Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Draconinen kartta?  (Luettu 35299 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #30 : 05.08.2008 09:15:08 »

 kiitos!  Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #31 : 05.08.2008 16:51:12 »

Niin ja joo, saahan tuohon draco-karttaani sidottua vielä tyttäreni ja parhaan ystävänikin; mulla draco-MC ja Venus Härässä ja näiden kummankin nousumerkki on nataalilla harka

Toinen hyvä ystävä on Aurinko-Leijona, mulla dracossa 1. huoneen Mars muuttuu Leijonan alaiseksi. Lisäksi meidän molempien draconisillakin yhtymäkohtia: Hänellä siinä  askendentti Kaksosissa, minulla taas aurinko

Hmm...harmi, ettei astro.com:ssa (vielä) pysty suoraan vertailemaan draco-synastrioita Sad
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #32 : 10.08.2008 15:50:48 »


Hmm...harmi, ettei astro.com:ssa (vielä) pysty suoraan vertailemaan draco-synastrioita Sad

Itse asiassa tämäkin on jo mahdollista.  Smiley

Kun valitset viimeisen vaihtoehdon (Varoituksesta ei tarvitse välittää!) kohdasta
Options > Zodiac voit tehdä draconisilla kartoilla myös synastrista vertailua, kompositioita, progressioita ja kaikkea sitä, mitä astro.comissa muutenkin on tarjolla.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #33 : 12.08.2008 14:14:40 »

Kiitos, Lunea! Enpä ollut tajunnut tuosta kohtaa katsoakaan Smiley Jännittävää.... :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 17.08.2008 12:20:06 »

Siis miten ihmeessä tätä oikeen tulkitaan?  Shocked Mitä se siis niinkuin kertoo ylipäätäänsä minusta itsestäni? Kertooko se millainen olin edellisessä elämässä vai täh? Nyt meni tämän pikku tytön pää sekaisin..  crazy2
Viitsisikö joku kertoa tästä jotain http://www.astro.com/cgi/showgif.cgi?lang=e&gif=astro_203gw_01_anna.37010.24218.gif&res=100&va=&cid=3upfileSkdmvU-u1145531862 , arvostaisin sitä todella. Minun olisi helpompi päästä alkuun.  smitten
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #35 : 15.12.2008 19:50:17 »

 No tulipahan tätäkin ihmeteltyä. Draco-radiox -vertailussa karttani ovat peilikuvat toisistaan?
 Joten, samojen planeettojen välillä on vertailussa  aspect_opp, orbiksi tulee -5. Miehellä sama, orbi vielä tiukempi, eli -2.  idiot2
 Ja lapset sitten, pojalla planeetat yhtymässä 2,32 astetta joten lähes identtiset ovat  Huh. Toisella lapsella taas ei mitään "kuviota" vertailussa.
 
 Itselläni siis draconisella
  aurinko  vaaka
  askendentti  kalat jne
 
 Vaakoihin on kyllä tullut tutustuttua  coolsmiley
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #36 : 15.12.2008 21:43:17 »

Minulla on kovasti  kalat painotteinen drago-karta, jossa  vesimies ASC. Perhepiiristä kyllä löytyy kaloja, mutta ei lähimpinä sukulaisina, ja  ASC:iin en saa mitään kosketusta läheisten kartoilta. Tosin  Mutta: Drago  ceres:ini  on minuutilleen samassa asemassa kuin äitini  aurinko 29 astetta  :kauris :ta:. Tämä on todella mielenkiintoista, koska jos elämässäni on joku karminen suhde, niin se on sitten tuo äitiin.

Parisuhdesynantrioissa kiinnitti huomiota heti  juno. Olinkin jo lukenut, että se voisi olla aika hyvä pitkäaikaisten suhteiden indikaattori, ja kyllähän oma  juno:ni on aina aspektoitunut melkoisesti elämäni miesten kartoille myös radixtulkinnoissa. Mutta drago-kartoilla tulee seuraavaa:  Miehen drago juno on radix-ASC:illani, kun miehen  radix- juno ei tehnyt mitään aspekteja. Oma drago -:juno::ni  taas miehen radix-Descillä, ja pitkäaikaisimman eksän radix-ASC:illa (eksän drago-juno taas ei oikein mätsää mihinkään, joka selittänee paljon Wink).
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #37 : 15.12.2008 22:21:12 »

Vautsi, kävimpäs tekemässä itseni ja mieheni kartan kuin myös synastria kartan  Cheesy. Meillähän on jopa Sepon parisuhdetukinnan mukaan jokin sielujen yhteys keskenämme ja se johtuu siitä, että kartoillamme on jotenkin niin paljon samaa  :Smiley. Voi kun olisin viisaampi !!!!!!

tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #38 : 16.12.2008 20:08:10 »

Tutustuin tarkemmin tuohon drakooniseen - tämä kai olisi kielitoimiston suositussuomennos Wink - karttaani.
Huomasinkin sen tukevan erittäin hyvin radixkarttaani sellaisissa henkisyyttä koskevissa asioissa, joihin en löydä suoraa selitystä hyvin rationaaliselta, maa- ja ilmamerkkeihin painottuvalta syntymäkartaltani.

Drakokartallani on  vesimies askendentti. Olenkin tuntenut tietyt vesimiesmäiset teemat, kuten oikeudenmukaisuuden, aina itselleni hyvin läheisiksi. Kiinnostuin myös jo hyvin varhain ainakin länsimaissa vesimiesmäisiksi ja uranusmaisiksi kuvatuista asioista, kuten itämaisesta filosofiasta, lääketieteestä, joogasta ja meditaatiosta, ja olenkin löytänyt.  aurinko  kalat:ssa taas tuntuisi jotenkin ihanalta radixkartalla vähän ehkä turhankin distruktiivisena näyttäytyvää tunteellisuuden rinnalla.

Mielenkiintoisia ovat myös radixin ja drakoonisen kartan synastria. Tärkein lienee dr-:aurinko:  aurinko (6. huoneella) ja  dr- pluto. (7. huoneen puolella) aspect_con rx- Desc.  Syntymäkartallani ei ole mitään selitystä sille, miksi olen kokenut aina parisuhteet erittäin voimakkaasti kasvattavina kokemuksina, ja jopa hakeutunut sellaisiin suhteisiin, joiden olen tiennyt ensisijaisesti kasvattavan itseäni, mutta tuo dr- pluto selittää paljon. Toisaalta kyllä suhteisiin on sitten sisältynyt plutomaista kohtalonomaisuutta ja draamaakin.
Myös dr- :keskitaivas:lle tule mielenkiintoinen kosketus: Se on erittäin tarkassa yhtymässä rx-  juno :oon.
Se, että elämäni päämäärä ja tehtävä olisi olla puoliso kuulostaa kyllä aika lailla kaikkien feminististen prinsiippieni vastaiselta, mutta en voi kieltää, etteivätkö minua olisi aina kiehtoneet  historialliset "naiset miesten takana".

Kartan kokonaiskuvaa katsoessani olen myös ajatellut, että voisiko drakooninen kartta olla selvemmin näkyvissä lapsissa ? Minä ainakin koen, että olin lapsena myös ulkoisesti kovasti kala- ja oinasmaisempi kuin mitä nyt olen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #39 : 24.07.2009 07:58:54 »

Kaivoin tämän Drago-kartta jutskan esiin.

Olen tosiaan vasta tutustumassa siihen ja siksi ajattelin jos jollakulla on mielipiteitä kartastani Smiley

Drago kartalla AC on kaloissa. Aurinko, kuu, venus ja mars jousimiehessä.
Drago karttani aurinko, kuu, venus ja mars ovat kolmiossa syntymäkarttani samoihin veijareihin.

MC on dragolla vaa' assa.

Dragon neptunus kolmioi syntymäkarttani aurinkoa, kuuta, venusta ja marsia.

Drago pluto on sekstiilissä tohon aurinko kuu.. stelliumiin.

Drago uranus yhtyy syntymäkarttani askendanttiin!

Mitään ideoita?
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #40 : 14.10.2009 17:27:45 »


Mitähän drakoninen aurinko leijona ryyditettynä nousu härällä saattaisi tarkoittaa?
tallennettu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #41 : 15.10.2009 14:50:39 »

Vai, että draconinen kartta Huh
Kokeilin tuolla astro.comissa tehdä tälläisen kartan itselleni ja onnistuihan se, luultavasti.
Ja tälläisiähän siinä näytettiin:

aurinko merkurius jupiter keskitaivas pallas neitsyt
kuu venus uranus neptunus leijona
saturnus vesta skorpioni
pluto chiron kaksoset
mars vaaka
askendentti kauris

No siinähän tuli jo neitsyen merkkiä kerrakseen buck2
« Viimeksi muokattu: 15.10.2009 14:56:55 kirjoittanut Lakritsimatto » tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #42 : 15.10.2009 16:57:57 »

Hui...

Tein astro.com:ssa draconic-natal vertailuin... Muodostavat keskenään Suurristin jossa mukana
syntymä saturnus konjuktio drakoninen aurinko, sekä syntymä venus konjuktio drakoninen uranus.

Lisäksi syntymä onnenpiste tarkassa yhtymässä drakoniseen kheironiin. Ja natal aurinko yhtymässä drakoniseen onnenpisteeseen. Ja drakoninen eros yhtymässä syntymäkartan amoriin (tykkään näistä planetoideista...) Syntymä kuu yhtymässä drakoniseen nousumerkkiin...

huh huuh... mitähän tästä pitäisi ajatella  Shocked
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #43 : 16.10.2009 18:40:57 »

Tulkitsinko tätä dracon-karttaa oikein: kaikki planeetat ovat vastakkaisella puolella trooppista karttaa (en lukenut koko ketjua läpi, ehkä tästä oli jo aiemmin kirjoitettukin).

Esim minulle tuli  aurinko rapukuu skorpioni ja askendentti kaksoset. Kun ne trooppisessa kartassa ovat aivan vastapäivää  aurinko kauriskuu harka ja  askendentti jousimiesSmiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #44 : 17.10.2009 15:45:02 »

Tämä kartta tekniikka on hurjan kiinnostava ja myös mielestäni toimiva,tuo lisää syvyyttä tulkintaan.
Minusta sulkeutuu oinas, nouseva härkä ja voisin hyvin kuvitella itselleni tälläisiä piirteitä.

Yhtymät syntymäkarttaan taitaa olla merkittäviä ja niitä löytyy dr. jupiter aspect_con natal  aurinko ja  dr.  mars  aspect_con  merkurius ... minusta lähtee paljon ääntä  buck2

Myös joissain merkittävissä ihmissuhteissa tämän tekniikan yhteys on selviö!
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: