Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Draconinen kartta?  (Luettu 35644 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #15 : 14.08.2006 14:28:11 »

Hei

Olipas jännää. Sain oman noususolmuni yhtymään nataaliaurinkooni oinaassa ja jännää on se, että olen ihmetellut miksi vedän puoleeni neitsyt ystäviä?   Shocked

Dr aurinkoni menee neitsyeen, myös venus  Cheesy
Dr AC on vesimies (isäni aurinko merkki)
Dr DC menee leijonaan (nataali Ac ja sisareni aurinko)

 Smiley

tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
enska
Vieras
« Vastaus #16 : 14.08.2006 14:28:26 »

Vm. kuusseiskoilla on noususolmu Härässä, loppuvuodesta syntyneillä jo Vaa´assa. Meidän on siis helpointa siirtää kaikkia planeettoja taaksepäin, nouskusolmu-Veskari varmaankin siirtää niitä etiäpäin.

OK. Ehdin jo säikähtää että menikö homma uusiksi, mutta aina vaatii pientä rautalankaselvennystä meikäläiselle kaikki matematiikkaan liittyvä  uglystupid2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 14.08.2006 14:30:46 »

Joo ja sekoilin sanoissani. Loppuvuodesta -67 syntyneillä noususolmu on Oinaassa, laskusolmu siellä Vaakasessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #18 : 14.08.2006 16:06:28 »

Ööh, olen niin käsi tässä käsin laskemisessa (heh), että olisiko kellään hyvää vinkkiä, miten tällaisen kartan saisi piirrettyä esim. astro.comissa? Siis voiko laskea jonkun tekaistun syntymäajan mukaan esimerkiksi?

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #19 : 14.08.2006 19:21:51 »

Tuota noin, ymmärsinköhän nyt oikein kun tuo laskeminen tuottaa päänvaivaa.. kun noususolmuni on aivan Neitsyen loppupuolella (asteita 25 ja risat), draconinen karttanihan on siis kuin keikauttauttaisi kartan peilikuvakseen -ei aivan kyllä mutta melkein. Sillä jos noususolmuni olisi 0 astetta Vaakaa, ja lähellähän se on, tuo välimatka oinaspisteeseen on 180 astetta. Jaa, että Aurinko-Oinas, nouseva Kaksonen, Kuu-Leijona. Hmm.
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #20 : 15.08.2006 15:56:50 »

Täällä on suomennettu jotain Pamela Cranen tulkintoja draconisista merkeistä, jos kiinnostaa-

linkki
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 15.08.2006 16:34:38 »

Noh, en ole varma teinkö tämän nyt oikein, mutta leikkasin oman karttaympyräni ja pistin sen toisen karttaympyräni päälle ja tässä päällimmäisessä karttaympyrässä sitten asetin noususolmun Oinaaseen 0 astetta ja katsoin mihin nuo muut planeetat sitten liikkuvat.

Eli minulle tuli  aurinko  vesimies  kuu  leijona  askendentti  kaksoset. Tuntuu kyllä todella omalta nuo kaikki osuudet. Kaksosten puheliasuus, liikkuvuus, vesimiehen ideaalisuus ja kokeiluhenkisyys, "edelle aikaansa" ja Leijonan jopa tyrannimainen johtajatyyppisyys, vahvat tunteet ja auktoriteetti. Smiley Sopii minuun kyllä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 15.08.2006 19:01:16 »

Oi voi.. Shocked Olen huono matikassa...  Tongue
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #23 : 16.08.2006 14:07:26 »

Käytin true nodea astro.comissa, se on vähän eri kohdassa kuin north node.

Vähä tylsä homma kun mulla on noususolmu 3.49 (vai miten toi täytyy merkata?) oinasta. Tongue Vaan venus ja kuu vaihtaa merkkiä. Venus menee rapuun ja kuu vaakaan.

Sit kun vertaa draconista karttaa radixiin tulee lähentelyjä ihan kivasti, draco pluto on intiimimmässä yhtymässä kuuhun, draco mars on lähes tarkassa yhtymässä askendenttiin, draco ac on hyvin lähellä aurinkoa ja draco aurinko tarkemmassa yhtymässä venukseen. Draconinen mc on myös lähempänä noususolmua. Draco uranuskin yhtyy saturnukseen, radixilla orbia on yli 8 astetta joten se ei oo kovin merkittävä kai. :Smiley
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #24 : 08.11.2006 21:41:14 »

Tämä aihe tuntuu taas kiinnostavan, joten nostan topicin ylöspäin.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #25 : 10.11.2006 00:41:26 »

Pallaskissan neuvojen mukaan tein karttani ja TODELLA MIELENKIINTOISTA  Cool .Minun  aurinko menee  vaaka (äitini ja isäni ovat Vaakoja),Asc =  vesimies (mieheni, poikani ja paras ystäväni on  vesimies ja muutamat lähisukulaiset myös ), Mc = myös  vaakakuuleijona  ja muutenkin kartalle tuli paljon Leijonaa (radix kartalla se on minun Asc), Neitsyttä tuli 3, Rapua 4, Dc on myös  leijona ja Ic =  oinas (joka radix kartassa on minun  aurinko ) Härkää tuli 1, Kalaa tuli 1 ja Vesimiestä vielä 1  Cheesy . IHANAA UUTTA TUTKITTAVAA  smitten  smitten  Muuten tulkitaanko planeetat huoneissa ja merkeissä samoin kuin Radix kartalla HuhHuh
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #26 : 27.07.2008 23:16:53 »

Nostanpa tämän vanhan aiheen taas esille. Enää ei nimittäin tarvitse hikoilla päässälaskun kanssa, vaan draconisen kartan saa tehtyä yhdellä klikkauksella astro.comissa.  Smiley Siitä vaan tarkistamaan omaa sielunsuunnitelmaa ja etsimään yhteyksiä läheisten ihmisten kanssa.

Itse olen alkanut kiinnostua myös transiittitaivaankappaleiden ja progressioiden draconisista asemista ja havainnut, että monen tapahtuman syvällisempi merkitys paljastuu tätä kautta. Draconiset transiitit toimivat enemmän pinnan alla ja kohtalonomaisemmin - niin, ettei asioihin juurikaan pysty itse vaikuttamaan.

Tässä hitaiden planeettojen tämänhetkiset draconiset sijainnit:

 pluto 10 astetta 20' vesimies
 neptunus 4 astetta 44'  oinas
 uranus 3 astetta 41'  harka
 saturnus 18 astetta 39'  vaaka
 jupiter 26 astetta 34'  vesimies

Jos yhtymiä syntymäkartan kanssa löytyy, saattaa kohtalolla olla sormensa pelissä, ja meneillään voi olla jotakin sellaista, josta et ole vielä tietoinen. Ainakin itse sain näistä draconisista transiiteista muutaman ahaaelämyksen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 04.08.2008 21:40:55 »

Hmm.. että olisin  aurinko  skorpioni    kuu skorpioni    askendentti  neitsyt en kyllä tunnista ollenkaan.. lasku  kalat  MC  rapu ..    mars kauris  .. ei tuosta muuta irtoa kuin että, 2 skorpparijuttua ollut, lapseni neitsyt, isä kalat, vika tyyppi rapu+äiti, sitä ennen kauris? Pitikö riittää? Missä se joukkarimies näkyy? True node  oinas, mitä siis on tulossa? Jos nousu on neitsyt, en ainakaan halua neitsytmiestä eikä kalamiestä. Tarkoittaako tämä niitä jotka on pakko kokea mutta ovat ehkä hankalia? Näkyykö täällä mikä olisi hyvää ja hedelmällistä?

Sinänsä jännä että oli tuossa listassa kaikki tärkeimmät läheiset paitsi  jousimies ei ole draco kartalla ollenkaan (planeetat). Joukkarin DR kartalla kuitenkin näkyy sekä AC että MC olevan minun merkkini radix, eli  jousimies vaaka ja kauriillakin DR aurinko joukkari (tytär, minä) ja AC vaaka (minä). Ohoh. Lapsellani näkyy kumpikin kummi  oinas , leijona sekä ydinolemus isoisän kalat (tulee minua paremmin toimeen ehkä) ja sen sellaista.. vai oliko tarkoitus lukea Lohikäärmeestä ne, jotka trooppisessa tulevat vastaan? Ravulla kuu  kauris (äitinsä) .. nousumerkissäni hänellä DR  uranusneptunus .

Että tehtäväni olisi rapumainen? No johan olisi eri juttu kuin joukkari, mutta vikassa suhteessa tuli todella mietittyä rapua (vaikka ne on kovasti haukuttuja ja tuntuu vieraalta itselleni). Koetin etsiä draconisia määritelmiä, ei löytynyt heti.. gonatt.

Miten saa vertailtua 2 draconista karttaa kätevästi.. tuon vikan DR Jupiter on Skorpparissa ja olen siis DR Skorppari, radix  jousimies jota hallitsee Jupiter mutta.. hmm.. 
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 22:40:08 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #28 : 04.08.2008 23:34:33 »

 Onko jotain menetelmää Astro.com:ssa vertailla omaa synnyinkarttaa ja draconista? Yritin jotain hommailla muttei onnistunut. Vai pitääkö se sitten pyrkiä piirtämään vaan jollekin leivinpaperille ja siitä läpi katsella Cheesy
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #29 : 05.08.2008 01:09:24 »

Onko jotain menetelmää Astro.com:ssa vertailla omaa synnyinkarttaa ja draconista? Yritin jotain hommailla muttei onnistunut. Vai pitääkö se sitten pyrkiä piirtämään vaan jollekin leivinpaperille ja siitä läpi katsella Cheesy

Valitse karttavalikosta viimeinen vaihtoehto (Comparison natal-draconic), niin saat draconisen kartan syntymäkartan ympärille.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: