Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti Kwan Yiniltä: Vetoomus rauhan puolesta Lähi-itään  (Luettu 4040 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 18.01.2009 20:28:35 »

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=1935&mforum=uusimaa

Viesti Kwan Yiniltä: Vetoomus rauhan puolesta Lähi-itään

Kanavoinut 17.01.2009 Marjaana Will-Vidlund
(www.casadangelique.com)

Rakkaat lapset, kaikki maailman lapset, kaikkialla

Minä olen Kwan Yin ja olen tullut tämän viestin välityksellä vetoamaan rauhan
puolesta Lähi-idän alueelle.

Tuo pieni alue, vahva alue Länsirannalla, on joutunut silmittömän väkivallan
sotatantereeksi. Nyt ei ole kysymys, kuka nosti aseen ensimmäisenä, kuka
puolusti ensimmäisenä itseään, perhettään, maataan, vaan kyse on siitä, kuka
laskee ensimmäisenä aseensa. Ensimmäisen aseen, jota kaikki muut voivat
seurata ylpeinä ja rauhan jalo vaakuna rinnallaan.

Ei ole kysymys sinun lapsistasi tai minun lapsistani, on kyse maailman lapsista,
kaikista niistä, jotka sodan uhreina kärsivät, pelkäävät, menettävät läheisiään,
luopuvat rakkaudesta, antautuvat väkivallan kierteeseen kylmin koston
ajatuksin. Niin, viha kylvää vain vihaa, kostoa ja kaunaa.

Rauha on sydämen tahto – jokaisen sotilaan sydämen lyönnit lyövät rauhalle ja
rakkaudelle. Nyt on tullut aika nostaa esiin rauhanpiiput ja puhaltaa
ensimmäiset varovaiset, läpikuultavat rauhanvalosavut ilmoille. Näyttää
esimerkkiä sydämen johdatuksesta ja rohkeudesta kohti rauhaa.

Minä pyydän, että te kaikki rakkaat maailman lapset, sinä rakas lapseni,
yhdytte nyt tähän rauhanrukoukseen Lähi-idän lasten, läheistesi, puolesta:

Rakkaat sodan osapuolet,
israelilaiset ja palestiinalaiset ja kaikki teitä tukevat järjestöt ja ryhmittymät,

Me pyydämme, että te tänään, nyt, kuullessanne pyyteettömän
toiveemme rauhan puolesta, polvistutte Luojanne eteen ja sallitte
itsenne nähdä Valon. Sallikaa sen syttyä edessänne yhä kirkkaammaksi
liekiksi, joka verhoaa allensa kaikki julmuudet ja pahat aikeet.

Sallikaa itsenne tuntea tuon liekin Rakkaus; lämpo, jota se hohtaa
ympärillenne; turva, jota se tuo lapsillenne; lohtu, jota se tuo
molemmille sodan osapuolille.

Sallikaa tuon Valon myötä laskea aseenne, lopullisesti.

Sallikaa itsenne katsella ympärillenne, ja nähdä halu pysyvään rauhaan
ja sovintoon.

Sallikaa itsenne neuvotella sovinto itsenne kanssa – sillä huomaatteko,
lapseni, te soditte itsenne kanssa.

Antakaa itsellenne anteeksi veritekonne, antakaa itsenne irrottautua
koston kierteestä.

Antakaa itsenne olla ensimmäinen rauhan jonossa; jonossa, jossa jaetaan
leipää ja vettä kaikille niille, jotka sitä haluavat.

Ei ole eroa, kuka sinä olet, mihin sinä kuulut, sillä sydämesi on rauhan asialla.

Rauha on yhdistävä voima.

Rauha on väkevä kuin rakkaus.

Rakas lapseni,
salli itsesi pukeutua tänään rauhan lippuun, valkoiseen liekkiin, joka
puhdistaa sinut täydellisesti.
Rakas lapseni,
salli itsesi rakastaa itseäsi ja salli itsellesi rauha.

Rakas lapseni,
aloita nyt omasta sydämestäsi.

Näillä sanoilla minä pyydän, että rakkaat lapseni, rukoilette rauhan puolesta Lähi-itään.

Minä kiitän teitä kaikkia, ja sinua erikseen siitä rohkeudesta, jota sinä olet
osoittanut ja tulet osoittamaan rauhan puolesta.

Taivas varjelkoon sinua, rakas lapseni.



************************
 Seuraavat ovat Aaviisuisen lisäyksiä  (www.casadangelique.com) ovat suomenkieliset sivut

ja http://www.crystalinks.com/kwanyin.html ja

http://www.aheartsjourney.com/images/art%20work/Kwan%20yin%206.jpg

http://www.tybro.com/assets/images/Quan_Yin_Eight02.jpg

http://goddesslight.files.wordpress.com/2008/05/kwanyin2.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y285/Seraphim_of_Shakti/God/KwanYinIII.jpg

http://www.noellgrace.com/images/painting_kwanyin.jpg

http://www.mandalas.com/BuddhistGallery/QuanYinElagance.php




Kwan Yin - Rakkauden lähde


Brita Ekberg:

KWAN YIN - RAKKAUDEN LÄHDE

"Amitabha Buddhan oikeasta silmästä lähti valonsäde. Siitä syntyi olemus, lapsi, Avalokitesvara. Hän kantoi käsissään lootuksen kukkaa, nousi jaloilleen ja äänsi "OM MANI PADME HUM" Näin opetettiin Nalandan yliopistossa Intiassa noin kaksi tuhatta vuotta sitten.

Amitabha Buddhan olemus on arvojärjestyksessä ensimmäinen ihmisen maallisesta vapauttavan myötätunnon energian kantaja. Avokitesvara on siitä seuraava, toinen eli alempi, tämän energian kantaja ja manifestoija. Intiasta opetus kulkeutui omistautuneiden munkkien mukana pitkien taivalten kautta Kiinaan. Kukaan ei oikein tiedä, miten Avalokitesvarasta, joka oli periaatteessa maskuliininen olemus, tuli Kwan Yin, joka on femiininen olemus. Nimi käännettiin sanskritista kiinaksi, mutta sukupuolen vaihdos on hämärän peitossa. Tiibetissä kunnioitettiin jumalatar Taraa, jonka katsottiin olevan Avalokitesvaran femiini vastine. Taran sanottiin syntyneen Avolokitesvaran maailmaa kohtaan tunnemasta myötätunnon kyyneleistä. Jälleen kerran femiini olemus on syntynyt maskuliinin jälkeen ja hänen olemuksestaan. Aivan kuin Eeva Aatamin kylkiluusta. Niin, femiini on Luojan viimeisin luomus. Tutkijat ovat todenneet että vanhoissa taideteoksissa Tara ja Kwan Yin ovat joskus kuvatut aivan samanlaisina olemuksina. Mutta he ovat erillisiä olemuksia maskuliinisesta Avalokitesvarasta ja esim. Tiibetissä olisi väärin yhdistää heidät Avalokitesvaraan suoraan. Kiinassa näin on kuitenkin käynyt. Jotkut sanovat, että niin on käynyt kansantarujen voimakkaan vaikutuksen ansiosta. Kiinassa Kwan Yin yhdistettiin prinsessaan nimeltään Miao Shan.

Hiukan toisistaan eriävien tarujen yhdistävä tekijä on prinsessan puhtaus ja kyky myötätuntoon sekä joko Kwan Yinin tai Amitabha Buddhan ilmestyminen hänelle valintojen ja kärsimyksen jälkeen, jolloin hänelle kerrotaan hänen olevan Bodhisattva ja häntä ohjataan valmistautumaan työhönsä. Tarut kertovat prinsessasta, joka eli eristettyä elämää ankaran isän alaisuudessa. Hän halusi lopulta hakeutua luostariin ja teki niin. Silloin ankara isä aiheutti hänen kuolemansa. Useimmissa taruissa prinsessa menehtyi palavaan taloon . Hän laskeutui helvettiin, ja koska hän oli niin puhdas olemukseltaan, hän sai helvetin hallitsijan vapauttamaan kaikki siellä kärsivät ja nousi itse sen syvyyksistä vahingoittumattomana. Itse suuri Amitabha Buddha laskeutui tapaamaan häntä, ja neuvoi hänelle salaisen saaren, jonne hän vetäytyi ja harjoitti siellä itsetutkiskelua, kunnes oli ratkaissut kaikki opetuksensa ja pystyi ottamaan vastaan Bodhissattvan arvonsa ja ryhtymään sen edellyttämiin toimiin. Taruissa jumalatar Kwan Yin astuu prinsessan kehoon ja puhuu hänen kauttaan sanoen olevansa osa häntä. Kaukoidän maissa 800 - ja 1200-lukujen välillä Kwan Yinin asema femiiniininä jumalattarena oli jo vakiintunut. Hän on eräs Kaukoidän rakastetuimmista jumal- olemuksista, jolle ihmiset vieläkin suuntaavat rukouksensa ja uskovat huolensa.

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Kwan Shih Yin - Hän Joka Kuulee Maailman Avunhuudot - on hänen koko kiinalainen nimensä. Se on suora käännös sanskritin nimestä Avalokitesvara, joka taas Tiibetiksi on Chenresigs. Nimen voi nähdä kirjoitetun muillakin tavoilla, kuten Kwan Yin, Kuan Tzu Tsai ja kantonilaisittain Kwoon Yam. Vietnamissa nimi äännetään Quan Am ja Koreassa hän on Kannon Pu-sa. Japanissa nimi on Kwannon Bosatzu, kun tarkoitetaan Bodhitsattvaa ja Kwannon Sama, kun osoitetaan yleistä kunnioitusta.

Kwan Yin on vannonut jäävänsä ja palvelevansa tätä planeettaa ja ihmiskuntaa , kunnes kaikki evoluutiokierrossa olevat ovat vapaat. Sitä Bodhisattva tarkoittaa, jotakuta joka on ottanut suorittaakseen tehtävän ja joka toimittaa asiaa, kunnes tehtävä on saatettu loppuun.

Kwai Yin on rakkauden ja myötätunnon Bodhisattva, näiden energioiden kiintopiste ja manifestoija korkeimmilta Universumin tasoilta meidän tasoillemme ja meitä varten.
Juuri nyt Kwan Yin on erittäin lähellä meitä. On aika saattaa naisopetus maailmaan ja hän on sen johtaja. Hän on naisten opettaja uutta aikaa varten. Meillä on niin paljon opittavaa, niin monta asiaa on muutettava tavassamme ajatella ja toimia. Me olemme tärkeä osa muutonprosessia. Naisten on opittava käyttämään ja ymmärtämään voimaansa, luomaan ja tukemaan luomallaan edistystä ja henkistä hyvää. Kaikkien hyvää.

Meidän on opittava yhteistyötä naisten kesken ja meidän on opittava luopumaan kilpailusta ja kateudesta ja ylläpitämään oikeanlaisia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen, meidän on opittava miten kommunikoida oikein ja menestyksellisesti. Meidän on opittava tukemaan miehiämme oikealla tavalla ja opittava seuraamaan johdatusta. On aika nostaa inhimillisen rakkauden taso toisen ja neljännen chakran tasoilta neljännen ja kuudennen eli jumalaisen rakkauden tasoille, jokapäiväisessä elämässä. Se tarkoittaa, että olemme itse vapaita ja annamme vapautta muille. Meidän on opittava kasvattamaan lapsemme oikein, jotta he menestyisivät uudessa ajassa.

Meidän on opittava kuuntelemaan omaa sieluamme. On äärimmäisen tärkeää, että me naisina opimme kuuntelemaan sieluamme ja seuraamaan meditoituja päätöksiämme, eikä vain halujamme ja tunteitamme. Naisina me tulemme luomaan suurimman muutoksen tällä planeetalla uutta aikaa varten. Meidän tehtävämme on oivaltaa uusi ja kumota vanha itsessämme ja siten perheemme, lastemme ja sen yhteisön kautta, johon suoraan vaikutamme. Kaikkea tätä opettaa Kwan Yin ja opetus on jo maailmassa.

Sen lisäksi, mitä itse opiskelet oman elämäsi ja henkilökohtaisten opetuksiesi kautta, Kwan Yin opettaa myös virrattamaan rakkautta ja myötätuntoa. Voit tarjota sitä maailmalle pyytämällä valoa Kwan Yiniltä ja antamalla sen virrata haluamaasi kohteeseen sydämestäsi. Aseta vasen kätesi sydäncahkrasi alle kämmen ylöspäin ja oikea kätesi sydäncahkrasi oikealle puolelle kämmen kohti chakraasi. Jos katsot kuvia Kwan Yinistä, näet tämän mudran, käsien asennon , monissa taideteoksissa. Yhä edelleenkin hän käyttää sitä virrattaessaan rakkautta ja valoa maailmalle.


Kuva: innerchild.punt.nl
Tekstin lähde: reikifoorumi



« Viimeksi muokattu: 18.01.2009 20:35:09 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2009 11:45:15 »

Kaikki keskustelu hukkuu tänne loppumattomaan kanavointivirtaan..
Eikö kanavoinneille voisi perustaa oman palstan ja siirtää nämä sinne?
« Viimeksi muokattu: 19.01.2009 11:49:52 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2 : 24.01.2009 12:32:11 »

Kaikki keskustelu hukkuu tänne loppumattomaan kanavointivirtaan..
Eikö kanavoinneille voisi perustaa oman palstan ja siirtää nämä sinne?


Hei Kurpitsa  kiitos kun otit asian- ilmiön puheeksi  smitten  smitten

olen kanssasi aivan preciis samassa linjassa että näinhän siinä käy http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Fruit_Stall_in_Barcelona_Market.jpg/1000px-Fruit_Stall_in_Barcelona_Market.jpg että jotain oleellista saattaa jäädä huomaamatta - ja  totta
juuri tämä ETTÄ kaikenkaikkiaan keskustelut nk. henkisistä aiheista ja henkimaailman ilmiöistä - kuten topicin nimikin on JÄÄVÄT AIKA VÄH'ÄLLE.

JOSSAIN VAIHEESSA TARKOITTAAA AIONEITA  Wink SITTEN KOETIN ITSE RATKAISTA ASIAA NIIN ETTÄ TIETYT SAMAT KANAVOINNIT eli ESMES Uriel PARANTAA TAI Arkkienkeli Mikaelin KUUKAUSIKIRJEET MENISI PÖTKÖÖN SAMAAN AIHEESEEN.  mutta SILLOIN saattaa myös jäädä jotain huomioimatta kun otsakkeet viesteissä ja kanavoinneissa vaihtuvat ja monet lukevat vain jonkun tietyn viestin TOTTA että on myös heitä ja meitä, itse mukaan luettuna, jotka lukevat säännöllisesti jotain tiettyä kanavointi tai kirjoitus sarjaa... smitten

OK. koetin ihan samalla ajatuksella joskus laittaa kanavoinnit yhdeksi AIHEEKSI, mutta ihan sama juttu, silloin näkyisi vain teksti kanavoinnit eikä otsakkeet ... Embarrassed

ELI kuten totesit KANAVOINNILLE oma kohtansa tyyliin " HENKIMAAILMAN ILMIÖITÄ" tai " YLEISTÄ" ja niistä teksteistä kiinnostuneet löytävät silloin tekstit juuri oikeasta paikasta KUN taas tämä HENKIMAAILMAN ILMIÖITÄ jää silloin keskustelu - ajatusten, kokemusten vaihto topiciksi ...

Mielellään mielipiteitä aiheesta tänne  - sillä en minä itseni vuoksi tai SEN vuoksi että
"koetan ihmisille tuputtaa jotain tietoa "  knuppel2 näitä kanavointeja tai samankaltaisia kirjoituksia tuo - vaan senvuoksi että oma kokemani kuitenkin on että niillä on lukijansa - ja tulkoon nyt mainituksi että näitä kanavointeja oli täällä jo ennen meigätyttöä  Cool Itse kyllä löydän kirjoitukset itselleni tai saan meililootaani MUTTA ihan intuitiotani kuulostelen aina ja joka kerta ETTÄ mitä tänne kirjoituksena tuon. OK.

Ja vielä tämä ETTÄ sikälimikäli kun YLLÄPITO tai Seppo Tanhua olisi näihin kanavointiteksteihin puuttunut SE olisi sitten ollut siinä. Oma kokema edelleen on että paikkansa ja lukijansa ynnä kokijansa  näillä  teksteillä on.

Itse koen näin että kanavoinnit ovat tämän ajan laadun mukaisia . Eli jos ja kun kaikki aiheesta kirjotettaisiin kirjaksi NIIN se olisi jo " jopa joiltain osin vanhentunutta" ennenkuin kirja olisi luettavissa." Ainakin joidenkin tietojen osalta. Ajan laatu on todella toinen kuin silloin ennen  Wink kun jokin kirja saattoi olla "ajan hengessä ja laadussa" vuosikausia. TOTTA tietenkin on etteä edelleen on sitä " perustekstiä" joka on ja pysyy mutta suurelta osin tieto/tietoisuus ja sen merkitys yksittäiselle olemukselle/ihmiselle>/sielulle on muuttunut.

OK: minun kokemuksesta tästä ei kannata kehittää juupas eipäs väittelyä - se ei johda mihinkään VAAN että yhdessä pohdimme asiaa ja koetamme löytää toimivia ratkaisuja JOITA sitten saamme viedyksi ihan YLLÄPIDOLLE asti...  smitten



« Viimeksi muokattu: 24.01.2009 12:38:04 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: