Sivuja: 1 ... 1116 1117 [1118] 1119 1120 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7642303 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16755 : 19.03.2016 22:58:39 »

Hienosti huomioitu toisen hauska kirjoitus eppana!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #16756 : 19.03.2016 23:33:39 »

Well... I'm back  Smiley
Mitä tänne kuuluu?  Lyhyesti, ku en kaikkia melkein 2000 viestiä viitsi kahlata. Eli tovin poissa - kuin toinen henkilö, kun kirjoitan. Oikea kysyy "mitä tääl teet?" ja vasen "katotaan ny"  angel
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16757 : 20.03.2016 12:05:44 »

Willkommen,
mitäkö kuuluu,
en tiedä tämän tuvan kuulumisia, soroppia on taidettu juoda harvakseltaan,
eikä teetäkään ole haudutettu,
ja sama hidas ryystäminen taitaa olla muuallakin menossa.
Harva istuu näppäilemään,
useampi on läpikulkija = lukija
tai vanhan ketjun  tulostaja  coolsmiley
Jokunen opettelee vielä käytöstapoja,
pyydettyään kupposen ja häivyttyään maksamatta... angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #16758 : 20.03.2016 13:39:26 »

Hih  Cheesy Hyvä, kun jossakin vanhat raiteet ovat vielä käytössä  Wink
Mielenkiintosia topic lueskelin eilen samalla, kun toisella silmällä seurasin melko typerää leffaa  crazy2 se tulevaisuusjuttu, kun tuli eilen.
Jännästi muistui monia juttuja mieleen, vaik vuosiin en ole edes omaa karttaa tutkinu. Sukelsin solutasolle ja taivas katosi. No, nyt on tullut kai aika taas kurkata taivaallekin  angel
Vieläkö Seppo muuten tekee tulkintoja jossakin ihan henk.koht.tapaamisella?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16759 : 20.03.2016 21:05:03 »

Kiitos.
Mä näin muuten unta avaimista. Avaimet ja lukothan yhdistetään myös Vestaan.
Oli erilaisia avaimia ja yks semmonen jäi mieleen, missä oli muovinen neliön muotoinen avaimenperä,
niinku jossain kauppojen kaapeissa. En saanut sitä toimimaan.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #16760 : 23.03.2016 14:16:49 »

Kuuhulluus ja kuun hyvin voimakas energia just nyt buck2 smitten Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16761 : 23.03.2016 20:48:06 »

Ei kyllä paljoa nukuta kun täysikuu loistaa taivaalla angel Kevättä ilmassa Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16762 : 23.03.2016 20:53:43 »

Väsyttää, vaan ei nukuta.
Molloti moo vaan.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16763 : 23.03.2016 21:06:26 »

Sama fiilis täällä. Mietin eilen illalla, että cokis ei vaan sovi mulle, se kofeiini. Voi siinäkin olla perää, mutta kyllä se tais olla toi täysikuu mikä valvotti. Plussana sitten kun nukkuu niin unet on ihan omituisia. Ja voin vannoa, että tähän aikaan kuukaudesta kun vielä katsoo Narcos sarjaa ja se tulee oudosti uniin, ei hyvä. On meinaan ollu ammuskelua ja huumeita viime öinä. crazy2 Jospa ens yö jo vähän rauhallisempi.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16764 : 26.03.2016 19:28:58 »

Jos kerran on pakko täyttää taas vuosia niin otetaan sitten iloon ja suruun :Smiley..
Kierros koko porukalle , seljankukkasiirapilla terästettyä kaakaota kermavaahdolla- olkaa hyvä smitten
Baarikaapista oman maun mukaan muut lisukkeet. Kippis ja repsahdus, rupsahtava kippistys  Grin !
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16765 : 27.03.2016 00:23:21 »

Happy Solar return sitten eppana  Smiley
Ystävällä-nikin tänään synttärit.
Saitte tulisen kolmion koko vuodeksi   mars jousimies aspect_tri aurinko oinas
..ystävä kaipas väriä arkeen tulikolmiollaan
 ja tuntuviksi sattuu ja tapahtuu tr  mars aspect_con askendentti jousimies,
jos nyt muutenkii kaikkee hullutusta  uranus oinas aspect_opp kuu vaaka ap-kartallaan.
Kiitos tarjoomisista, kuulostaa hyvältä,
tää  aurinko skorpioni nauttii punaviinistä näin  kuu skorpioni aikaan,
ja kermalikööriä lurautin vähän rahkapiiraaseen... angel

tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16766 : 29.03.2016 00:23:29 »

Kiitos nikki.  Toivon todella että saatais vauhtia ja kivaa tähän vuoteen  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16767 : 29.03.2016 00:48:31 »

Hei tupaan! Onnea sankareille; syntymäpäivä- nimppari- ja elämänsankareille!  smitten

Mietin elämää näin yömyöhään. Olen sairaslomalla, joten on aikaa kukkua yöllä.
Mitä elämä oli 10 vuotta sitten? Paljon etsimistä, tietynlaista levotonta tuskaa ja odotusta että jotain tapahtuisi, epävarmuutta mihin suuntaan, tapahtuuko mitään, tuleeko ketään, mitä minusta on tulossa, kuuleeko kukaan?
Etsimisen vuodet olivat pitkiä ja sisälsivät draamaa, sisäistä ja ulkoista.

En voi sanoa olevani millään tapaa valmis ihminen, muutun hölmömmäksi ja leppoisammaksi, enkä enää niin hirveästi välitä missä olen ja mihin menen seuraavaksi, mikä minusta pitikään tulla jne.  2funny

Tosin olen jo jotain. Olen kaiken kokemani, tuntemani ja ajattelemani summa.

Tasapainoa pitää yllä tällä hetkellä suurensuuri rakkausvoima. Pian 3v. ja 5v. Minä kannan heitä paljon mutta enemmän he kantavat minua. Minun päiväni kuluvat vauhdilla. Metsästän parittomia sukkia pyykkikorin pohjalta, imuroin kilon riisiä ruokapöydän alta kun pienet jalat jo ruuan jälkeen juoksevat kohti uusia leikkejä, silloin saatan ähistä ja puhista turhautuneena. Saan primitiivireaktion lapsen uhmakohtauksen kestäessä ja heittäydyn lattialle hetkeksi kiljumaan, jonka jälkeen kaikki on taas hetken päästä hyvin ja halataan. Elämä on värikästä ja meluisaa. Paljon kikatusta ja kiukkuja. Annetaan tunteiden tulla ja mennä! Kotimme on sekametelisoppa. Kotona olen lapsellinen hössöttäjä. Ja aikamoinen lässyttäjä. Äitinä olen enemmän lepsu kuin tiukka, filosofiani on opettaa lapselle miten kiipeillään märällä kalliolla varovasti sen sijaan että kieltäisin menemästä kalliolle koska siellä on märkää. Menen mukaan kiipeilyyn ja tunnen jännityksen! Kuka liukastuu ensimmäisenä, hihihii!

Töissä hoidan monisairaita ihmisiä ja saan kohdata paljon primitiivireaktioita sairailta kuin heidän omaisiltaan, silloin olen täysin eri ihminen kuin kotona; tyyni ja asiallinen. Teen hommat kurinalaisesti ja järjestelmällisesti, en finksinfonksin kuten kotona. Naama peruslukemilla ja hermot nollassa alan elvyttää elotonta. Joskus annan itsellenikin luvan vuodattaa muutaman hiljaisen kyyneleen, jos seuraan vierestä kuolemaa omaisten kanssa, mutta päällisin puolin koitan näyttää vahvalta ja olla silloin tukena ja ymmärryksen siltana kuoleman mysteerin ja omaisten ihmetyksen/pelon/surun/tuskan/helpotuksen välillä. Osaan olla kamalan diplomaattinen tilanteissa, joissa arkiminäni pimahtaisi heti. Ja olen tietyllä tapaa jämpti potilaiden ohjaamisessa, joitakin täytyy käskeä liikkeelle jotta he kuntoutuvat. Täytyy tietää raja ja tuntea ihminen; jotkut todella tarvitsevat näpäytystä omaksi parhaakseen ja kiittävät jälkeen päin vaikka olisivat ensin suuttuneet. Työkavereiden välillä olen puolueeton ja haluan pitää hyvä jätkä-ilmapiiriä, vaikka naisia ollaan.

On moninaista olla ihminen. Eri roolit samassa elämässä sopii kuin nyrkki silmään ja kaikille puolille tulee jokin käyttötarkoitus.
Siitä tulee yhtenäinen olo!

Ja jotenkin koen tarvetta jakaa tän teidän kanssa, koska osa teistä tietää ne vuodet jolloin haahuilin ja asuin täällä astrossa onnettomana t elämä muuttuis. Odotin sitä ihmeellistä suurta rakkautta ja tyttöä ja poikaa joilla parin vuoden ikäero. Sinistä omakotitaloa ja ammattiin valmistumista. Luulin, että mikään niistä ei koskaan tuu. Mutta ne tuli. Juuri kaikkine yksityiskohtineen. Ja mä oon joko ennalta nähnyt sen jo kauan sitten tai luonut sen todellisuuden, mut tosiaan, kaikki mitä toivoinkin, tapahtui.
Ehkä se ei kaikilla mee niin ja se tekee mut kyllä aika nöyräksi!
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16768 : 29.03.2016 11:07:49 »

Kiitos Tiigris, että jaoit tämän! Ihanaa kuulla, että toiveita toteutuu ja elämä menee eteenpäin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16769 : 24.04.2016 01:11:55 »

Voispa joskus sanoa kaikille:

Katso peiliin. Kaikkien niiden mustapäiden ja rehottavien kulmakarvojen ohi. Vaikka kuinka väsyttäis, sulje katse silmäpusseilta ja rasvaiselta tukalta. Nosta ryhtiä ja katso silmiin. Hymyile vähän. Tunne hyväksyntää ja rakkautta. Kysy, et hei kuka sä oot? Ja vastaa siihen. Missä olit 10 vuotta sitten ja nyt. Katso miten kauas oot tullut. Tiedosta se et elämässä on vaiheita jolloin etsitään, tutkitaan ja märehditään, sit taas vaiheita kun kaikki lähtee ryminällä liikkelle, on projekteja, muutoksia, ehkä kiirettä, stressiä ja paineiden kautta onnistumisia. Sitten on kausia kuin kaikki sujuu ja soljuu kuin ittestään, tuntuu et kaikki on "liiankin hyvin" ja helppoo. Sit taas tullaan rytinällä sellaseen vaiheeseen, kun tuntuu että mikään ei luonnistu, on tahmeaa, tulee takapakkia eikä oikein osaa valita mitään "oikein" ja kaikki työ tuntuu olevan kuin hiekkaa joka valuu sormien välistä eikä kiitosta tule mistään. Tiedosta siis, että se vaihe mitä nyt elät, on joku näistä vaiheista ja se on oleva väliaikaista. Anna tämän tiedon irroittaa itsesi kaikista paineen ja stressin tunteista ja hyväksy se et elämällä on oma järjestyksensä ja olet kyllä mukana ja menossa eteenpäin joka tapauksessa.

Muista et elät vain omaa elämääsi ja päästä kaikki kritiikki ja arvostelevuus pois. Mieti mitä on erinomaisuus ja suhteuta oma erinomaisuutesi tasapainoon kaikkien muiden erinomaisuuden kanssa. Sen ei ole väliä jos joku on huonompi virkkaamaan kuin sä, tai parempi juoksemaan. Sen ei ole väliä et joku on vähä hömppä ja joku muu taas superälykäs. Huomaa, et sillä ei ole mitään väliä mitä muut on suhteessa sinuun. Oot vapaa olemaan vain omaan olemiseesi orientoituva olento.

Hyvää sunnuntaita!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1116 1117 [1118] 1119 1120 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: