Äänestys
Kysymys: kuu merkkisi?  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 21:46:04)
Kauris - 2 (3.4%)
Vesimies - 3 (5.2%)
kalat - 6 (10.3%)
oinas - 6 (10.3%)
härkä - 8 (13.8%)
kaksonen - 8 (13.8%)
rapu - 5 (8.6%)
leijona - 5 (8.6%)
neitsyt - 6 (10.3%)
vaaka - 3 (5.2%)
skorpioni - 4 (6.9%)
jousimies - 2 (3.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 47

Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu merkkisi ja miten sen itsessäsi koet?  (Luettu 107495 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
isla-vera
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #90 : 30.08.2015 13:44:39 »

kuu rapu 8. huoneessa, muutenkin  skorpioni ja  pluto painoitteisella kartallani näkyy erivoimakkaana tunteellisuutena ja että tunneasioissa olen mustavalkoinen ja ääripääihminen. Kiinnittyminen ja luottaminen on vaikeaa, mutta kun kiinnityn, pidän kiinni sekä  skorpioni että  rapu pihdein. Tunteiden ilmaisu on toisinaan jopa mahdotonta ja kuoreen vetäytyminen = mököttäminen tai emotionaalinen räjähtely tuttua sen seurauksena, kun olisi niin paljon sanottavaa, mutta on kykenemätön täysin ilmaisemaan värikästä ja ailahtelevaa tunne-elämää. Tunteet heittelevät tosiaan melkoisessa vuoristoradassa laidasta laitaan ja koen olevani myös vaativa ja ehdoton tunneasioissa. Mikään puolittainen ei kelpaa, se on kaikki tai ei mitään. Ja jos ei mitään, niin silloin tunteideni kohde muuttuu kuolleeksi minulle. Ei ole helppoa ei  :Smiley.

Mutta tunnistan myös  kuu rapu hienouden elämässä  smitten! Olen kosketuksissa omiin sekä muiden tunteisiin, eikä minulle ole vaikeaa kohdata epämukaviakaan tunnetiloja, joita väkisinkin herää herkkyyden seurauksena (ja sen seurauksena, että olen pesusieni toisten tunteille ja energioille). Herkkyyden koen hyvänä asiana ja se tuo mukanaan luovuutta sekä syvyyttä kokemiseen. Intuitio on voimakas, yleensä vain tiedän asioita. Unimaailma on todentuntuinen, eivätkä enneunetkaan ole vieraita. Kuuntelen mielelläni toisten huolia ja autan parhaani mukaan. Monesti olen toisten mukaan löytänyt juuri oikeat sanat kuvaamaan heidän sisäistä maailmaansa, jota eivät ole itse osanneet sanoiksi pukea. Tästä annan kunnian  kuu rapu.

En löydä itsestäni  kuu rapu perhe- ja kotipuolta, vaikka olen hoivaava ihminen (tosin hoivaamiseni ei välttämättä ole kovinkaan äidillistä). Kuten täällä jo kirjoiteltiin, on koti minulle paikka, missä saan vetäytyä itseeni ja olla rauhassa, mutta mitään pysyvyyttä en kodilta kaipaa (päinvastoin, olen elämäni aikana muuttant suhteellisen usein ja sama tapa tulee varmasti jatkumaan läpi elämän, koska paikoilleen asettuminen on minulle vaikeaa). Eniten huvitusta on aiheuttanut kuvailut  kuu rapu keittiötaidoista, koska mitään kodinhengetärtä, joka kokkailee perheelle, ei minusta saa tekemälläkään  Grin!
tallennettu

plutonic power
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  

Siirry: