Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 40
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiduille ymv. teksteille o,a topici ~ketju  (Luettu 288167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #15 : 10.07.2009 12:03:20 »

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=2481&mforum=uusimaa


DANNY

Heimopäällikkö Josefia kanavoinut John Cali ( www.greatwesternpublishing.org)
7.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

John Cali:

Danny, 33-vuotias naapurini, kuoli viime viikolla. Melkein kaikki ovat sanoneet, että hän kuoli liian nuorena - ja millainen tragedia se olikaan.

Voimmeko kuolla liian nuorena? Ja onko tragedia, jos kuolemme nuorena?

Tässä osa Dannyn muistokirjoituksesta paikallislehdessämme:

"Hän oli vapaa sielu ja rakastava ihminen. Hän rakasti elämää ja eli sitä täysillä. Hän ei koskaan tavannut vierasta… Hän oli sellainen, jonka tiesi tuntevan vain rakkautta ystäviään ja perhettään kohtaan. Hän rakasti pelata kovaa, taistella kovaa ja nauraa suuren sydämensä pohjasta."

Pitkät hiukset, korvakorut sekä tatuoitu, pitkä ja lihaksikas keho - Danny oli vaikuttava näky. Olen tuntenut hänet vasta noin neljä vuotta. Mutta se riitti kunnioittaakseni tätä lempeää miesjättiläistä. Hän nauroi ja vitsaili aina. Jos hänen perheensä tai ystävänsä tarvitsivat häntä, hän oli paikalla hetkessä. Kuten muistokirjoitus sanoi, hän ei koskaan tavannut vierasta - jokainen oli hänen ystävänsä.

Hänen muistokirjoituksensa summaa Dannyn lyhyen elämän täydellisesti - hän eli jokaisen päivän täysillä ja iloisesti. Miten voimallinen roolimalli meille kaikille!

Herran siunausta, Danny!

Tässä on päällikkö Josef.

Päällikkö Josef

Ystävät, teidän on päästävä yli tästä "kuolemajutusta", mikä teillä on.

Lakatkaa ajattelemasta kuoleman termein ja alkakaa ajatella elämän termein. Elämä on kaikki, mitä on. Ei ole mitään kuolemaa, paitsi ihmismielessänne. Se kuolema on puhdas harhakuva. Sitä ei ole olemassa.

Useimmat teistä lukijoista tietävät jo sen, mitä juuri sanoimme. Mutta te ette elä niin kuin tietäisitte.

Danny ei ole poissa. Hän on perheensä ja ystäviensä kanssa. Hän rakastaa heitä kaikkia edelleen - paljon voimakkaammin kuin koskaan ennen.

Verho elämän ja kuoleman välillä ohenee. Ette koskaan menetä rakkaitanne. Rakkaussiteet, kommunikointiyhteydet ovat aina ulottuvillanne - "kuolleena" tai "elävänä". Poikkeuksetta.

Kuoliko Danny siis liian nuorena? Ei.

Onko nuorena kuoleminen tragedia? Ei.

Ystävät, teillä on niin kummallinen tapa mitata tai arvostella elämää ja kuolemaa. Tavallisesti arvioitte elämää sen mukaan, miten paljon aineellista menestystä saavutatte. Arvioitte tavallisesti kuolemaa sen mukaan, kuinka monta vuotta elätte.

Kummallakaan näistä ei ole hitonkaan merkitystä! Sillä ei vain ole merkitystä.

Danny eli lyhyen elämänsä iloisesti. Hän toi tuota iloa - se oli aina tarttuvaa - kaikkien niiden elämään, jotka hän tunsi. Perheen, ystävien, vieraiden.

Hän päätti levittäneensä riittävästi iloa tässä elämässä. Nyt oli aika levittää iloa henkiulottuvuuksissa. Ei se siitä parane.

Ette voi arvostella elämää (omaanne tai kenenkään muun) sen pituuden perusteella. Elämässä (tai kuolemassa) ainoa todellinen menestymisen mitta on tuntemanne ilon määrä.

Danny onnistui paremmin kuin useimmat ihmiset.

Toistamme tässä Johnin sanat: Herran siunausta, Danny!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
~*~ Lempeydellä voi ravistella maailmaa ~*~

tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #16 : 10.07.2009 12:21:15 »

Kysymyksiä mestareille

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger
www.themastersofthespiritworld.com
24.6.-1.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


 
Kysymys:
Mestarit, siirsin äitini (89 v.) noin vuosi sitten yksityisestä hoitokodista asumaan kanssani hyvin pieneen asuntoon. Tein tämän siksi, että menetin hänen rahansa. Niinpä hän asuu nyt kanssani minun syyllisyydestäni. Se on ollut erittäin vaikeaa ja sen seurauksena minusta on tullut hyvin masentunut ja tunnen, että minulta on viety elämä ja vapaus. Olen jokseenkin ohittanut huutamisen, vihan ja katkeruuden - olen asettunut nyreyteen ja eristyneisyyteen. Tiedän, että yritän hyväksyä karmakohtaloni, mikä vain tuo lisää itseni tuomitsemista ja surua. Muuten, olen yrittänyt saada hänet vanhainkotiin, mutten vain pysty tekemään sitä. Ajattelen, ettei hän ansaitse kuolla yksin sellaisessa paikassa ja taas kerran, jos en olisi hukannut hänen rahojaan, hän olisi voinut olla mukavammassa paikassa. Minulla olisi ehdottomasti käyttöä neuvoille ja opastukselle. Olen niin väsynyt sättimään itseäni tästä itse aiheutetusta tilanteesta ja kaikkiin "olisi pitänyt" -lauseisiin, joiden annan kiusata itseäni.

 
Vastaus:
Ptruu! Pysähdy siihen paikkaan ja katso, mitä olet juuri sanonut: "Tiedän, että yritän hyväksyä karmakohtaloni." Kaveri, ei sellaista ole. Otat vain vastuun omista toimistasi. Kukaan ei pidä asetta ohimollasi sanoen: "Sinun on tehtävä tämä" - ei kummallakaan puolella verhoa.
 
Ajatuksesi siitä, mistä olet vastuussa, ovat saaneet sinut ottamaan niitä askelia, joita olet ottanut. Sitä kutsutaan ihmismaalimassa syyllisyydeksi. Et ole oppinut kyseistä oppituntia tai muuten et edelleen rankaisisi itseäsi päivittäin.
 
Oletko todella puhunut äidillesi hänen toiveistaan? Hän olisi mieluummin poissa energioistasi tällä hetkellä - ja kuka ei olisi? Et tee hänelle mitään palvelusta telkeämällä hänet pikkuruiseen asuntoosi ja panemalla hänet katsomaan, kun revit itsesi kappaleiksi. Hän rakastaa sinua edelleen tapahtumista huolimatta. Vaikka ei ole rahoitusta hänen palaamiseensa aiempaan hoitokotiin, on olemassa vaihtoehtoja.
 
Miksi sanot, että hän kuolisi yksin vanhainkodissa? Jos löydät hänelle paikan sellaisesta, onko aikomuksesi hylätä hänet sinne? Sinne nimittäin pääsee vierailulle. Hänellä olisi siellä aina joku, jolle puhua. Hän saisi ateriat ajallaan. Hänen fyysiset tarpeensa tyydytettäisiin. Voisit vierailla hänen luonaan säännöllisesti ja tuoda hänelle pieniä asioita tekemään hänestä onnellisen.
 
Lakkaa sättimästä itseäsi. Mennyt on mennyttä. Älä pane teitä kumpaakin kärsimään, kun yrität selvitä oppitunneistasi. Muista, ettei tätä olisi tapahtunut ilman hänen suostumustaan. Kukaan sielu ei käy maan päällä läpi mitään sellaista, minkä suunnittelemisessa hän ei ole ollut mukana. Jostain syystä - mistä et ole huolissasi - äitisi päätti saada kaikki nämä asiat tapahtumaan.

 
Kysymys:
Mestarit, tunnen, että oppituntinani tässä elämässä on ollut petetyksi tuleminen miessuhteissa. Olen kulkenut pitkän matkan tämän ratkaisemisessa, mutta minua kiusaa edelleen toisinaan epäluottamus aviomiestäni kohtaan, vaikka tunnen ehdotonta rakkautta, joka syntyy noustessani kaikenlaisten asioiden yläpuolelle. Mietin myös, onko siinä jokin ongelma, kun äitini on ollut hyvin läheinen isälleni? Vai meneekö homma vaan kokonaan ohi minulta tähän elämänoppituntiin liittyen?

 
Vastaus:
Olet oikeassa siinä olettamuksessasi, että pettäminen on valittu elämänoppitunniksi. Päätit myös kyseenalaistaa kaikki henkilökohtaiset ihmissuhteesi. Kun tunnet oppituntisi, on helpompaa työstää sen läpi. Ongelmanasi on, että vaikka tiedät oppitunnin, et ole hyväksynyt sen energiaa ja päästänyt irti tapahtumien negatiivisesta puolesta.
 
Tämän elämän suunnitelmasi mukaisesti järjestit itsesi petettäväksi suhteissa, jotta voisit nähdä, että taustalla oppituntina oli luottaa omiin kykyihisi ja oppia rakastamaan itseäsi joka tilanteessa, josta löydät itsesi. Näet pettämisen, mutta useimmilla tasoilla sanot, että on ok, että asetuin petettäväksi - siirrytäänpä eteenpäin. Et ole koskaan kysynyt, miksi sinua petettiin. Mitä osaa oma toimintani esitti tässä pettämisessä? Miksi tunnen, että minun on koettava tämä? Siihen saakka kunnes alat esittää näitä kysymyksiä ja mennä tunteisiisi, elämä pysyy samana pettämisen, pelon ja ihmisten epäilemisen kiertona.
 
Edes suhteessa vanhempiisi et ole tarkastellut sitä, mitä tunnet kumpaankin kohtaan. Tunnet pientä kilpailua isäsi kiintymyksestä. Hän ja äitisi eivät ole tässä osana - kaikki kumpuaa itsearvostuksen ja itseluottamuksen puutteestasi. Tunnet, että sinun on "voitettava" joku, myös omassa perheessäsi.
 
Ala työskennellä päästäksesi elämäsi draamojen pohjalle ja kaikki näyttää ja tuntuu yhtäkkiä erilaiselle. Sinulla on toki oppitunteja opittavana, mutta sinun ei tarvitse antaa niiden hallita elämääsi.

 
Kysymys:
Mestarit, voitteko vastata kysymyksiin elinsiirroista? Onko oikein tai eettistä ottaa vastaan luovuttajan energiaa? Jos vastaanottajan oli tarkoitus kuolla ilman siirtoa, onko oikein pitkittää elämää "keinotekoisesti" vai onko henkisellä tasolla hyväksyttävää ottaa vastaan tämä elämänlahja toiselta sielulta?

 
Vastaus:
Jokainen sielu tuo itselleen sen, mitä haluaa kokea. Jos sielu on päättänyt käsitellä fyysisen kehon luhistumisen ja sitten hänen on pakko käsitellä sen seuraamukset, niin sellaiselta hänen elämänsä sitten näyttää. Jos jokin perhe menettää rakkaan sellaisessa onnettomuudessa, joka jättää useimmat elimet ehjiksi, he ovat päättäneet käsitellä kysymyksen siitä, antavatko he rakkaansa osien jatkaa elämäänsä toisen kehossa.
 
Mikään ei ole oikein tai väärin. Kyky "keinotekoisesti" - kuten sanot - pitkittää yhden elämän kestoa on osa alkuperäistä suunnitelmaa, joka luodaan ennen tulemista maan päälle. Jokaiseen elinsiirtotilanteen osaan liittyy oppitunti - kummallakin siirtopuolella.
 
Siirto ei koske vain luovuttajaa ja vastaanottajaa. Se käsittää siirtotiimin, kummankin perheen ja jokaisen, joka tuntee osapuolet tai on kosketuksissa heidän kanssaan. Jokaiselle yksilölle se luo erilaisen oppimiskokemuksen, mitkä vaihtelevat surusta, helpotuksesta, arvokkuudesta, uskonnollisista uskomuksista, eettisistä seuraamuksista omaan henkisesti suunniteltuun elämään.
 
Kyse on jokaisen henkilökohtaisesta oppitunnista. Ne pitäisi hyväksyä, tutkia mukana olevia energioita ja käyttää niitä oppiakseen enemmän itsestään jumalaisena sieluna.

 
Kysymys:
Mestarit, miksi sielut päättävät käydä läpi inkarnoitumisen toisensa jälkeen ja kokea uudestaan ja uudestaan samoja murha-, syyllisyys-, massapelko- ja vihatilanteita - kaikkia äärimmäisiä polariteetteja oppiakseen oppitunteja? Koska sielut ovat ehdotonta rakkautta, voivatko kaikki sielut tehdä sopimuksen kokea elämää rakkaudellisessa ympäristössä? Esim. kuten asukkaat maan sisässä, Teloksella? Ymmärtääkseni kaikilla sieluilla on vapaa valinta. Kun ajattelee ehdottomasti rakastavia sieluja, emmekö haluaisi inkarnoitua kokemaan kaikkia positiivisia piirteitä ja vähemmän polariteetteja? Uskoakseni meidän kaikkien on tarkoitus tulla maan päälle saamaan onnellisia kokemuksia.

 
Vastaus:
Tuot kysymyksissäsi esiin monia eri aiheita. Kommentoimme ensin Telosta niille, jotka eivät tiedä siitä. Telos on toisessa ulottuvuudessa oleva paikka, joka ei ole näkyvä useimmille ihmisille nykyisessä kolmannessa tai fyysisessä ulottuvuudessa. Sinne monet sielut jotka olivat Lemurian asukkaita, päättivät siirtyä Mu-mantereen upottua. Sen fyysinen sijainti on suurin piirtein Mount Shastan sisällä, Pohjois-Kaliforniassa, USA:ssa. Tämä oli mantereen itäosa, ennen kuin suurin osa siitä vajosi Tyyneenmereen.
 
Asukkaat olivat saavuttaneet hyvin korkean valaistumistason ennen uppoamista. Useimmat elivät ehdottoman rakkauden neljännessä ulottuvuudessa, ennen kuin heidän fyysistä kotiaan ei enää ollut. Jotkut päättivät jäädä maaplaneetalle tähän autuuden tilaan ja luoda kodin toiseen ulottuvuuteen fyysisellä planeetalla. Fyysisessä galaksissanne on toisia planeettoja, joissa on samanlainen ehdottoman rakastava ympäristö, missä sielut voivat olettaa olevan fyysinen ympäristö, jotta he voivat nauttia sellaisen olotilan fyysisistä iloista.
 
Maapallo luotiin erilaiseksi kuin mikään muu fyysinen paikka. Sen viehätys sielun oppimisprosessissa on sen polariteetti. Sielun valintana on tulla maan päälle kokemaan elämää polariteetissa tai negatiivisuuden tilassa, mitä ei löydy mistään muualta. Kaikki sielut eivät päätä kokea kaikkea mainitsemaasi yhdessä elämässä. Näitä asioita voi tapahtua planeetalla, kun hän on siellä, mutta hän ei osallistu enempään, kuin mistä pystyy oppimaan kerralla.
 
Voi päättää mennä toisiin paikkoihin elämään elämäänsä. Myös tässä polariteetissa voi olla paljon onnellisuutta, jos on saattanut loppuun ne oppitunnit, joita tuli oppimaan, ja muistaa todellisen luonteensa - mikä on ehdoton rakkaus.

 
Kysymys:
Mestarit, mitä eroa on toiveajattelulla ja oman todellisuutensa luomisella? Tiedän jälkiviisautena, että luomme oman todellisuutemme. Olen melko varma luovuudestani omassa avioliitossani. Olen melko selvillä siitä, mitä aviomieheni luo - hän ei ole. Terapiasta olen saanut ymmärrystä omista uskomuksistani. Minusta tuntuu, että puolisoni ja minä tulemme toimeen hienosti ja edistymme - sitten terapiassa hän toteaa "ei". Näen merkkejä siitä, että luomme paremman avioliiton. Sitten hän ilmoittaa, että hän haluaa olla yksin ja että olen voittanut. En ole taistellut, mutta hän inttää, että niin on. Ymmärrän nämä hänen luomuksikseen. Ajattelen useimmiten, että olen luonut paremman todellisuuden. Niinpä näyttäisi siltä, että olen "toiveajatellut" sen tekemisen sijasta, mitä vaaditaan onnellisen suhteen luomiseen. Viime kesänä minulla oli kolme elävää unta, missä rakastelimme. Ajattelin tämän olevan upea merkki. Mutta aivan päinvastoin, hän lakkasi rakastelemasta kanssani. Miten tiedän eron todellisuuden luomisen ja toiveajattelun välillä?

 
Vastaus:
Merkittävin ongelmasi luomisprosessissa on, että se ei aina toimi toisella ihmisellä. Voit luoda oman todellisuutesi, mutta toiset voivat päättää olla elämättä siinä kanssasi. Aviomiehesi vastustaa haluasi onnellisuuteen. Hänellä on oppitunteja koskien kontrollointikysymyksiä. Hän näkee halusi saada asiat toimimaan teillä kahdella, haluksi kontrolloida hänen elämäänsä. Jos tällä hetkellä sanot, että sataa, hän sanoo, ettei sada.
 
Havaintotapa on toinen ongelma teidän kahden välillä. Toiselle ihmiselle kaunis aurinkoinen päivä saa kukat kukkimaan, tuo raikasta ilmaa kevään tuoksun kera ja saa hänet tuntemaan iloa. Toiselle ihmiselle aurinkoinen päivä on kamala, koska se saa rikkaruohot kasvamaan, ne on kitkettävä, hän ruskettuu ja iho kesii ja ilma kantaa siitepölyä, joka saa hänet aivastelemaan. Sama päivä - mutta täysin erilainen tulkinta. Näette kumpikin asiat eri näkökulmasta.
 
Toiveajattelua olivat ainoastaan elävät unesi. Tarvitsit jotain, mitä et saanut mieheltäsi. Valitettavasti hän tunsi tämän uhkana, koska unesi saattoivat antaa jotain upeaa, mitä hän ei tuntenut pystyvänsä antamaan. Nyt hän ei halua antaa sinulle mitään vertailtavaa, mikä ei ehkä kestäisi tarkastelua. Hänen on selvitettävä omat sisäiset demoninsa. Olet muistutus hänelle siitä, että on mahdollista olla onnellinen, jos sallii sen itselleen. Hän ei ajattele haluavansa sitä tällä hetkellä.

 
Kysymys:
Mestarit, sisareni näyttää aiheuttavan suurta "onnettomuutta" lähellään oleville ihmisille, kuten lapsilleen, mutta erityisesti itselleen. Haluan auttaa, mutta olen usein levoton ja pelokas hänen lähellään enkä luota siihen, että panokseni saisi mitään muuttumaan. Mikä on siis roolini noissa häiritsevissä ja onnettomissa tapahtumissa - kunnioitan mukana olevien sielujen vapaata tahtoa vai reagoin omaan ahdistukseeni ja kuvotukseeni ja näin kohtaan omat pelkoni sekaantumisesta enemmän asiaan?

 
Vastaus:
Olet tehnyt erinomaista työtä määritellessäsi kysymykset, jotka ovat mukana oman elämäsi oppitunneissa. Tiedät, ettet voi saada toista ihmistä muuttumaan, ellei hän halua muuttua. Silti on mahdollista joskus stimuloida toista ajattelemaan omia ongelmiaan, jotta hän voi tarttua niihin.
 
Sisaresi on parhaillaan "itsesäälitynnyri". Hän ajattelee: "Voi minua parkaa, elämäni on sotkua ja kaikki lähelläni ovat samassa tilassa." Tietenkin hän on tämän epämukavan tilan lähde. Hän on erittäin itsekäs ja haluaa olla huomion keskipisteenä - ei mikään eikä kukaan voi miellyttää häntä. Siitä seuraa kurjuutta kaikille.
 
Jokainen hänen "onnettomuuspiirissään" on valinnut olevansa siinä - syystä tai toisesta. Heidän oppituntinsa on keksiä, miksi he ovat siinä ja miten erottaa itsensä siitä. Tilanteessa pysymisen ajan kukin vahvistaa keskipistettä, sisartasi, eivätkä asiat muutu. Jos jokainen henkilö tunnistaisi, että hänellä on kyky poistua kattilasta ja tekisi sen, niin sisaresi jätettäisiin näkemään, että hänen on käsiteltävä yksin masentava surullisuutensa.
 
Sinun on käsiteltävä kuvotus- ja ahdistustunteesi. Mitä ne saavat sinut tuntemaan? Emme tarkoita ainoastaan noita tunteita, vaan mitä ne saavat sinut tuntemaan itsestäsi? Mene noihin tunteisiin ja syyn pohjalla on ratkaisu niiden karkottamiseen iäksi. Tilanteeseen sekaantumispelko liittyy enemmän siihen, mitä sinulle sanotaan ja mitä tunnet silloin.
 
Tutki, miksi toisten toteamukset vaikuttavat sinuun niin paljon. Se on yksi suuri oppitunti matkan varrella. Jos jollakin sinulle sanotulla on negatiivinen vaikutus, hyväksyt toteamuksen osittain tai kokonaan todeksi. Mene toteamukseen ja katso, tunnetko sen todellakin olevan oikea. Jos se on negatiivista, olet tuonut valoon yhden ongelman käsiteltäväksi. Katso noita pelkoja ja epäilyksiä elämässäsi - ne ovat oppitunteja.

 
Kysymys:
Mestarit, ex-tyttöystäväni on jättänyt minut jostain syystä, jota hän ei halua paljastaa. Ajattelen sen voivan johtua hänen ex-poikaystävästään. Olin juuri toipunut vaikeasta suhdevuodesta hänen kanssaan ja alkanut taas olla onnellinen yksikseni. Hän kuitenkin tuli takaisin elämääni ja haluaa palata luokseni. Olen levoton ja mietin, mikä on suurempi kuva.

 
Vastaus:
Olet erittäin antelias ja anteeksiantava ihminen, joka yrittää miellyttää ihmisiä hyväksymisen toivossa. Tyttöystäväsi, joka ei ole todellinen ystävä, käyttää sinua tyydyttääkseen tarpeitaan. Mikään teidän suhteessanne ei liity sinuun - kyse on vain siitä, mitä hän haluaa.
 
Tyttöystäväsi tuli elämääsi ja lähti siitä aikana, jolloin hän oli toisten poikaystävien välillä. Kun ei ole ollut ketään muuta noudattamaan hänen käskyjään, hän on aina tullut takaisin luoksesi saadakseen sinut huolehtimaan tarpeistaan. Tyttöystävän tarpeessasi olet katsonut poispäin siitä, miten hän kohtelee sinua, ja toivottanut hänet avosylin tervetulleeksi takaisin - kerta toisensa jälkeen.
 
Annat jatkuvasti periksi sille, mitä hän ja toiset ihmiset haluavat sinun tekevän. Sinulla ei ole itseluottamusta omaan päätöksentekoosi tai kykyihisi. On aika lakata antamasta kaikkea voimaasi toisille ihmisille ja alkaa olla vastuussa itsellesi ja itsestäsi.
 
Nyt on aika tutkia sitä tapaa, mitä tunnet itsestäsi. Miksi ajattelet olevasi merkityksetön? Se on teema, joka on toistunut koko elämäsi, ja sinun on aika lopettaa toistaminen ja alkaa rakastaa itseäsi. Sinun on päästävä sen tietämiseen, että olet aivan yhtä hyvä kuin kuka muu tahansa ja ansaitset kunnioittavaa kohtelua.


Kysymys:
Mestarit, olen erittäin herkkä kovalle ja äänekkäälle musiikille. Joka asuinpaikassani minulla on ollut naapureita, jotka soittavat liian kovaa, mikä saa minut voimaan pahoin ja aiheuttaa tuskaa. Tällaisen musiikin värähtely, sävy ja haitallinen energia satuttavat minua paljon enkä näytä pääsevän siitä eroon. Olen muuttanut monta kertaa ja kolmen kuukauden kuluessa minulla on naapureita, jotka meluavat. Tunnen usein, että jotain negatiivista tulee paholaisen maailmasta ja se seuraa minua saaden tämän tapahtumaan minulle. Näen toisten ihmisten ja ystävien asuvan hiljaisessa kodissa, hiljaisella kadulla ja hiljaisessa ympäristössä. En halua taas muuttaa, koska en usko sen hyödyttävän mitään. Voitteko kertoa minulle, miten voin muuttaa jotain itsessäni lopettaakseni tämä melukidutuksen, joka seuraa minua ja aiheuttaa minulle vahinkoa? Mikään luomakunnassa ei voi vahingoittaa minua ilman, että sallin sen pelkoni tai epävarmuuteni kautta. Kertokaa minulle, mitä minun on parannettava itsessäni vapautuakseni tästä harmista.

 
Vastaus:
Olet oikeassa siinä, ettei mikään voi vahingoittaa sinua, ellet salli sitä. Kokoat myös itsellesi niitä tilanteita, mitä sinun täytyy kokea oppiaksesi itsestäsi ja elämänoppitunneistasi ja käyttääksesi valinnan vapauttasi. Pelkäät "paholaisen maailmaa". Tämä osoittaa sen, että hyväksyt, että maailmassa on negatiivisia voimia, jotka voivat vaikuttaa sinuun riippumatta siitä, mitä ajattelet tai teet. Tämän hyväksyminen kieltää sinulta kyvyn kontrolloida elämääsi vaikuttavia asioita ja olla niistä vastuussa.
 
Tutki näitä uskomuksiasi, joita valitset elämääsi. Jos tunnet, että luot oman todellisuutesi, niin hylkäät ajatuksen, että on voimia, joihin sinulla ei ole hallintaa. Jos hyväksyt, että toinen ulottuvuus voi tehdä sinulle mitä lystää, et pysty ilmentämään ympäristöä, joka sopii inhimilliseen herkkyyteesi. Kuten voit nähdä, nämä ovat ristiriitaisia käsityksiä ja siksi olet valinnut tämän ristiriidan elämääsi.
 
Ensimmäinen askel elämäsi muuttamiseen on niiden uskomusjärjestelmien arvioiminen, jotka vaikuttavat ja hallitsevat tällä hetkellä elämässäsi. Nämä ovat tulleet elämääsi niiden asioiden kautta, joita sinulle on opetettu ja sanottu ja joita olet lukenut. Ne ovat ulkopuoleltasi. Valitse - menemällä sisäisiin tuntemuksiisi - mitä haluat pitää ja mitä pitää poistaa. Vain se että olet kuullut tai lukenut jotain, ei tee siitä totta.
 
Kun olet määritellyt mitkä uskomusjärjestelmät hallitsevat elämääsi, alat todella luoda omaa todellisuuttasi. Tarkkaile, mitä ajattelet, sanot tai pyydät, koska siitä tulee todellisuuttasi.
 
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #17 : 10.07.2009 13:57:24 »

Onko näiden kanavointien tarkoitus mikä? Opettaa ihmistä luottamaan itseensä ja seuraamaan omaa sydämensä ääntä? Vai antautua "yläkerran voimien" ohjaukseen?

Kertovatko ne ikuisen nykyhetken ihanuudesta, vai suuntautuvatko ne enemmänkin menneisyyteen tai tulevaisuuteen himmentäen sen autuuden mikä syntyy hiljaisuudesta, kun ei ole enää kysymyksiä?

Kannustavatko ne ihmisen omaan kriittiseen tarkasteluun, oman elämän haltuunottamiseen, vai antavatko ne vain vastauksia ja ohjeita, mitä ihmisen on helppo seurata, ja näinollen elämän tärkeisiin kysymyksiin ei tarvitse itse ottaa kantaa, vaan aina on jossain yläilmoissa joku viisaampi, jota on helpompi seurata kuin itseään?
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #18 : 10.07.2009 15:14:47 »

Onko näiden kanavointien tarkoitus mikä? Opettaa ihmistä luottamaan itseensä ja seuraamaan omaa sydämensä ääntä? Vai antautua "yläkerran voimien" ohjaukseen?

Kertovatko ne ikuisen nykyhetken ihanuudesta, vai suuntautuvatko ne enemmänkin menneisyyteen tai tulevaisuuteen himmentäen sen autuuden mikä syntyy hiljaisuudesta, kun ei ole enää kysymyksiä?

Kannustavatko ne ihmisen omaan kriittiseen tarkasteluun, oman elämän haltuunottamiseen, vai antavatko ne vain vastauksia ja ohjeita, mitä ihmisen on helppo seurata, ja näinollen elämän tärkeisiin kysymyksiin ei tarvitse itse ottaa kantaa, vaan aina on jossain yläilmoissa joku viisaampi, jota on helpompi seurata kuin itseään?


Hyviä kysymyksiä Smiley.
Ja jokaisella lukijalla on oma vapaa tahto mihin tarkoitukseen niitä lukee.  Smiley

        Olen "lukenut" näitä kanavointeja useita vuosia. Ja jokaisen tekstin kohdalla, annan henkilökohtaisen, oman sisäisen viisauteni- sydämeni äänen   smiley6600 "tsekata" onko tekstissä mitään minulle?   Josjakun koen että viestin energia antaa itselleni vastauksia niin otan tiedon vastaan. Jollei, niin ohitan. Yleensä luen viestin yksi tai kaksi kertaa, mutta koskaan en opettele ulkoa. Tai laadi itselleni listaa tyyliin: nyt pitää ajatella, toimia, pohtia, sanoa, tehdä, tai olla tekemättä tämän tai tuon ohjeen mukaisesti.

         Olen ymmärtänyt, omalla kohdallani, että ko.viestien tarkoitus onkin juuri tämä,  että jokainen meistä ottaa oma olemisensa ja sen suuntaamisen omaan haltuunsa. juuri kuten kirjoitat " tarkastellen kriittisesti" kaikkea ulkopäin tulevaa. Oma kokemukseni jälleen on, että viesteissä kannustetaan toimimaan näin.

          Itselleni ei ole olemassa, sellaisia suurempia voimia joidenka ohjaukseen oman polkuni sen eri vaiheissaan antaisin, tai että antaisin "joidenkin" tehdä päätöksiä - valintoja puolestani. Kukaan, ei voi päättää puolestani.  

          Itselleni nämä tekstit myös  kertovat nykyhetken ihanuudesta, kaikkinen elämisen puolineen. Suurin muutos minkä omalla kohdallani olen kokenut näissä uusissa energioissa, on että oleminen on helpottunut kun vastakkainasettelu- kaksinaisuus on lakannut. Mutta sekin on oma valinta. Edelleen minulla on  valta valita nk. vanhan maailman mallin mukaan kehittää elämääni, ristiriitoja, hankalaa oloa, ihmis-suhdeongelmia, draamaa etc. jos niin tahtoisin. olen ollut mestari siinä   Cheesy. mutta kun en enää tahdo, siinä se ero, että voi valita toisin kun tietää ja tunnistaa mistä edellämainitut asiat syntyvät, mitkä ovat ne toimintamallit jotka saavat elämäni sekaisin.

           Tätä omalla kohdallani pidän yhtenä etappina omalla matkallani, että olen oppinut itsestäni. miten valitsen asioita - teen valintoja hyvän elämäni puolesta, tai miten sabotoin kaiken. Ja tämä  on tullut itsetuntemuksen kautta, eikä matka ole ollut helppo. Mutta tässä hetkessä ollen, päivääkään, yhtääkään muutosta en antaisi pois.

             Muistan ajan, vuosia sitten, kun toivoin, että jospa vielä jonain päivänä saan havahtua että voin olla itsessäni rauhassa, rauhassa sen kanssa mitä ympärilleni luon. Niin etten kuljeta mukanani ristiriitoja, hätää ja hämmennystä. Että löydän itsestäni, sen viisauden, joka on meissä kaikissa, kuten kirjoitat" sen autuuden mikä syntyy hiljaisuudesta, kun ei ole enää kysymyksiä? " No kysymyksiä on vieläkin, mutta ne liittyvät ihan jokapäiväiseen arkeen  Cheesy

                Minulle kanavoidut teksti toimivat tällä hetkellä siten, että helpottaa suuresti kun saan tietoa, vaikka omista fyysisistä olotiloista, tai vaihtuvista mielialoista, tai etc. mistä viime kuukausina, jopa vuopsina, on säännöllisesti ko. teksteissä kirjoitettu. Ihmisenä tarvitsee, joskus hyvin usein, vahvistusta ja tietoa.  http://www.youtube.com/watch?v=T_kQOr4T1aI&feature=related
"I Turn To You"

When the world is darker than I can understand.
When nothing turns out the way I planned.
When the sky turns grey and there's no end in sight.
When I can't sleep through the lonely night.

I turn to you. Like a flower leaning toward the sun.
I turn to you. 'Cos you're the only one.
Who can turn me around when I'm upside down.
I turn to you.

When my insides are wracked with anxiety.
You have the touch that will quiet me.
You lift my spirit. You melt the ice.
When I need inspiration, when I need advice.

I turn to you. Like a flower leaning toward the sun.
I turn to you. 'Cos you're the only one.
Who can turn me around when I'm upside down.
I turn to you.

Where would I be? What would I do?
If you'd never helped me through.
I hope someday if you've lost your way.
You could turn to me like I turn to you.

I turn to you. Like a flower leaning toward the sun.
I turn to you. 'Cos you're the only one.
Who can turn me around when I'm upside down.
I turn to you.

I turn to you. When fear tells me to turn around.
I turn to you. 'Cos you're the only one.
Who can turn me around when I'm upside down.
I turn to you. I turn to you. I turn to you.


[ www.azlyrics.com ]
              Näin koen kanavointien tarkoituksen  ei kukaan mitenkään missään pakota minua, aivopese tai manipuloi - mutta kun tarvitsen "tukijoukkoja" ja tietoa niin tiedän mistä löydän.

             Ei ole kovinkaan kauan siitä kun nätä kanavointeja tuli hyvin harvakseltaan, eikä niitä julkisesti ollut saatavilla. Silloin tieto-tietoisuus muuttui hitaammin, ja vuosikausia saattoi lukea jotain tiettyä kirjaa, uudelleen ja uudelleen. En tarvinnut silloin kanavointeja.

         Nykyisin - jo muutaman viime vuoden ajan kanavointien määrä on kasvanut. Eli niiden henkilöiden jotka ottavat vastaan kanavoitua tietoa määrä on kasvanut, samoin niiden nk.henkisten yhteisöjen joiden kautta kanavoinnit tulee määrä on kasvanut. Minulle tämä kertoo ensinnäkin, että tietoa tulvii, tietystä syystä, nyt valtavia määriä, toisekseen nykyaikoina on kanvoinnista tullut yhtä tavallista kuin sanomalehden painatus. Yhä useampi ihminen on herkistynyt ja havahtunut itsessään olevalle kanavalle - mahdollisuudelle ottaa tietoa vastaan.

           Luotan että suurin osa henkilöistä jotka tietoa kanavoivat tekevät sen juuri luottaen sydämen ääneen, ilman manipuloinnin tavoitetta.

               Silti jokainen voi lukea tai jättää lukematta. Se on ihan sama kuin että valitsee mitä tv-kanavaa katsoo, tai sulkeeko toosan kokonaan.

          Tässä nyt pintaraapaisuna, omia näkökulmiani, ja jokaisella meillä on oma kokemus ja tietoisuus "näistä asioista" Minusta tässä ei ole sijaa vastakkainasettelulle. Koska kukaan ei voi sanoa toiselle, miten, milloin, kuinka paljon, missä määrin ja mitävarten. Jokaisella on oma kokema omasta todellisuudesta, ja syynsä siihen kokemaan.

             Toki tiedän myös että jalat on oltava vahvasti maassa, juuret syvällä - mitä maadoittuneempi=elää läsnäolossa tässä ja nyt hetkessä, sen paree. Sillä kyllä, niin paljon kaikenlaista tietoa ja viestiä on saatavilla. Tiedän myös, omasta kaukaisesta kokemuksesta, miten nämä kanaviodut tekstit saattavat sekoittaa olotilan, sdilloin jos ihminen elää hyvin rikkonaisena ja haavoittuneena. Kun ei ole vielä omien juurien vahvuutta, ja hakee vastauksia. Itse aikanani hain monelta eri suunnalta. Kunnes havahduin, mitä siitä seurasi itselleni.

               Nämä ovat toisaalta yksinkertaisia toisaalta hyvin moniuloitteisia ja monimuotisia asioita. SEN vuoksi eettisyys on kaiken alfa ja omega. Sen vuoksi on moderaattorit ja Ylläpito ja viimekädessä Seppo Tanhuan päätösvalta siitä mitä tällä astrofoorumilla on saatavilla ja luettavissa.

On myös jokaisen omalla vastuulla se mitä "tänne tuo".

               Tuli jokseenkin pitkä vastaus, ja näkökulmaa johonkin, mitä et mahdollisesti tarkoittanut  Smiley  mutta kun nyt pulppusi  Cheesy niin sou Wink ....

Että kanavoitujen tekstien tarkoituksen löytää jokainen sisimmästään - tyyliin kauneus on katsojan silmässä smitten

Tässä oma kokemukseni olemisestani - olen yhtä en erillinen suuremman itseni  kanssa, ja silti olen maadoittunut ja läsnä joka sekunnin nano-osassa. http://www.aquarianchurch.zoomshare.com/files/yosuperior.jpg
  

  Oma tietoisuuteni pitää sisällään, että vain olemalla läsnä, olen olemassa, elossa täällä, elämä on nyt hetkessä - vain tässä hetkessä  ja tähän hetkeen voin luoda, vain läsnäolemisessa olen kohdattavissa ja voin kohdata sinut tai sinut tai hänet, en tullut maaplaneetalle viettääkseni aikaani jossain poissa täältä - tulin oppimaan läsnäoloa ja sitoutumista ja juurien kasvattamista, moniulotteisuutta. Ja vielä paljon muuta  Cheesy
t. Aaviisuinen
tässä vieklä linkki kanavoituun tekstiin K A N A V O I N N I S T A:

Lainaus
MITÄ ON KANAVOINTI?

Enkeleitä kanavoinut Espen (www.be8.com)
21.6.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakas ystäväni,

Kanavointi on käsite, mikä on ollut yhtä kauan olemassa kuin sielunne. Siinä ei ole mitään mystistä, koska jokainen olento tällä planeetalla kanavoi itseään jossain määrin. Kanavointi on yksinkertaisesti ajatustenne harmonisoimista tiettyyn informaatiotaajuuteen, kenttään joka käsittää kaiken. Tämä kenttä leviää koko avaruuteen ja siksi kaikilla olennoilla on pääsy samaan informaatioon. Aikomuksenne on avain tiettyihin taajuusmalleihin pääsemiselle.

... jatkuu, allaolevassa linkissä.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28005.msg244179#msg244179







« Viimeksi muokattu: 11.07.2009 14:08:30 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 10.07.2009 16:37:43 »

Mutta sekin on oma valinta. Edelleen minulla on  valta valita nk. vanhan maailman mallin mukaan kehittää elämääni, ristiriitoja, hankalaa oloa, ihmis-suhdeongelmia, draamaa etc. jos niin tahtoisin. olen ollut mestari siinä   Cheesy. mutta kun en enää tahdo, siinä se ero, että voi valita toisin kun tietää ja tunnistaa mistä edellämainitut asiat syntyvät, mitkä ovat ne toimintamallit jotka saavat elämäni sekaisin.

**niin. se on vaan just silleen että mitä sitten (kun kaikki on näytelmää)? tänään kirjoitin listan siitä mistä kaikesta voin nauttia nyt juuri ja se lista oli pitkä, jos nyt koettaisin kirjoittaa listan siitä mikä on pielessä, niin lyhytpä lista olisi! kanavointeja tosiaan tulvii ja itsekin voisi kanavoida - tai sitten sitä on jo siinä virrassa. JOSKUS tuntuu että joku tuolla jossain koettaa muuttaa meitä.. mutta itsehän sen päättää mitä kuuntelee.. (vastapainoksi minulla ainakin kiihkeitä oikeita ihmisiä ja materiaalista maailmaa)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #20 : 10.07.2009 16:40:23 »

Mie komppaan Aaviisuista ihan täysin. Mitään tietoa, oli se maallista tai henkistä, ei pidä minusta niellä totuutena pohtimatta omaa suhtautumistaan siihen sekä tunnetta siitä, mitä se minussa herättää. Nämä ovat ohjenuoria ja ainakin itselleen sellainen helpotus, että "ah, tästäkös tämä ihan outo fiilis ja meno tässä hetkessä johtuukin!"

Jokaisella meillä on oma tie ja oma historiamme sieluina, joten se teksti, mikä koskettaa yhtä lukijaa, ei välttämättä väräytä milläänlailla toista. Esimerkiksi minua koskettavat paljon vetovoiman laki ja elämän muotoileminen sellaiseksi mitä ikinä osaa unelmoidakaan, kun taas ystäväni haluaa tietää enemmän kaikkein korkeimpien energioiden ja olemassaolojen tasoista ja egon/sielun välisestä tasapainoilusta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 10.07.2009 22:20:45 »

EPÄITSEKKÄÄSTI ITSEKÄS
 
Kirjoittanut Christina Lunden ( www.creatormediator.com)
5.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Enkelit ovat kertoneet opetuksissamme, että elämän "todellisuus" täällä on suunniteltu auttamaan meitä sen muistamisessa, kuka olemme Jumalan osana. Jokainen päivä, jokainen kokemus elämässänne on auttamassa tämän tekemisessä.
 
Ajatelkaa elämäänne näytelmänä. Kirjoititte sen kauan sitten ja nyt esitätte pääroolia. Ohjaajat ovat sielunne korkeampia puolia, jotka yleisemmin tunnetaan enkeleinänne. Olette jo valinneet muut näyttelijät/sielut, jotka auttaisivat teitä tämän elämänne näytelmän aikana. Kaikissa muissa elämissä, missä olette näytelleet, käsikirjoitus oli enimmäkseen muuttumaton sen jälkeen, kun olitte aloittaneet näytelmän, koska karma esitti suurta roolia. Ei ollut mitään kiirettä saada näytelmää loppuun, koska tiesitte, että olisi aikaa toiseen näytelmään.
 
Mutta tällä kertaa näytelmä on erilainen. On tapahtunut odottamattomia vaihdoksia tietävämpiin ja voimakkaampiin ohjaajiin/enkeleihin. On myös tapahtunut käsikirjoitus- ja paikkamuutoksia. Suuri yllätys ovat olleet näyttelijöiden roolivaihdokset, kun jotkut ovat lähteneet näytelmästänne kokonaan ja uudet ovat ottaneet heidän paikkansa. Ja tämän lisäksi on suurta odotuksen ja jännityksen tuntua siitä, mitä tapahtuu näytelmän aikana. Lisäksi on ollut tunne tarpeesta saada näytelmä loppuun tällä kertaa.
 
Elämme melko hämmästyttäviä aikoja pystyessämme tunnistamaan, että jokainen henkilö ja kokemus ovat vain meitä varten. Mitä siis teette nyt, kun teillä on tämä tietämys? Seuraatteko vanhaa polkua (kolmas ulottuvuus), joka toi teille kaikkea käsikirjoitettua - samaa kamaa/ihmisiä eri päivinä ja rajoitettuina annoksina? Vai kuljetteko uudempaa polkua (neljäs ulottuvuus), mikä antaa enemmän vapautta päätöksiinne siitä, miten elää? Vai valitsetteko korkeimman polun (viides ulottuvuus), mikä pyyhkii pois jokaisen rajoituksen polultanne ja antaa teidän luoda polun, jolla on kaikkea, mitä päätätte? "Jos ajattelette asiaa, voitte saada sen" -lauseessa on ehdottomasti paljon enemmän painoa viidennen ulottuvuuden energiassa!
 
Tammikuusta saakka olemme kaikki vastanneet tuohon kysymykseen. Luultavasti tiedät jo, minkä päätöksen olet tehnyt matkastasi. Jos et tiedä, niin katso elämääsi ja näe, miten asiat ovat. Onko sinulla samoja tilanteita, samantyyppisiä ihmisiä ja oppitunteja kuin vuosia sitten, vaikka miten rukoilisit tai ajattelisit? Silloin kuljet kolmannen ulottuvuuden polkua. Onko sinulla ollut muutoksia työssä ja suhteissa ja uskot voivasi saada erilaisia asioita kuin ennen vuotta 2003? Silloin olet valinnut neljännen ulottuvuuden polun. Onko sinulla hetkiä, jolloin tapahtuu hämmästyttäviä, melkein taianomaisia asioita? Puhutko jostain tai ajattelet jotain ja sitten näet sen tapahtuvan elämässäsi - joskus välittömästi? Tuntuuko sinusta siltä, että elämäsi menee täysin eri suuntaan kuin vuosia sitten? Silloin olet täysin neljännessä ulottuvuudessa ja astut toisinaan viidennen ulottuvuuden energiaan.
 
Kun meillä on tieto siitä, että olemme kaikki suuressa näytelmässä, niin mitä teemme saadaksemme tästä suuresta finaalista parhaan, mihin kykenemme? Vastauksena on jokaisella meillä oleminen epäitsekkäästi itsekäs. Vuosia on tehty töitä, jotta päästään eroon egosta niin hyvin, kuin on mahdollista eläessään edelleen maan päällä fyysisessä kehossa. Neljännen ulottuvuuden tuleminen maan päälle auttoi meitä saavuttamaan henkisen hallinnan elämästämme ja siirtämään egon oikealle paikalleen. Ja tämä on auttanut olemaan paikassa, missä voi todellakin olla epäitsekkään itsekäs. Ei itsekäs siinä mielessä, että asettaa itsensä kaikkien muiden edelle loukaten toisia tai tuomiten toiset.
 
Voitte esittää todella osaanne joka päivä rakastamalla ja arvostamalla sitä, kuka olette, sellaisella tavalla, mihin ette koskaan pysyneet egon avulla ennen vuotta 2003 kolmannessa ulottuvuudessa. Tätä meillä valotyöntekijöillä on taipumusta karttaa. Olemme erittäin hyviä toisten rakastamisessa aina siihen pisteeseen saakka, että uhraudumme tunteiltamme, fyysisesti ja henkisesti. Uhrautumista ei enää tarvita tai haluta tällä korkeammalla polulla. Palvelemisen korkeampi polku on rakkauden vastaanottamista ja antamista tasapainoisesti. Rakastamalla itseämme ja huolehtimalla omista tarpeistamme ja haluistamme ensin rakkautta tulvii enemmän elämäämme ja siksi pystymme palvelemaan enemmän toisia. Kyse on voittaja-voittaja -tilanteesta. Silloin kun uhraudumme, rajoitamme rakkauden virtaamista elämäämme ja siksi meillä ei ole yhtä paljon jaettavaa.
 
Otapa hetki kokeillaksesi tätä harjoitusta. Mene peilin eteen, katso suoraan silmiisi (ne ovat sielusi ikkunat) ja sano: "Minä rakastan sinua!" Jos silmäsi värähtävät sanoessasi nuo kolme pientä, mutta voimakasta sanaa, et oikeasti tarkoita sitä. Jos silmäsi eivät värähdä, rakastat itseäsi sellaisena, kuin olet tänään. Tee halutessasi tämä harjoitus useita kertoja päivässä, kunnes voit sanoessasi tarkoittaa sitä. Sano se sitten joka päivä vielä parin viikon ajan ja kerran viikossa sen jälkeen vain tarkistaaksesi, missä menet. Tämän tekemällä tuot elämääsi kokemuksia näyttämään, missä sinulta puuttuu rakkautta itseäsi kohtaan, ja saat tilaisuuden parantaa näitä alueita elämässäsi.
 
Kaikissa kokemuksissani enkelien, Jeesuksen ja Jumalan kanssa en ole koskaan kuullut heidän sanovan minulle tai toisille kauttani: "Rakastamme sinua vähän, mutta huomenna kun osaat kanavoida selvemmin tai pudotat painoa jne., rakastamme sinua täysin!". Ei, en kertaakaan ole kuullut tätä. Kaikki Jumalan korkeammat puolet - on kyse sitten Jeesuksesta, enkeleistä jne. - rakastavat meitä täysin nyt, koska he tietävät meidän olevan jo täydellisiä. Olemme vain kätkeneet tuon täydellisyyden niin, että voimme löytää sen ollessamme täällä. Ja tässä elämässä meillä on mahdollisuus muistaa täysin - tai paremmin sanottuna valaistua.
 
Menneisyydessä vain muutamat yksittäiset sielut muistivat ja valaistuivat. Heidän oli lähdettävä maan päältä, koska heidän värähtelynsä oli niin korkea, etteivät he voineet jäädä täällä silloin olleeseen matalampaan energiaan. Mutta me emme lähde valaistuessamme. Kehoamme on sopeutunut vuodesta 2003 saakka, jotta DNA:mme, solumme, elimemme, kaikki pystyisivät sisältämään korkeampia energioita niiden tullessa. Pysymme täällä eläen elämäänne ja jakaen sitä yltäkylläistä tulvaa, mitä ilmennämme itsellemme.
 
Miten siis elät epäitsekkään itsekkäästi tänä aikana? Kunnioitat kehoasi. Syöt sitä, mitä tunnet kehosi pyytävän. Siunaat ruokasi olemaan juuri sitä, mitä tarvitset. Kunnioitat polkuasi. Luot sitä rahaa, rakkautta, työtä/palvelua, mikä tekee sinusta iloisimman. Pidät huolta itsestäsi - kehosta, mielestä ja hengestä - ennen kuin huolehdit muista. Kuljet pehmeästi maan päällä. Puhut omaa totuuttasi. Annat toisten kulkea omaa polkuaan ja otat huomioon jokaisen maan päällä elävän olennon vapaan valinnan. Kun teet näitä asioita, olet elävä esimerkki rakkaudesta. Ja sinulla on ilontäyteinen elämä muistaessasi, kuka olet, jotta voit saattaa loppuun sielusi kokemuksen. Ja lopulta olet siunaus kaikille niille, jotka tulevat luoksesi kysymyksien kanssa - sitten kun he ovat valmiita siihen, miten myös he voivat rakastaa itseään epäitsekkäästi.
 
Rakastan teitä rakkaustulvasta itseäni kohtaan,
Christina
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #22 : 11.07.2009 13:20:51 »

linkki: http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa


Samoilla linjoilla kun aiemmat.



Näin ne mielleyhtymät kohtaavat henkisen kanavoinnin ja symbolien kautta arkeen, juuri niinkuin pitikin.
Kuulkaas  smitten miepä rykäsen tähän " Yhdenlaisen kanavoinnin" jonka sain joskus vuonna jotain - no silloin kun tää biisi tuli eetteriin Grin ... muistan vain kuinka kuuntelin ja kuuntelin ja aina tavoitin jotain yhteyttä jostakin  
http://i616.photobucket.com/albums/tt244/sabrina-bucket/E2.jpg
 johonkin  
http://i301.photobucket.com/albums/nn75/jeanie90/other%20pictures/090.jpg?t=1247311030  

   ja ymmärsin jotain, mille ei vielä silloin vuonna jotain ollut sanoja - oli vain kokema jolle ei ollut "järjen sanoja" .... ja nyt ymmärrän ja tiesin kyllä silloinkin, että Se Viisas Sydämeni - sisimpäni jota kautta olin yhteydessä - Kotiin, tiesi jo silloin - oli vain elettävä ja koettava jotta se tieto tavoitti myös ihmisenä olemisen tilan - ja sitten oli löydettävä tasapaino järjen - nk. järkiälyn ja sisäisen tiedostamisen kanssa - että ne lopulta muodostivat yhden tietoisuuden tilan....  ok. tällainen pieni pläjäys vain ... enempiä analysoimatta, jokainen lukija liittyköön tähän viestiini oman kokemuksensa kautta, ei ole tarkoitettu että taistelemme itsessämme onko jokin asia totta VAAN antaudumme-tiedostamme- siihen mikä on oma kokemukseni todellisuuteni   - joku kohta kuitenkin on kaikille yhteinen - kohta missä ei ole ristiriitoja ei vastakkainasettelua - vaan lupa olla oman kokemuksensa kanssa eikä mikään tai kukaan arvioi että kuka on enemmän tai vähemmän oikeassa tai väärässä. valaistuneempi tai himmeempi  Wink Kiss hmmmm. mulle valaistuminen on yksdinkertaisesti sitä että on läsnä - ei mitään yliosaamista tai ylivertaisuutta, ylijotainpyhää... on vain ja nauttii olemisestaan. Tällaisia kokemia sanoiksi puettuna tänään  Smiley

Niin, tuo biisi, laitan sen tähän, kertoo jotain mun kokemasta, silloin kun tiesi, mutta ei tiennyt mitä, oli kosketus johonkin mutta ei tiedostanut mihin - mikä se paikka   http://desk.blueidea.com/theme/Kagaya/1600/Kagaya006.jpg    

oli jota tavoittelin johon kaipasin, se oli ehkä kokemus että jotain JOKA on jossain kaukana - tähtien takana
http://flywithmeproductions.com/blog/wp-content/uploads/2008/12/kagaya_the-universe2.jpg    
tai merten syvyyksissä http://i30.photobucket.com/albums/c339/carliyu/kagaya4.jpg?t=1247309978  
http://ilianne.com/pics/kagaya2Ccelestial_exploring_5.jpg          
JA että vaatii tsiljoona bittiä rohkeutta lähteä  
 http://www.singclair.com/img4-5/kagaya_angel.jpg  SINNE - minne?

... ja nyt kun sitä katson ja kuuntelen niin ymmärrän jotain arvokasta niistä hetkistä jolloin tämä Biisi kaikkinensa minua puhutti. Nyt tiedostan että SE jokin kaukana jossain http://desk.blueidea.com/theme/Kagaya/1600/Kagaya057.jpg  
 oli jo silloin, tietenkin, ja on yhä , tietenkin, itsessäni oleva Koti - kokemus siitä olen kotona kun olen läsnä tässä ja nyt hetkessä  
 http://www.kolumbus.fi/seanhype/luckan/sven/zodiac_posters/kagaya.htm  
- jossa on mahdollista kaikki ja  
http://i564.photobucket.com/albums/ss89/dreambird_2009/kagaya/kagaya_106.jpg  
ei mikään, ja voin itse valita   - mitä teen näkyväksi, ja mikä riittää kun sen tiedostan - tämä kokema on minulle sitä " ETTÄ TAIVAS TULEE MAAN PÄÄLLE" ELI että kotini on minussa ja taivaani siellä missä minäkin.. ei tarvitse lähteä sfääreihin tavoittamaan jotain  - vaan sfäärit tulevat luokseni
  
http://www.kawapaper.com/d/8348-2/Kawapaper_Kagaya_0000101_1600x1200.jpg

ja ovat läsnä tässä todellisuudessa mitä katson, kuuntelen, kosketan.... itsessäni, sinussa, hänessä, meissä, kivessä, puussa, tuulessa, maassa, tähdissä, hiekan murusessa - ihmisen hymyssä, kyyneleessä, naurussa ...... olemisessa  - todellisuudessa joka ilmentää itseään tuhansin ja taas tuhansin tavoin - ja kaikki on yhtä ja kaikki on samaa SILLÄ kaiken läpi lyö sydän yhteinen - samaa kaikkeutta hengittäen ...  smitten



ai niin ja pai tö vei, tällaisia kanavointeja minä usein saan, jonkun biisin tai tekstin muodossa ... ja suurin osa " näistä" on tarkoitettukin omaksi henkilökohtaiseksti oivaltamiseksi.

MELANIE C LYRICS

Northern Star Ringtone Send "Northern Star" Ringtone to your Cell Northern Star Ringtone


"Northern Star"
http://desk.blueidea.com/theme/Kagaya/1600/Kagaya024.jpg
They tried to catch a falling star.
Thinking that she had gone too far.
She did but kept it hidden well.
Until she cracked and then she fell.

If all the history is true.
She's gonna end up just like you.
You made it to the other side.
But tell me who will be my guide.

They build you up so they can tear you down.
Trust the ocean you'll never drown.
Who is next? Who's gonna steal your crown?
You'll see.

I have learnt my lesson well.
The truth is out there I can tell.
Don't look back and don't give in to their lies and goodbyes.
Northern Star.

Fulfil the longing in your heart.
Then we will never be apart.
And if they dare to question you.
Just tell them that our love is true.

They buy your dreams so they can sell your soul.
Is it any wonder we've lost control?
Feelings come, feelings go.

I have learnt my lesson well.
The truth is out there I can tell.
Don't look back and don't succumb to their lies and goodbyes.
Live your life without regret.
Don't be someone who they forget.
When you're lost reach out for me.
And you'll see she's not far.
Northern Star.
Northern Star.

I have learnt my lesson well.
The truth is out there I can tell.
Don't look back and don't succumb to their lies and goodbyes.
Live your life without regret.
Don't be someone who they forget.
When you're lost reach out for me.
And you'll see she's not far.
Northern Star.
Northern Star.
Northern Star.
[ www.azlyrics.com ]
http://www.youtube.com/watch?v=hlORuZ662s8

t.aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 11.07.2009 14:02:00 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #23 : 11.07.2009 13:49:06 »


linkki: http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa


MITEN SAAVUTAN AJATTELUN SELKEYTTÄ?

Enkeleitä kanavoinut Espen (www.be8.com)
7.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakas ystäväni,

Ajattelun selkeyttä ei saavuteta, se sallitaan. Vanhojen 3D-ajatusmuotojesi pirstaleista on pääsettävä irti, jotta korkeamman ulottuvuuden mielenselkeyteen voidaan päästä. Tällä hetkellä vanhaa mieltä puhdistetaan ja tämä johtaa useimmiten selkeyden puutteeseen. Voit "tehdä" vain yhden asian tämän prosessin edistämiseksi: mennä ajatuksinesi pois tieltä. Elämän tarkoituksen pohtiminen ja tietämyksen saavuttamiseen pyrkiminen vain lykkäävät prosessia.

Joskus ollessaan hämmentyneitä ihmiset voivat mennä itsensä tielle. Mieli käskee heitä etsimään ratkaisuja itsensä ulkopuolelta, mutta kuten olemme kertoneet sinulle monta kertaa, etsimänne vastaukset eivät ole ulkopuolella - ne ovat sisällä. Ne ovat sinun tietävässä osassasi - osassa joka ei luota toiminnassa ajatuksiin.

Tietävä osasi on ajaton ja tämä merkitsee sitä, että jokainen lineaarinen käsite rajoittaa sen tarkoitusta. Salli tämän tietämyksen tulla esiin - rentoudu ja luota, että sinusta on laajempi version, joka huolehtii elämäsi yksityiskohdista. Ole rauhassa tämän tiedon kera ja luota, että saat etsimääsi selkeyttä, jos vain luotat korkeampaan itseesi.

Emme voi oikeastaan sanoa mitään sellaista, mikä tyydyttää mieltäsi, sillä sinulle antamamme informaatio ei ole niinkään tälle sivulle kirjoitetuissa sanoissa - meiltä saamasi informaatio on energiakenttä, joka vain on. Se on, mitä on, eikä sitä voida analysoida tai määritellä millään 3D-tavalla. Mitä enemmän pystyt hillitsemään kyselevää mieltäsi, sitä nopeammin etsimäsi tulee sinulle. Korkeampi itsesi tietää, mitä etsit, ilman että sinun on laitettava siihen mitään mielen nimikettä.

Tunteesi paljastavat todellisen intohimosi, sillä tuntiessasi intohimoa jotain kohtaa, se on selkeä merkki maailmankaikkeudelle siitä, että olet päässyt johonkin sellaiseen, mitä haluaisit saada lisää. Tunteiden kautta vedät puoleesi sielusi toiveita.

Luota itseesi, ystäväni, sillä ei ole sinua suurempaa Jumalaa. Sinulla on kaikki vastaukset ja kun hyväksyt tämän täysin, Jumala on osa elämääsi niin intiimisti, että olet ymmälläsi siitä, miten se on voinut mennä sinulta aiemmin ohi. Tämä on maapelin kauneus - kun on vietetty aikaa tällä planeetalla, niin se mitä sen jälkeen saadaan, näyttää niin paljon suloisemmalta ja kauniimmalta kuin, jos et olisi kokenut kaksinaisuuden kontrastin kauneutta.

Ole rauhassa, kaunis enkeli. Sinua rakastetaan ja suojellaan aina.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.


http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=2482&sid=f3695b79555da19bb4f0b7e6396a32e2&mforum=uusimaa
tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #24 : 11.07.2009 16:13:51 »

linkki: http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa





************************************************


Lainaus

kaulakoru smitten
Näin ne mielleyhtymät kohtaavat henkisen kanavoinnin ja symbolien kautta arkeen, juuri niinkuin pitikin.

http://www.youtube.com/watch?v=UJo0E7aCo_Y&feature=related

Oi kiitos  Sinulle  
http://marisasmasterpiece.com/Pink_Orchid_Floral_Fine_CRYSTAL_NECKLACE.jpg


Minulla on tällainen " Desert Rose"http://healingcrystals.net/store/images/1selenite.jpg
SELENITE Desert Rose a Gypsum. Amazing round balls of energy. They have been used to work against cancer. Ignite Kundalini Energy. Centuries-old record keepers of events/information. Smoothes emotions. Holding crystal, visualize it bringing white light/energy (higher ideas/consciousness) from transpersonal point above head down through body, out through feet into earth/physical plane.

Place on 3rd eye for stored info. May help physical and emotional letting go. Repro; spine and nerve system, emotional and athletic flexibility. Sends healing to the earth. Expands sensitivity, field of awareness. Cleanses and clears the Aura.

Said to help one emotionally move on where stagnated.


Sain sen lahjaksi jotain 2000, minua kiehtoi kovasti tieto että Desert Rose - aavikon Ruusu on muotoutunut tuhansien ja tuhansien vuosien aikana - aavikon hiekasta, hitaasti kiteytyen ruusuksi.

Ja mieluusti jaan kanssasi monta asiaa viestistäsi - sallinet smitten
Ensinnäkin Sting on soinut matkassani iät ja ajat , tässä yksi biisi joka soittaa Sieluni kieliä  :'
http://www.youtube.com/watch?v=zF-Z1KBgA8I&feature=related   tässä toinen http://www.youtube.com/watch?v=Lynpiv7pofM&feature=related

Tiedätkö minäkin olen usein unissani http://www.youtube.com/watch?v=nYYMdftxvmk   samankaltaisissa tiloissa josta kerrot - vaikka näin että olen suuressa tanssisalissa - ja johnny depp tulee ja tanssii kanssani koko yön aamun sarastukseen saakka .... joku,  samanlaisella tietyllä energialla, jota johnny depp minun maailmassani ilmentää ja  tekee näkyväksi - oli kanssani sen yön, piti lähellään, kuljetti yöstä aamuun ...  angel
« Viimeksi muokattu: 11.07.2009 16:16:08 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #25 : 16.07.2009 15:16:11 »


Lainaus
linkki: http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewforum.php?f=3&sid=77265c0df7ffa526ab03bcb35aefc97d&mforum=uusimaa



Mikaelin perhe
ORIILLA RATSASTAMINEN

AE Mikaelia kanavoinut Robert Theiss (www.ancientwings.com)
8.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Alla oleva informaatio on ilmaista ja käytettävissäsi tulostamiseen, kopioimiseen ja jakamiseen haluamallasi tavalla. Sen tekijänoikeus kuitenkin kieltää sen myymisen missään muodossa julkaisijaa lukuun ottamatta.

***********

Antaumuksemme sinun palvelemiseesi, rakas, on ääretön. Etunamme on, että tunnemme sielusi todellisen luonteen, silloin kun et ole kiinni kaksinaisuuden koodien murtamisessa. Ennen inkarnoitumistasi lupasimme palvella sinua kaikin tavoin, mitkä sallisit, muistuttaen sinua siitä, ettet ole yhtä kuin ne olosuhteet, jotka olet perinyt. Todellinen luontosi on jo ylösnoussut. Tällä tarkoitamme sitä, että olet jo kokenut sen, että mielesi on sydämesi palveluksessa. Tuossa suhteessa olet jo vaatinut sieluusi yhdistymistä sisälläsi.

Vain ne jotka ovat maistaneet yhtenäistietoisuuden hedelmiä, voisivat tulla tähän hämmennysverkkoon nimeltään maa olemaan uusia opettajia. Käytämme tätä termiä kuvaamaan itsesi rakastamisen ajatonta ilmaisua. Kiintymyksesi sieluperhettäsi kohtaan saa sinut astumaan valtavaan todellisuusjoukkoon. Saattaisi vaikuttaa suurelta uhraukselta, että vapaaehtoisesti unohdat todellisen luontosi omaksumalla ajankohtaisen kollektiivitietoisuuden. Maistaisit tuon tietoisuuden tuskaa ja kärsimystä tietäen, että vaaditaan vain pilkahdus rakkautta herättämään aidon itsesi. On suuri ilo kylvää rakkauden siemeniä pelon karuun maisemaan.

Monet teistä ovat jo kokeneet sydämensä heräämisen syvästä unestaan, kun taas toiset ovat vasta aloittaneet tämän matkan. Sydämen kautta pystymme yhdistymään teidän jokaisen kanssa. Sopimuksemme on muistuttaa teitä siitä, ettei menneisyytenne määrittele sitä suurenmoista olemusta, mikä tiedämme teidän olevan. Kun kasvatte tunnistamaan sen itse, alatte myös paljastaa Kristus-tietoisuutta, joka on täysin ruumiillistuneena ihmisolennoksi.

Jokainen teistä, näitä sanoja lukevista on kokenut sydäntänne hämmennettävän. Kyseenalaistatte todellisuutenne - esittämänne roolit henkilökohtaisissa suhteissanne, työssänne ja sisällänne. Palvelunamme on innostaa teitä parantamaan sisäisen ristiriitanne ja löytämään rakkauden itseänne kohtaan, mikä ei ole riippuvaista siitä, että joku toinen rakastaa teitä ensin. Kannustamme teitä jokaista olemaan ottamatta sanojamme näennäisen arvon perusteella. Meitä ei kiinnosta antaa mielellenne lisää käsitteitä mietittäväksi. Opetustemme arvo on suorassa suhteessa siihen, miten paljon päivittäinen todellisuutenne paranee. Teidän on oltava valmiita laittamaan itsenne kokemuksiin, jotka haastavat perittyjen uskomustenne kaksinaisen luonteen, ja muutettava mieleen luottaneiden havaintojen luonnetta.

Perheenne ja ystävänne vetävät teitä jäämään uhripelin pelaamiseen. Ette tulleet tänne tarjoamaan parannettua versiota uhrina olemisesta. Ette laskeutuneet tähdistä esittelemään täysin herännyttä, voimaantunutta uhria. Tulitte vapaaehtoisesti ilmentämään Henkeä - elävänä esimerkkinä koko elämän todistettavaksi.

Suhteessa teihin olemme tulleet myös risteykseen. Sanamme voivat innoittaa teitä, mutta ne eivät voi antaa teille sitä kokemusta, mitä sydämenne kaipaa tuntea. Vain muutamat ihmiset ovat kokeneet aidon luontonne fyysisen ruumiillistamisen. Miljoonat teistä pohtivat tätä hyppäystä. Kuvailija - mielenne - jatkaa teidän palvelemistanne yrittäen luoda turvallisen käytävän teille. Ei ole mielenne vastuulla tehdä tätä hyppäystä puolestanne. Se ei voi antaa teille yksityiskohtia elämästä, joka on vapaa kaksinaisuudesta, ennen kuin te - sielunne - vapautatte itsenne.

Kutsumme teitä nyt sydänhavainnossanne jättämään taakse menneisyytenne tuskan ja surun ja tuntemaan Hengen olemuksen pyörivän jokaisen kehonne solun sisällä ja ympärillä. Näemme jokaisen teidän edessä uuden mahdollisuuden valtavan aavalla preerialla. Tämä symboloi avoimuutta laajentua enemmän siihen, kuka olette, ja ylistämme tätä. Se on suuri preeria.

Vieressänne seisoo hevonen, joka on palvellut teitä suurimman osan elämästänne. Tämä hevonen näyttää uupuneelta, kyllästyneeltä ja pettyneeltä. Sen selkä on kumarassa ja sen pää koskettaa melkein maata. Sen kaulaan on sidottu köysi, mikä on kiinni tolpassa, joka ohjaa sen kulkua hyvin tallattua polkua ympäri. Tässä hevosessa on vain vähän iloa jäljellä, mutta sen omistautumisen ja velvollisuuden tunne saa sen kulkemaan ympyrää kerta toisensa jälkeen.

Nousette tämän hevosen selkään ja näemme, miten mukavalta ja omahyväisen tyytyväiseltä teistä tuntuu sen seurassa. Olette antaneet hevoselle myös nimen, mistä nyt muistutamme teitä. Kutsutte sitä Kieltämiseksi! Tämän hyvin tallatun polun ympärillä on aita. Aidalla istuu menneisyytenne. Perheenne, ystävänne, aviomiehenne, vaimonne, työtoverinne ja 98% ihmisistä. Suuri joukko on todistamassa tätä alas poljettua tapausta. Keskustelut aidalla huokuvat sympatiaa niiden lukuisten kaatumisten ja suurten vehkeilyjen vuoksi, mitä on tapahtunut karttelevan tyydytyksen saavuttamiseksi.

Kutsutte meidät katsomaan tätä hevosta ja jakamaan kokemuksen. Vaikka ratsastus voi olla tylsää, se on turvallista ja mukavaa. Selitätte sen etuja, että katsoo suoraan eteensä eikä koskaan astu sivuun kaikkien elämän huvitusten ja ajanvietteiden vuoksi. Hymyilemme, mutta kohteliaasti kieltäydymme. Näytätte meille, että toisinaan olette hypänneet tämän hevosen selästä, istuutuneet aidalle ja katsoneet valtavaa preeriaa takananne. Toiset ovat vihjanneet, että hukkaatte aikaanne päiväunelmointiin, ja kannustaneet teitä panostamaan asioihin, jotka ovat todellisia.

Kehotamme teitä katsomaan meitä silmiin ja kysymme: "Rakas, miksi ratsastat tällä hevosella nimeltään Kieltäminen?" Katsotte meihin vähän hämmentyneenä ja kehotatte meitä palaamaan ajassa taaksepäin ja muistamaan suuren juhlan juuri ennen Kuningaskunnasta lähtemistä. Tosiaankin, näemme suuren juhlan olevan käynnissä. Olette juuri saaneet lahjan Jumalalta/Jumalattarelta. Hän antoi kaikki luomiskykynsä teille, jotta kaikki voisivat ilmentää hillitsemätöntä rakkautta.

Näemme teidän ja monien muiden valmistautuvan lähtöön Kuningaskunnasta istuessanne mahtavan orin selässä. Nämä hevoset halkeavat poltteesta ja polkevat kavioitaan tämän uuden seikkailun innostuksesta. Oriit tanssahtelevat täyttäen ilman odotuksella ja ihmeellä. Niiden pää on pystyssä ja silmät loimuavat päättäväisyyttä ja luottamusta. Tuli syöksee niiden sieraimista, kun ne valmistautuvat matkalle tuntemattomaan. Jännitys nousee ja se pakahduttaa. Yhtäkkiä kuuluu ääni NYT! Tuolla hetkellä oriit ampaisevat eteenpäin. Käsivartenne ovat levitettynä kuin kotka päänne yläpuolelle. Silmät suljettuna laukkaatte autuaana Kuningaskunnan äärireunalle ja räjähdätte valtavaan tyhjiöön.

Vedämme syvään henkeä - kyllä, aivan upea tarina. Se muistuttaa meitä siitä, miksi olemme päättäneet palvella teitä. Katsellen hevosta nimeltään Kieltäminen ihmettelemme, miksi te ja ihmiskunta valitsisitte sellaisen hevosen nyt, kun asutte Kuningaskunnan toisella puolella. Intohimonne löytää hillitsemätön rakkaus on kohdannut monia haasteita. Olette kyseenalaistaneet monia puolianne, mukaan luettuna viisaus luottaa siihen intohimoon, joka toi teidät tähän uuteen todellisuuteen. Miten upea, upea tarina!

Näimme seikkailunne, kun löysitte ja loitte uusia tähtijärjestelmiä. Näemme sydämessänne kaipauksen palata kotiin kokemaan tuttua suhdetta siihen rakkauteen, joka tuli suoraan Jumalalta/Jumalattarelta, alkuperäiseltä äidiltänne ja isältänne. Näemme myllerryksenne, kun otatte vastaan lahjan olla suvereeni ja eheä itsessänne. Näemme ihmisten esittävän näitä syvään kylvettyjä tunteita - päivästä toiseen. Galaktinen historianne on tosiaankin ollut komea! Viisautenne tutkia rehellisesti ja hyväksyä oma heijastuksenne on osa menneisyyttänne myös maan päällä.

Jotain uutta kuitenkin "hämmentyy" sydämessänne. Kun olette kääntyneet katsomaan tuota valtavaa maisemaa, tuota uusien tilaisuuksien preeriaa, olette panneet merkille, että siellä on myös uusi hevonen. Se nostaa ruumiinsa maasta ja seisoo takajaloillaan laulaen laulua vapaudesta. Kuopien maata se kääntää päänsä ja katsoo teitä suoraan silmiin: "Tunnet minut, sielu, olen ori!" Polvienne tuntuessa vähän heikoilta huudahdatte: "Kyllä, tunnen sinut!"

Osa teissä tuntee vetoa palata Kieltäytyminen-hevosen turvaan. Uusi hevonen muistuttaa teitä kaikesta siitä tuskasta ja myllerryksestä, mitä tuo ori on tuonut teille - kaikesta pettymyksestä, turhautumisesta ja vihasta. Mietitte tätä, kun intohimon tunne orin sisällä alkaa herättää uteliaisuutenne. Yhtäkkiä hyppäätte aidalta ja alatte kävellä tätä oria kohti. Kaikki aidalla istujat alkavat huutaa teille sanoen, ettei ole turvallista uskaltautua tuolle aukealle preerialle. Epäröitte hetken ja alatte kuunnella heidän pelkojaan, kun yhtäkkiä päähänne pälkähtää, että olette kuulleet näitä samoja huolenaiheita koko elämänne ajan.

Käännytte taas oria kohti ja jokaisella askeleellanne alatte tuntua elävämmältä, ikään kuin heräävänne syvästä unesta. Innostus alkaa nousta, kun kävelynne muuttuu nopeasti juoksuksi. Aidalla istuvien äänet alkavat vaimeta. Huomaatte, että ruohon tuoksu preerialla on voimakkaan makea. Ilma tuntuu elävältä ja raikkaan kirpeältä, kun aurinko tuntuu hierovan sydäntänne. Alatte lisätä vauhtia ja juoksette täysin huolettomana, tuntien mädäntyneiden energiakerrosten liukuvan pois kehostanne. Lopulta pääsette tämän oriin luo.

Se on tosiaankin mitä kaunein ja voimakkain hevonen. Kun se kääntyy katsomaan teitä, silmissään hyvin paljon kiintymystä ja ihailua, se kuopii maata kaviollaan ja huudahtaa: "Ratsasta minulla!" Järkytytte reaktiostanne. Epäröimättä hyppäätte sen selkään ja roikutte kiinni sen harjasta, oriin ponkaistessa täyteen laukkaan. Haukotte henkeänne, kun kiedotte käsivartenne sen kaulan ympärille ja se kääntyy puoleenne sanoen: "Rentoudu, anna luomisen sydämen ratsastaa kanssani."

Hitaasti irrotatte otteenne, rentoutatte käsivartenne ja alatte tuntea sydämenne pakahtuvan ilosta. Käsivartenne alkavat kohota päänne yläpuolelle ja suljette silmänne, kun ori alkaa liitää tämän preeriatasangon poikki. Autuuden ja hurmion aalto toisensa jälkeen väreilee koko kehonne läpi. Kyynelten valuessa joka suuntaan huudatte koko elämän kuultavaksi: "Olen kotona! Lopultakin olen kotona - vihdoinkin vapaa!"

Ori pysähtyy ja avaatte silmänne odottaen löytävänne itsenne taas Kuningaskunnan syleilystä, mutta huomaatte olevanne edelleen tällä aavalla preerialla. "Miten näin voi olla?" Tämä energia, jota nyt tunnette, on sitä, mitä sielunne on etsinyt Kuningaskunnasta lähtönne jälkeen. Tämä on koti! Miten se voisi olla tämän oriin kera tällä aavalla preerialla?

Silmänne ovat nyt apposen auki ja alatte huomata etäällä orilauman ratsastajineen laukkaavan teitä kohti. Muistikuvia suurista galaktisista kohtaamisista alkaa tulla pintaan. Oriinne kääntyy taas puoleenne ja muistuttaa teitä rentoutumaan ja antamaan luomisen sydämen tukea tätä kulkua. Kun tämä lauma tulee lähemmäs, huomaatte näiden vieraiden kasvojen hymyilevän ja ne näyttävät riemuitsevan saapumisestanne. Voisiko niin olla? Hevosenne kääntyy katsomaan teitä, kun lisää kyyneliä alkaa virrata.

"Mikael? Koko sieluperheeni - olette täällä?" Yhtäkkiä teitä ympäröi onnittelujen, naurun ja ilon aalto. Arkkienkeli Mikael astuu alas hevoseltaan ja kumartaa syvään edessänne. "On mukava nähdä sinut taas! Luulimme menettäneemme sinut, kun ratsastit sitä toista hevostasi." Kaikki nauravat ja taputtavat teitä selkään syleillessään. Käännytte Mikaelia kohti ja kysytte: "Voinko ratsastaa tällä oriilla ja olla edelleen maan päällä?" Mikaelin silmät sädehtivät: "Todellakin, ja voimme ratsastaa kanssasi, rakas!" Kysytte: "Onko meidän oltava erossa toisistamme, sillä en enää kestä sitä tuskaa?" Mikael laittaa kätensä hartioillenne. "Enää sinun ei tarvitse kieltää itseltäsi hedelmiä, joita haluat. Olet löytänyt ratkaisun tuskaasi esittäessäsi ihmistä. Olet sallinut mies- ja naisluontosi ratsastaa yhdessä. Ja eivätkö autuus ja intohimo saa aikaan makoisan kyydin?" Tuijotatte tätä suurenmoista arkkienkeliä: "Kyllä, todellakin ne saavat, ystäväni."

Palveluelämä

Kumppanimme (Robert) löysi meidät ratsastaessaan näillä tasangoilla omassa mielikuvituksessaan ja tuodessaan tämän kokemuksen päivittäiseen todellisuuteensa. Monet teistä ovat laittaneet jalkansa tälle aavalle preerialle - vain lannistuaksenne monista äänistä sisällänne ja kulttuurissanne. Useimmat teistä yrittävät elää elämäänsä haarat leveällä molemmissa todellisuuksissa. Sanomme sen uudestaan: ette tulleet tänne löytämään parempaa versiota kaksinaisuudesta. Olette täällä keksimässä ratkaisun polarisoituneeseen suhteeseen sisällänne.

Kuulemme usein: "Mikä on nopein polku ilmentämään ylösnoussutta tietoisuudentilaamme ihmisolentona?" Ehdottaisimme, että elämä, jota tukee se luomisen sydän, joka ilmaisee vapaasti itseään rajattomissa ja itseään tyydyttävissä kokemuksissa. Rakkaus ei ole tyytyväinen hillitsemisestä. Elämänne palvelee löytämäänne ratkaisua, kun ratsastatte tällä oriilla. Palveluelämä on erittäin vahva elämäntapa. Tässä uudessa suhteessa teitä ei vaadita uhraamaan henkilökohtaista hyvinvointianne, tekemään myönnytyksiä arvoistanne tai neuvottelemaan ilostanne. Teitä ei vaadita saamaan valmiiksi sisäisten ristiriitojenne parantamista. Palveleminen on oman täyttymyksenne palvelemista. Se on itsenne rakastamista jakamalla niitä monia lahjoja, joita jo ilmennätte. Monet teistä vasta alkavat miettiä, onko elämää sen aitauksen ulkopuolella, mitä kutsutaan kaksinaisuudeksi.

Olemme täällä palvelemassa ihmisiä, jotka haluavat olla vapaita ja lakata luottamasta tähän hevoseen, joka on nimeltään Kieltäminen. Emme voi vääntää kättä vakuuttaaksemme teille, että tämä on parhaan etunne mukaista. Voimme innostaa teitä kokemaan suvereenin sydämenne olemuksen, joka valitsee elämäntavan tekemättä myönnytyksiä omasta arvostaan.

Jokaisella teistä on Kristus-tietoisuuden mantteli sisällään. Olette havainneet, että sellaiselle tietoisuudelle on erittäin vähän tukea todellisuudessa, joka on jakautunut. Olette yrittäneet murtaa kaksinaisuuden kahleet luottamalla siihen, että mielenne pakottaa teidät vapaaksi. Jumalainen miehisyys, mielenne, odottaa elämänne ratsastusta. Tämä ori edustaa elämää, joka yhdistää mielen, kehon ja Hengen luomisen sydämeen. Sen läsnäolo ei pakota muutokseen - se kehottaa jokaista teitä valitsemaan omasta puolestanne.

Uusi vapautenne ei mitenkään liity ihmiskunnan kollektiivitietoisuuden omaksumiseen. Sillä ihmiskunta väittää edelleen, että jos ei sopeudu, ei selviydy. Oleminen tuon pelkoaitauksen ulkopuolella on rajatonta rakkauden ilmaisemista. Tuolla aavalla preerialla tapaatte taas sieluperheenne, herätätte muiston todellisesta itsestänne ja haluatte ilmentää Kristus-tietoisuutta - aitoa itseänne!

Suuri juhla odottaa jokaista teitä. Kun sanamme tätä kirjaa varten loppuvat, kyse on myös kutsusta uuteen alkuun. Seuraava kappale on elämänne nyt. On teidän valintanne, miten se kehittyy. Yhdessä voimme palvella tätä polarisoitunutta todellisuutta. Olette uusia opettajia, jotka ovat tulleet tälle maapallolle
ratsastaen upealla oriilla, mitä tukee luomisen sydän.

Nyt on aika valita elämä, mitä eivät varjosta epäilyksenne ja pelkonne. Nyt on aika luottaa siihen, että tunteenne ovat paras mittarinne. Väijyykö horisontissanne myrsky vai sallitteko pilvien mennä ohi ja nauttia toisiinsa rakastuneiden selkeän mielen ja avoimen sydämen hedelmistä? Elämänne havainnollistaa sitä, että Henki tulee vapaasti luoksenne. Se pyytää vain, että laitatte Kieltämisen pilttuuseen ja annatte sille sen ansaitseman levon. On turvallista paljastaa lahjanne, luottaa intohimoihinne ja antaa elämän tukea uusia luomuksianne. Teitä kaikkia odottaa perheen suuri jälleentapaaminen.

Rakas, on taas kerran aika ratsastaa tällä upealla oriilla, joka laukkaa luomisen hurmiollisen olemuksen sydämessä. On aika ratsastaa uusilla intohimoillasi, uudenlaisen ilon ja innostuksen tunteen kera. Sinun on aika rakastaa itseäsi kaikin tavoin, mitä olet toivonut toisten tekevän sinulle. On aika antaa laimentumattoman version itsestäsi olla läsnä, osallistua iloisesti elämääsi. On aika tunnistaa pelkosi ja asettua kokemuksiin, jotka parantavat syyllisyytesi. Sinun on nyt aika tulla sellaiseksi, mitä tunnetta olet kaivannut koko elämäsi ajan. Ottaa vastaan uusi suhde, joka juuri nyt paljastuu sisälläsi, tietäen, että jo alkuaikana sen heijastus innostaa ja motivoi ihmisiä kyseenalaistamaan elämän, mistä puuttuu iloa.

Todellinen identiteettisi on rakkaus. Se ei ole taakka. Se on lahja! Jos sallit sen, ratsastamme nyt rinnallasi joka päivä tukien lahjaasi, palveluasi, mitä rakkautesi tukee. Nyt on aika elää elämää tietäen, että "sinun" elämäsi tarjoaa ratkaisun ihmisten levottomalle mielelle. Olet täällä tarjoamassa konkreettista todistetta siitä, että luomisen sydän on todellinen. Miten monin tavoin olet valmis näkemään tuon olemuksen itsessäsi heijastuvan koko elämän nähtäväksi? Ilmentyneen itsensä rakastamisen jakaminen viimeistelee täyttymyksen. On aika sulkea olemuksesi täysi ympyrä. Miten palvelemme sinua, luoja?

Mikael

-----------


http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=2497&sid=5a9587f4879901a72fa02655e2323d39&mforum=uusimaa
tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #26 : 18.07.2009 22:46:32 »

KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (<http://www.maitreya-edu.org>www.themastersofthespiritworld.com)
8.-15.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:
Mestarit, minulla on kaksi hyvin läheistä ystävää, jotka ovat kumpikin parantumattomasti sairaita, ja heillä on ehkä vain muutama kuukausi enää jäljellä. Miten voin auttaa heitä parhaiten etäältä, koska en voi olla paikalla henkilökohtaisesti fyysisen välimatkan vuoksi. Kumpikin nainen näyttää olevan riippuvainen minusta ja pyytää minua soittamaan kerran tai kaksi päivässä puhuakseen kokemuksistaan. Joinain päivinä pelkään puhua heille. En toisinaan tiedä, mitä vastaan, ja haluan välttää heidän ilmaisemaansa tuskaa. Mitä positiivista ja hyödyllistä voin tuoda tähän kokemukseen? Miten voin suojata itseäni niiltä negatiivisilta ja vihaisilta tunteilta/energioilta, joita he joskus ilmaisevat? Olen erittäin herkkä ja toisinaan tunnen liian paljon heidän tuskaansa?


Vastaus:
Olet mukana tämän elämän palvelutyössäsi. Ystäväsi tietävät intuitiivisesti, että he voivat puhua sinulle, silloin kun toisten on vaikea puhua heille tai olla heidän seurassaan. Jotta sielut oppivat elämän oppituntinsa, heidän on työstettävä niihin liittyvät tunteensa. Siihen saakka kun he ovat sanoneet ääneen, mitä he käyvät läpi, se ei ole heille "todellista". Heidän on pystyttävä keskustelemaan ahdinkoonsa liittyvistä ajatuksista ja energiasta.

Jotkut sielut ovat valinneet hyvin erityisen tilanteen: olla toisten "todistaja". Todistaminen on sen sallimista, että toiset käyttävät häntä selittääkseen itselleen niitä prosesseja, joita käyvät läpi. Todistajan ei tarvitse osallistua itse prosessointiin, vaan olla ainoastaan näkemässä sen, mitä muut kokevat. Sinä olet heidän todistajansa ja tämä on niin positiivista ja hyödyllistä, minkä voit saavuttaa.

Ollessasi läsnä heidän purkaessaan tunteitaan, teet yhtä paljon, kuin mitä voisit tehdä, jos olisit huoneessa heidän kanssaan. Tämä on myös oppiaikaa sinulle, koska voit saada samoja tunnekokemuksia, mitä heillä on, käymättä läpi sairauksia. Kuunnellessa heidän ahdistustaan elät heidän nykyelämäänsä.

Sinulla on valinnanvapaus, joten voit lopettaa kidutuksesi koska tahansa kieltäytymällä jatkamasta heidän heikentymisensä todistamista. Lopettaisit myös sen oppitunnin, mikä sinulla on peilaamasi vihan, avuttomuuden ja turhautumisen käsittelemisessä. Mene tuntemasi tuskan ytimeen. Jotkut varhaisemmat elämänkokemukset polttavat taustalla. Voit päästä eroon näistä epämiellyttävistä tunteista kerta kaikkiaan.

Kysymys:
Mestarit, vuonna 1996 tapasin naisen, joka kanavoi Valkoista kotkaa. Valkoinen kotka tuli puhumaan minulle monta kertaa ja yhden keskustelun aikana hän kysyi, olisinko valmis hänen välittäjäkseen. Kysyin, oliko se ennen syntymää tehty sopimus hänen ja minun välillä, ja hän sanoi niin olevan. Hän pyysi meitä molempia allekirjoittamaan paperin välityksen siirtymisestä minulle. Vuosien saatossa kadotin yhteyden välittäjäystävääni ja sen lisäksi, että olen nähnyt erittäin selvän unen olemisesta Valkoisen kotkan kanssa, en ole kuullut mitään. Voitko kertoa minulle, haluaako hän edelleen minut välittäjäkseen vain onko suunnitelma muuttunut?


Vastaus:
Hengillä, inkarnoitumattomilla sieluilla, lähteneillä ihmisillä - miksi heitä halutaankin kutsua - on kyky olla monessa paikassa samaan aikaan. He voivat myös päättää puhua satojen ihmisten kautta samanaikaisesti. Sielu joka tunnetaan Valkoisena kotkana, päättää normaalisti puhua vain yhden tai kahden ihmisen kautta tietyllä aikajaksolla.

Sinulla on erityisyhteys Valkoiseen kotkaan, koska hän on oppaasi ja hän on ollut lähelläsi melko kauan. Oma uskomusjärjestelmäsi on estänyt sinua helposti kuulemasta häntä ja kommunikoimasta hänen kanssaan ja hänen puolestaan. Sinun on vain avauduttava ja kuunneltava häntä ja pystyt välittömästi muodostamaan vakaan yhteyden hänen energiaansa.

Sinulla ja välittäjäystävälläsi oli väärinymmärrys koskien tarvetta kirjoittaa sopimus "maan yksinoikeudesta" Valkoisen kotkan välittäjänä. Hänestä on erittäin huvittavaa, että te kaksi uskoitte, että jokin sellainen mitä teitte, voisi vaikuttaa hänen päätökseensä siitä, kenen kanssa hän kommunikoi - muuten kuin laittamalla tukkeita omaan mieleenne.

Käytit tätä sopimuskäsitystä tapana vahvistaa itsellesi, että voisit puhua hänelle. Se ei ollut tarpeellista. Avaudu uskomaan hänen läsnäoloonsa ja huomaat hänen olevan valmis puhumaan.

Kysymys:

[HUOM. Tässä kysymyksessä käytetään termiä "buddha". Buddhataso määritellään viidentenä ulottuvuutena, tietoisuustasona, missä kaiken elämän ykseys tulee selväksi ja mistä ylösnousemus alkaa. Buddhasubstanssi on ehdoton rakkaus.]

Mestarit, kysyin teiltä aiemmin, onko aviomieheni vaihdokas, ja totesitte hänen olevan. Kysymykseni ovat: 1) Missä mieheni alkuperäinen olemus on nyt ja voinko saada häneltä viestiä, koska hän jätti vastaamatta moniin kysymyksiin pimeästä puolestaan? 2) Kuka on tämän vaihdokassielu? Onko hän jonkin planeetan olento vai toinen ihmisinkarnaatio? Eräs ihmismestari kertoi minulle, että vaihdokas on buddhaenergiamuoto. Kaikista neuvoista tai kannustuksista, mitä Mestarit voivat antaa helpottamaan tietäni eteenpäin tässä elämässä, ollaan kiitollisia.


Vastaus:
Sielu joka alun perin oli miehesi kehossa, on palannut Kotiin. Hän on saattanut loppuun kaikki oppituntinsa, jotka hän tuli maan päälle oppimaan. Hänen oli määrä kuolla onnettomuudessa ja nykyinen sielu teki sopimuksen hänen kanssaan sen kehon käyttämisestä, minkä tämä oli jättämässä, jotta sielu voisi aloittaa tämän inkarnaation ilman pakkoa käydä läpi kaikkia syntymän, leikki-iän, teini-iän jne. kärsimyksiä ja koettelemuksia.

Jotkut alkuperäisen miehesi oppitunneista olivat kokemuksia, joihin liittyi erittäin negatiivisia vaikutuksia. Tämän näit hänen pimeänä puolenaan. Hän oli valinnut melko lyhyen elämän, koska negatiivisuus on intensiivistä ja hän halusi vain lyhyen ryöpyn yhdistyäkseen oppitunteihin hitaasti - mutta Kotona. Hän haluaa sinun tietävän, että hän suostui tähän vaihdokseen, jotta voisit saada tämänhetkisen, sovinnollisemman kumppanin.

Nykyinen sielu on ollut maan päällä monta, monta kertaa. Kaikki vaihdokkaat eivät ole buddhatasolta. Se riippuu heidän valaistumistasostaan ja siitä syystä, miksi he ovat päättäneet tulla elämään mukaan tällä epätavallisella tavalla. Hän on heräämässä nopeasti, joten aika kertoo, pystyykö hän saavuttamaan buddhatason tässä elämässä.

Jatka elämän havainnoimista ja niiden oppituntien oppimista, jotka olet valinnut ja joita muut esittävät. Pysy avoimena energiavirralle ja kulje sen mukana hyvää matkaa tässä ulottuvuudessa.

Kysymys:
Mestarit, minulla on tytär, joka on juuri valmistunut yliopistosta ja hänellä on huono terveys tuntemattomasta syystä. Hänestä on vaikeaa syödä, hän tuntee olevansa jumissa ruoka-ajatuksen osalta ja hän herää päänsärkyyn. Tätä on jatkunut puberteetista saakka ja olemme olleet yrttihoitajalla, kiropraktikolla ja kansanparantajalla sekä tehneet allopaattista testausta. Tiedän, että hän on tehnyt töitä uskomattoman kovasti, mutta hän tasapainottaa elämänsä joogaamalla, meditoimalla ja vapaaehtoispalvelulla ja hän rakastaa elämää täysillä. Hän on hyvin välittävä ja myötätuntoinen ja hän haluaa tehdä paljon maailmassa! Voitteko auttaa meitä ymmärtämään tätä tilannetta?


Vastaus:
Tyttäresi tuli puberteetin alkaessa erittäin herkäksi kaikille ruuan lisäaineille. Hänellä on alttius kerätä myrkyllisiä määriä niitä elimistöönsä, mistä on seurauksena hänellä olevia oireita. Nämä vieraat ainesosat ruuassa stimuloivat jatkuvasti negatiivisia reaktioita hänen kehossaan. Päänsäryt ovat kehon vastustusta sisään tunkeutuvia kemikaaleja vastaan.

Hän voi alkaa karaista kehoaan näille tunkeutujille poistamalla ne ruokavaliostaan. Hän on todella herkkä maitotuotteille tällä hetkellä ja niiden poistaminen auttaa päänsäryissä. Myös suola reagoi katastrofaalisella tavalla hänen kehossaan. Mitä käsitellympää ruoka on, sitä suurempi reaktiosta tulee.

Jos hän aloittaisi korkearavintoarvoisen ruokavalion - enimmäkseen hedelmiä, vihanneksia, pähkinöitä, siemeniä, papuja ja jonkin verran viljaa - hän näkisi uskomattomia tuloksia. Hänen kehollaan on kyky parantua täysin, jos sen käytettävissä on oikeanlaista polttoainetta.

Kysymys:
Mestarit, voisitteko selittää vähän kaksoissieluja? En ole varma, uskonko tähän ilmiöön. Minulle on kerrottu, että ystäväni ja minä olemme kaksoissieluja ja että monien elämien ajan olemme työskennelleet yhdessä auttaaksemme toisiamme kasvamaan. Näytämme olevan vaiheessa, missä on huonoja tunteita emmekä auta ollenkaan toisiamme. Mitä tässä on tapahtunut? Haluaisin suhteemme olevan taas kummallekin edullinen.


Vastaus:
Kaksoissielunne on Lähteen viimeinen osa, josta erositte, silloin kun teistä tuli ainutlaatuinen persoona. Niihin viitataan joskus siamilaisina kaksosina, jotka on erotettu. Kaksoissielunne tai -liekkinne - kuten sitä joskus kutsutaan - löytäminen saa teidät tuntemaan kokonaisuutta, kun ette pysty tuntemaan itseänne kokonaiseksi. Useimmiten kaksoissielut eivät tee järjestelyjä tavatakseen maan päällä, koska he välittäisivät vain toisistaan eivätkä pääsisi oppituntiensa oppimiseen.

Yleisempää on työskennellä oman sieluryhmänsä jäsenten kanssa. Nämä ovat sieluja, jotka alkoivat olla samaan aikaan kuin omanne. Heitä on 144, mutta teillä on intiimi suhde vain noin 12-24 sieluun. Näiden sielujen kanssa teette kaikki merkittävät sopimuksenne ennen maan päälle tulemista. Olette olleet heidän kanssaan monta kertaa ja he tuntevat teidät parhaiten.

Ystäväsi on sielunkumppani. Välillenne tehtiin sopimuksia stimuloimaan oppimista, silloin kun olette molemmat täällä. Olette saaneet loppuun suurimman osan niistä ja nyt ystävyyden säilyttääksenne teidän on tehtävä työtä sen eteen - kuten tekisitte minkä tahansa ystävyyssuhteen eteen, missä ei ole mukana sielunkumppania - laatiaksenne suunnitelman auttamaan teitä kumpaakin kasvussa.

Kysymys:
Mestarit, aviomiehelläni ja minulla näyttää olevan hyvin karmallinen suhde. Suhteemme alkoi hyvin rauhallisena ja meillä synkkasi, mutta 19 avioliittovuoden jälkeen se on räjähtänyt siihen malliin, etten tiedä, pääsemmekö kumpikin siitä läpi. Minusta tuntuu, että se lähtee hallinnasta. Mitä tapahtui?


Vastaus:
Sielut tekevät sopimuksia tullakseen yhdessä maan päälle tiettyjä tarkoituksia varten. Kun he ovat saaneet loppuun nuo sovitut tapahtumat, he havaitsevat, ettei heillä ole enää mitään yhteistä. Tämä on tapahtunut sinulle ja miehellesi. Suhteenne alussa kumpikin teistä auttoi toisiaan ja opitte vaikka kuinka paljon oppitunteja. Asiat alkoivat sitten hidastua, kun teillä oli vähemmän ja vähemmän tarvetta toisen panokselle.

Yritätte nyt löytää syitä vuorovaikutukselle. Koska teillä ei ole yhtään aiemmin suunniteltua asiaa jäljellä, etsitte kumpikin täysin erilaisia asioita. Tämä saa aikaan ristiriitaa. Kun aiemmin näytti olevan saumaton polku oppitunnista toiseen, niin nyt on yhtä kamppailua löytää edes yhteys.

Teille kummallekin on tullut päätöksentekoaika. Muistakaa, ettei mikään ole oikein tai väärin maallisella matkallanne. Jotta kumpikin teistä jatkaa kasvamistaan, teidän on muututtava, koska nykyinen toimintanne vaikuttaa edistymiseen. Teidän on ehkä oltava erossa toisistanne löytääksenne lohtua. Jos jäätte yhteen, teillä on oltava sopimus tai perussäännöt käyttäytymiselle kotona. Teidän kummankin pitäisi kunnioittaa kaikissa asioissa omaa itseänne ja elämäänne.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #27 : 18.07.2009 22:48:26 »

ELÄMÄNVOIMA-ASTE MÄÄRÄÄ YLTÄKYLLÄISYYDEN

Kanavoinut DL Zeta (lightworkers.org)
12.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Värähtelytasonne määrittelee kaiken elämässänne. Tähän sisältyy se, mitä vedätte puoleenne ihmissuhteina, tilaisuuksina, kokemuksina ja yltäkylläisyytenä. Jos teillä on jonkinlaista puutetta, on hyvä aika tutkia ja kohottaa värähtelyänne.

Värähtelynne kohottaminen merkitsee periaatteessa sitä, että valatte tietoisuuteenne suuremman määrän elämänvoimaenergiaa. Energiajärjestelmässänne virtaavaa elämänvoimaa edustaa elämänvoima-aste. Se on heijastusta siitä, missä määrin olette harmoniassa korkeamman itsenne kanssa. Suuri harmonia-aste vahvistaa elämävoiman virtaamista energiakenttäänne.

Energiakenttä muodostuu hienovaraisesti järjestyvistä kehoista, jotka luovat mallin sielun fyysiselle keholle ja mahdollisuuskentälle. Mitä enemmän elämänvoimaenergiaa virtaa energiakenttäänne, sitä enemmän valoa virtaa elämäänne. Koette tämän virtauksen synkronismina, suurempina mahdollisuuksina kokea ja palvella, lisääntyneenä terveytenä ja elinvoimana, rakkautena, voimavaroina, sisäisenä rauhana ja ilona.

Vetääksenne enemmän elämänvoimaa energiakenttänne, voitte päättää harmonisoitua tähän suurempaan virtaukseen vetovoimanlain avulla. Tiedostaminen yhdessä hyvän erottelukyvyn kanssa ovat avaimia tämän harmonian luomiseen.

Tiedostaminen ja erottelukyky

Kun kuljette elämänne läpi, kohtaatte monia olentoja, ideoita ja tilaisuuksia. Silloin kun toimitte elämässänne tiedostamisen korkealla tasolla, olette hereillä jokaiselle idealle, ihmiselle ja tilaisuudelle, joka tulee todellisuuteenne. Jokaista kohtaamaanne asiaa voidaan tutkia erottelukyvyn kirkkaalla valolla. Tässä yhteydessä määrittelemme erottelukyvyn kykynä pitää hetkessä jokaista kohtaamaanne asiaa korkeamman tietoisuutenne valossa ja tarkastella, miten se on tai ei ole harmoniassa elämäntarkoituksenne kanssa. Se mikä on harmoniassa tarkoituksenne kanssa, lisää elämänvoiman virtausta energiakenttäänne ja vahvistaa yleistä terveyttänne, hyvinvointianne ja kykyänne auttaa toisia.

Valotyöntekijöiden elämäntarkoitus

Jos ette ole vielä määritelleet elämäntarkoituksenne erityisaluetta, älkää vaipuko epätoivoon. Se tosiasia että luette tätä, kertoo, että olette valotyöntekijä - sielu joka on vapaaehtoisena inkarnoitunut auttamaan muita parantumisessa ja korkeamman tietoisuuden kehittämisessä. Se tosiasia, että olette täällä tässä aikajanassa, kertoo, että tulitte tänne esittämään oleellista roolia maapallon tulevan historian luomisessa. Toisin sanoen, teillä on yleistarkoituksena parantaa itsenne ja kohottaa värähtelyänne, jotta voitte tulla suuremmaksi valoksi planeetalla. Monet muut "alatarkoitukset" voivat olla linjassa tämän yleistarkoituksen kanssa.

Jokaisella teistä on laaja kirjo vaihtoehtoja tämän yleistarkoituksen kokemiseen riippuen siitä, mikä innostaa teitä ja tuo teille iloa. Monet teistä ovat päättäneet yhdistyä kykyihinne menneisyydestä ja jatkaa niiden hiomista mestaruuteen saakka, kun taas toiset ovat päättäneet tutkia uusia alueita. Kummassakin tapauksessa nämä vaihtoehdot ovat linjassa yleistarkoituksenne kanssa - auttaa parantumisessa ja transformoitumisessa planeetalla. Tämän yleistarkoituksen henkilökohtainen kokeminen juontuu korkeimmasta intohimostanne ja innostuksestanne.

Silloin kun harmonisoidutte intohimonne ja innostuksenne kanssa, se vahvistaa värähtelyänne, mikä sallii ilon ja yltäkylläisyyden virrata elämäänne.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #28 : 18.07.2009 22:52:15 »

SIELUSIIRTYMÄN "FIILISRAPORTTI" HEINÄKUULLE

Kanavoinut Nancy Leilah Ward (spiritlibrary.com)
9.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine


Vau, on melkein heinäkuun puoliväli! Pidin pienen loman 4.7. viikonlopun jälkeen ja oli hyvä hellittää, hiljentää ajatukseni ja luoda tilaa kaikkien niiden asioiden ympärille, "mitä minun täytyy tehdä" - itse asiassa päästää irti tekemisestä. Annoin itselleni muutaman päivän ja nyt olen takaisin. Teen enemmän vapaa-aikaa pitkin kuukautta uudistumista varten ja vain hauskuuden vuoksi! Ja kuuntelen opastukseni ehdotuksia ja annan itselleni joka päivä omaa aikaa. Itsemme rakastaminen ja sydämemme hoivaaminen on tärkein asia, minkä voimme tuoda elämäämme tänä aikana. Se avaa meidät tuntemaan kunnioitusta ja kiitollisuutta koko elämää kohtaan. Huomaan, että kiitollisuus kaikesta, mitä minulla on - vesi, valo, ruoka, ystävät, koti… - pehmentää, hävittää pelkoa ja ahdistusta ja tuo avoimuuden ja keveyden tunteen.

Huonovointisuutta ja unettomuutta esiintyy, kun jatkamme uusiin energioihin yhdistymistä. Se on kehomme reaktio tapahtuvaan laajentumiseen. Auttaa, kun panee pitkäkseen ja sallii itsensä vaipua sisäänsä. Joskus vain 10-15 minuuttia rentoutumista virtaukseen sallii meidän uudistaa ja ladata energiamme. Jos nousee pelon tunteita, laittakaa ne kuplaan, lähettäkää ulos energiakentästänne ja puhkaiskaa kupla. Tämä puhdistaa tiheyttä päästämään enemmän valoenergiaa olemukseemme.

Viesti Monilta ykseydestä

Puhdistumisprosessi kiihtyy. Kun kohtaatte totuuden sisällänne ja annatte itsenne tuntea mennyttä pois huuhtelevia tunteita, avaatte kanavan, mitä pitkin nopeutunut energia voi virrata vapaasti. Teille annetaan selkeyttä parantamaan kykyä nähdä sen harhan ja väärien uskomusten sumun läpi, joka kerran piti teitä lumoissaan. Kun energiavärähtelyt kohoavat, tiheyttä tulee esiin puhdistettavaksi. Kyllä, sanomme tämän teille uudestaan ja uudestaan - vain lempeitä muistutuksia siitä prosessista, mitä käytte läpi.

Tämä heinäkuu on paikallaan pysymisen aikaa, mutta ei passiivista hiljaiseloa. On aika sallia sen tulla tunnistetuksi ja vapautetuksi, mikä tulee pintaan puhdistettavaksi.

Monet tuntevat surua, kun he päästävät irti menneisyydestä ja sanovat hyvästi vanhalle elämäntavalle. Muistakaa, rakkaat ystävät, teette tilaa uusille, taianomaisille kokemuksille, joita tuodaan esiin korkeavärähteisen energian aalloilla.

Oletteko panneet merkille synkronismia? Onko teillä ollut telepaattista kommunikointia ihmisten ja eläinten kanssa? Tiedättekö, kuka soittaa, kun puhelin soi? Kun tällaista tapahtuu, energia vapautuu ja laajenee. Kanava on ikään kuin avautunut ja elämänvoimaenergia virtaa vapaasti. Tämä tuntuu ilolta ja leikkisyydeltä ja nuo tuntemukset ovat sitä, mistä korkealla värähtelevässä energiassa on kyse. Kyllä, rakkaat ystävät, on kyse rakkaudesta, onnellisuudesta, leikistä ja vapaudesta! Koulu on ohi ja on hauskanpidon aika, kun näette oman luomisvoimanne. Kun siis synkronismia tapahtuu, ottakaa aikaa pysyäksenne noissa innostuneissa, onnellisissa ja laajentavissa tunteissa, joita kulkee lävitsenne. Tuntekaa olemisen ilo ja keveys ja opastakaa sitä liikkumaan kehonne jokaiseen soluun ja täyttämään energiakenttä ympärillänne.

Tietäkää jokaisessa muuttuvassa ilmapiirissä - kun kuljette varjon ja valon välillä - että perimmiltään olette vapaa, ja vaalikaa tuota vapauden tunnetta, joka tulee syvältä sisältänne.

Tänä aikana olisi hyödyllisintä, jos lahjottaisitte itsellenne aikaa olla itseksenne ja tehdä jotain, mitä syvin olemuksenne haluaa. Hyvin monet teistä keskittyvät tekemiseen ja olette niin kiireisiä päivittäisessä elämässänne, että unohdatte sisäisen ydinolemuksenne. Lapsi sisällänne kääntyilee ja vääntelehtii, tuntee olevansa näkymätön, sivuutettu, laiminlyöty ja hylätty. Tämä sisäinen lapsi nykii teitä ja yrittää saada huomionne. Mitä pitämättömiä lupauksia olette tehneet itsellenne? Mitä pieniä asioita voitte tehdä hoivataksenne itseä? Tehkää tästä päivittäinen tapa.

Ihanteellista olisi ottaa tunti itsellenne joka päivä ja tehdä sitä, mitä syvin osanne haluaa, vaikka se olisi vain laiskaa keinumista riippumatossa katsellen taivasta lehvien välistä. Jos tunti ei ole mahdollinen, kokeilkaa 10-15 minuuttia. Paikallaan olemisen hetket uudistavat voimakkaasti. Itselleen antaminen on kaunis tapa rakastaa itseänne ja antaa itsellenne tunnustusta. Olette kaikki päästämässä irti vääristä uskomuksista ja harhakuvista, jotka ovat opettaneet teitä laittamaan toiset itsenne edelle. Neuvomme hoitamaan itseänne terveen itsekkyyden avulla. Mitä enemmän välitätte itsestänne ja rakastatte itseänne, sitä enemmän teillä on rakkautta jaettavaksi maailman kanssa. Mitä enemmän rakastatte itseänne, sitä enemmän voitte saada niitä lahjoja, mitä maailmalla ja fyysisellä elämällä on teitä varten.

Kun yhdistytte energioihin, liikunta tulee aina vain tärkeämmäksi. Lihaksien, nivelsiteiden ja jänteiden venytteleminen auttaa energiaa liikkumaan lävitsenne. Jos ette liiku mitenkään, vanhat energiat voivat jumiutua kehonne niveliin ja aiheuttaa fyysistä kipua. Muistakaa, että olette fyysisessä kehossa ja käytte läpi laajentumista sekä henkistä, mentaalista ja tunteiden puhdistamista ja on tärkeää liikuttaa tuo energia fyysisen kulkuneuvonne läpi.

Kuun loppua kohti energiat avautuvat. Monia syviä muutoksia tulee esiin. Totuus nousee pintaan yksilöissä ja laajemmin yhteiskunnallis-poliittisella areenalla. Yllättäviä asioita tapahtuu maailman näyttämöllä kuun loppua kohti. Monet tuntevat, että jokin on ikään kuin poksahtamassa. Totuus menneisyyden tapahtumista tulee pintaan ja ihmiset puolustavat enemmän ja enemmän vapauttaan ympäri planeettaa. Voitte auttaa tässä rukouksin ja lähettämällä kunnioittavasti rakkausenergiaa levottomuuspesäkkeisiin.

Jatkakaa sisäisen työnne tekemistä. Ymmärtäkää, että kaikki tuntevat energioiden kohoamisen - tietoisena tai tiedostamattomana - joten yrittäkää olla tekemättä mistään henkilökohtaista. Suhteissa tapahtuu räjähdyksiä, kun luotte kaikki uutta itseä ja käytte läpi transformaatiota energiakehossanne - tähän sisältyy fyysinen, tunne-, mentaalinen ja henkikeho. Tuokaa painopiste takaisin itseenne ja jatkakaa sydämenne hoivaamista rakkaudella.

"Suurin vaurauteni on syvässä hiljaisuudessa, missä pyrin kasvamaan ja voittamaan sen, mitä maailma ei voi ottaa minulta tulella tai miekalla." - Goethe
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 22.07.2009 20:56:32 »

VETOVOIMANLAKI
 
Enkeleitä kanavoinut Espen (www.be8.com)
20.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Rakas ystäväni,
 
Tulevaisuus on aina tietoisten valintojen tulosta, ystäväni. On monia, jotka sanovat muuta, mutta vain valinnoilla mitä teet tällä hetkellä juuri NYT, on todella merkitystä. Jos uskot astuneesi harhaan menneisyydessä, älä kanna huolta, sillä tulevaisuus ei nojaa menneisyyteen - se nojaa NYT-hetkeen. Tee joka hetki tietoisia valintoja sitä kohti, missä haluat olla, ja pian näet, että maailmankaikkeus harmonisoituu täyttämään toiveesi.
 
Ole rauhassa tämän tiedon kera, koska tämä antaa sinulle valtavan määrän vapautta luomiseen liittyen. Voit luoda, mitä tahansa haluat, ja mukavaa on se, että niistä luomuksista joita et halua tutkia pidemmälle, voidaan päästää irti koska tahansa, jos niin valitset. Karma on tavallaan vetovoimanlain aliohjelma, koska vedät sitä puoleesi, mitä pidät tietoisuudessasi. Jos teet epäviisaan valinnan, sen energia palaa luoksesi - se on karmaa. Jos olet valmis päästämään irti vihasta, turhautumisesta ja katumuksesta aiempiin valintoihisi liittyen, tietoisuutesi muuttuu kohtaamaan tuon uuden tilan. Karmaa ei enää vedetä puoleesi, koska olet puhdistanut tietoisuutesi. Se on näin yksinkertaista.
 
Voit päästää irti siitä, mitä et halua jatkaa. Pyydä meiltä, enkeleiltäsi, apua, jos haluat, mutta tiedä, että sinä olet se, jolla on voima tehdä valinta. Emme voi tehdä mitään valintaa puolestasi, mutta voimme tosiaankin tukea sinua tekemiesi valintojen ilmentämisessä. Pyydä meiltä selkeyttä, kun olet epävarma siitä, minne mennä. Vastaamme tietämisesi kautta. Vastaus on ulottuvillasi - sen lupaamme sinulle. Et ole yksin tällä polulla, ystäväni, sillä sinua tuettaan enemmän, kuin pystyt tajuaman tällä hetkellä.
 
Pidä hauskaa, naura ja leiki, ystäväni, sillä tekemällä valinnan, että teet noita asioita, elämästä tulee leikkisämpää, hauskempaa ja nautittavampaa.
 
Rakkautta,
Enkelisi
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 40
  Tulostusversio  
 
Siirry: