Sivuja: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5602280 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14280 : 13.09.2011 19:22:08 »

Oman lapseni tapauksesta, päiväkotikiusaamisesta, ilmoitin päivähoitotoimistoon, neuvolaan ja sosiaalitoimiston lastensuojeluyksikköön. Omituisinta oli, että jopa sossussakin mulle sanottiin, että vartu nyt vähän, ettet tee hätiköityjä ratkaisuja.

Mikä tää homman nimi on, että kunnansisäiset työntekijät yrittävät suojella toisiaan, vaikka lapsen hyvinvoinnista on kyse. Minen niinku ymmärrä.

Ja mulla kun on niin äänekäs ulosanti tällaisissa tapauksissa, varsinkin, kun ajattelen tapausta tulevan ammattinikin kautta. Ei herranjesta, sitten ne kaikki päiväkotikiusatut tulee mua koulussa vastaan ja saan olla paikkailemassa tilannetta ja kirjoittamassa lähetteitä erillaisiin terapioihin.

Miksei aikuiset välitä lapsista?!?  tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14281 : 13.09.2011 19:58:41 »

JUST tuota samaa minä oon ihmetelly!! Ja muutenkin maailman järjettömyyttä.

Minä pyörittelen nyt peukaloita.
 Nyt just äsken poika laukas tossa pöydässä, että se sama täti oli taas satuttanu, mutta älä äiti kerro sille, tai se suuttuu!!! APUA! Yritin ragoida mahdollisimman neutraalisti, sillä nyt voi olla, että lapsi on huomannut saavansa huomiota näillä jutuilla.
Mutta totta, että hoisivat tuon edellisen jutunkin huonosti kun se riepottelija itse pääsi tenttaamaan lapsia...sama, kun tehdessäsi rikosilmoitusta se ketä ilmoitus koskee tulisi tivaamaan sinulta, että no, mitäs sinä sanoit?!

Onneksi mulla on maailman ihanin perhetyöntekijä tukena. Soitin jo sille, ja heti helpotti. On tulossa käymään.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14282 : 13.09.2011 21:50:24 »

Varmaan lapsesi saa huomiota muutenkin. Miksi lapsi keksisi tuollaisia? Kysymys, joka kannattaa esittää myös päättäjille.

Koulumaailmassa työskentelevänä törmään usein vähättelyyn, kuten;  lapsi on varmaan arka niinkuin äitinsäkin. Tai, kyllähän minä ammattilaisena huomaisin, jos luokassani kiusattaisiin. Vaan, kun sanallista kiusaamista ei näe - eikä välkkävalvojat aina huomaa, vaikka jotain potkitaan melkein vieressä  Angry
« Viimeksi muokattu: 13.09.2011 21:53:52 kirjoittanut Yep » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14283 : 14.09.2011 11:57:22 »

Egon painajainen on sielun näkökulmasta siunaus, mahtava kasvunpaikka. Mä olen niin vahva ja siksi saan mahdollisuuden kehittyä vielä nopeammin. Yritän hyväksyä kohtaloni, nähdä itseni korkeammasta perspektiivistä... Vain olla. Ei hymiötä, joka kuvaisi tyhjää ilmettä kasvoillani.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14284 : 14.09.2011 12:59:17 »

Casperiina, oliskos O hyvä?
Wink

Minä kyllä luulen, että keskimmäinen lapsi yhden vanhemman perheessä voisi saada enemmänkin huomiota. Saa hän toki sitä nytkin, mutta mahtaisi haluta enemmän. Silti, en voi jättää asioita tälleen, kun en voi olla varma.
Muutenkin eilinen keskustelu lähti sillä meiningillä, että mitä tahansa poika on koskaan sanonut, niin hän on väärässä. Se oli oikea lätkämatsi, minä syötin, ja se torjuttiin, ja toisin päin myös. Sitten nostin kirjaimellisesti kädet ylös ja otin aikalisän, jonka jälkeen juttu lähti luistamaan oikeaan suuntaan.
Mutta, päiväkodin keskimmäinen ajatus tuntuu olevan päiväkoti, ei suinkaan lapsi.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14285 : 14.09.2011 13:38:03 »

Casperiina, oliskos O hyvä?
Wink


Jep. O 

Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14286 : 14.09.2011 18:40:40 »

Minä olen varmasti vinksahtanut, mutta minä nautin näistä sateistakin  Shocked
Ainakin vielä, jos jaksaas kaskiviikkoa sataa niin kai se alkaa jo minuakin tympiä.
Kunnon kuteet niskaan vaan ja vesisateeseen smitten

Jaa, kai se on tuo minun alituinen muutoksen kaipuuni. Tämä on nyt erilaista säätä kuin mitä pitkän aikaa on ollut...ehkä se on siksi sitten hyvä?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14287 : 14.09.2011 20:34:44 »

St. Pop, terveyshuolia, ei sen kummempaa.  buck2 En aio puhua niistä sen enempää, koska yritän paeta todellisuutta, toisin sanoen manifestoida terveyttä sairauden tilalle.  crazy2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14288 : 14.09.2011 20:47:52 »

Meitsi palailee näköjään foorumille. Muutoksen tuulet elämässä. Kait sitä tarraa es johonkin tuttuun kii...  Huh

Mutta piti siis vielä sanoa, että tervetuloa takaisin!  Kiss  Aina vain omat asiat mielessä.  Embarrassed

Mitäs hauskaa siellä puhaltelee?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14289 : 14.09.2011 22:19:50 »

Paikallislehteen ei puhettakaan  Shocked Grin
Mutta tohon maakunnan päälehteen jo voisi. Ne ehkä julkasis kun ei tarvii persettään pelätä.
Toooosi hyvä ajatus. Jos sinne paukuttais vaikka useemman kerran samasta asiasta tai asian vierestä, niin ehkä tästä vyyhdestä aukeis joku pää avoimelle keskustelulle?!

Minua alkaa kyllästyttää kun joka asiassa on vastassa vain seinä, kun se kaataisi muuten pallin jonkun silmäätekevän pissakuupan alta  tickedoff tickedoff
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14290 : 15.09.2011 16:44:29 »

Mun hiukan hakala kirjoitella lehtiin. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14291 : 16.09.2011 21:50:24 »

Ihanaa *Aminthir*  smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14292 : 16.09.2011 22:12:47 »

Pakko kysyä Aminthir, että olitko tehnyt magioita tuon pestin saamiseksi?  Cheesy

 smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14293 : 16.09.2011 22:33:59 »

Hieno homma *A* !  Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14294 : 16.09.2011 22:47:55 »

Tuli mitä tuli niin päädytään aina Baileys:iin Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: