyhjiltä. Ainoa todellinen lohtu tässä tilanteessa isälläni ja monilla näissä tuntemattomissa energioissa on yksinkertaisesti hyväksyminen, antautuminen, luottamus korkeampaan voimaan ja usko siihen, että kaikki on tosiaankin jumalaisen täydellisessä järjestyksessä.

Mutta vaikka näyttää siltä, että "kuollut kulma", tyhjä tila tai hämmennys ilman todellista tuntua suunnasta, on kaikki, mitä tällä hetkellä on, todellisuudessa tapahtuu muutakin, kuin osuu silmiin.

Päiväseisaus järisyttää usein asioita monilla. Paljon sellaista mikä ei vielä ollut lähtenyt vanhasta ja tutusta urasta, heitettiin yhtäkkiä ilmaan, mikä sai aikaan yhtäkkisiä menetyksiä, katastrofeja ja välittömiä suuntamuutoksia. Energiat (yksilöiden sisällä) jotka eivät vielä olleet tehneet päätöstään, pakotettiin hyvin äkkiä katsomaan asioita, tarttumaan niihin ja tekemään jonkinlainen muutos tai päätös. Päivänseisaus 21.6. oli tosiaankin katalyytti monille ja se onnistui luomaan uutta kasvua ja liikettä eri tasoilla.

Ja kuitenkin toisilla on ollut todella toisenlainen kokemus. Itse en ole koskaan tässä elämässä kokenut sellaisia energioita ja sellaista tilaa, missä nyt olen. Monien tietoisuus- ja suuntapalasteni alkaessa tulla ennen päivänseisausta, välittömästi sen jälkeen tunsin valtavasti "uutta minua" ladattavan jokaiseen soluuni ja tietoisuuteeni. Ei-fyysisten olentojen ollessa nyt aina läsnä, tunnen heidät lähelläni joka käänteessä, kun kukin askel kohti uuden luomista alkaa. On upean taianomaista aikaa kera sellaisen tuen ja tietoisuuden, mitä en pysty kuvailemaan. Olen juuri aloittamassa fyysisen tilan luomista täysin uuteen todellisuuteen tuntien verratonta täyttymystä, suuntaa ja valtavaa yhteyttä (vaikka olen viime aikoina laihtunut 6-7 kiloa!)

Mitä tässä on siis tapahtumassa? Miksi toisilla on yhdenlaisia kokemuksia ja toisilla toisenlaisia?

Päivänseisaus loi maadoittavaa energiaa, niin että kaikkea voisi sitten seurata. Näin asiat alkaisivat ilmentyä ja liikkua päivänseisauksen jälkeen. Meillä on nyt mahdollisuus erittäin syvään ja maadoittuneeseen yhteyteen. Koska kaikki on todella yhteydessä, näin yksi pala vaikuttaa toiseen… eli yhden energian on saavutettava tietty paikka, ennen kuin se voi kurkottaa yhdistymään seuraavaan energiaan. Näin jotkut energiat edelleen odottavat edessään olevien energioiden muodostavan uuden yhteytensä, ennen kuin ne voivat sitten kääntyä ympäri yhdistymään takanaan olevaan energiaan. Kaikki nämä osat luovat lopulta kokonaisuuden tai uuden verkon. Ja lisäksi, monet ovat edelleen tekemässä päätöstä.

Uusi todellisuus on todella täysin uusi. Se on tyhjä kangas, joka odottaa meidän taiteilijoiden käyttävän ja ohjaavan värejä hyvin tarkasti, luodaksemme sitä, mitä tahansa valitsemme. Se on tosiaan tyhjä nyt, niin että voimme aloittaa täysin uudesta… täysin tyhjästä. Vaikka meillä siis on ehkä maalia ja sivellin, meidän tehtävämme on päättää, mitä aiomme maalata. Voimme ohjata maalia tarkoituksellisesti tai voimme laittaa vähän maalia sinne tänne ja sitten katsoa, mitä on ilmestynyt esiin. Niinpä sen tietäminen ennen aloittamista, mitä aiomme maalata, voi auttaa kovasti (minulla on auttanut), mutta samaan aikaan maalilla kokeileminen voi myös tuoda esiin jotain uutta.

Tuntuu nyt tyhjältä, koska on sitä. Lopulta yhdistyin uuteen tilaani antautumalla. Minun oli todella oikeasti mentävä pois tieltä ja antauduttava. Lopulta avauduin asioille ja uusille tiloille, joita en olisi koskaan kuvitellut mahdollisiksi, ja se oli myös paljon yli sen, mihin luulin kykeneväni. Mutta kun antauduin kaikelle ja annoin sen ilmentyä, tukea tuli joka käänteessä (erityisesti kun olin varma ja halukas hyväksymään uuden suuntani). Näin monet meistä omistautuvat nyt uusien hankkeidemme humanitaarisiin puoliin, koska palveleminen piittaamatta omista tarpeistamme kantaa meitä valkoisella, ilmavalla pilvellä - samalla omat tarpeemme tyydytetään taianomaisesti ja vaivattomasti, kun lakkaamme kiinnittämästä niihin huomiota.

Mitä?

Antautuminen voi auttaa oman suuntamme tunnistamisessa. Voi myös auttaa, kun sallimme sen vain paljastua ja olemme samalla valmiita hyväksymään suurempia asioita, mitä koskaan olemme kuvitelleet ja mitkä eivät näytä olevan oma ideamme. Tämä johtuu siitä, että olemme astumassa sielumme kengissä seuraavaan vaiheeseen ja tämä vaihe on upea ja mahtava ja se sallii meidän tulla paljon enemmän sielumme alkuperäiseksi suunnitelmaksi ja aikomukseksi. Tätä seuraavaa vaihetta varten todella tulimme tänne. On ehdottomasti lopultakin sen aika. Tämä on hauska ja mehevä osa. Näin valmius tulla aidoksi ja todelliseksi itseksemme ja toteuttaa aito ja todellinen tarkoituksemme samalla, kun päästämme irti pienemmästä ja laimeammasta versiosta, mikä luulimme olevamme, voi asettaa meidät siihen helposti.

Jos sinusta tuntuu, että olet jo antautunut ja olet kuitenkin edelleen hämmentynyt, et ehkä ole vielä oikeasti päästänyt kokonaan irti. Irtipäästäminen merkitsee todella luopumista kaikesta, mitä ajattelit haluavasi. Se merkitsee luopumista täysin energeettisesti. Ei toivomista, että joku ostaa heikon liiketoimintasi, tai kiinnipitämistä samalla, kun odotat jonkin muuttavan tai pelastavan sinut - tämä on edelleen kiinnipitämistä. Se merkitsee valmiutta irrottautua kaikesta, ennen kuin aloitat alusta. Ei toivomista ja haluamista, että tietyt palat saapuvat pelastamaan sinut tai sallivat sinun lähteä tai mitään vastaavaa. Ja viittaan tässä irtipäästämiseen energeettisesti… en ehdota, että kävellään fyysisesti pois, ellei se ole mukavalta tuntuva päätös.

Kun jätätämme tietyn tilan, uusia saapuu vanhalle askelmallemme värähtelytikkailla - sellaisia jotka ovat nyt valmiita tulemaan tähän paikkaan. Taas kerran, saavumme johonkin uuteen, mikä jättää tilan ja joku toinen täyttää sen. Päivänseisauksen ravistelu saa aikaan muutoksia ja uusia päätöksiä, jotta nämä uudet tulokkaat pääsevät viimein paikalleen. Ja tietäkää myös, että edelläkävijät luovat edelleen sitä, mihin monet ovat menossa. Olemme menossa johonkin täysin uutteen eikä kyse ole meistä… kyse on sielumme panoksesta ihmiskunnalle ja uuteen todellisuuteen. Toisin sanoen, korkeammasta versiostanne.

Niinpä jotkut yksilöt ovat ehkä edelleen ilman tilaa, koska he eivät ole joko antautuneet kokonaan, mikä sallii heidän lopullisesti vapautua seuraavan ulottuvuuden todellisuuteen, tai (hyvin todennäköisesti) he odottavat uuden yhteytensä tulevan, koska parhaillaan edelläkävijät viitoittavat tietä ja avaavat uusia ovia kaikkien seurattavaksi. Uudet yhteydet muodostavat upean verkon ja dominovaikutuksen - kaikki täydellisessä paikassa yhdistyäkseen juuri oikeaan aikaan.

Lisäksi, aina kun saavumme uudelle alueelle uudella ulottuvuustasolla, on hyvin yleistä kokea lyhyt pimeysjakso. Päivänseisauksessa kaikki pimeä ja epämiellyttävä, josta olimme aiemmin onnistuneet irrottautumaan, on ehkä tullut taas kerran eteen ja näyttää kärttävän meitä yhdistymään niihin. Saattaa näyttää siltä, että olemme kulkeneet taaksepäin, mutta tämä on aina osa prosessia. Tämä aika on hyvin lyhyt ja sitten se on ohi - ja se voi tulla eri aikaan jokaisella.

Michael Jackson

Silloin kun tapahtuu merkittäviä muutoksia, sellaisia sieluja voi lähteä, jotka ovat kantaneet merkittävän määrän korkean tason energioita. Kun Steve Irwin kuoli, hän jätti luonnon ja erämaiden säilyttämisen energiaa jälkeensä. Hän oli ruumiillistanut tätä energiaa itseensä massiivisen määrän, joten lähtemällä hän salli tämän energia hajota monille muille tällä planeetalla ja näin luoda laajemmalle kokonaisuuteen levinneen tarkoituksen ja korkeamman energian planeetalla.

Dana Reeve sai aikaan lähtiessään saman vaikutuksen. Hän ilmensi enkelienergiaa ja hänen lähtiessään meille annettiin kollektiivina tilaisuus ilmentää tätä energiaa itsessämme.

Toisilla kerroilla tiettyä energiaa merkittävän määrän ilmentävät sielut lähtevät, koska olemme kehittyneet tuon energian yli ja noiden sielujen rooli on ohi. Anna-Nicole Smith oli yksi näistä.

Silloin kun merkittävää energiamäärää kantavat sielut lähtevät, heidän äkillinen poistumisensa voidaan tuntea laajasti, ja se mitä he jättävät jälkeensä, saa aikaa aaltovaikutuksen, kun energia jakautuu koko planeetalle ilmennettäväksi tasaisemmin.

Michael Jackson on ehkä yksi kaikkien aikojen lahjakkaimmista esiintyjistä, joka ilmensi massiivisen määrän korkeamman tason energiaa. Hän oli äärimmäisen yhdistynyt korkeammalle tasolle ja "toiselle puolelle". Hän oli epäilemättä silta, joka toi tätä korkeamman tason energiaa muotoon ja antoi sitä sitten massoille. Muistaessaan erittäin hyvin, millaista "toisella puolella" oli, hänestä oli äärimmäisen vaikeaa olla planeetalla ja ymmärtää sen kummallisia ja monta kertaa pimeämpiä energioita.

Hän siis ruumiillisti massiivisen määrän toiselle puolelle liittyviä energioita ja toi ne tänne. Hän lähti suunnilleen samoihin aikoihin, kun meillä oli päivänseisaus 21.6., koska nyt oli aika hajottaa tuo energia planeetalle. Hän on nyt antanut tämän energian ruumiillistettavaksi meille. Hänen ei enää tarvinnut pitää sitä itse niin paljoa, koska päivänseisausmuutos loi tämän uuden yhteyden, jotta planeetta voi kokea sen nyt itse.

Pahoitteluni kenties hajanaisesta ja huonosti kirjoitetusta Siivet-lähetyksestä tällä kertaa. Isäni tilanteen vuoksi keskittymiskykyni ei ole paras mahdollinen tällä hetkellä. Mutta kuten aina, kiitän teitä kovasti jatkuvasta omistautumisestanne lukijoina. Olkoon jokainen teistä yhtä siunattu, kuin te olette siunanneet minua…

Suurella rakkaudella ja kiitollisuudella,

Karen

tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 02.07.2009 13:58:19 »

Hei! En ehtinyt vielä kaikkea lukea! Mutta olin iloinen kun NÄIN SINUT!!!!

Missä lienet piileksinyt?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #9 : 02.07.2009 21:35:51 »


 linkki.

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa


Hei! En ehtinyt vielä kaikkea lukea! Mutta olin iloinen kun NÄIN SINUT!!!!

Missä lienet piileksinyt?

En nyt suorastaan piileskellyt .... :Smiley kaikelle on aikansa, ja kun jossain vaiheessa suorastaan asustin Cool täällä foorumilla niiin ... elämä on ollut pullollaan kaikenlaista. Tokikin olen foorumilla käynyt, lähes päivittäin, joskus useammankin kerran, mutta olen enemmänkin katsellut ympärilleni. Ja totta sekin, että jossain vaiheessa jopa kirjauduin vieraaksi. Palasin kuitenkin. Tällaistahan tämä on, kiinnostuksen kohteet tulee ja menee, sen suuremmitta numeroimisia Smiley

Kiva kuiteskin kun tunnistit dear Esmiraldainen ... mukava "nähdä" sinuakin smitten  
« Viimeksi muokattu: 04.07.2009 14:05:06 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #10 : 05.07.2009 10:59:59 »

linkki:http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa




WOMAN

http://www.youtube.com/watch?v=L2NjpO8Dlx8&feature=related

Woman I can hardly express,
My mixed emotion at my thoughtlessness,
After all I'm forever in your debt,
And woman I will try express,
My inner feelings and thankfullness,
For showing me the meaning of succsess,
oooh well, well,
oooh well, well,

Woman I know you understand
The little child inside the man,
Please remember my life is in your hands,
And woman hold me close to your heart,
However, distant don't keep us apart,
After all it is written in the stars,
oooh well, well,
oooh well, well,

Woman please let me explain,
I never mean(t) to cause you sorrow or pain,
So let me tell you again and again and again,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah)...

http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/70/l_b11e4f7e6079de035b3fbd7d48920f2b.jpg



LASIKATON RIKKOUTUMINEN

Kirjoittanut Lisa Renee ( www.energeticsynthesis.com)
Heinäkuun 2009 uutiskirjeestä
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

... tässä osa tekstistä joka "jollain tavoin" Kiss johdatti minut "tähän tarinaan", eli John Lennonin biisiin WOMAN ... kuviin etc. tänmän verran tiedoksi, että katselin lukuisan määrän kuvia, ja muita, ja aika harvassa kuitenkin on kuvat ja kollaasit ynnä muut esitykset - jossa on todella kunnioittavasti kohdattu ja kuvattu n a i n e n naiseus  ja feminiinen energia ( joka ei tarkoita feminismiä), tarkoitan että kuvan otto hetkelläkin, nainen ei ole objekti vaan subjekti, eli hänellä säilyy koko ajan omistusoikeus omaan olemukseena itsellään ... Smiley

tässä teksti:
Miehen sydämen avautuminen


On mainittu monta kertaa, että sen 3D-mielenhallintaohjelman hajoaminen, johon Suojelijat viittaavat "nefiliperuutusohjelmana", on korostunut huhtikuusta saakka. Tämä mielenhallintajärjestelmä on virus, joka on tunkeutunut syvälle niihin kummankin sukupuolen uskomusjärjestelmiin, jotka liittyvät sekä miehisen että naisellisen seksuaalienergian hyväksikäyttöön tai väärinkäyttöön. Kun tämä järjestelmä tuodaan näkyville kätketyistä syvyyksistä, näemme kaikkien miehen psyykeen ohjelmoitujen maskuliinisen voimajärjestelmien korostuvan. Tämän hallintajärjestelmän vihan, raivon ja seksuaalinen hyväksikäytön katseleminen on hyvin hälyyttävää, mutta kuitenkin erittäin tarpeellista.

Miehiä valmennetaan syntymästä saakka määrittelemään identiteettinsä oman voimansa kautta maailmassa, joka nähdään täysin aineellisella tavalla. Miehille kerrotaan, että ollakseen menestyviä heidän on kerättävä varallisuutta, jolloin heillä on valta toisiin ja he saavat kaikkein sievimmät naiset "vaihtotavarana" tunteakseen vielä enemmän voimaa. Korkeammat vallanpitäjät (isojen poikien kerho) suvaitsevat ja myös valvovat toisiaan totuttaakseen siihen uskoon, että näin saadaan hyväksyntää, voimaa ja arvostusta maailmassa.

Kun tämä järjestelmä hajoaa ja paljastaa rumuutensa yhteiskunta- ja talousrakenteissa, erityisesti miehet tuntevat hämmennystä ja järkytystä. Kaikki heidän ehdollistuneet uskomuksensa, jotka ovat vahvistaneet heidän miesidentiteettiään, vedetään pois tai niitä koetellaan radikaalisti. Olen nähnyt ensimmäistä kertaa useampien miesten romahtavan, kun he menettävät varallisuutensa, rahansa, resurssinsa, perheensä, seksisuhteensa tai minkä tahansa, mihin he perustavat identiteettinsä ja arvonsa. Monet ovat ilman työkaluja ja ovat yrittäneet paeta riippuvuuksiin, mitkä vain lisäävät tuhoavaa vaikutusta. En ole koskaan ennen nähnyt yhtä paljon miesten pornoriippuvuutta, kuin nyt paljastuu pintaan. Mikään ei voi olla enää piilossa. Kaiken on tultava ulos kaapista tunnistettavaksi, kuten äskettäin paljastunut kuuluisan miesnäyttelijän seksitukehtuminen Bangkokissa on muistuttanut meille.

Feminiinisen Jumalprinsiipin voiman ilmentäminen on vastalääke tasapainon palauttamiseksi ja miesten sydämen avaamiseksi, mikä on ollut kiinni hyvin pitkään. Nyt on aika tuntea paljon myötätuntoa (ja toisinaan kovaa rakkautta) miehiä kohtaan, jotta he voisivat nousta kehittyvän tietoisuuden tasolle. Naiset ovat yhdistyneet taivaallisiin energioihin, valaneet perustan ja nyt miesten on kurkotettava seuraavalle tasolle maadoittaakseen tämän tietoisuuden maahan. Miehet alkavat avata sydäntään ja tässä prosessissa heillä on muistutuksena - ilman apua tai halukkuutta - sydänkohtauksia tai sydänvaivoja. Nyt on tärkeää opastaa tämän planeetan miehiä avaamaan sydänkeskuksensa ja kuuntelemaan sydämen (tuntemiseen perustuvaa) älykkyyttä. Naiset ovat enimmäkseen näitä oppaita.

.....kokonaisuudessaan teksti löytyy täältä http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=2456&mforum=uusimaa
« Viimeksi muokattu: 05.07.2009 12:25:34 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #11 : 06.07.2009 14:41:52 »

linkki: http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa

HÄPEÄ JA YLÖSNOUSEMUS

Kirjoittanut Sarah Biermann (limitless-one.com)
Kesäkuu 2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Useimmat uskonnot ja henkiset opetukset perustuvat kaksinaisuuteen, hyvään ja pahaan. Kristittyjen peruslähtökohta on se, että jos on hyvä heidän määritelmänsä mukaan, pääsee taivaaseen. Ja jos on paha, niin menee tietenkin helvettiin. Useimmilla muillakin uskonnoilla on samat säännöt.

Nämä säännöt perustuvat häpeään ja ne pannaan täytäntöön käyttämällä häpeää. Jos et ole lukenut artikkelia "Häpeäisit edes!", ehdotan, että luet sen. Kirjoitin sanan merkityksestä. Toinen häpeää tarkoittava sana on "disgrace", poistaminen Jumalan armosta tai rakkaudesta. Jos jää kiinni jonkin "pahan" tekemisestä, tuntee häpeää.

Myös new age -henkisyydessä on sääntöjä ja määräyksiä halutun valaistumisen tai ylösnousemuksen saavuttamiseksi. Meidän pitäisi tehdä asioita, jotka kohottavat värähtelyämme, ja pysyä erossa matalammista energioista, kuten viha ja pelko. Meitä opastetaan pysymään positiivisissa tunteissa ja ajattelemaan positiivisia ajatuksia. Meidän pitäisi keskittyä ylempiin chakroihin ja hengen jalostuneisiin ulottuvuuksiin. Syömiseenkin on sääntöjä. Monet ihmiset nolostuisivat (häpeän koodisana), jos joku heidän henkisistä ystävistään saisi heidät kiinni McDonaldsilla syömisestä!

Oletko koskaan tuntenut jotakuta (tai ollut sellainen henkilö), joka sanoi: "En vain voi olla "Jaakon" lähellä, koska hänen värähtelynsä ovat niin matalat (tai hänessä on niin paljon vihaa)"? Värähtelymme kohottaminen on ikään kuin kilpailua ja usein tuomitsemme toiset, jotka eivät ole "polulla yhtä pitkällä" kuin me. Tämä on henkistä kilpailua. Olemme kaikki tehneet tätä tasolla tai toisella. Luulemme sen olevan henkistä, mutta todellisuudessa se on vain yksi polariteettipeli.

Uudessa energiassa astumme ulos polariteetista. Mitä jos mikään ei olisi pahaa ja kaikki olisi vain kokemista?

Vuosia sitten minua lähestyi eräs olento, jota en ollut koskaan kanavoinut - kuitenkin hän tuntui hyvin tutulta. Hän kertoi minulle olevansa olento, joka tunnetaan Osiriksena, Egyptin Jumalana, mutta hänen energeettisesti oikeampi nimensä on Ahrazu. Tämä alkoi kertoa minulle tarinoita ja näyttää kuvia elämästään. Ennen tulemistaan maan päälle Ahrazu asui eräällä planeetalla Siriuksen tähtijärjestelmässä.

"Olen Osiris. Olen tullut nyt luoksesi auttamaan sinua laajentumaan, yhdistymään Jumalatar/Jumalavoimaasi. Sinun on aika aloittaa työsi. Ihmisten on aika tietää totuus siitä, miten suuria ja voimakkaita he ovat - ei ajatuskäsitteenä, vaan vilpittömänä todellisuutena. Ihmisten on aika kokea suurempi todellisuus.

Kotiplaneettamme Siriuksen tähtijärjestelmässä on kaunis ja seesteinen. Voitaisiin sanoa, että olemme vesilaji, mutta vesi on paljon vähemmän tiheää kuin maapallolla. Maaperä on vaaleankeltaista ja pehmeästi kumpuilevaa. Kuvittele maisemaa, joka muodostuu erivärisistä sumuista, jotka pehmeästi hehkuvat elämänvoimat ovat muovanneet yhtenäiseksi muodoksi. Kaikki elämänmuodot ovat yhteydessä toisiinsa ja virittyneenä samaan perussykkeeseen. Olemme yleensä rauhassa ja tyytyväisiä. Ei ole mitään pelättävää, joten olemme seikkailunhaluisia ja luovia."

Sitten Ahrazu alkoi kertoa minulle luomisen luonteesta.

On taustalla oleva perusvoima, mikä sallii luomisen. Tämä voima on peräisin Luojalta ja se muistuttaa kovasti magnetismia. Siinä on kaksi puolta. Osa voimasta on vetovoimaa, niin kuin magneetti vetää toista magneettia. Toinen puoli hylkii tai työntää pois. Magneetti itsessään on neutraali. Luoja - kuin magneetti - luo sekä positiivisia että negatiivisia voimia, mutta se on itsessään neutraali. Luominen on syklistä. Suurempien syklien sisällä on pienempiä laajentumisen/supistumisen, erillisyyden/yhtenäisyyden ja alemman/korkeamman värähtelyn syklejä.

LUOJAN ULOSHENGITYS

Luojan tahdosta hylkivää voimaa ilmaistiin aktiivisesti, kun taas vetovoima oli horroksessa, jotta tapahtuisi sirpaloitumista, erillisyyttä ja luomista. Osiris/Ahrazu kutsui tätä Luojan uloshengitykseksi. Uloshengityksen aikana Luoja haluaa jakautua pienemmiksi ja pienemmiksi osiksi ja unohtaa kokonaisuuden.

Jokaisen jakautumisen myötä yksittäisten osien taajuus aleni. Jokainen sirpale lähti saamaan kokemuksia ja luomaan. Muodostettiin maailmankaikkeus kaikkine monimuotoisuuksineen. Hylkivä voima työnsi ainetta erilleen ja vetovoima, jota nyt ilmaistaan gravitaationa, keräsi aineen tähdiksi ja planeetoiksi. Tätä luomista ei olisi tapahtunut ilman, että hylkivä voima oli vallitseva. Tämän magneettivoiman kautta Luoja kommunikoi luomuksensa kanssa. Luojan halusta jakautua tuli "hyvää" ja "oikeaa", koska se oli Luojan tahto.

Elämä jatkoi jakautumistaan yksittäisten olentojen (kuten Ahrazu) tasolle, joita on kutsuttu korkeammaksi itseksi tai ylisieluksi. Maailmankaikkeudessa on monia paikkoja, joita tällaiset olennot asuttavat. Ne eivät voi kuolla ja ne tietävät itsensä äärettömiksi.

Maan päällä ylisielu on sirpaloitunut yksittäisiksi sieluiksi, jolla jokaisella on oma näkemyksensä kokemuksesta tai linssit, joiden läpi se kokee elämän. Osa ylisielua pysyy kokonaisena ja osa sirpaloituu.

Ahrazulta:

"On tärkeää ymmärtää, että uloshengityksen aikana energiat pyrkivät alentamaan värähtelyään ja unohtamaan todellisen luonteensa. Tämä oli Luojan tahto ja niin se oli haluttua ja tarkoituksenmukaista aikanaan. Tällä hetkellä Luojan tahtona on yhdistyä, joten pyrimme parhaillaan kohottamaan värähtelyämme ja muistamaan todellisen luonteemme. Silloin kun on kiusausta katsoa alaspäin johonkuhun, joka on alempaa värähtelyä, muistakaa, että toiseen aikaan tilanne olisi ollut toisinpäin. Uloshengityksen aikana tällä planeetalla oli henkistä kilpailua tiheyden ja unohduksen saavuttamisesta ja draaman ja trauman kokemisesta. Mikään kokemustaso ei ole parempi toista. Kaikki on osa peliä."

SISÄÄNHENGITYS ALKAA

Ja niin sisäänhengitys alkaa. Luojan tahto oli yhdistyä uudelleen. Osat alkoivat tulla tietoiseksi toisistaan. Ensin havaitsitte, että te ette ole vain keho, teillä oli myös mieli. Sitten sielukäsite tuli tietoisuuteen ja tämä oli uskontojen alku. Silloin alkoi käsitys Jumalasta voimakkaana elämänvoimana itsen ulkopuolella.

Kun osat yhdistyvät, ne eivät sekoitu toisiinsa ja kadota yksilöllisyyttään. Sen sijaan ne yhdistyvät käsitykseen itsestä. Kuvitelkaa, että tapaatte vaikkapa suku- tai luokkakokouksessa jonkun, jonka tunsitte kauan sitten. Hän sanoo teille: "Muistatko, kun me…?" Hetken ajan ette muista, mutta siten yhtäkkiä se palautuu mieleenne - osa itsestänne jonka olitte unohtaneet, muistetaan nyt. Tuntemus itsestänne on laajentunut sisältämään vähän enemmän.

Menneen elämän regressiossa ihmiset alkavat yhdistää suurempiakin osia itsestään. Jokainen elämä muistetaan erillisenä kokemuksena, kuitenkin ne ovat kaikki osa TEITÄ. Se on kuin eri koululuokkien muistamista. Jokainen vuosi oli erillinen kokemus, jossa oli eri opettaja, eri luokkatoverit ja oppitunnit, mutta ne ovat kaikki osa elämäänne.

Metafyysisissä piireissä ihmiset tekevät työtä yhdistyäkseen korkeampaan itseensä. Kutsun tätä mieluummin suuremmaksi itseksi, koska se ei ole korkeampi kuin sinä, se on vain suurempi osa sinusta. Ensin suurempi itse tai ylisielu nähdään erillisenä itsestä. On yleensä innostava kokemus yhdistyä suurempaan itseensä. Koska tämä osa on tietoinen äärettömyydestään, yhdistyttäessä koetaan iloa ja rauhaa. Jotenkin näyttää siltä, että kaikki on todella ok, kaikki on niin kuin pitäisikin. Tämä yhdistyminen suurempaan osaanne on alkua vapautumiselle tämän todellisuuden säännöistä.

Jossain tämän uudelleenyhdistymisprosessin kohdassa alatte törmätä varjoenergioihin. Tähän sisältyvät ne elämät, jolloin olitte rikollinen, pahis, hyväksikäyttäjä, raiskaaja ja murhaaja. Hupsista…

Lisää Ahrazulta:

"Yksi merkittävimmistä muutoksista mikä teidän on tehtävä siirtyäksenne uuteen energiaan, on astua ulos polariteetista. Tämä kuulostaa hyvältä useimmille teistä, mutta te ette oikeastaan halua mennä perustotuuteen sen merkityksestä. Olette keskittyneet valoon pitkän aikaa, olette tehneet erittäin kovasti töitä poistaaksenne nuo ikävät osanne, ollaksenne ystävällinen, reilu ja rehellinen. Olette yrittäneet olla energialtanne puhdas ja kohdella toisia hyvin. Kuitenkaan se ei ole aina toiminut haluamallanne tavalla. Jotenkin elämänne ei ole kuvittelemanne mukaista. Missä on rauha, ilo, vaivattomuus ja yltäkylläisyys?

Miten voin olla niin, että olette olleet uuttera ja hyvin huolellinen, mutta ette ole kuitenkaan saaneet tunnustusta, vielä vähemmän palkkioita ponnistuksistanne? Miksi ihmisillä, jotka ovat "vähemmän tietoisia" kuin te, näyttää olevan parempi elää, hauskempaa ja enemmän rahaa? Eihän homman näin pitäisi toimia. Sopimuksena oli, että jos tekisitte "työn", asioiden pitäisi tulla helpommaksi. Eli jos olette hyvä (polariteetti), saatte palkkion!

Vanha energia mitä puhdistatte nyt, ei ole vain lapsuudestanne tai menneistä elämistänne. Tämä syvän pimeä energia on kaukaa ennen aikaanne maan päällä. Tämä on energiajäämä siitä, mitä tapahtui, kun päätitte alun alkaen ottaa tämän maakokemuksen. Halusitte hidastaa asioita, rajoittaa sitä vauhtia, millä ajatuksistanne tuli todellisuutta, jotta voisitte ajatella uudestaan ja muuttaa mielenne. Aiemmat luomuksenne olivat suurempia, nopeampia ja dramaattisempia, kuin voitte kuvitella. Ja osa tapahtumista oli katastrofaalisia! Oli turvallisempaa hyväksyä kolmannen ulottuvuuden rajoitukset ja yrittää saada asiat taas hallintaan.

On tullut aika, jolloin olette taas valmiita saamaan takaisin voimanne. Ennen kuin annatte sen tapahtua, teidän on tartuttava vanhoihin energioihin. Ette anna itsellenne tätä voimaa uudestaan, ennen kuin tiedätte sen olevan turvallista.

Älkää vastustako niitä varjoenergioita, joita tulee nyt esiin. Silloin kun tunnette pelkoa, häpeää, vihaa jne., menkää tuohon tunteeseen. Antakaa sen virrata lävitsenne. Huutakaa tyynyyn tai hakatkaa sitä. Antakaa itsenne itkeä. Ja hengittäkää! Muistakaa, jos vastustatte tuota kokemusta, se ilmentyy ulkoiseen maailmaanne. Sitä ei voi välttää, muttei se kestä ikuisuuksia."

Ylösnousemus vaatii sitä, että KAIKKI osat otetaan vastaan tuomitsematta: hyvä ja paha, ylemmät chakrat ja alemmat chakrat, "positiiviset" tunteet ja "negatiiviset" tunteet. Muistakaa, että toiseen aikaan (uloshengityksen aikana) niitä asioita pidettiin positiivisina, joita nyt kutsutaan negatiivisiksi.

Palataanpa häpeään… Ette voi yhdistää sirpaloituneita osia, ellette ole valmis tuntemaan häpeää. Monet noista torjutuista osistanne, torjuttiin, koska tunsitte häpeää. Tässä on esimerkki: mennessä elämässä olitte heimon shamaani-päällikkö. Heimonne kimppuun hyökättiin ja koska teitte "väärän" päätöksen, kansanne tapettiin tai otettiin orjaksi. Tunsitte syyllisyyttä ja häpeää "en ole riittävän hyvä". Teitte päätöksen tai lupauksen, että te ette olisi valta-asemassa enää koskaan. Tällaiset lupaukset ja päätökset eivät mitätöidy, kun kuolette! Ne pysyvät energiajärjestelmässänne, koska olitte kyvytön tai haluton täysin kokemaan noita tunteita.

Tässä elämässä teette siis työtä voimanne takaisin ottamiseksi. Rajoittavan päätöksen tai lupauksen puhdistamiseksi teidän on oltava valmis tuntemaan syyllisyyttä ja häpeää ja antamaan anteeksi itsellenne.

Hyvä uutinen on se, että Luojan näkökulmasta ei ole mitään sääntöjä, joita teidän on noudatettava ollaksenne hyvä. Ydin on siinä, että totuus tuntuu kevyeltä ja laajentavalta. Jos jokin toteamus tai uskomus tuntuu raskaalta tai supistavalta, niin se ei ole totta! Jos muistatte tämän, elämänne tulee kevyemmäksi ja paljon iloisemmaksi. Tämä vetää enemmän sirpaloituneita osianne takaisin teihin ja siitä ylösnousemuksessa on kyse.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.


http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=2454&mforum=uusimaa

Tämä artikkeli kertoo Osiris-jumalasta. On olemassa myös eksoplaneetta nimeltä Osiris.

Osiris (sanatarkasti Wsir tai Usir) oli muinaisegyptiläinen vapahtajajumala. Osiris oli manalan (kuolleitten maan), kasvillisuuden ja hedelmällisyyden jumala. Osiris oli myös Isiksen puoliso. Egyptiläiset kuvasivat Osiriksen muumioksi, jonka kädessä oli käyrä paimensauva ja ruoska. Hänen ihonsa oli vihreä. Osiris oli suurin muinaisen Egyptin jumalista. Osiriksen palvonta tuli niin suosituksi, että se kilpaili jopa faaraoiden isän ja auringon jumalan Ran palvonnan kanssa. Taru Osiriksesta heijastaa muun muassa luonnon kiertokulkua.

Muinaisegyptiläinen uskonto pohdiskeli paljon kuolemanjälkeistä elämää, ja Martin A. Larson nimitti Osirista alkuperäiseksi vapahtajajumalaksi. Egyptissä kuolemanjälkeistä elämää ei tarjottu lohdutukseksi köyhälistölle, vaan kuolemattomuuden saavuttaminen onnistui uskonnon mukaan parhaiten faaraoille ja rikkaille.

Joka vuosi egyptiläiset saavat seurata, miten heidän maansa oltuaan kuivaan vuodenaikaan aavikon lailla kuollut, herää Niilin tulvien vaikutuksesta henkiin. Tapahtumien syyksi pantiin kahden jumalan, Osiriksen ja Sethin (Setehin) välinen taistelu. Aavikkomaan jumala Seteh yrittää joka vuosi vallata Osiriksen hallitseman Egyptin itselleen. Osittain hän onnistuukin tappamalla Osiriksen (eri aikoina tapahtumasta kerrottiin erilaisia tarinoita), mutta tämä herää henkiin ja karkottaa Sethin takaisin aavikolleen.

Sisällysluettelo:
1. Osiris-taru
2. Taistelu kuninkuudesta
3. Osiriksen kultti vapahtajauskontona
4. Yhteys Lemminkäiseen?
5. Kirjallisuutta
http://wapedia.mobi/fi/Osiris

« Viimeksi muokattu: 06.07.2009 15:16:18 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 07.07.2009 09:21:27 »

VISION MUODOSTAMINEN KORKEIMMASTA TULEVAISUUDESTANNE
 
Kanavoinut DL Zeta (lightworkers.org)
25.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Tänä transformatiivisena aikana voitte vapaasti yhdistyä niihin korkeavärähteisiin energioihin, joita nyt tulvii maatasolle. Näiden energioiden parasta ja korkeinta käyttöä on muodostaa visio korkeimmasta tulevaisuudestanne. Korkein tulevaisuutenne on täysin käytettävissä, kun astutte täydemmin mahdollisuuskenttäänne. Harmonisoitumalla kohonneiden taajuuksien kanssa pystytte ilmentämään korkeamman itsenne paljon laajemmista tunnetiloista.
 
Värähtelytaajuutenne hienovirittäminen
 
Tunnetilanne ja värähtelytaajuutenne määräävät yltäkylläisyystasonne - eivät muut eivätkä olosuhteet maailmassanne. Ne jotka uskovat talouden vastuulliseksi niistä haasteista, joita heillä on hyvinvoinnissa, näkevät tilanteen ns. "takaperin". Te olette aina kokemustodellisuutenne lähde ja syy. Se mitä ilmennätte, korreloi suoraan energiaolemuksenne kanssa. Tunnetilanne ovat ajatustenne, uskomustenne ja henkisen ymmärryksen mittareita.
 
Jos teillä on negatiivisia tunteita ketään tai mitään kohtaan, tämä vetää tunnetilaanne ja energiaresonanssianne alaspäin. Silloin kun ilmennätte matalalla värähtelevästä energiasta, koette tientukkeita, pettymyksiä, sairautta, onnettomuuksia ja yleistä epätahtisuutta maailmankaikkeuden kanssa. Nämä kokemukset eivät ole rangaistus vaan herätyssoitto, joka auttaa teitä näkemään, että teidän on tutkittava niitä uskomuksia, aikomuksia, motivaatioita, visioita ja identiteettejä, joita teillä tällä hetkellä on.
 
Toisaalta silloin kun otatte 100%:n vastuun kaikista kokemuksistanne, kun olette hyväksyneet voimanne ja auktoriteettinne jumalaisena ja äärettömänä olentona, avaudutte vastaanottamaan kaiken ilon ja kaikki siunaukset, joita maailmankaikkeudella on tarjottavana. Tiedätte, että olette kaikkeuden hologrammi. Äärettömyyden kipinänä sisällätte koko energiakirjon. Koska sisällätte kaiken, voitte päättää keskittyä mihin tahansa osaanne, joka on ihmispotentiaalin asteikolla. Toisin sanoen, voitte päättää keskittyä mihin tahansa olemuksenne osaan ja energisoida sen fyysiseen todellisuuteenne.
 
Avautuminen uudelle tulevaisuutenne visiolle
 
Käsitelläksenne kosmista energiaa tehokkaasti todellisuuksien luomiseksi teidän on muodostettava visio siitä, mitä haluatte luoda.
 
Siirtyäksenne sen ulkopuolelle, mitä olette kokeneet, teidän on astuttava tuntemattomaan ja luovutettava tietoisuutenne korkeammalle itsellenne. Pyytäkää selkeyttä visioista liittyen korkeimpiin todennäköisyyksiinne. Jatkakaa vision vastaanottamista ja muodostamista, kunnes teillä on selvä kuva siitä, mitä haluatte ilmentää. Tässä tuntemattomassa tilassa pystytte yhdistämään energianne visioon korkeimmasta tulevaisuudestanne ja ohjelmoimaan sen DNA:hanne. Kun siirrytte eteenpäin, saatte päivittäin opastusta ja apua vision toteuttamiseksi.
 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #13 : 07.07.2009 12:04:00 »

Kryonia kanavoinut David Brown (www.kryon.org.za )
6.5.2009 Graz, Itävalta
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Huomautus lukijalle: Ilmaise tahdoksesi, että olet kanavoinnin nyt-hetkessä ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

***********

http://4.bp.blogspot.com/_KJ4SaPNsB6Y/SXt8h9sjHAI/AAAAAAAAAyY/bKzeQ6wZNTg/s1600-h/kstar.jpg

Tervehdys, rakkaat ystävät, olen Kryon Magneettipalvelusta.

On ihanaa olla Grazissa tänä iltana, tänä myrskyisenä iltana. Ilmassa on paljon energiaa, ilmassa on paljon muutosta, sillä täysin uusi maailma siintää, täysin uusi maailma odottaa koittamistaan ja henkimaailma auttaa tässä. Sallikaa hengen tulla huoneeseen, täyttää tämä huone. Ja sallikaa rakkauden tulla, sillä on paljon rakkautta. Rakkaat ystävät, henkioppaat jotka ovat teitä lähimpänä, ovat kanssanne tänä iltana. Sallikaa heidän olla lähellänne, sallikaa heidän olla kanssanne. Täysin uusi maailma koittaa, maailma joka on luotu puhtaasta rakkaudesta.

Kun teette työtä, sisäistä työtänne, alatte vapauttaa itseänne. On paljon pelkoa taloudesta ja siitä, miten tämä kaikki selviää, mutta rakkaat ystävät, älkää huolehtiko! Jos tunnette huolta, niin antakaa tuon tunteen tulla ja mennä. Sillä seuraavien muutaman kuukauden ajan teidät haastetaan astumaan pois pelkopohjaisesta todellisuudesta eikä astuminen rakkauspohjaiseen todellisuuteen ole helppoa. Salaisuutena on pysyä läsnä, tietää, että kaikki on ok tässä hetkessä, sillä liiketoiminnan nykyinen tekotapa romahtaa ja etiikka otetaan mukaan, niin että siitä tulee reilumpi ja rehellisempi maailma.

Tiedämme, että tähän liittyy suurta huolta. Tässä maailmassa on suurta tasapainottomuutta ja näyttää siltä, että talousvalta siirtyy itään päin. Mutta teidän on tiedettävä, että olette tietoisia ihmisiä ja teistä on tulossa tietoisempia ja tietoisempia, sillä useimmista teistä on tullut riippuvaisia itsenne työstämisestä, jos voimme käyttää sanaa "riippuvainen". Monet teistä tuntevat suurta rakkautta ja intohimoa sisäistä työtänne kohtaan ja rakkaat ystävät, sisäinen työnne kantaa kohta hedelmää. Kuten sanomme, uusi maailma siintää, mutta niin siintää uusi myös teille, sillä kun päästätte irti ongelmistanne ja negatiivisista energioistanne, rakkaus ottaa paikkansa - rakkaus ottaa paikkansa.

Planeetat siirtyvät erityisasetelmaan, jolloin vanha maailma romahtaa täysin ja uusi maailma ottaa sen paikan. Sitä voidaan kuvata kuolemaksi ja uudestisyntymäksi. Sillä ne teistä jotka ovat saavuttaneet sielunsa syvyydet, alkavat oivaltaa uuden maailman. Rakkaat ystävät, teitä kunnioitetaan syvästi siitä työstä, mitä teette, ja teitä rakastetaan ehdottomasti ilman mitään syytä.

Pyydämme teitä sulkemaan silmänne ja laittamaan jalkanne lattialle. Sallikaa itsenne yhdistyä Äiti Maan sydämeen. Tuntekaa tämä yhteys Äiti Maan sydämeen ja antakaa rakkauden virrata Äiti Maan sydämestä jalkapohjiinne. Antakaa energioiden virrata jalkojen läpi reisiin ja chakrojen läpi. Antakaa sen kulkea spiraalina kaikkien chakrojenne läpi ja mennä ulos kruunuchakrastanne yhdistyen Suuren keskusauringon sydämeen.

Tulkaa kosketuksiin niiden tunteiden kanssa, joita on kehossanne.
Antakaa tunteiden tulla ja mennä, sillä uusi maailma tulee teihin tunteiden kautta. Antakaa tunteiden tulla ja mennä ja sallikaa yhteys Suuren keskusauringon sydämestä kruunuchakranne kautta. Taas kerran sallikaa tämän energian virrata kruunuchakranne läpi ja kaikkien muiden chakrojen läpi. Vain tarkkailkaa energiavirtaa ja antakaa sen virrata ulos juurichakrastanne ja yhdistyä Äiti Maan sydämeen.

Sallikaa sydämenne laajentua
, avautua ja yhdistyä henkilöön, joka istuu vieressänne, takananne ja edessänne. Vain sallikaa sydämenne laajentua ja vain sallikaa rakkauden alkavan virrata. Antakaa rakkauden alkaa laajentua. Antakaa rakkauden virrata sinne, minne sen täytyy virrata - aivan kuin joki. Antakaa rakkauden virrata.

Rakkaat ystävät, yksi tärkeimmistä asioista on, että rakastatte itseänne.
Teidän tehtävänne on antaa itsellenne anteeksi se, mitä täytyy antaa anteeksi, ja antaa rakkauden virrata. Sanomme aina näissä kanavoinneissa: antakaa tunteiden tulla ja mennä. Milloin olette istuneet joen penkereellä ja sanoneet: antaa joen virrata, antaa virtauksen tulla ja mennä? Sitä ei koskaan tapahdu, koska joki virtaa aina. Mitä se siis on sisällänne, mikä estää rakkautta virtaamasta, mistä olemme jatkuvasti sanoneet: antakaa tunteiden tulla ja mennä. Syy tähän on haavoittunut sisäinen lapsi, esi-isänne. Nyt on aika parantaa esi-isienne haavat, ja rakkaat ystävät, tuomme uusia parantumismenetelmiä, jotka lisäävät parantumisvauhtia ja sallivat rakkauden virrata paljon helpommin. Ja aloitamme tänä iltana Kryonin seitsemän taianomaisen parannusenergian kanssa.

Ensimmäisenä on vastuuenergia
. Avautukaa siis vastuuenergioille, sillä vastuu ei ole sitä, miltä se näyttää. Kun avaudutte vastuuenergioille, sallitte vastausten ongelmiinne tulla. Ja henki tuo teille vastaukset - ei 99% kerroista vaan 100% kerroista - aina, aina, aina poikkeuksetta. Hyväksykää siis vastuu ja sallikaa vastuuenergioiden virrata kruunuchakran kautta kehoonne, ja kun nämä kauniit energiat tulevat sisään, ne energiat on päästettävä irti, jotka eivät tue vastuuenergioita. Ne vapauttavat negatiivisia tunteita, joten se on ehdottoman sopivaa, mitä tahansa tunnettekin, kun päästätte sisään vastuuenergiat.

Sama pätee ajatuksiin. Jos teillä on edelleen negatiivisia ajatuksia, kun päästätte sisään vastuuenergioita, se on ehdottoman sopivaa. Antakaa siis tunteiden tulla ja mennä. Antakaa ajatusten tulla ja mennä. Sallikaa enemmän ja enemmän vastuuta virrata kehonne läpi. Olette kaikki valovärähtelyä ja -energiaa ja vastuuenergia on yksi taajuus, joten kun päästätte vastuutaajuuden kehoonne, se vapauttaa toisia taajuuksia, jotka eivät tue tätä. Antakaa siis tunteiden tulla ja mennä.

Seuraavana on anteeksipyyntöenergia.
Kun päästätte anteeksipyyntöenergioita kehoonne, teistä tulee vastaanottavampi ja vastaanottavampi rakkauden ja anteeksiannon energioille. Sallikaa tämän anteeksipyyntöenergian virrata kehonne läpi ja vajotkaa vain syvemmälle ja syvemmälle kehoonne. Sallikaa anteeksipyyntöenergian virrata kehonne läpi. Sallikaa anteeksipyyntöenergia tehdäksenne kehostanne pehmeän ja lempeän. Sallikaa kaiken ulkoisen melun viedä teidät syvemmälle ja syvemmälle ja syvemmälle. Vajotkaa syvemmälle ja syvemmälle ja syvemmälle kehoonne ja sallikaa hengen tuoda teille se, mitä teidän tarvitsee pyytää anteeksi itseltänne.

Yksi syy voisi olla se, että olette valinneet hyvin, hyvin vaikean elämän. Saattaa olla vanhempien varhainen kuolema, sisaruksen kuoleminen tai vaikeita traumoja työstettävänä. Tämä voi saada aikaan erittäin vihaisen sisäisen lapsen - ainakin sisäisen lapsenne vihaisia osia - ja tämä voi saada teidät suuttumaan sisäiselle lapsellenne - ja sisäinen lapsenne on vihainen teille. Saattaa olla sisäinen ristiriita sisäisen aikuisen ja sisäisen lapsen välillä.

Sallikaa siis anteeksipyyntöenergian virrata teidän ja kaikkien osienne läpi
, jotka voisivat olla vihaisia sisäiselle lapsellenne. Tämä on vastuun ottamista sisäisestä lapsestanne, ja teidän tehtävänne on täyttyä anteeksipyyntöenergiasta, jotta sisäinen lapsenne voi nähdä, että jotain muuttuu sisällänne, että voitte murtaa tämän "pattitilanteen" sisällänne. Samaan aikaan antakaa tunteiden tulla ja mennä. Sallikaa tämän umpikujan sisällänne muuttua.

Seuraavana on anteeksiantoenergia
. Ensinnäkin, on todella tärkeää antaa anteeksi itsellenne kaikki vaikeudet, mitä olette luoneet elämäänne. Usein huonot päätökset vaikuttavat koko elämän. Sallikaa anteeksiantoenergian virrata kehonne läpi ja antakaa anteeksi itsellenne. Taas kerran vain tarkkailkaa tunteitanne ja antakaa tunteiden tulla ja mennä. Antakaa ajatusten tulla ja mennä. Sallikaa anteeksiantoenergian virrata koko kehonne läpi. Antakaa hengen tuoda teille se, mitä teidän on annettava anteeksi. Taas kerran antakaa tunteiden tulla ja mennä.

Seuraavana on rakkausenergia,
joten sallikaa rakkausenergian virrata kehonne lävitse ja sallikaa itsenne täyttyä rakkaudesta. Antakaa rakkauden tulla ja mennä. Mitä enemmän annatte rakkautta tulla, sitä enemmästä voitte päästää irti. Vain sallikaa rakkauden tulla ja mennä, sillä rakkaudessa kiinniroikkuminen muuttaa rakkauden pilaantuneeksi. Antakaa rakkauden tulla ja mennä - sallikaa rakkaudesta tulla joki. Sallikaa jatkuva rakkausvirta, mutta ennen kaikkea rakkaus kuuluu teille. Ja taas kerran, kun rakkautta tulee sisään, ne energiat vapautuvat, jotka eivät tue rakkautta. Sallikaa rakkauden virrata kehonne lävitse ja rakkaus parantaa kaiken rappeutumisen. Antakaa rakkauden virrata sinne, minne sen tarvitsee virrata.

Seuraavana on antautumisenergia,
mikä merkitsee tilanteen luovuttamista. Mikä tahansa ongelma tai kysymys onkin, vain luovuttakaa se - luovuttakaa se jumaluudelle, sillä jumaluus ratkaisee ongelman. Mikä tahansa käyttäytyminen ei toimi teillä, luovuttakaa se. Mitä tahansa ongelmia teillä on, luovuttakaa ne. Nämä käyttäytymismallit pitävät teitä erillään Jumalasta. Taas kerran siis antakaa tunteiden tulla ja mennä. Yksi erittäin tärkeä asia tällä henkisellä polulla on se, että sisäinen äitinne rakastaa sisäistä isäänne ja jos tuolla alueella on ongelmia, luovuttakaa ongelmat. Antakaa tunteiden tulla ja mennä.

Seuraavana on kiitollisuusenergia
. Taas kerran sallikaa kiitollisuuden virrata kehonne läpi ja täyttää teidät rakkaudella ja armolla. Mitä enemmän kiitollisuutta ja armoa kehossanne on, sitä enemmän olette harmoniassa jumaluuden kanssa. Antakaa siis kiitollisuuden virrata kehonne läpi ja antakaa tunteiden tulla ja mennä. Kun olette täynnä kiitollisuutta ja armoa, kuljette tuota mystistä polkua taivaan ja maan välillä maailmankaikkeuden taikalapsena, taikaolentona. Taas kerran antakaa tunteiden tulla ja mennä, sillä kun kiitollisuutta tulee kehoonne, se vapautuu, mikä ei tue kiitollisuutta.

Viimeisenä on irtipäästämisenergia.
Se on kuin puu, joka päästää syksyllä lehdistään irti, sillä lehdet eivät enää palvele puuta talvella, joten päästäkää irti siitä, mikä ei enää palvele teitä. Taas kerran antakaa tunteiden tulla ja mennä ja tietäkää, että asioissa roikkuminen on kaiken kärsimyksenne ydin. Sallikaa itsenne virrata elämänne syklien mukana. Vain irtipäästäminen voi luoda tilaa vastaanottamiselle. Kun siis päästätte irti, antakaa uuden tulla, antakaa unelmienne toteutua ja antakaa niiden asioiden mennä, joita ette enää voi elää. Antakaa niiden mennä. Lakatkaa katsomasta menneisyyteen, tulkaa nykyisyyteen ja ylläpitäkää tilanne.

Sillä rakkaat ystävät, uusi maailma tulee ja tarvitsette tilaa uudelle maailmalle. Olette niitä, jotka tuovat uuden maailman. Kuljette ensimmäisinä ja saatte ensimmäisinä uuden maailman - maailman missä luotte todellisuutenne puhtaasti rakkauden avulla, paljon kauniimman ja avaramman maailman, jossa on paljon rakkautta ja täydellinen säätila. Alatte luoda puhtaan rakkausenergian avulla sitä, mistä uneksitte. Rakkaat ystävät, annetaanpa siis rakkauskirkon ovien avautua taas kerran.

Kryon on lähdössä. Menkää turvallisesti ja Jumalan siunausta. Pitäkää huolta itsestänne.


-----------
tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #14 : 07.07.2009 12:19:03 »

linkki: http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa


Tämä viesti kosketti jollain aivan erityisellä tavalla - suurella lempeydellä, joka oli  Suuri lempeä Syli Cry  smitten

http://www.dnaalchemy.com/images/lemurians12.jpg

http://www.dnaalchemy.com/images/lemurians9.jpg

http://www.diamondlady.net/symbols.jpg

LEMURIALAISET KRISTALLIT

Enkeleitä kanavoinut Espen (www.be8.com)
27.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakas ystäväni,

Kysyit lemurialaisten kristallien merkityksestä ja ominaisuuksista. Yritämme "syleillä" sinua tiedolla tästä kuvaavien sanojen sijasta. Ominaisuudet eivät helposti käänny sanoiksi, koska ne toimivat hyvin monilla ulottuvuustasoilla. Silloin kun tunnetaan näitä kristalleja, ne tuntuvat lähde-energian pehmeältä hehkulta, mikä lempeästi syleilee niihin yhdistyvän koko olemusta. Tuhansia vuosia nämä upeat kristallit ovat olleet kätkettynä maan alle vakauttamaan ihmiskuntaa ja itse Gaiaa. Näiden kristallien lempeys ei ole tunkeilevaa ja niiden energiakentän voi sanoa säteilevän ehdotonta rakkautta.

Jotkut ihmiset jotka ovat herkkiä energioille, sanovat, että ne ovat hyviä tietoisuuden kohottamiseen traumaattisten tapahtumien aikana, koska ne säteilevät matalammalla värähtelevien tunnemallien läpi. Ne tihkuvat lempeästi tietoisuuteen ja kun näiden kristallien kanssa ollaan jonkin aikaa ja annetaan itsensä harmonisoitua niiden energian kansa, suuria muutoksia voi tapahtua.

Sydänchakralla on voimakas suhde lemurialaisiin kristalleihin ja voitaisiin sanoa, että nämä kaksi säteilevät ja tasapainottavat ympäristöään samalla tavalla. Kristallit voivat olla erittäin hyviä ystäviä, jos sallit sen, ja ne voivat opettaa sinulle paljon, jos annat niiden energioiden virrata olemukseesi ja tietoisuuteesi. Se ei ole mentaalienergiaa - kaukana siitä - mutta ajatuskäsitteitä voidaan kehittää niihin yhdistymisen tuloksena. Kyse on selkeästä energiakentästä ja se perustuu niihin pyhän geometrian malleihin, joille koko tietoisuus rakentuu. Tietäminen on myös usein sivuvaikutus näihin kristalleihin yhdistymisestä - se on ehdottoman rakkauden tietämystä.

Nämä ovat todellakin vain sanoja, mutta yritä tuntea, mitä sanat yrittävät välittää. Tämän sivun kirjainten välisessä tilassa on energiaa ja siinä on varsinainen viesti. Anna mielesi vähän levätä, hengittele ja salli sen tietäminen, mitä etsit. Kaikki voivat yhdistyä lemurialaisiin kristalleihin ja niiden fyysinen läsnäolo ei ole välttämätöntä, kun luotatte omaan kykyynne harmonisoitua energioihin. Sulje silmäsi tarkoituksenasi tuntea nämä rakastavat kristallit. Ne ovat viisaita ja ne sisältävät sen, mitä sydämesi etsii.

Lopetamme sanamme nyt, mutta tiedä, että niiden väliin kätketyt energiat ovat ajattomia. Anna itsesi yhdistyä sanojen väliseen tilaan ja tiedät, mitä lemurialaisten kristallien lahjat ovat.

Säteile, ystävämme. Olemme aina kanssasi.
Enkelisi

http://community.webshots.com/photo/fullsize/1411541383072916819WSPVhc
-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
~*~ Lempeydellä voi ravistella maailmaa ~*~

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=2466&sid=98fa9b7f056d147c441f33b6a5cb0848&mforum=uusimaa
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009 14:55:26 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Sivuja: [1] 2 3 ... 40
  Tulostusversio  
 
Siirry: