Äänestys
Kysymys: kuu merkkisi?  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 21:46:04)
Kauris - 2 (3.4%)
Vesimies - 3 (5.2%)
kalat - 6 (10.3%)
oinas - 6 (10.3%)
härkä - 8 (13.8%)
kaksonen - 8 (13.8%)
rapu - 5 (8.6%)
leijona - 5 (8.6%)
neitsyt - 6 (10.3%)
vaaka - 3 (5.2%)
skorpioni - 4 (6.9%)
jousimies - 2 (3.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 47

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu merkkisi ja miten sen itsessäsi koet?  (Luettu 107533 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #60 : 12.12.2008 18:03:35 »

Tanita79, vastauksesi kiinnostaisi minuakin!  Smiley

Minulla on myös sama, eli  kuu nousussa,  aurinko vastapäätä DC:llä eli täysikuu. Ja kyllä, täydenkuun hallitsijahan on Vaaka. Diplomaatin taitoja on tarvittu, joudun monestikin kahden riitapukarin väliin, tosi harvoin itse joudun riitelemään mutta olen hyvä lepyttelemään muita.

aurinko DC:llä on aika haastava, koska se oma ego vastaa myös kumppania. Ja Kuu-Rapu muutenkin hukkaa itsensä aika usein...  Sad
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tanita79
Vieras
« Vastaus #61 : 12.12.2008 20:29:58 »

Joo, heips taas!

Kivaa että joku antaa mulle taas jotain uutta tajuttavaa, menee näköjään aikaa ja joutuu sulattelemaan kunnes pystyy yhdistämään noita asioita taas kerran kokonaisuutena..
Piti hetken miettiä että opposition öö,.. Siis joo tietty.

Oon huomannut ainakin sen että usein olen kuin olenkin kahden tulen välissä, ja maineeltani diplomaattinen,kuulema Grin..

En olekaan ajatellut tuota täydenkuun aikaa tolla tavalla, sen vaan huomaan että saatan valvoa muutamankin yön joskus kun on täysikuu.

Joo, ja tosiaan tuo  aurinko DC:llä on tosiaan jännä juttu.   aurinko vesimies ja  askendentti leijona ja sitten taas DC vesimies.. Myöskin etsin "itseni vastakohtaa" , joka siis kuitenkin on niinkuin minä,jollain tavalla Grin Shocked  Koen itseni aikalailla leijonamaiseksi ja sit kuitenkin tuo vesimiespuolikin on aika vahva..
Välillä tulee sellainen olo että kaksi eri persoonaa..
Ja kaipa tuo vesimiehinen vastakohtakin vaikuttaa rauhottamaan tuota leijonan ylvästelyä 2funny

tallennettu
rapuleijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #62 : 05.03.2009 18:36:54 »

Olipas mielenkiintoinen aihe,piti ihan nostaa.
Eli minulla siis kuu ravussa ja aurinko leijonassa.Tuo rapumaisuus näkyy loputtomana tunteitten vuoristoratana Cheesy Shocked Cry smitten tickedoff ja jatkuvana sisäisenä ristiriitana ja loputtomana herkkyytenä ja jonkunlaisena erakoitumisena.Tykkään kyllä ihmisistä ja seurasta,mutta haluan aina vetäytyä kolooni herkistelemään.Varmaan kotioloissa sitten olenkin eniten rapumaisin ja herkimmilläni ja tuo leijona sitten näkyy enemmän ulospäin ja töissä,kaikkine hyvine ja huonoine piirteineen,valitettavasti.
Välillä kyllä tuntuu,oli sitten missä hyvänsä,että ihan kun olisi kaksi persoonaa samassa paketissa,vastakohdat mitkä riitelee jatkuvasti toistensa kanssa.
Veteen ollut aina viha-rakkaussuhde Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #63 : 06.03.2009 08:52:44 »

Tääl yks kuu jouskari, laskinko oikein että 4.?
Miten tuo ilmentyy minussa... en tiedä!? En matkustele, enkä vaihda paikkaa... päinvastoin  Grin olen jäyhäjököttäjä   2funny
Huone on 12., että ehkäpä tästä sais kaivettua jotakin...  idiot2 marttyyri  Shocked no, ei tod.!
PÖH  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 06.03.2009 08:54:32 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #64 : 07.03.2009 08:58:21 »

Kaksosissahan tuo Kuu luuraa, ja lähinnä se näkyy joskus tunne-elämän ailahteluina ja silloin tällöin iskevänä vaihtelunhaluna. Olen myös nopea toimissani, liekö vaikutusta siihenkin, ja hemmetin kärsimätön. Hermostun myös helposti (eli hermostoni on herkkä). Mutta kamalan puhelias en ole, paitsi satunnaisesti tutussa seurassa (harvoin silloinkaan). Enkä tutustu helposti uusiin ihmisiin. En ole flirttaileva (missään nimessä) enkä koskaan olisi uskoton tai suhtautuisi kepeämieliseti rakkauteen. En koe itseäni muutenkaan kamalan kaksosmaiseksi, enemmänkin Kuu-Häräksi niin kuin sideerisessä astrologiassa...
« Viimeksi muokattu: 07.03.2009 09:04:30 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Tanita79
Vieras
« Vastaus #65 : 18.03.2009 01:43:24 »

täysikuu on kaiketi sellainen "suora kontakti" eli "kasvokkain"...kun aurinko ja kuu on vastakkain...kuun valo on maksimissaan ja mulle se on sellainen "face it" juttu...ei voi piiloutua helposti miltään, vaan kaikki on kohdattava suoraan. joutuu konfrontaatioihin "face to face" ja usein diplomaatiksi kahden kiistaosapuolen väliin.

Myöhäinen sytytys.. Mutta tuo "kaikki kohdattava suoraan" Ja yleensä yllättäen, ..Joka saa jopa pasmat aika sekaisin ajoittain. Mutta myös itsekin hakeudun usein tilanteisiin missä haluan selvittää asiat "kasvokkain"..Ja suorimmista suoraan niin...hmmh.

Tutulta siis kuulostaa, jos nyt ymmärsin oikein.
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #66 : 18.03.2009 01:46:13 »

Eikä siis voi piiloutua helposti joo..jännällä tavalla.
tallennettu
Chinmoku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #67 : 02.04.2009 04:08:36 »

Kuu skorpionissa. Kun ottaa huomioon että olen härkä, tässä on kestämistä kerrakseen..! idiot2
Skorpioni on ns. pimeä puoleni, täysin ristiriidassa rauhallisen härkäni kanssa.
Toisaalta skorpioni antaa minulle vahvistusta tietyille osa-alueille ja lisää kykyäni nähdä piileviä asioita, välillä jopa niin paljon että näytän suorastaan ennustavan tulevaa.
tallennettu
häärö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #68 : 02.04.2009 13:01:41 »

Mulla kuu vaa'assa ja 6. huoneessa, ja tulkinnat pitää aika hyvin paikkansa. En tosiaan oo hyvä ilmasemaan tunteitani, kun ei mulla itekkään oo niistä välillä mitään hajua laugh
« Viimeksi muokattu: 02.04.2009 13:04:02 kirjoittanut häärö » tallennettu
pseudelia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #69 : 09.04.2009 22:21:41 »

kuu kalat Pystyn aistimaan tunnetiloja ihmisten välillä ja tuntuu ikäänkuin näkisin toisinaan heidän lävitseen. Olen myös todella herkkä. Liikutun todella usein ihan vain TV:täkin katsellessani ja kyyneleet alkavat virrata. Mulle on aina opetettu, että itkun saa ja pitää antaa tulla, joten mua ei sinänsä haittaa itkeä edes julkisillakaan paikoilla. Tänään meinasi tulla itku, kun näin pienen, vanhan koiran kävelevän yksin metsässä vapaana. Omistaja käveli kahden muun koiran kanssa 50 metriä edempänä. Koira oli niin vanha, ettei se jaksanut mennä niin kovaa edellä. Tuntu tosi surulliselta, ja teki mieli huutaa omistajalle että odottakaa nyt raukkaa kun se ei pysy teidän tahdissa. Olen muutenkin todella empaattinen, ja oon huomannut että mua on monasti yritetty käyttää sen takia hyväkseni. Lähinnä heikommat saavat sympatiani, ja voin puolustaa heitä kynsin hampain. Oon myös hyvä kuuntelija, tykkään siitä. Eläydyn niin suruihin kuin - onneksi myös - iloihinkin ja reagoin voimakkaasti ystävieni tunnetiloihin. Toisen onnellisuus tarttuu muhun ja saan siitä valtavasti energiaa.
tallennettu

Sun - Virgo
Asc - Sagittarius
Moon - Pisces
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 10.04.2009 00:18:00 »

Jahaaa,
nyt törmäsin ekaa kertaa muihinkin joilla on  aurinko vesimies  aspect_opp  kuu  leijona
Oppositio on vahva, on. Se tuntuu että se repii energiaa välillä toiseen suuntaan ja välillä toiseen.

Molemmat merkit hyppii esiin jotenkin 'oudosti' eri tilanteissa.
 vesimies nyt on muutenkin outo ja mulla kun se on hyvin vahva myös.
Jotenkin toi oppositio vie voimia, ei jaksa kaikkea mitä haluaisi. Välillä on vaikea keskittyä, välillä on helppo aloittaa joku asia mutta sitten ei jaksais sitä loppuun. Mielenkiintoista että sitä vielä riivaa  askendentti  vaaka hmm.
Noita täysikuita, siis   aurinko aspect_opp  kuu, pitäis olla mun järjen mukaan enemmän... jossain oli että täysikuun aikaan syntyis enemmän lapsia kun minkään muun kuunvaiheen

Osuvia havaintoja  kuu  leijona    smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #71 : 10.04.2009 07:00:45 »

Ymmärrän täysin! Esmis myös Kuu Kalat  smitten smitten Siksi ihmiset puhuvat meille usein oikeasta elämästään, ei alennusmyynneistä.

Lyödäänkö vetoa että otan aiheeksi nimenomaan alennusmyynnit, jos joskus tapaamme? Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 12.04.2009 08:36:18 »

Tällaista tietoa löytyi Kuu-Ravusta:

Kuu Ravussa
Suhtaudut kaikkiin asioihin tunteella ja reagoit tilanteisiin näiden henkilökohtaisten tuntemustesi perusteella silloinkin kun asia ei millään tavalla sinulle kuulu. Elleivät fiilikset ja kemiat osu kohdalleen niin sinun huumorintajusi loppuu lyhyeen.

Kuu ravussa kuvastaa miellyttävää ja ystävällistä henkilöä, joka omaa nopeasti muuttuvat tunteet ja mieltymykset. Usein kuuravuilla on kiinteä suhde kotiin, he pitävät matkustamisesta sekä veden äärellä olosta. Hyvä mielikuvitus, tunnemuisti ja vahva intuitio ohjaavat tämän henkilön elämää voimakkaasti

Henkilön ilmeet kertovat paljon siitä, millä tuulella hän on. Jos olette ennenkin tavanneet hän varmasti hymyilee sinut nähdessään, ellei sitten pura sinulle huoliaan tervehdyksen sijaan. Yhteenkuuluvuuden tunne ja samaistuminen vanhempiin, perheenjäseniin, ystäviin ja muihin elämän ilmiöihin on läsnä koko ajan. Välimatkasta huolimatta sisäinen yhteys säilyy lämpimänä. Hän on erittäin huolehtivainen ja suojeleva kanssaihmisiä kohtaan. Kuu Rapu virittäytyy tunnetasolla sinun ystäväksesi jopa parin tapaamisen jälkeen. Hänen parhaimpia itsenäisiä ominaisuuksiaan on kyky koota arkipäivän tilanteissa yhteenkuuluvuuden piiriä toisilleen täysin vieraita ihmisiä ja valaa kaikkiin mehenkeä. Kuu Rapu osaa ja uskaltaa heittäytyä kokemusten pyörteisiin. Sisäiset tunteet välittyvät aitoina ulos ilman pidikkeitä tai sensuuria.
Kuu Ravun tunteet ilmenevät luonnollisissa tilanteissa, ilman kiirettä, ilman keinotekoisia virityksiä, ilman tekemisen tai menemisen pakkoa, joiden avulla lähdettäisiin erityisesti etsimään kokemuksia. Kuu Ravulla on paljon tunteita ja hän on loistava tunteiden tulkitsija - siksi hän sopii hyvin viihdetaiteilijaksi. Hänen ei tarvitse hakea Itsensä viihdyttämiseen ulkopuolista apua. Elämä on kokemista sinänsä.

Kuu Ravun tunteet syttyvät kaikesta lohduttavasta, turvallisuudentunteen lisäämisestä ja sen ylläpitämisestä. Koti, perhe ja kaikki siihen liittyvä, kuten arkipäivän askareet kodin ja ammatin yhteistyönä, aktivoivat Kuu Ravun tunteita. Itsestä ja toisista huolehtiminen, kodin ja suojan antaminen, perustarpeiden tyydyttäminen - ovat kaikki sinänsä idyllistä. On vaikea määritellä Kuu Ravulle sopia tai mieluisia välineitä, elleivät ne jollakin lailla välitä kodin alueen tunteita - vaikkapa kaukaa menneisyydestä - esim. antiikkia, vanhoja kodin esineitä ja pihapiirin tai ulkotöiden työkaluja.

Tarpeettomat tunnereaktiot, sopeutumattomuus ja Itsensä kohtaamisen alitajuiset pelot, jotka estävät sisäisen vapauden kokemisen mahdollisimman puhtaana - ja estävät vapautunutta onnistumisen tunnetta - Kuu Ravun esteenä on yksinkertaisesti omat tunteet! Kielteistä on todellakin pitää totena kaikkia niitä tuntemuksia, joita itsessä risteilee. Se on kiusallista myös ympäristön ja kanssaihmisten mielestä, koska Kuu Rapu samaistaa tällöin omat tunteensa tarpeettoman laajasti muihin. Hän uskoo, että muutkin kokevat samoin ja yhtä aikaan kaiken sen, minkä hän itsekin kokee. Tästä syystä voi syntyä tarpeetonta riitaa ja pinnanalaista jännitettä. Kuu Ravun taipumus on lisätä juuri niitä asioita - siis tunteita ja samaistumista yleensä - joka nimenomaan on esteenä sisäiselle vapautumiselle.

On mahdollista, että molemmat, sekä Kuu Rapu nainen että - mies, voivat kärsiä syömisongelmista, jos he yrittävät ruualla säädellä ja peitellä tuntemuksiaan. Kuu Rapu mies voi lisäksi yhdistää tunneheilahteluihin alkoholin käytön, jolloin tunne-elämän sekamelska on loputon. Puhumattakaan lisäkiloista. Kuu Ravun on vaikea muuttaa omia tapojaan, koskivatpa ne edellä mainittuja asioita, tai jotain toimintaa joka on aiheuttanut kiintymis- ja riippuvuussuhteita.

Vanha on "in" ja uuden muutokset, kuten erot ja loput ovat "out". Kuu Rapu kokee olevansa sitä mitä hän kokee - ja siksi tapoja on vaikea muuttaa. Tavat ovat ikäänkuin Kuu Ravun ruumiinosia. Kuu Ravun säilytettämät tunnetilat, kokemukset ja perinteet on yhtä vaikeaa erottaa tarpeettomista ja pysähtyneistä tunteista kuin veteen vedetty viiva - ja kuitenkin tämä ero tulisi nähdä. Kuu Rapu voi liian helposti nykyisyyden vanhojen tapojen tai tarpeiden tyydyttämisen hyväksi.

-Tässäpäs tulikin aimo annos tietoutta, kun itselläni on tuo kuu Ravussa. Punaisella korostin niitä kohtia mitkä osuvat ihan nappiin, sillai silmiinpistävästi.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
LYV
Vieras
« Vastaus #73 : 03.05.2009 16:10:18 »

kuu skorpioni "muistan mitä teit miljoona vuotta sitten"

Toi voisi jo kuvata enemmän kuin mitä itse voisin tässä sanoa. Liioteltuna vielä tolla miljoonalla vuodella.  2funny

kuu skorpioni 3 huoneessa, mikä selittää varmaan sen miksi olen mielenterveyskuntoutuja. uglystupid2
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #74 : 03.08.2009 22:44:54 »

Jahaaa,
nyt törmäsin ekaa kertaa muihinkin joilla on  aurinko vesimies  aspect_opp  kuu  leijona
Oppositio on vahva, on. Se tuntuu että se repii energiaa välillä toiseen suuntaan ja välillä toiseen.

Molemmat merkit hyppii esiin jotenkin 'oudosti' eri tilanteissa.
 vesimies nyt on muutenkin outo ja mulla kun se on hyvin vahva myös.
Jotenkin toi oppositio vie voimia, ei jaksa kaikkea mitä haluaisi. Välillä on vaikea keskittyä, välillä on helppo aloittaa joku asia mutta sitten ei jaksais sitä loppuun. Mielenkiintoista että sitä vielä riivaa  askendentti  vaaka hmm.

Mitäpä siihen enää lisäämään.. Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: