Äänestys
Kysymys: kuu merkkisi?  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 22:46:04)
Kauris - 2 (3.4%)
Vesimies - 3 (5.2%)
kalat - 6 (10.3%)
oinas - 6 (10.3%)
härkä - 8 (13.8%)
kaksonen - 8 (13.8%)
rapu - 5 (8.6%)
leijona - 5 (8.6%)
neitsyt - 6 (10.3%)
vaaka - 3 (5.2%)
skorpioni - 4 (6.9%)
jousimies - 2 (3.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu merkkisi ja miten sen itsessäsi koet?  (Luettu 76734 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #45 : 12.10.2007 15:15:52 »

 kuu leijona

Olen ystävällinen kaikkia kohtaan ja joskus vähän turhankin avokätinen ja suojeleva/uhrautuva, mitä ystäviin tulee Embarrassed  Lämminsydäminen, juu, varmaan. Mutta myös erittäin ylpeä, tietoinen itsestäni ja vaadin jatkuvaa huomiota sekä viihdyn parrasvaloissa kaiken keskipisteenä. Sitten, kun suutun - sitten kannattaa pysyä kaukana, koska räjähdän nopeasti ja järjestän kolmannen asteen kohtauksen a'la Kauniit ja Rohkeat :Smiley Embarrassed  Tunteet heilahtelevat salamannopeasti laidasta laitaan ja en todellakaan osaa hallita niitä uglystupid2

Kun mulla aurinko ja kuu ovat molemmat tulimerkissä, aiheuttaa se varmasti tämän mun erittäin tulisen temperamentin - olen usein kuullut, että mun vahva ja kiivas luonne pelottaa useita ihmisiä.. :Smiley

Lisäksi  kuu 7. huoneessa

Se vaikuttanee sillä, etten ole yksineläjätyyppiä ja sitoutuminen/omistautuminen suhteeseen on elintärkeää ja olen (yllättävää kyllä) uskollinen jousimies. Suhdeihminen viimeisen päälle - mutta se mies vaan puuttuu Cry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #46 : 13.10.2007 15:49:51 »

kuu leijona

Olen ystävällinen kaikkia kohtaan ja joskus vähän turhankin avokätinen ja suojeleva/uhrautuva, mitä ystäviin tulee Embarrassed 


No unohdinpa sitten vallan tuon Leijonan suojelevaisuuden... Sitä vikaa itsessänikin on ja totisesti välillä ihan liikaakin...oman jaksamisen kannalta. Jos minulla voimat siihen olisi, kantaisin ihan omasta tahdostani harteillani kaikki ystävienkin huolet ja murheet, jotta heillä olisi kaikki hyvin. Tietenkin minun on tyydyttävä yleensä olemaan vain tukena, mikä sekin on toki jo useimmissa tapauksissa ihan riittävästi. Ongelma on vain se, että jos jollain läheiselläni on murheita, kyseinen tilanne pyörii omassakin mielessäni aivan jatkuvasti vaikka se ei päällepäin näkyisikään. Murehdin niin rakkaideni jaksamista ja haalin itselleni tehtäviä heidän auttamisekseen pahimmassa tapauksessa jopa niin paljon, että olen lopulta murtua itse silkasta huolehtimisesta aiheutuneen stressin alla. Kulutan kaiken henkisen energiani lähes loppuun yrittäessäni olla kuin "ylimääräinen suojelusenkeli-kokelas" tai "hanhiemo" rakkailleni. Jos huolenpitoni aiheutuu puhtaasti rakkaudesta: ei isompaa hätää; energiani palautuu nopeasti, sillä rakkaushan palaa aina takaisin...  mutta jos kyseessä on ihminen, josta minun on pidettävä huoli pikemminkin pelkän velvollisuuden tai uskollisuuden takia enkä saa huolenpidostani oikeastaan mitään takaisin: sitten patterini kuluvat loppuun ja minun on jollain tapaa revittävä itseni ja ajatukseni äkkiä ulos tilanteesta tai menen itse palasiksi, ja silloinhan en voi olla avuksi enää kenellekään... Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 13.10.2007 17:35:59 kirjoittanut sekuretto » tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #47 : 14.09.2008 20:18:20 »

Hei Ystäväin

kuu 0*  jousimies 46´

Kuu kuu Jousimiehessä jousimies
Sinussa on optimismia ja levotonta laajakatseisuutta.
Kasvat sopeutumalla ympäristöösi
ja omaksut varhain elämänpiirin laajenemisen.
Olet vilpitön, sosiaalinen ja valoisa.
Etenkin hyvän äitisuhteen ansiosta
sinun kasvusi yhteiskuntaan
ja perinteisiin on useimmiten helppoa.
Myös sopeutuminen ihmisiin käy helposti
avoimen luonteen ansiosta.
Sisäisten tunteiden ja vaistojen rytmi on nopeaa,
ja vaihteluhalu vaatii liikkumista
ja omien rajoitusten voittamista.
Sinua kiinnostaa uudet asiat,
matkustelunhalu ja vaellusvietti voivat ohjata urille.
Uteliaisuus ei aina johdu tiedonhalusta,
mutta haluat oppia viisaammilta.
Sinun pyrkimyksesi sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen,
yksilön oikeuksien kunnoittamiseen
ja ilmaisuvapauden laajentamiseen
voivat olla pohjana polittiseen toimintaan ryhtymiseen.
Levottomuus, liiallinen avoimuus
ja suorapuheisuus voivat vaikeuttaa elämää
.

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/kuu.htm


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 16.09.2008 10:58:49 »

Pari tyyppiä.. no mikä näistä nyt sitten on "hyvä"..


Kuu kaksosissa Vaistonvaraiset alitajuiset liikkeet ovat sinulla nopeita. Tunteesi eivät pulppua kovinkaan syvältä ja sinulla on taipumus älyllistää niitä. Seuraat herkästi ulkoisia olosuhteita ja reagoit niihin, syvän minätunteen sijasta. Ulkomaailman paineet heijastuvat sinuun herkästi, etkä osaa oikein irroittaa itseäsi niistä. Myös suhde vanhempiin on toverillista tai pinnallista ( etenkin „itiin ) . Ulkoisten ärsykkeiden herkän kosketuksen vuoksi reagoit toisiin ihmisiin välitömästi, sosiaalisella kanssakäymiselläsi on liikkuvuutta, olet hyvä kommunikoimaan myös puheen tasolla. Olet tehokas toimistotyöntekijä joka käsittelee paperiasioita ja välittäjän tehtäviä. Kielteisen kehityksen alla voit muuttua levottomaksi, yliherkäksi arvostelulle ja lapselliseksi käytökseltäsi. Kaksonen hermoston kehityksen merkkinä tekee ennenkaikkea hermostosi herkäksi ja reaktiot erilaisissa tilanteissa voivat olla nopeita, pitkäjännitteisyyttä sinussa ei oikein ole. Tehtävien suunnittelu ja suunnitelmallinen loppuunvienti voi olla vaikeaa.


Kuu Vesimiehessä
Kasvat monien kiihottavien vaikutteiden ristitulessa. Sinun kasvuasi leimaa ympäristönvaihdokset, vanhempien, erityisesti äidin keskittyminen omiin töihinsä ja sosiaalisiin rientoihinsa ja oma varhain heräävä innostus ilmiöiden kirjavaa moninaisuutta kohtaan. Olet utelias, tiedollisesti kunnianhimoinen, valpas ja sopeutumis kykyinen. Vaistosi ja alitajuiset luontoon sidotut rytmisi menettävät syvyyttään ja tulevat järkevän pohdiskelun kohteeksi ja häviävät osittain rationaalisen minän kehityksen alle.
Henkinen tunne-elämäsi on hillitty ja etäisyys ihmisiin melkoinen. Et vaikuta kylmältä koska olet kuitenkin toverillinen ja valmis liittymään joukkoon erilaisten tehtävien ja päämäärien innostamana.Omaksut vaikutteita eri tahoilta ja olet asenteiltasi muodikas.
Kuu Vesimiehessä parisuhteen kannalta: Sinulla on Kuu uudistumista ja vanhojen arvojen romuttamista vaativan Vesimiehen merkissä. Jos muutokset eivät etene sinun tahtomallasi tavalla, voit heittäytyä todella etäiseksi ja kylmäksi tai radikaaliksi kaikkia kauhistuttavaksi rämäpääksi. .Sinun tulisi ymmärtää etteivät asiat voi muuttua määräänsä nopeammin ja että hermostuneisuutesi johtuu vain pelosta, jonka joudut kohtaamaan. Ei sinua kukaan kahlitse, tee sinä oma osasi ja anna rakastettusi tehdä omansa. Et sinä häntä menetä vaikka käytöksesi oikeellisuus selviää vasta ehkä paljon myöhemmin.
   
Kuu Kaloissa
Olet kasvanut, ehkä käytännön syistä puutteellisissa emotionaalisissa olosuhteissa. Varhainen tunne-elämäsi kehitys jäi vaille vanhempien tukea tai ymmärrystä, niinpä tunteet jäävät alttiiksi pienillekkin häiriöille myöhemmässä elämässä, voi reagoida yliherkästi vetäytyen pois vaativista velvotteista. Olet avoin sisäisille ja ulkoisille vaikutteille, olet kiltti, avulias ja ymmärtäväinen. Myötäelämisen kykysi on suuri ja tuet mielelläsi puolustuskyvyttömiä tai heikommalle jääviö. Vaarana sinulla on että annat laiskuuden, itsesäälin ja epäjärjestyksen ehkäistä kehitystäsi.
Reagoidessasi epävarmaan tilanteeseen voit mennä lapsellisuuksiin.
Parisuhteessa; Sinulla on valtaisa halu huolehtia toisista, paremmin kuin sinusta on huolehdittu. Näin opetat ympäristösi siihen, ettei heidän tarvitse kantaa vastuuta mistään.
 
*Olisko kuukalat selittänyt että vastakkaiset merkit kauris ja rapu toimivat aivan samaan tyyliin tunteitten kanssa? Loka-tammi-jne. Hassua. Oikeastaan typerää.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2008 11:04:00 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #49 : 16.09.2008 14:52:07 »

Jaaha, en olekaan näköjään koskaan vastannut tähän ketjuun...

 kuu kauris ja 2. huoneessa..

Koen sen niin että olen melko varovainen, varmisteleva monen asian suhteen. Vaikka olen hyvin avoin ja tavallaan sosiaalinenkin tyyppi, niin kovin moneen ihmiseen en helpolla luota. Ei minulla ole muuta kuin pari ystävää, kelle puhelen syvimpiä tuntojani, enkä heillekään kovin usein. Joskus tuntuu että ihmisillä ei ole mitään hajua siitä, miten paljon sisälläni roihuaa, koska harvemmin päästän sitä ulos, olen hillitty ja asiallinen ainakin puolitutussa seurassa... Täysin tuntemattomassa seurassa taas käyttäydyn ehkä kaikkein avoimimmin ja ensivaikutelma minusta saattaa olla vähän sekopäinen. Luulen että saan jonkun  askendentti jousimies -kohtauksen aina sellaisissa tilanteissa kun tapaan monia uusia ihmisiä yhtäaikaa ja tiedän että tapaamisemme on lyhytaikainen juttu (tyyliin jokin leiri tai vastaava)...

Mitä tulee tunne-elämääni niin olen aina tiennyt tunteeni ja osannut tutkia ja käsitellä niitä.
Joko pidän ihmisistä tai sitten en. Kun joku ihminen saavuttaa kunnioitukseni ja luottamukseni, minusta tulee uskollinen palveluskoira, autan mielelläni käytännön asioissa ja olen tukena ja kuuntelijana. Uskon puhtaaseen rakkauteen, se on minulle pyhä asia. Kun pääsen varovaisuudesta ja analysoinnista ihmisten suhteen, niin alan suhtautua heihin pelkästään tunteella, ja ne tunteet ovat vahvoja.

Luulen että  kuu kauris:lle on myös ominaista se, että juoruilu ei järemmin kiinnosta ja jos joku juoruaa minulle toisten asioista, saatan vähän jopa tylysti töksäyttää että "minua ei kiinnosta, minulle on ihan sama mitä hän tekee, ei ole minun asiani".. Olen ystävänä ehdottoman luotettava, enkä puukota selkään edes sellaisia ihmisiä, jotka ovat minua loukanneet. Pyrin kunnioittamaan kaikkia ja antamaan anteeksi. Mutta jos joku minua joskus pahasti loukkaa, niin ystävyys on minun puolelta ohi, en jää kiinni sellaisten ihmisten seuraan jotka eivät tee hyvää, mieluummin olen vaikka koko elämäni yksin.

Lapsena ja nuorempana olin ihan älyttömän ujo ja epävarma itsestäni, mutta vähitellen olen päässyt siitäkin. Perusluonteeni kuitenkin seurassa on sellainen melko rauhallinen ja tasainen, enemmänkin tarkkailen muita ja vastailen kysymyksiin ja laon väliin jotain "vitsejä", mutta en juuri itse aloita puheenaiheita tai osallistu aktiivisesti... En juuri tuo persoonaani esille, parhaiten viihdyn ennestään tutussa ja rennossa seurassa, aitojen ja välittömien ihmisten parissa.

Vielä lisäystä, muistin juuri että kuu liittyy äitiyteen ja äiti-suhteeseen. Minulla on syvällinen suhde omaan äitiini ja hän on minulle sellainen turvallinen ihminen. Koen usein, että tarvitsen elämääni itseäni vanhempia naisia, ikäänkuin äiti-hahmoja. Töissä ystävystyn useammin keski-ikäisiin naisiin, jotka koen viisaiksi, lempeiksi ja äidillisiksi. Ja mitä tulee omiin suunnitelmiini, niin äitiys on minulle suuri haave, yksi kauneimmista asioista mitä voi olla olemassa.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 16.09.2008 15:02:12 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #50 : 28.09.2008 14:17:41 »

Luinpa kirjoittelua hiukan. Kuuni on Vesimiehessä, löyhässä  aspect_con ASC.  Kuitenkin lähellä Kalojen rajaa. Toki Venukseni on Kaloissa, vieressään Einstein-asteroidi. Usein tulee autettua persoonia, joilla peukalo keskellä kämmentä. Heissä onkin sitten ravistelun paikka, jotta heistä pääsee irti. Tahtovat takertua ja sitten heittävät lokaa mennen tullen. Mm. näillä sivustoilla muutama 'autettu' näkee omien ongemiensa syyn minussa, vaikka ottaneet yhteyttä ongelmien jo synnyttyä elämäänsä. Silloin on suuri apu, että Kuuni on Vesimiehessä. Osaa tulkita tilannetta ja pitää pään kylmänä - ottaa vaikka väkisin etäisyyttä ko. henkilöihin.

Kohdallani vain osa jäljessä olevasta tekstistä pitää paikkansa. Uskoisin, että syynä on karttani 'Kissa putoaa aina jaloilleen.' -kuviot, eli moninkertaset Daavidintähdet, jotka koostuvat tasasivuisista kolmioista ja ovat harmonisissa sekä dynaamisissa aspekteissa muihinkin karttani planeettoihin, asteroideihin sekä ASC.hen, MC.hen että Kuun solmuihin ja muutamiin muihinkin tärkeisiin karttani pisteisiin.

Lainaus:
Kuu Vesimiehessä
Kasvat monien kiihottavien vaikutteiden ristitulessa. Sinun kasvuasi leimaa ympäristönvaihdokset, vanhempien, erityisesti äidin keskittyminen omiin töihinsä ja sosiaalisiin rientoihinsa ja oma varhain heräävä innostus ilmiöiden kirjavaa moninaisuutta kohtaan. Olet utelias, tiedollisesti kunnianhimoinen, valpas ja sopeutumiskykyinen. Vaistosi ja alitajuiset luontoon sidotut rytmisi menettävät syvyyttään ja tulevat järkevän pohdiskelun kohteeksi ja häviävät osittain rationaalisen minän kehityksen alle.
Henkinen tunne-elämäsi on hillitty ja etäisyys ihmisiin melkoinen. Et vaikuta kylmältä koska olet kuitenkin toverillinen ja valmis liittymään joukkoon erilaisten tehtävien ja päämäärien innostamana. Omaksut vaikutteita eri tahoilta (huom! hyvin harkitusti!) ja olet asenteiltasi muodikas.
Kuu Vesimiehessä parisuhteen kannalta:
Sinulla on Kuu uudistumista ja vanhojen arvojen romuttamista vaativan Vesimiehen merkissä. Jos muutokset eivät etene sinun tahtomallasi tavalla, voit heittäytyä todella etäiseksi ja kylmäksi tai radikaaliksi, kaikkia kauhistuttavaksi rämäpääksi. Sinun tulisi ymmärtää etteivät asiat voi muuttua määräänsä nopeammin ja että hermostuneisuutesi johtuu vain pelosta, jonka joudut kohtaamaan. Ei sinua kukaan kahlitse, tee sinä oma osasi ja anna rakastettusi tehdä omansa. Et sinä häntä menetä vaikka käytöksesi oikeellisuus selviää vasta ehkä paljon myöhemmin.
 crazy2 Niinpä. Kuin sen voisi paremmin sanoa. 1)Pääasia että selviää käytöksen oikeellisuus, kaiken maailman asiattomien haukkumisten jälkeen. 2)Juuri niin hidas on kehitys, kuin siihen vaikuttavat/ siitä päättävät ihmiset ovat ajattelu-/ ja ymmärryskyvyltään. uglystupid2
  
Kuu Kaloissa  (Jätin tekstin -alla- tähän Venus Kaloissa sijainnin vuoksi. Vaikkakaan tämäkään ei pidä totta tai pelitä kuin alle 50%sesti elämässäni.)

Olet kasvanut, ehkä käytännön syistä puutteellisissa emotionaalisissa olosuhteissa. Varhainen tunne-elämäsi kehitys jäi vaille vanhempien tukea tai ymmärrystä, niinpä tunteet jäävät alttiiksi pienillekkin häiriöille myöhemmässä elämässä, voi reagoida yliherkästi vetäytyen pois vaativista velvotteista.
Olet avoin sisäisille ja ulkoisille vaikutteille, olet kiltti, avulias ja ymmärtäväinen. Myötäelämisen kykysi on suuri ja tuet mielelläsi puolustuskyvyttömiä tai heikommalle jääviä. Vaarana sinulla on että annat laiskuuden, itsesäälin ja epäjärjestyksen ehkäistä kehitystäsi. Reagoidessasi epävarmaan tilanteeseen voit mennä lapsellisuuksiin.
Parisuhteessa: Sinulla on valtaisa halu huolehtia toisista, paremmin kuin sinusta on huolehdittu. Näin opetat ympäristösi siihen, ettei heidän tarvitse kantaa vastuuta mistään.
[/quote]
Totta.  2funny  Cheesy Varjelkoon, jos joku ylemmyyttään pyrkii osoittamaan kohdellen heikompia/ heikkoälyisiä huonosti. Sellaisten on paras ottaa jalat alleen, kun ilmestyn kuvioon. knuppel2
« Viimeksi muokattu: 22.03.2013 13:38:30 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #51 : 01.10.2008 08:18:35 »

Kuu jousimiehessä ja 3.huoneessa. Urheiluhullun vikaa ja maat sekä kaupungit vaihtuvat yhtenään, halusi tai ei.
tallennettu
petti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #52 : 01.10.2008 12:24:37 »

 kuu leijona ja vielä  askendentti  leijona

aika hyvin olivat nuo aiemmat esimerkit osuneet kohdalleen. Smiley olen vähän perheen "musta lammas", sillä en sopeutunut millään auktoriteetteihin vaan valitsin oman, taiteellisen, tieni. en sitten tiedä, että miten tuo nouseva leijona vielä näkyy persoonassani, aurinkomerkiltäni olen  skorpioni..
tallennettu

Aurinko -Skorpioni, Kuu -Leijona, Nouseva -Leijona, Mars ja Venus -Vaaka
Kissatuuletin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #53 : 11.10.2008 23:35:27 »

(kiitos Elämänilo hyvästä linkistä)
Kolmas Kuu Jousimies ilmoittautuu!
Sopeudun kyllä eri ihmisseuroihin suht. helposti, mutta vaikutus näkyy myös siinä, että kaikki uusi ja tuntematon on äärimmäisen kiinnostavaa  :Smiley ,  ja joskushan tulevaisuudessa sitä pitäisi päästä pitkälle reissulle, Madventures-tyyliin  laugh
tallennettu

Huuhöö
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #54 : 12.10.2008 06:38:54 »

Sopeudun kyllä eri ihmisseuroihin suht. helposti, mutta vaikutus näkyy myös siinä, että kaikki uusi ja tuntematon on äärimmäisen kiinnostavaa  :Smiley ,  ja joskushan tulevaisuudessa sitä pitäisi päästä pitkälle reissulle, Madventures-tyyliin  laugh

Haluat kenties tänne 30 asteen helteisiin suolle lätkimään moskiittoja keskelle monsuunisateita? Tulvat ja taifuunit miellyttänevät myös? Siinä tapauksessa, mikäs sen mahtavampaa. Mä olen nauttinut sellaisista jo melkein vuoden verran. Tongue
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #55 : 12.10.2008 11:07:37 »

Kuu Ravussa; Suhtaudun asioihin tunteella ja reagoin näiden tuntemusten perusteella henkilökohtaisesti asioihin silloinkin kun asia ei millään tavalla kuulu minulle. Huumorintajusta sellaista, että jos kemiat tai fiilikset eivät osu kohdalleen niin mulla loppuu huumorintaju lyhyeen Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #56 : 08.12.2008 13:26:04 »

Ei montaa kuu vaakaa täällä, ainakaan tilaston perusteella.

Ja kuu vaakahan minussa näkyy. Joskus vähän liiankin turhaumuksen kanssa, sillä en millään jaksaisi aina patoa kaikkea sisälleni.  Angry

Joskus minulle on vaikeaa ilmaista tunteitani sanoin. Tunteet kyllä sitten näkyvät naamavärkistä vähän liiankin läpinäkyvästi. Etenkin parisuhteessa, tuntuu, että pitää vaan kestää kaikki nöyrästi, kun sanat jäävät jonnekin kurkun yläosaan kakomaan.

Sitten puntaroin tuntemuksiani suuntaan jos toiseen: en oikein välillä osaa päättää, millä tuulella olisin ja miten johonkin asiaan pitäisi reagoida. Toisinaan reaktioni ovat valjuja ja innottomia, mikä antaa kanssaihmisilleni kuvan, että olen viileä ja etäinen tai liian analyyttinen. Yleensäkin reagoin hitaasti ja tunteet tulevat "jäkijunassa", kunhan ensin olen päättänyt, että hei, tästä voisi vähän innostuakin!

Kuu tekee omalla kartallani myös raskaita aspekteja, joten ehkä nämä piirteet ovat aspektien koltosia.
Kuuni mm. neliöi
 kuu  aspect_squ uranus
 kuu  aspect_squ  saturnus
 kuu  aspect_squ  jupiter
 kuu  aspect_squ  merkurius

Kuuni sijaitsee huoneessa 11. Ei vielä tunnu kauheasti koskettavan tuo kuun sijainti huoneessa.

Että sellaista, ainakin merkuriuksen neliö kuuhuun tulee huomatuksi ihan jokapäivä.

Olisi mukava tietää, painivatko muut kuu vaa'at samojen onkelmien kanssa tai ne, joilla on samoja aspekteja kuussa.

tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Norna
Vieras
« Vastaus #57 : 08.12.2008 14:03:18 »

KuuNeitsyt!

Erittelen ja analysoin tunteita ja mielenliikkeitäni vähän liikaakin! Päätöksentekijänä soudan ja huopaan ja stressaan ja ahdistun. Saatan olla hieman viileä, jos joku yrittää liian nopeasti päästä liian lähelle. Alitajuisesti luulen, että pitäisi olla aina kaikessa ensi yrittämällä heti täydellinen tai ainakin tosi hyvä, ja tämä saattaa joskus hieman rajoittaa elämää! Grin

Sijainti 5.huoneessa maustaa Kuutani aika hauskasti. Olen etenkin tutussa, viihtyisässä seurassa aikamoinen älämölö, tykkään ilmaista itseäni ja varsinkin ns.pinnallisempia tunteitani dramaattisesti ja kovalla volyymilla, tarinat kerrotaan hyvin värikkäästi ja niitä korostetaan eläväisellä ruumiinkielellä. Tarve luovalle ilmaisulle on suuri, neitsyt kuitenkin jarruttelee, samoin samassa huoneessa lymyävä Saturnus. Auts.

 Aika pitkälti sama täällä, olen viileähkö ja analysoin kaikkea, pää on yksi ajatusten kiitorata.
 Itselläni on kuu 12. huoneessa Saturnuksen kanssa pitämässä leiritulta. Mutta minullakin on eloisuutta, leikkisyyttä sekä vilkkautta oikeassa seurassa ja rakastan ilmaista itseäni kun se virtaa vapaasti (teatteritoimintaa myös harrastanut), sen sijaan tunnen turhan usein jarruttelua, varsinkin seurassa jossa en tunne vielä ihmisiä hyvin olen vaan viileä ja kuiva, siitä vetäytyvästä roolista en juurikaan pidä.
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #58 : 08.12.2008 17:23:07 »

On monia käsialoja ja tarttui helposti kavereilta joksikin aikaa. Tekstausta itekseni harjoitellut ja sen yhden päiväkirjan kirjotin peilikuvana  Cheesy . Kirjeet enimmäkseen käsin vieläkin ja tulee niistä kommenttia.
En tiedä, mikä omaa  merkurius tökkii, kun ei nyt just huvita kirjottaa, eikä edes kokonaisia lauseita  Smiley.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Norna
Vieras
« Vastaus #59 : 08.12.2008 17:38:17 »

 Mä rakastaisin siivotessa vaan järjestellä ja sisustella uusiksi, muut voisi hoitaa sen imuroinnin ja lattioiden pesun  Wink. Varmasti on tarkoituskin oppia se analysoinnin jalo taito ja sitä kehittää, mutta myös löytää tässä kaikessa tasapaino. Meistä voi varmasti tulla aika helposti myös itsensä solmuunanalysoijia ja siten psykologien vakiasiakkaita Cheesy.

 Käsialani itse asiassa vaihtelee, kirjainten kirjoitustyyli ei niinkään mutta paljon vaikuttaa mieliala, joskus kirjoitus on pystympää ja joskus se kaatuu äärimmilleen oikealle. Koko on aika vakio kylläkin.
 En saa enään vaikutteita muilta samalla tavoin kuin lapsuus- ja nuoruusvuosina ja olen löytänyt oman käsialani. Omalla kohdallani kyse oli enemmänkin tuolloin omasta epävarmuudesta, mutta tyydyttävän käsialan haku on ollut kyllä iso osa jotenkin minuuden löytymistä.
 Kirjoitan paljon käsin. Ja aikakaudesta riippuen kirjoitan aivan sairaasti tai sitten en ollenkaan, nyt alkaa taas kallistua sinne kirjoittamisen puolelle.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: