Sivuja: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5549798 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14265 : 12.09.2011 19:54:58 »

Onhan se varmana raskasta työtä, en epäile ollenkaan. Mutta eikös sitten olisi alan vaihto, jollei viitsi viedä lapsia ulos laisinkaan, tai loman paikka jos niille tarvitsee tiuskia Sad

Mihinkähän minun kannattaisi olla yhteydessä, jos ajattelisin että tätä päiväkotia tarvis seurata tai jotain? Jonnekin sossupuolelle....? Ensin kannattaisi ehkä kysellä vaivihkaa  muilta vanhemmilta, minkälaisia kokemuksia heillä on...?
EI tippaakaan huvittaisi lähteä tämmöseen...eikä ainakaan kellokkaana, kun siinä puuhassa saa pahimman paskaryöpyn niskaansa...mutta kai se on pakko sitten jos tosiaan siltä näyttää. Kun ei takuulla huvita ketään muutakaan, sen tietää.


Ihanaa Casperiina että hoidosta oli apua smitten smitten smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14266 : 12.09.2011 21:08:09 »

Siirsin oman poikani kunnallisesta päiväkodista yksityiselle perhepäivähoitajalle juurikin sen takia, kun eivät puuttuneet oikein mitenkään kiusaamiseen. Välinpitämättömiä olivat.

Kaikista kumminta oli, että mua yritettiin syyllistää siitä omasta päätöksestä, jonka lapsen parhaaksi tein.

Liian paljon lapsia ja liian vähän aikuisia. Ei hyvä yhtälö. Nyt olen tyytyväisempi.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14267 : 13.09.2011 08:21:45 »

Tuo lapsi, joka poikaani oli tönäissyt on erityislapsi. Ja tänä aamuna selvisi, että ko. erityislapsi on sen samaisen "retuuttajan"  omalapsi. Eli täytyy tehdä jotain.
Soitan aluejohtajalle, ja mainitsen, että näitä nyt on hiukan liikaa näitä juttuja yhden henkilön kohdalla. Olisiko loman paikka? Siis pidän tätä hoitajaa pätevänä ja hyvänä hoitajana, ammattitaito on kohdallaan, eikä minulla ole mitään häntä vastaan, mutta kenties tosiaan nyt on uupumus tullut vastaan?
Minä en tippaakaan pidä tälläisestä, sekaannun toisen ihmisen työ asioihin aiheuttaen todennäköisesti hallaa, mutta lasten kustannuksella ei leikitä Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14268 : 13.09.2011 08:44:46 »

Tuommosta täälläkin on ollut joidenkin yksittäisten päivien kohdalla. Hoitakaa kotona tai muualla mieluiten, me emme tahdo. Äh.

Huoh. mietin että kannattaisiko minun sittenkin puhua suoraa tälle ko. hoitajalle? Se olisi ehkä reiluinta häntä kohtaan. Että hei, oletkos miettinyt omaa jaksamistasi?! Ota loma, ota toki. Hän itse pyysi tälläistä niiden riepottelujuttujen yhteydessä...no, tottakai, kuten arvata saattaa. Vai ajattelenko taas liikaa toisten kannalta?

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14269 : 13.09.2011 09:10:27 »

Eikä kun hän on siis lapsen omahoitaja, siitä tuli omalapsi. Ei siis ole oikeasti hänen oma lapsensa.
Anteeksi epäselvä ulosantini Cheesy

Soitin päiväkodin johtajalle, ja kysyin, että kenen vastuulla tämä erityispoika haaverin sattuessa oli? Mikäli se on ollut tämä ko. hoitaja, niin pyydän varmaan että pidetään joku juttutuokio, jossa voin jutella tämän hoitajan kanssa naamatusten asiasta. Sillä siinä tapauksessa olen hyvin huolissani siitä, onko  lapseni turvassa päiväkodissa tämän hoitajan hoivassa.

Jotenkin nyt tuntuu, että tämä juttu tulee minulle, kun sen täytyy.
Tarotitikn meinas jotain tähän suuntaan...että tulee tilanne jossa tarvitaan harkintaa ja päättäväisyyttä, ja että selviän siitä leikiten, kunhan teen niin kuin minusta on oikein...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14270 : 13.09.2011 09:20:28 »

Kirjotin blogiini tosta sivuavan jutun,
http://paivitasala.wordpress.com/parisuhde/tietoisuuden-kartta/

Tolla kun purkaa asian osiin, minkä tahansa tahon kautta niin sen saa purettua järkevästi.
Tulee kuulluksi oikein.

toimii parisuhteessa, lastenkanssa jne.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14271 : 13.09.2011 11:20:27 »

Saturnuksen transiitit paukuttelee jo ovia, ehkä liittyy tähän, että kaikki näyttää kaatuvan... Aamulla kun heräsin, niin olo oli taas kuin kuilun pohjalla. Voi luoja, jos tästä voin vielä selvitä..  Cry

Enkä mä halua valittaa! Kaikki järjestyy parhain päin, kaikki järjestyy parhain päin, kiitos siitä, että kaikki järjestyy parhain päin...  crazy2
« Viimeksi muokattu: 13.09.2011 11:35:00 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14272 : 13.09.2011 11:39:58 »




                   Kyllä sinä siitä selviät.  Smiley

                      angel angel angel angel

                          smitten smitten smitten 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14273 : 13.09.2011 11:46:36 »

Oi kiitos ironia. Loistava kukkanen Smiley
Tuolleen kai jotenkin sitä päässään toimiikin, mutta tämä...ehkä leinikki? selkeyttää huomattavasti Smiley

Jotenkin Casperiina tulee semmoinenkin mieleen, että onhan sinulla lupa valittaakin. Jos asiat on huonoja niin ne on semmosia. Mutta se, mitä niille teet ja miten suhtaudut, on sitten itsestäsi kiinni.
Mutta älä ole niin ankara itsellesi smitten

Voimia smitten

Mulla Uranus ohittaa Merkuriuksen ja Kuun nyt punasella, Mars Venuksen tummansinisenä, että mahtaa olla syytä tuossa sille että tapahtuu  Shocked

Ainakin joudun nyt puolustamaan laspiani joka taholla, ja se on tehtävä äärimmäisen diplomaattisesti ja kenenkään varpaille astumatta, mutta niin, että se tosiaan tulee tehtyä. coolsmiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14274 : 13.09.2011 11:55:46 »

Mä olen tosiaan aina ollut liian ankara itselleni. Kova koulu itseni rakastamisesta on päällä. Jos tästä selviän, en ole enää sama ihminen. En varmasti ole.

Tahdon vain uskoa. Enemmän kuin mitään muuta, USKOA.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14275 : 13.09.2011 12:09:50 »

Nyt pilkon omppuja, joista puolet menee roskiin kun maotset ovat käyneet niitä ahnehtimassa Sad turhauttavaa hommaa...ja niitä on kaksi säkillistä tuossa oottamassa mokomia. Mutta kyllä se sitten palkitseekin kun muksut mussuttaa omppu herkkuja suut hymyssä Smiley

Ei onneksi ollut se sama "retuuttaja" hoitaja, jolta tämä erityislapsi oli karannut. Ei tarvitse semmoiseen sormella osoitteluun ruveta. Mutta koska tämän ko. lapsen aiheuttamat ongelmat ovat tiedossa ja toistuvia, niin pistin aluejohtajalle viestiä, että on saatava henkilökohtainen avustaja tälle lapselle. On sitä kai yritettykin, muttei kukaan tahdo tulla tänne jumalan selän taakse Embarrassed
Minusta tämmöinen integroitu systeemi on oikein loistava, mutta se ei saa tarkoittaa sitä, että nämä erityislapset pahoinpitelevät muita lapsia. Heidät on hoidettava kunnolla, tai sitten en näe asiassa enää mitään muuta kuin negatiivisia puolia Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14276 : 13.09.2011 13:29:30 »

Olo on hiukan puulla päähän lyöty saatuani soiton päivähoidon aluejohtajalta  Shocked
Kunta ei mitä ilmeisimmin aio ottaa tätä asiaa vakavasti. Ihan pyöreitä puhui johtajatar.
Että mistäs minä olen keksinyt että siellä on olut tämä erityislapsi asialla?! No siitä kun niin sanottiin! Sekä hoitaja että poika. Eikä sanottu ennenkö kysyin. Yleensä kai kerrotaan heti että mitä on tapahtunut. Ei vain " Pojalla on kulma auki, viedäänkö lääkäriin vai ei?"
Tuntuu, että siinäkin yrittivät saada minut sanomaan että ei, mitä suotta, niin ei olisi tullut kirjoihin tai kansiin tämä asia...mutta tietenkin sanoin että lääkäriin vaan, antaa lääkärin päättää mitä sille tehdään.
Voi tsiisus.
Nyt jos jotain tapahtuu, niin se on se, että jo ennestään ylityöllistetty ja stressaantunut henkilökunta saa lisää stressin aihetta, ja asiat huononevat entisestään, sen sijaan että joku paranisi.

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14277 : 13.09.2011 13:40:52 »

Onhan se varmana raskasta työtä, en epäile ollenkaan. Mutta eikös sitten olisi alan vaihto, jollei viitsi viedä lapsia ulos laisinkaan, tai loman paikka jos niille tarvitsee tiuskia Sad

Mihinkähän minun kannattaisi olla yhteydessä, jos ajattelisin että tätä päiväkotia tarvis seurata tai jotain? Jonnekin sossupuolelle....? Ensin kannattaisi ehkä kysellä vaivihkaa  muilta vanhemmilta, minkälaisia kokemuksia heillä on...?
EI tippaakaan huvittaisi lähteä tämmöseen...eikä ainakaan kellokkaana, kun siinä puuhassa saa pahimman paskaryöpyn niskaansa...mutta kai se on pakko sitten jos tosiaan siltä näyttää. Kun ei takuulla huvita ketään muutakaan, sen tietää.


Ihanaa Casperiina että hoidosta oli apua smitten smitten smitten

Olisiko lastensuojeluilmoituksen paikka? Ilmoitus tehdään, jos on syytä epäillä laiminlyöntiä perushoidossa tai väkivaltaa. Lastensuojeluilmoitus ei automaattisesti johda huostaanottoon. Tässä tapauksessa ei voisikaan, koska kyseessä on päiväkoti. Selvitä kunnan lastenvalvojan kanssa, miten kannattaa tomia. Lapsella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja tasa-arvoiseen kohteluun myös päivähoidon aikana. Voimia sinulle!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14278 : 13.09.2011 14:03:52 »

Tuota mietin itsekin ^^
Ehkä se tosiaan jää ainoaksi keinoksi Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #14279 : 13.09.2011 16:44:17 »

 Grin
Taas sai paljon enemmän aikaan hyvällä kun pahalla. Mun reklamaationi muuttui jotenkin kummasti likemmäs molemminpuolista terapeuttista istuntoa, mutta pääsin kuitenkin haluamaani lopputulokseen Cheesy
Huomasin vain melkoisen verbaalis-empaattisen työni jälkeen että ko. hoitaja purki minulle huolia sydämeltään ja toisinpäin Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: