Äänestys
Kysymys: kuu merkkisi?  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 22:46:04)
Kauris - 2 (3.4%)
Vesimies - 3 (5.2%)
kalat - 6 (10.3%)
oinas - 6 (10.3%)
härkä - 8 (13.8%)
kaksonen - 8 (13.8%)
rapu - 5 (8.6%)
leijona - 5 (8.6%)
neitsyt - 6 (10.3%)
vaaka - 3 (5.2%)
skorpioni - 4 (6.9%)
jousimies - 2 (3.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu merkkisi ja miten sen itsessäsi koet?  (Luettu 76648 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #75 : 10.04.2009 01:18:00 »

Jahaaa,
nyt törmäsin ekaa kertaa muihinkin joilla on  aurinko vesimies  aspect_opp  kuu  leijona
Oppositio on vahva, on. Se tuntuu että se repii energiaa välillä toiseen suuntaan ja välillä toiseen.

Molemmat merkit hyppii esiin jotenkin 'oudosti' eri tilanteissa.
 vesimies nyt on muutenkin outo ja mulla kun se on hyvin vahva myös.
Jotenkin toi oppositio vie voimia, ei jaksa kaikkea mitä haluaisi. Välillä on vaikea keskittyä, välillä on helppo aloittaa joku asia mutta sitten ei jaksais sitä loppuun. Mielenkiintoista että sitä vielä riivaa  askendentti  vaaka hmm.
Noita täysikuita, siis   aurinko aspect_opp  kuu, pitäis olla mun järjen mukaan enemmän... jossain oli että täysikuun aikaan syntyis enemmän lapsia kun minkään muun kuunvaiheen

Osuvia havaintoja  kuu  leijona    smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #76 : 10.04.2009 08:00:45 »

Ymmärrän täysin! Esmis myös Kuu Kalat  smitten smitten Siksi ihmiset puhuvat meille usein oikeasta elämästään, ei alennusmyynneistä.

Lyödäänkö vetoa että otan aiheeksi nimenomaan alennusmyynnit, jos joskus tapaamme? Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 12.04.2009 09:28:31 »

Ymmärrän täysin! Esmis myös Kuu Kalat  smitten smitten Siksi ihmiset puhuvat meille usein oikeasta elämästään, ei alennusmyynneistä.

Lyödäänkö vetoa että otan aiheeksi nimenomaan alennusmyynnit, jos joskus tapaamme? Grin

Mutta arvaa, miten käy kun vähän aikaa keskustellaan, vaikka siitä alennusmyynnistä!  Cheesy Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #78 : 12.04.2009 09:36:18 »

Tällaista tietoa löytyi Kuu-Ravusta:

Kuu Ravussa
Suhtaudut kaikkiin asioihin tunteella ja reagoit tilanteisiin näiden henkilökohtaisten tuntemustesi perusteella silloinkin kun asia ei millään tavalla sinulle kuulu. Elleivät fiilikset ja kemiat osu kohdalleen niin sinun huumorintajusi loppuu lyhyeen.

Kuu ravussa kuvastaa miellyttävää ja ystävällistä henkilöä, joka omaa nopeasti muuttuvat tunteet ja mieltymykset. Usein kuuravuilla on kiinteä suhde kotiin, he pitävät matkustamisesta sekä veden äärellä olosta. Hyvä mielikuvitus, tunnemuisti ja vahva intuitio ohjaavat tämän henkilön elämää voimakkaasti

Henkilön ilmeet kertovat paljon siitä, millä tuulella hän on. Jos olette ennenkin tavanneet hän varmasti hymyilee sinut nähdessään, ellei sitten pura sinulle huoliaan tervehdyksen sijaan. Yhteenkuuluvuuden tunne ja samaistuminen vanhempiin, perheenjäseniin, ystäviin ja muihin elämän ilmiöihin on läsnä koko ajan. Välimatkasta huolimatta sisäinen yhteys säilyy lämpimänä. Hän on erittäin huolehtivainen ja suojeleva kanssaihmisiä kohtaan. Kuu Rapu virittäytyy tunnetasolla sinun ystäväksesi jopa parin tapaamisen jälkeen. Hänen parhaimpia itsenäisiä ominaisuuksiaan on kyky koota arkipäivän tilanteissa yhteenkuuluvuuden piiriä toisilleen täysin vieraita ihmisiä ja valaa kaikkiin mehenkeä. Kuu Rapu osaa ja uskaltaa heittäytyä kokemusten pyörteisiin. Sisäiset tunteet välittyvät aitoina ulos ilman pidikkeitä tai sensuuria.
Kuu Ravun tunteet ilmenevät luonnollisissa tilanteissa, ilman kiirettä, ilman keinotekoisia virityksiä, ilman tekemisen tai menemisen pakkoa, joiden avulla lähdettäisiin erityisesti etsimään kokemuksia. Kuu Ravulla on paljon tunteita ja hän on loistava tunteiden tulkitsija - siksi hän sopii hyvin viihdetaiteilijaksi. Hänen ei tarvitse hakea Itsensä viihdyttämiseen ulkopuolista apua. Elämä on kokemista sinänsä.

Kuu Ravun tunteet syttyvät kaikesta lohduttavasta, turvallisuudentunteen lisäämisestä ja sen ylläpitämisestä. Koti, perhe ja kaikki siihen liittyvä, kuten arkipäivän askareet kodin ja ammatin yhteistyönä, aktivoivat Kuu Ravun tunteita. Itsestä ja toisista huolehtiminen, kodin ja suojan antaminen, perustarpeiden tyydyttäminen - ovat kaikki sinänsä idyllistä. On vaikea määritellä Kuu Ravulle sopia tai mieluisia välineitä, elleivät ne jollakin lailla välitä kodin alueen tunteita - vaikkapa kaukaa menneisyydestä - esim. antiikkia, vanhoja kodin esineitä ja pihapiirin tai ulkotöiden työkaluja.

Tarpeettomat tunnereaktiot, sopeutumattomuus ja Itsensä kohtaamisen alitajuiset pelot, jotka estävät sisäisen vapauden kokemisen mahdollisimman puhtaana - ja estävät vapautunutta onnistumisen tunnetta - Kuu Ravun esteenä on yksinkertaisesti omat tunteet! Kielteistä on todellakin pitää totena kaikkia niitä tuntemuksia, joita itsessä risteilee. Se on kiusallista myös ympäristön ja kanssaihmisten mielestä, koska Kuu Rapu samaistaa tällöin omat tunteensa tarpeettoman laajasti muihin. Hän uskoo, että muutkin kokevat samoin ja yhtä aikaan kaiken sen, minkä hän itsekin kokee. Tästä syystä voi syntyä tarpeetonta riitaa ja pinnanalaista jännitettä. Kuu Ravun taipumus on lisätä juuri niitä asioita - siis tunteita ja samaistumista yleensä - joka nimenomaan on esteenä sisäiselle vapautumiselle.

On mahdollista, että molemmat, sekä Kuu Rapu nainen että - mies, voivat kärsiä syömisongelmista, jos he yrittävät ruualla säädellä ja peitellä tuntemuksiaan. Kuu Rapu mies voi lisäksi yhdistää tunneheilahteluihin alkoholin käytön, jolloin tunne-elämän sekamelska on loputon. Puhumattakaan lisäkiloista. Kuu Ravun on vaikea muuttaa omia tapojaan, koskivatpa ne edellä mainittuja asioita, tai jotain toimintaa joka on aiheuttanut kiintymis- ja riippuvuussuhteita.

Vanha on "in" ja uuden muutokset, kuten erot ja loput ovat "out". Kuu Rapu kokee olevansa sitä mitä hän kokee - ja siksi tapoja on vaikea muuttaa. Tavat ovat ikäänkuin Kuu Ravun ruumiinosia. Kuu Ravun säilytettämät tunnetilat, kokemukset ja perinteet on yhtä vaikeaa erottaa tarpeettomista ja pysähtyneistä tunteista kuin veteen vedetty viiva - ja kuitenkin tämä ero tulisi nähdä. Kuu Rapu voi liian helposti nykyisyyden vanhojen tapojen tai tarpeiden tyydyttämisen hyväksi.





-Tässäpäs tulikin aimo annos tietoutta, kun itselläni on tuo kuu Ravussa. Punaisella korostin niitä kohtia mitkä osuvat ihan nappiin, sillai silmiinpistävästi.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
LYV
Vieras
« Vastaus #79 : 03.05.2009 17:10:18 »

 kuu skorpioni "muistan mitä teit miljoona vuotta sitten"

Toi voisi jo kuvata enemmän kuin mitä itse voisin tässä sanoa. Liioteltuna vielä tolla miljoonalla vuodella.  2funny

 kuu skorpioni 3 huoneessa, mikä selittää varmaan sen miksi olen mielenterveyskuntoutuja. uglystupid2
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #80 : 03.08.2009 23:44:54 »

Jahaaa,
nyt törmäsin ekaa kertaa muihinkin joilla on  aurinko vesimies  aspect_opp  kuu  leijona
Oppositio on vahva, on. Se tuntuu että se repii energiaa välillä toiseen suuntaan ja välillä toiseen.

Molemmat merkit hyppii esiin jotenkin 'oudosti' eri tilanteissa.
 vesimies nyt on muutenkin outo ja mulla kun se on hyvin vahva myös.
Jotenkin toi oppositio vie voimia, ei jaksa kaikkea mitä haluaisi. Välillä on vaikea keskittyä, välillä on helppo aloittaa joku asia mutta sitten ei jaksais sitä loppuun. Mielenkiintoista että sitä vielä riivaa  askendentti  vaaka hmm.



 Mitäpä siihen enää lisäämään.. Huh
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #81 : 04.08.2009 19:18:10 »

 kuu jousimies, lukemani kuvaukset eivät oikein sovi muhun... Löytyiskö muita linkkejä kuin tuo Elämänilon laittama? Hyvä linkki, kiitos siitä Smiley Mutta vähän yhtymäkohtia löysin...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #82 : 05.08.2009 12:03:15 »

Mulla on  kuu  leijona 7.huoneessa. Huomaankin tavallaan vasta  leijona itsessäni muiden ihmisten kautta.
tallennettu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #83 : 07.08.2009 15:46:39 »

Itselläni on  kuu vesimies 9.huoneessa ja olen aurinko merkiltäni kalat 10.huoneessa.
Noo, vesimiestä ja kalaa minulla onkin kartallani eniten =_=
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #84 : 22.03.2013 14:00:45 »

[Ymmärrän täysin! Esmis myös Kuu Kalat  smitten smitten Siksi ihmiset puhuvat meille usein oikeasta elämästään, ei alennusmyynneistä.
[/quote]

Justpa näin.  smitten Kiitti hirveen kauheen kamalasti. Vaikka mun  kuu  vesimies hen lopussa, huomaan joidenkin tulkintojen  kuu  kalat sta ja varsinkin toisten kommentoijien omat havainnot varsin kuvaaviksi omasta toiminnastani tai kohtaamistani tapahtumista elämässäni. Jos olisin syntynyt eteläisessä osassa maatamme, olisi Kuuni Kaloissa. Pohjoisempana, puhtaitten järvien ja humisevien metsien kätköissä tuiskuisena yönä sainkin osakseni tämän Veskari-kuun.
Minullekin immeiset puhuvat tosia elämistään.
Toisaalta; en kuuntele esim  leijona -sisartani ollenkaan. Sellanen lässynlässy. 90-luvulla, kun vielä jaksoin pitää mölyt mahassani n. 15%sesti, kuuntelin hänen selostustaan TV-sarjasta "Rikkaat ja röyhkeät" ehkä pari minuuttia. Sitten töräytin kysäistä: "Mitä sinulle itsellesi kuuluu?" josta sisareni suuttui aivan silmittömästi. Sanaili itsekseen muutaman minuutin, kuinka kamalan tunteeton ja ajattelematon olen, kun siellä ammutaan toinen toistaan ja petetään ja vaikka mitä...
Totesin lakoonisesti: Ne ovat näyttelijöitä, niiden kuuluu esittää sellaista, kun ne saavat siitä maksun. Mutta mitä SINULLE kuuluu? Todentotta.
Lopetin yhteydenpidon ihan minimiinsä. Jos joku sukulainen kuolee tms. Silloin olen ehkä mahdollisesti tai sitten ei yhteydessä. En jotenkin jaksa kuunnella turhaa jaaritusta.
Mitenkähän mulla on joku mielikuva, että hän ois Kuu-Kravussa tai jotain... ehkä yhtymässä DC.hen.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2013 15:21:33 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Downtempo
Vieras
« Vastaus #85 : 24.03.2013 01:01:55 »

 kuu harka
hidas syttymään kaikessa mahdollisessa. Liian nopeat elämän käänteet saa hämilleen, mutta ajan kanssa niihin sitten tottuu.
Jos koen vääryyttä, pamautan takaisin sitten myöhemmin, silloin kun toinen ei osaa sitä aavistaakaan.
luottamukseen vie paljon aikaa, kun se saavutetaan niin omistaudun täysillä. Jääräpäisyyttä riittää niin kauan, kunnes joku osoittaa paremman vaihtoehdon johonkin asiaan. jne. Rationaalisuus ja käytännöllisyys on avain sanoja.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #86 : 23.04.2013 15:28:14 »

Kuu Vesimiehessa
Tunteiden maailma ei tule sinulle koskaan tutuksi, koska saat niin paljon virikkeita-etta et pysy mukana tahdissa ja reakoit joskus hyvinkin voimakkaasti alakynnessa olevien puolesta kirjoittaa Seppo Tanhua.

Tämä on helppo tunnistaa. Pitäähän jonkun pitää huoli 7-jalkaisesta hämähäkistä -vai kuinka?! Grin
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #87 : 09.05.2013 05:15:12 »

 kuu oinas 6

Mitä sitä tunteilemaan, nyt ne mielenmutkat paperille, solmut selviksi ja eteenpäin! Rationaalinen, ratkaisukeskeinen suhtautumistapa omiin ja  muiden elon ongelmiin. Jumivatvonta ei hyövä.
Sama arjessa, hommat äkkiä alta pois. Olen myös luonnostani käytännöllinen ja ripeä tekemään. Toisaalta olen myös kärsimätön ja turhaannun hitaisiin/ toisella aaltopituudella ajatteleviin. Ja jollen heti löydä ratkaisua, teen ensin ne helpommat ja palaan (jos palaan) vasta sitten vaikeimpiin.

Mulla on Venus samassa tilassa, joten tunnepuolella sytyn tulisesti, mutta kykenen käsittelemään kipitäkin tunteita/ suhteita hyvin rationaalisesti ja äkkiä-alta-pois. Osaan eristää tunnepuolen itsestäni irralliseksi osaksi, suhtautua itseeni objektiivisesti. Aiemmin saatoin sulkea ton osan melkein täysin veks, mutta kun teki siellä kohtaamattomana vaan tuhoa, niin vetäisin kerralla kaiken kaatopaikkamoskan päälleni ja olin hukkua. Itsesuojeluvaisto kun on melko heikko, se  oinas . Tekee senkin, että kun teen, niin teen ihan täysillä. Ja tarkkaan, kun on neitsyen huone.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #88 : 09.05.2013 11:56:31 »

En ole omaa nataalikarttaani tutkinut koskaan kovin tarkasti. Siksipä  vasta
juuri äskön hokasin, että minulla Kuu (20 Sag 38) ja Khiron (20 Sag 36) ovat
miltei täysin "päällekkäin" Kakkosessa (Placidus).

Mielestäni kuvaukset jouskari-kuusta sopivat minuun aika huonosti. Kaipa
jokin muu kartalla kontraa sitten tuota melko vahvasti...

Muoks: Damn! Kuu Skorpparissa (Fagan, Lahiri) kuvaa mielestäni minua huomattavasti
paremmin. Tuliko minusta nyt kertaheitolla sideerikko, mihin nikkini on leikillisesti
viitannut??

 Shocked
« Viimeksi muokattu: 09.05.2013 12:05:26 kirjoittanut sideman » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #89 : 10.05.2013 14:23:58 »

En ole omaa nataalikarttaani tutkinut koskaan kovin tarkasti. Siksipä  vasta
juuri äskön hokasin, että minulla Kuu (20 Sag 38) ja Khiron (20 Sag 36) ovat
miltei täysin "päällekkäin" Kakkosessa (Placidus).

Mielestäni kuvaukset jouskari-kuusta sopivat minuun aika huonosti. Kaipa
jokin muu kartalla kontraa sitten tuota melko vahvasti...

Muoks: Damn! Kuu Skorpparissa (Fagan, Lahiri) kuvaa mielestäni minua huomattavasti
paremmin. Tuliko minusta nyt kertaheitolla sideerikko, mihin nikkini on leikillisesti
viitannut??

 Shocked

Vink, vink! Sideerisellä kartalla olet skorpparia noilta molemmilta. Sieltä varmaan löytyy selvityksiä. Mutta miksi ihmeessä et ole parantaja, koska intuitiivinen parantaja sinussa ihan suvereenina - piilossako?
Vähennä 23 astetta , jolloin 27 astetta Skorpionia on tosiaikainen sijainti noille planeetoille, huone pysyy samana. ASC myös siirtyy 23 astetta taaksepäin ja siksi huoneet (sijainnit) pysyvät samana, siirtyvät vain.

Mielenkiintoista! Ovat mun 9h.ssa yhtymässä MC.hen.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2015 20:13:35 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: