Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16800 : 10.08.2016 11:31:52 » |
|
Raiteet loppuu ja postia hangelle...mielenkiintoista!
Mun melankolia on poissa, hyvä aamu ollut, penskat koulussa ja kahvit työkaverin kanssa, jalkakin taitaa parantua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
.ave.
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16801 : 10.08.2016 13:02:55 » |
|
Hmmm, iso tee ja piirakanpala.  Joskus sitä tulee nosteltua samaa viestivät tarotit aina uudelleen ja uudelleen, kun jos ei vaan halua uskoa sitä mitä ne sanoo, tuttua on. :  Kai sen aina itte tietää, mutta entä jos vaan ei halua miettiä sitä...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16802 : 10.08.2016 14:05:46 » |
|
Nii juuri...tietää, muttei taho tietää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16803 : 10.08.2016 20:57:12 » |
|
Mulle eräs ennustaja joskus nosti kortteja ja totesi, että onpas omituiset kortit ja otti uuden pöydän. Ehkä olis vaan pitäny tulkita ne ekat, koska ne oli varmaankin ikäviä kortteja ja tulevaisuus todisti, että ne oli varmaankin ollu oikeassa. Ehkä sillä oli kuitenkin tarkoitus, että kuulin sillä kerralla myös sen toisen viestin. Mutta juu, usein kortit kertoo samaa viestiä, jos ei millään halua uskoa. On koettu. Tällainen juttu http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000001237342.html onko tuttua? Meidän suvussa on tällainen tarina ja vieläkin aina, jos kello pysähtyy niin katson että eihän se ole se sama aika.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16804 : 12.08.2016 00:55:54 » |
|
meryem, meillä olohuoneessa kello pysähtyi isän kuolinaikaan. Se oli yksi niistä ns yliluonnollisista asioista, joita tapahtui muutaman päivän sisään... Olin silloin 17v. Käynyt ensiapukurssin juuri, osasin siis elvyttää. Ja sittenhän me elvytettiin pihassa, talvipakkasella. Sininen taivas, kirkkaat tähdet, kaikilla meillä sisävaatteet päällä + pipot. Isä makasi saappaat jalassa omassa pihassa. Kaks muuta jatkoi elvytystä, kun mä menin taskulampun kanssa seisomaan tiehaaraan odottaen ambulanssia. Siihen meni ikuisuus. Ehkä 5-15min, tosi vaikea sanoa. Sitä elvytystä jatku kauan ambulanssinkin saavuttua. Mä sanoin äidille, joka käski rukoilemaan, että ei hätää, isä meni jo, on mennyt jo kauan sitten, tää on nyt vaan näytelmää.
Sisälle kun mentiin niin kello tosiaan oli pysähtynyt noin puolta tuntia aikaisempaan aikaan.
Oli sekin kokemus. Se teki musta vahvemman.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16805 : 12.08.2016 01:04:26 » |
|
Kylmät väreet silti menee kun ees ajattelee. Oon töissä osastolla joka johtaa tilastollisesti tän keskussairaalan kuolemantapauksia vuodessa. Oon ollu kymmeniä kertoja vieressä, kun joku vetää viimeisen hengenvedon. En ole sairaalassa kylläkään huomannut, et seinäkello ois koskaan pysähtynyt. Luulen että nämä ilmiöt tapahtuvat enimmäkseen ns lähimmille ihmisille ja kotioloissa. Joka kerta kuoleman tuntee, siitä tulee irrallinen olo. Ei hyvä eikä paha. Kun ruumista laittaa valmiiksi, ei oikeen enää tunnu miltään. Eloton ihmiskeho on kuin vahainen nukke. Ei sitä enää niin ajattele ihmisenä. Henki on jo jossain muualla. Se ruumis tuntuu vaan oudon tyhjältä, kun ei ole enää eloa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16806 : 12.08.2016 17:13:35 » |
|
Vastaan kyllä, mutta menee jonkun aikaa!  (yövuoroputki ja kiirettä)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16807 : 13.08.2016 02:23:37 » |
|
 ottaa ja pysähtyy mun nousulla. Mä oon tässä nyt jo monta päivää sairaslomaillu, kellunut ajassa, mulla muuta olekkaan, maannut, saamatta yhtään mitään mihinkään, jumittanut koneella, ja vältellyt kaikkea. Jösses, jos itse pysähdyksen hetki vielä pahentaa tätä, niin musta tulee vihan nesta muistuttava olio...toivottavasti helppaa sitten kun pääsee eteenpäin...ja Mars sieltä on tulossa potkimaan tuota ukkoa eteenpäin, josko mun jalkakii sen Marsi myötä paranee? Muita teemoja: Yksinäisyys, menneet asiat jotka ei saanu päätöstä, työ ja ttömyys,parisuhde, vakaa vaiko eikö, tilanne selvitettävä, sitoutuminen...
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.08.2016 02:31:04 kirjoittanut Kuuhilda »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16808 : 13.08.2016 12:36:22 » |
|
No nii. Sulla on  ja mulla on  , huomaatkos 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16809 : 13.08.2016 15:37:59 » |
|
Eikä, mikä kuva?  Mullahan on Ap-nousu samassa tänä vuonna, kun synttärillä, joten tuo  köllii siinäkin kohtaa. Vahvempi enää vois ollakkaan. Mihkähän tää ny vie?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16810 : 13.08.2016 16:29:16 » |
|
No, olen halunnut antaa palan itsestäni  Toisaalta, hyvähän se on..kaameetahan se olis tietää...ainakin, jos se ei viekkään yhtään mihinkään, niinku Sisupussille kävi : 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16811 : 13.08.2016 16:43:30 » |
|
Ei. V aikka pidän niistä...tai juuri siksi  Doctor Who on ihana <3 Muistaakseni se äänestettiin jossain parhaaksi sarjaksi ikinä tms..mutta en tietty muista että mikä sarja ja missä äänestettiin 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16812 : 13.08.2016 17:09:04 » |
|
 hengitystä tännepäin...mun touhuilustani ei tuu mitään. Toisaalta, päätin, ettei tarvikkaa. Oon käyny suihkussa, lenkittäny koirat, siivonnu yhen kaapin ja laittanu ruokaa...olkoon muu, odotan että  saapuu  Saapuiskohan se sinisellä kopperolla : 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #16813 : 13.08.2016 19:51:23 » |
|
Sauna ja hyvä saunajuoma. Ah.  Minkähän takia lauantai on perinteinen saunapäivä ku la on  päivä. Ehkä se tulee agraarikulttuurista ja kun ehtookellot on soinu niin sitte on puhdistus (kai sekin voi liittyä saturnukseen) ja ollaan valmiita ottamaan pyhä vastaan. Mukavaa lauantai iltaa tupaan.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16814 : 14.08.2016 16:31:28 » |
|
Ja ero tuli. Tai mietitään vielä ensiviikonloppuun, mutta ei ne asiat taida enää miettimällä muuksi muuttua. Bläääh. No mutta, kiitos  , tuli tämäkin selväksi ja otettiin ihan konkreettisesti kissa pöydälle ja katsottiin, mitä se on syönyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|