Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 706698 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #255 : 05.02.2008 01:12:46 »

ehkä siinä kolmiossa onkin olennainen tuo  aurinko,koska se on myös t-ristin kärkenä ja toisaalta tuossa kolmiossa poikkeaa jo asteluvuillaan ja elementillään noista muista tekijöistä,
 jupiter nousevana ikäänkuin kasvattaa tätä tulista elementtiä,
minuutesi rakennetta,hengenpaloa,
 jupiter- chiron neptunus- merkurius aurinko
tekevät puolisekstiiliketjun,"asteet 21-24 ovat aktiivisia tänä vuonna" Masseyn mukaan,
suhteesi vanhempiin tuli mieleen,
isovanhemmat  jupiter 12 huoneessa "vanhainkodissa",
tekeekö enkelin eteiseen?
antivertex  aspect_con kuunsolmu,vaikuttavia kohtaamisia,
 vertex alasolmu kuin vanhan tutun tapaisi?
oma nuppisi on sitten tärkein pääomasi,
pidä hyvää huolta sarvistasi  merkurius :aspect_opp:onnenpiste,

onkohan tuon kartan teema "vanhassa vara parempi"?
« Viimeksi muokattu: 05.02.2008 14:22:58 kirjoittanut nikki » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #256 : 13.02.2008 13:32:10 »

Mitä voisi tarkoittaa kun eräälle tulee vitoseen AP kartalla seuraavaa:

Jupiter oppositio Aurinko ja Merkkari
Jupiter konjunktio Kuu, kolmio Mars

5-huone pääosin Kauriin kohdalla tuona aikana (kevät 2008)


ja edelleen oletan että synt aikatieto on ok..

kiitos..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #257 : 01.03.2008 11:12:13 »

Jos asiat menee kuten viimeisen 1.5 v aikana, 2010 ap kartta näkyisi toteutuvan Auringon ja Jupiterin huoneiden suhteen.. minä ja varat.. vähän väkisin.

Seuraavana vuonna korostuu liitto ja henkisyys, sitten ura ja romantiikka jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #258 : 02.03.2008 15:10:06 »

Tein itsellenikin ap-kartan tulevalle vuodelle...

Mutta, kun olen huono tulkitsemaan, niin pyytäisin jotain osaavaa ihmistä kuvailemaan, ainakin sillain edes ympäripyöreästi merkkien tarkoitusta.. ja vaikka vähän tulevan vuoden teemaa...

KIITOS jos joku viitsii vaivautua!  smitten smitten

« Viimeksi muokattu: 02.03.2008 15:17:18 kirjoittanut Almah » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #259 : 04.03.2008 12:13:09 »

Minun täytyy ainakin nyt nostaa käteni pystyyn tämän ketjun osalta, vaikka olenkin tämän aloittanut. Tämän ketjun tarkoitus on jakaa ohjeita kuinka tulkita AP -karttaa itse, joten toivottavasti ketjun alusta löytyy vielä ohjeita AP -kartoista kiinnostuneille.

Ainakin minun koneeni tökkii kauheasti kun ketjuihin laitetaan hurjan paljon kuvia ja itselleni on ainakin helpompaa tehdä tulkintaa astro.com'issa tietojen, ei kuvan kautta, siten saan sellaisen kartan jota itse käytän. Lisäksi minulla on niin pieni näyttö, ettei kartta tahdo mahtua ruudulle, joten sitä on todella huono siitä katsoa.  Embarrassed
Eli mieluummin otan vastaan yv:nä tulkintapyyntöjä ja pyrin vastaamaan niihin omien resurssieni mukaan.

Siistin nyt vähän tätä ketjua, eli poistan viestejä, jotka ovat tavallaan välihuomautuksia - en siis rankaise ketään vaan päinvastoin, toivon tänne lisää keskustelua ja uusia tulkintanäkökulmia.  smitten






« Viimeksi muokattu: 04.03.2008 12:16:25 kirjoittanut Emelia » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #260 : 07.03.2008 14:51:24 »

eräällä lapsosella tod. vaikea ap-kartta, 18-20 neliötä ja oppositiota. huoneet 3 5 6 9 11 12 aktiivina ja vitosessa  kuunsolmu neptunus chiron .. ahaa..

6-huoneessa esim uranuksella vaikeat oppositiot ja neliöt.

minulla ja eräällä vain 7-10 neliötä ja opp.


kesä 2008-joulukuu 2009 sitten lapsosen kartta keikahtaa ihan toiseksi, 2 3 9 (saturnus konj aur) 10 aktiivina ja 5, 7 tyhjiä. romanssi hiljenee? siis varoja (mutta neljä  aspect_squ), matkoja ja uraa? no jos hän nyt saisi keskityttyä kouluhommiin, syksystä ens vuodelle. venus merkurius mars kuu kaikki kympissä! ja pelkkää konj ja sekstiiliä.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 15:02:26 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #261 : 07.03.2008 18:27:39 »

Siiränkin kysymykseni tänne, josko saisin alkuun tämän ymmärryksen siemenen.   Smiley
Kysyisin onko ap-kartan teossa parempi vaihtoehto ottaa solar return vai natal+solar return-kartta? En osaa tulkita ap-karttaa, mutta olen katsellut sitä vissiin jo ainakin kolmena vuonna. Nyt vasta aloin miettiä kertooko se jotenkin paremmin yhdessä natalin kanssa vai tulkitaanko ap-kartta ihan itsenäisenä karttana? Osaisiko joku antaa tähän vinkin?      Embarrassed
tallennettu
ii.koo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #262 : 08.03.2008 14:15:48 »

Nyt vasta aloin miettiä kertooko se jotenkin paremmin yhdessä natalin kanssa vai tulkitaanko ap-kartta ihan itsenäisenä karttana?
Itse olen katsonut molempia. Pelkältä Ap-kartalta näkee selkeästi aspektit sekä huoneiden painotukset. Natal-karttaan yhdistettynä näkee näiden väliset yhteydet. Itse en näistä paljon tiedä, kunhan karttoja välillä ihmettelen, mut paljon hyviä ohjeita on tämän ketjun alussa Smiley

Itse lähinnä olen jäänyt miettiimään sitä, että onko kukaan seurannut miten kartat toimii silloin, kun toinen on tehty prekessointuna ja toinen ei  Shocked

Itselläni ap-kartalla Pluto on 1 huoneessa ei prekessoidulla kartalla ja prekessoidulla se menee yhtymään DC:lle eli tästä vuodesta en vielä tiedä mitä tulemaan pitää, mutta vanhoja karttoja katsellessa tuntui tuo prekessoitu toisinaan toimivan paremmin.

Miten täällä muilla on mennyt  Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #263 : 08.03.2008 14:32:02 »

Minäkin käytän yhdistelmä -karttaa..
Auringon Paluu -kartalla  askendentti ja  aurinko painottuu kartalla todella paljon, joten otan aina huomioon sen radix huoneen sisällön, josta  askendentti ja  aurinko löytyvät . Siksi en oikein osaa katsella näitä karttoja, jotka ovat täällä pelkkinä AP -karttojen kuvina.

Lisäksi katson aina AP -kartan ja radixin pääaspektit, yhdessä ja erikseen, sillä taivaankappaleet jotka transitoidessaan vuoden aikana osuvat näihin kohtiin saavat "asioita tapahtumaan" .

Pelkkä AP -kartta on Auringon Paluu hetken kartta, ja jos jättää radixin pois, jää tavallaan se ihminen ja sen luonne myös kokonaan pois.
tallennettu

Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #264 : 14.03.2008 19:01:25 »

Venus ja raha-asiat
 venus liittyy myös rahaan ja talouteen, ja sitä voidaan käyttää arvioitaessa näitä olosuhteita tulevana AP –vuonna. Venuksen Huonesijainti voi ilmentää kuinka tulet todennäköisesti hankkimaan tulosi. Tämä on joskus totta, muttei aina. 9. Huoneen Venus viittaa opettamisen palkkaan, mutta jos et opeta, painopiste on uskomuksissasi liittyen ihmissuhteisiin. Älä venytä taloudellista tulkintaa Venuksen Huonesijaintiin. Jos Huonesijainti soveltuu tulkintaa, tilanne on ilmeinen. Jos Huonesijainti ei tunnu soveltuvan talouteen erityisesti, Venus on liittyy ihmissuhteiden tilanteisiin vuoden aikana.

Taloudessa on luultavasti tärkeintä katsoa taivaankappaleiden sijoittuminen 2. ,6.,10. Ja 11. Huoneessa,. Erityisesti jos olet kiinnostunut kuinka paljon voit ansaita työtä tekemällä. 2. Huone on ensisijaisesti rahan huone, mutta myös antaa viitteitä kulutustottumuksista. Mikä tahansa taivaankappale 2. Huoneessa voi heijastaa palkkaasi ja/tai kulutustottumuksiasi ( riippumatta paljonko ansaitset); on aina mahdollista kuluttaa enemmän kuin tienaa tai tienata enemmän kuin kuluttaa.

 pluto tai  saturnus 2. Huoneessa näyttää osoittavat suurinta taloudellista muutosta. Pluto on joskus liitettytyöttömyyteen ja tulojen menetykseen. Se voidaan nähdä niiden ihmisten kartoilta, jotka vapaaehtoisesti lopettavat työnsä tai ottavat palkanalennuksen. Kulutustottumukset muuttuvat joko mukautuen tulojen menetykseen tai avaten säästötilin. Voit leikata tarpeettomat menot ja säätää budjettiasi tänä aikana. Tiukat budjetit ovat tavallisia kun Pluto tai Saturnus on 2. Huoneessa.


10. huone on uran huone ja läheisesti liittyy liikkeisiin uralla, liike-elämän maineeseen ja toimintaan viranomaisten kanssa. Taivaankappaleet tässä huoneessa voivat vihjata ylennyksiä ilman palkankorotusta, mitään ei taata. Taivaankappaleet 10. Huoneessa jotka aspektoivat Venusta tai 2. Huoneen taivaankappaleita voivat näyttää kaupallisia keinoja jotka joko kasvattavat energiaasi ansaita tai heikentävät tehokkuuttasi. Kykysi miellyttää ylempää henkilöstöä tai vastata yhtiön tavoitteisiin voi kasvattaa tai vähentää mahdollisuuksiasi taloudellisiin saavutuksiin. Yrittäjillä maine ja kyky miellyttää asiakkaita vaikuttaa tuloihin. Kaikenlaiset liikkeet uralla todennäköisesti aiheuttavat taloudellisia jälkimaininkeja.



On tärkeää muistaa että tiedon kokonaisuus luo tulkinnan, eikä yksi yksittäinen tekijä yksinään. Saadaksesi lisää tietoa tulkitse koko AP –kartta ja yhdistä se nykyiseen taloudelliseen tilanteeseesi.



Emelia,venus ja raha ap-kartalla tulkintasi liittyivat lähinna taloudellisiin rajoituksiin.

Minun ap 2008/2009 joka alkaa vaikuttamaan päivälleen kuukauden kuluttua-
 on seuraavanlainen.
 askendentti  vaaka  aspect_con  kuu  skorpioni on yod-kärkena.
Muut planeetat yodissa ovat  saturnus aspect_con mars neitsyt 10. , keskitaivas leijona.
Tämä tarkka yhtymä siis aspect_sex askendentti aspect_con kuu  ja  aspect_tri  pluto  jousimies  kauris rajalla huoneessa 2.

Tämä on saanut minut melkein väkisinkin ajattelemaa, että menestyn huomattavissa määrin tulevana ap-vuonna taluodellisesti.

Lisäksi kartanhallitsija venus on yhtymässä aurinko huoneessa 9. rapu  aspect_tri uranus 5. ja  aspect_opp  jupiter 4.

Mitä mieltä olet?

Kiitos smitten

« Viimeksi muokattu: 14.03.2008 22:40:27 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #265 : 15.03.2008 09:35:12 »

Venukseni kolmosessa, kansainvälinen firma vie mukanaan, Mars 11-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #266 : 15.03.2008 14:08:36 »


Emelia,venus ja raha ap-kartalla tulkintasi liittyivat lähinna taloudellisiin rajoituksiin.

Tuo Venus ja raha-asiat on käännös Mery Fortier Shean Solar Returns -teoksesta, ei minun tulkintaani. Shealla on enemmän kokemusta ja näkökulmaa ja tulkinta siis hänen kokemustensa pohjalta.

Oma kokemukseni on että raha, sen tekeminen tai sen puute rajoittaa aina elämää tavalla tai toisella.

Mielenkiinnolla jään odottelemaan millainen vuosi sinulle tulee, katsotaan sitten vuoden kuluttua.  Wink
tallennettu

taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #267 : 16.03.2008 04:03:50 »

Taiska, kuten arvata saattaa muutoksen ja uudistusten tuoja Pluto  pluto 4. huoneessa, eli kodin huoneessa ilmentää parhaiten muuttoa kodista toiseen. Muutat itse, joku muuttaa kotoa tai kotiisi, remontoit, muutat kotiasi tai elämäntyyliäsi, ongelmia saattaa ilmetä kotona, vanhemmat myyvät lapsuudenkotisi jne.

Muutto ja muutokset fyysisessä kodissa (ulkoinen / external) ovat yhtä tärkeitä kuin luonteen tai alitajunnan kehityksellinen kasvu (sisäinen /internal).
Lainaus

No niin jälleen sideerinen kartta osoitti oikean elämässä tapahtuvan todellisuuden vaikka tulkinta onkin tehty trooppisten perusteiden mukaan sideerisestä kartasta  Shocked
Tässäpäs meille kaikille miettimistä  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #268 : 21.03.2008 13:37:23 »

päähän jo rupesi koskemaan ... voisiko joku sanoa mitä meinaa kun radixilla 3.huoneessa kheiron ja paluukartanuranus  aspect_con   
ja paluukartalla pelkästään  neptunus  chiron  kuunsolmu on taas  aspect_con  keskitaivas

huh huh kiitos jos joku ymmärsi  smitten crazy2 täytyy ulos lähteä
tallennettu
silu112
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #269 : 23.03.2008 18:39:32 »

Hei!

Olen lueskellut näitä viestejä täällä, mutta koska olen erinomaisen aloittelija itse, en osaa tehdä saati tulkita omaa auringonpaluukarttaa. Olisiko täällä joku, joka voisi minulle sellaisen tehdä ja tulkita? Kaipaisin tukea tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni... Olen syntynyt Oulussa 11.02.1969 klo 19.30. Voiko auringonpaluukartan tulkintaa tilata mistään?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: