Sivuja: 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7643023 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16785 : 09.06.2016 23:46:33 »

meryem... Alkoiko sun edellinen nicci L-kirjaimella?  :Smiley
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16786 : 10.06.2016 11:57:17 »

Haha, joo! Mut on selkeästi tunnistettu, ehkä pitäis olla hiljaa.  Grin Mut kiva jos joku muistaa.   Kiss
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16787 : 10.06.2016 23:54:58 »

Unettomuus Embarrassed Kyllä iltapäivällä maittaa, yöllä ei.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16788 : 14.06.2016 01:20:41 »

meryem, ei ollut ees kovin vaikeeta  Grin
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16789 : 23.06.2016 15:21:08 »

^no ei takuulla.  Cheesy

Hei tyypit nyt on keskikesä! Kamala talvi ja epämääräinen kevät on takanapäin ja elämä on hetken helpompaa. Ei väliä, vaikka sataisi. Nyt on kuitenkin KESÄ! Joka puolella niin vihreää ja kaunista. Hyvää juhannusta kaikille astrolaisille!  smitten
tallennettu

But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16790 : 23.06.2016 23:43:14 »

Joo, hyvää jussia, muistakaa nu... kkua!

Mä oon työn imussa jälleen... Kolmas iltavuoro huomenna, sit kolme yövuoroo...

Sade EI haittaa Wink

Eikä kodin sotkuisuus tai oikeen mikään muukaan. Siivoon sit joskus kun jaksan ja ehdin!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16791 : 09.07.2016 00:35:02 »

Tuvassa on hiljasta...

Itse oon ollut saikulla... Ensin pari yksittäistä työvuoroa muutaman päivän erolla, ensin ripulin ja tokalla kertaa kuumeen ja vatsakipujen ja kuvotuksen vuoksi... Sit olin taas pari päivää ok, kunnes työpäivän aikana vointi hiipu. Sinnittelin loppuun ja kotona alkoi särkee joka paikkaa, taas vatsaan sattui ja kuume nous. Menin päivystykseen. Kuume hujahti 40 asteeseen, voin pahoin ja verenpaineet oli matalat. Olin siellä yötäkin. Otettiin 4 kierrosta verikokeita, pissanäytteet, keuhkokuvat ja kaikki, mitään ei löytynyt... Nesteytettiin suonensisäsesti, sain pahoinvointilääkettä ja pari annosta antibioottia suoneen (se oli hätävarjelua koska lääkäri epäili et mulla oli alkava verenmyrkytys joka ei vielä näkynyt labroissa)... Nyt tästä on pari päivää ja olo on normalisoitunut.

Tää kuitenkin hätkähdytti, koska en oo ollu pitkään aikaa noin kipee ja peloissani siitä et mikä mulla on. Varmaan kehitin myös paniikkikohtauksen kun mua pidettiin ravinnotta mahdollista leikkausta varten, tai sit olo oli epätodellinen sen kuumeen yms vuoksi... Edelleenkään en tiiä mikä mulla oli ja menikö se sit vaan ohi? Mua siis sattui vatsaan ja selkään pari päivää ihan oudosti. Ja jopa tunnen huonoa omatuntoa tästä sairaslomailusta, koska mulla ei ole mitään diagnoosia.  Sad

Mut herätti taas ajattelee, monia asioita... Ei oo ihan herkkuu olla potilaan roolissa..... Onneks oon terve.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16792 : 09.07.2016 12:58:25 »

On, tuvassa on todella hiljaista. Omalta osaltani se johtuu siitä, että täällä on ollut remppa menossa ja jatkuu edelleen. Nyt välipäivä.  buck2

Se on tosi pelottavaa, jos on kipeä eikä tiedä mikä on. Hyvä, jos olo jo parempi. Nuorempana suhtauduin sairasteluun jotenkin kohtalonomaisesti, mutta nykyään sitä jotenkin säikähtää aina kauheasti. Vaikka kyseessä olisi ihan tavallinen flunssa tai mahatauti. Ehkä se kertoo siitä, että terveys on todella tärkeä asia ja sitä osaa arvostaa. Eikä sitä diagnoosia aina ole, jos ei selviä mistä oireet johtui, mutta tossa sun tilanteessa ei mun mielestä mitään syytä potea huonoa omaatuntoa sairaslomasta. Se oma olo on tärkein indikaattori. Mä pelästyin kans joku aika sitte ku oli virtsis oireita ja sitten yhtäkkiä aivan järkyttävä selkäkipu. Sain antibiootit ja onneksi meni ohi. Enkä lopulta edes tiedä liittykö toi selkäkipu siihen virtsikseen vai istumatyöhön. Mutta pelästyin kyllä tosi paljon. Onneksi työterveydessä otettiin tosissaan ja otettiin tulehdusarvot ym. kun oli aika omituinen olo. Kaikki oli ihan normaalisti eikä viljelyssäkään löytyny mitään, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että hyvä silti että söin antibiootit. Ja olin jo aloittanut kuurin niin se lääkäri epäili ettei senkään takia näkynyt mitään.

On se vaan hienoa olla terve. Paitsi että nyt remppaviikon jälkeen kun nukkui kunnon yöunet niin pää on aivan saakelin kipeä. En tiedä johtuuko 11 tunnnin unista, siitä ettei saanut aamukahvia ajoissa, on nukkunut jotenkin huonosta asennosta vai stressistä. Ihmisen elimistö on joskus kummallinen.  crazy2

Mä oon nähny omituisia unia, että ollaan miehen kanssa eroamassa. Yksi aamu ihan huokaisin kun heräsin, että näin ei oikeasti ole eikä meillä ole mitään kriisiä menossa. Mutta noi unet mietityttää ja viime yönä oli unessa kauheasti lunta. Meinaakohan tää nyt sitä 7 vuotta, joka on tulossa...
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16793 : 06.08.2016 23:13:33 »

En kovin usein tee sitä itse, mutta lähi-idästä tulleet ihmiset tarjoo sitä aika usein, se on hyää se.

Mun mielestä tää tupa, ja koko palsta alkaa heräillä taasen vähän.

Ja joku on tervehtyny, mää joudun varmaan hakemaan saikkua, jalka päätti mennä rikki, kun liukastuin märillä' krokseilla, enkä pääse kävelemään :/
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16794 : 07.08.2016 13:16:42 »

onko teillä tapana maustaa kahvia kardemummalla?

Minä maustoin joskus, mutta käytin sitä ilmeisesti aivan liikaa. Tällä hetkellä
juon vain sikurijuomaa*, jota maustan ashvagandhalla, koska ei näytä olevan
juuri mitään eroa esim. iho-ongelmien ilmenemisessä, juopa sitten tavallista tahi
kofeiinitonta kahvia. Nyt ihoni on huomattavasti paremmassa kunnossa, mitä
ilmeisimmin kahvittomuuden takia. - Aayurvedan mukaan kahvi on ongelmallista
varsinkin  vaatan hallitsemille tyypeille.

Melko merkillistä oli se, että kun vuosia sitten kävin varsinkin lauantaiaamuisin
paikallisessa TM-keskuksessa tekemässä joogalentoharjoituksia, sieltä kotiuduttua
teki aivan sairaasti mieli kahvia. Taisin joskun juoda jopa neljä kuppia putkeen.
Ikäänkuin roppa/hermosto ei olisi kestänyt sitä sikarentoa tilaa, jonka joogalentoharjoitus
varsinkin porukassa tai edes yhden kaverin kaa, saa aikaan.

Grin

* Siis kahvin korvikkeena; toki muutoin juon mm. ruuibushia, ynnä mustaa ja viheriää teetä,
monasti sekoituksina, varsinkin RB ja musta tee!
« Viimeksi muokattu: 07.08.2016 14:59:32 kirjoittanut sideman » tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16795 : 07.08.2016 23:10:07 »

Sinikiviuhko, sanattomaksi vetää jotkut sun kokemukset, mutta ihanaa, jos voit käyttää tätä astroa nettikotina.  smitten Ehkä tää on ajan varrella ollut ja on sellainen aika monelle.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16796 : 09.08.2016 11:28:50 »

Nettikoti  smitten

Ihana lukea näitä juttuja, kun ite on täynnä mälsää ja ikävää energiaa, masennuttuttaa eikä huvita mikään ja pläähkistä.
 Sairasloma, sitte loma ja sitte piiitkä ja ankee työttömyys, lillun ajassa, enkä oikein saa otetta mistään...miksi ottaisin, joutaahan tuota huomennakin?

Tarotit sanoo että Justice.
Plääh sillekin.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2016 11:35:07 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16797 : 09.08.2016 12:14:37 »

Aaaah.. ihanaa, että joku jakaa tämän suloisen toimettomuuden ja Blaaah-olotilan  smitten Kaivoin eilen kans pitkästä aikaa tarot-kortit esiin ja pläräilin niitä, tullen vain siihen lopputulokseen, että ne pilaa tämän hyvän märehdinnän osoittamalla suoraan, mikä mättää  buck2 Äkkiä takaisin hyllyn perukoille  Cheesy Täällä myös saikkua pitkällä kaavalla ja tänään asiasta keskustelemaan parinkin eri ammattilaisen kanssa, hyvä että on aallonpohjalla, ettei tule turhan ruusuista kuvaa niillekään  uglystupid2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16798 : 09.08.2016 13:10:18 »

Jeee, en oo yksin Smiley

Tarotit osottaa sua sormella ja sanoo, että tämä näin, tästä näin, tällee on tehtävä...ihan mälsää.

Ja site ku kysymys on että mitä mun nyt pitäs tehdä, ja vastaus on joku tommonen hyvinkin selkeä, mutta ei oo hajuakaan että mihin sitä nyt sitten pitäs soveltaa...ärpörh, turhauttaa.

No kai se on että hyväksy karmas ja oo hiljaa.

Viimeviikolla uhattiin rastupaan viiä, ja sanoin että siitä vaan, mutta jotenkin en kuvittele ollenkaan, että tuo kyseinen asia on mitään mikä liittyy suureen kuvaan, tai millä on edes mitään merkitystä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16799 : 10.08.2016 10:06:29 »

Melankolista huomenta vaan!
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: