Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpparit aina tummia-mielikuva juttuja  (Luettu 42875 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #60 : 14.09.2010 19:34:13 »

Tuntemani skorpparit eivät ole oikein tummia.. Oikeastaan melko
värikkäitäkin, toki jokin oma tummuus heissä luonnostaan, mutta
eipä muutoin Cheesy Toki eräs kuuskorpioni aurinkoneitsyt on sitten gootti, mutta
enemmänkin cybergootti kuin semmoinen täysin musta Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #61 : 15.09.2010 16:47:10 »

no pakko vastata  aurinkomerkuriusvenus ja  neptunus  skorpioni:na....blondi.  (Tosin sideraalisessa moninkertainen vaaka/rapu). Joku kirjoitti että kauris tummentaa/arkipäiväistää, no mulla on asc  kauris, kylmä voin olla mutta en arkipäiväinen.... kuu tosin on kaloissa, joka saattaa tuoda "pehmeyttä" ulkonäköön, mutta se on sitte vaan harhaa....siis se pehmeys....

mä olen kuullu, että skorpionilapsi on hyvin usein kiharatukkainen, ja mulla oli pienenä toinen puoli päästä kihara ja toinen puoli suora....mun tyttärellä on asc skopu ja on myös aivan vaalea mutta värjää hiuksensa mustix koska ei halua olla "blondi".....

samaten olen kuullu että jos  kuu on 1.huoneessa se tekee nuorekkaaksi, tai ikäistään nuoremman näköisen....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Jannanne
Vieras
« Vastaus #62 : 30.09.2010 13:54:37 »

Minæ kyllæ kuvittelen erottavani ihmisten syntymæajan naaman perusteella.

Loppuvuodesta syntyneet on monesti tumma hiuksisia ja/tai tummaihoisia, siis ihon pigmentti hiukan tummempi. Ruskeat silmæt on yleiset, jos ei mitææn noista niin he ovat jotenki muuten vaan semmosia "læmpimæn" oloisia, ja heille sopii læmpimæt værit

Alkuvuodesta syntyneet taas ovat monesti vaalea ihoisia, siis ettæ iho on smmoinen maidon vaalea, vaalea hiuksisia, sini/vihreæ silmæisiæ, ja "kylmæn oloisia" Ja heille sopii kylmæt værit Smiley jotenkin kevyemmæn oloisia kun loppuvuodesta syntyneet Cheesy siis ei painollisesti vaan muuten, jotenki...  idiot2

Kevæt-kesæ ja syys aikaan syntyneitæ ei taas erota niin selvæsti, niistæ ei tiedæ onko alku vai loppuvuoden ihminen joten siitæ tietææ, ettæ kesæ. He ovat sekoitus molempaa

Olen testannut tætæ, mm selailemalla facebookkia ja kuvan perusteella sanonut mihin vuodenaikaan syntynyt henkilø on kyseessæ, ja olen tiennyt melkein poikkeuksetta oikein. Ja kyseessa on ollut ihmiset joita en tunne. Joten kai noissa mielikuvissa jotain perææ on! Smiley
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #63 : 30.09.2010 14:01:16 »

Alzbeta, ravut ovat usein olleet aika lyhyitä mielikuvani mukaan  Smiley
Oletko sinäkin lyhyt? En tunne yhtäkään pitkää rapulaista. Itse nousurapuna olen myös aika lyhyt.

Mæ tiedæn kaksi rapumiestæ, ja molemmat on joitain senttejæ vaille 200cm. Appi ja lanko Cheesy
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #64 : 30.09.2010 14:13:39 »

Onkos kellään mitään streotypiakuvaa kaksosten ulkonäöstä...?  Wink Vai sekottuvatko kaksoset massaan ilman mitään erityispiirteitä?

Kun näyttää muista merkeistä olevan aika vahvoja ryhmittelyjä täällä.... :Smiley

Kaksoset on minun mielestæ monesti tummahiuksisia, silmæt voisi olla ihan minkæ væriset vain, mutta iho vaalea, kesæisin kuitenkin ruskettuu helposti. Sellainenkin tulee mieleen ettæ kaksoset ovat usein hyvin allergisia?? :O Ei vælttæmtættæ se porukan komein, mutta komea siltikkin, ja tæmæ siis oli mies kaksosista, en tunne yhtææn nais kaksosta.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #65 : 28.10.2010 00:19:06 »

Se on totta että tyypillinen kaksonen on tummahiuksinen mutta kalpee - nuorena hoikka, vanhemmiten monet lihoo aika herkästi koska kaksoset ei jaksa paneutuu ruuanlaittoon, heittää helposti naamariin jotain nopeeta valmisruokaa.
Täs kuvat parista tummasta kaksosesta, Isabella Rossellini ja Marilyn Monroe, joka oli luonnostaan tumma.
tallennettu

.
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #66 : 28.10.2010 20:24:09 »

..ei ole skorppari aina tumma ja pistäväkatseinen, voi olla vaalea ja suht "normaali" katse Grin. Mutta aina Skopu on jotenkin latautunut.. Wink
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #67 : 28.10.2010 21:35:41 »

En tiedä mikä tuo tummuusjuttu on, koska itse moninkertaisena skopuna omaan luonnostaan punaruskean tukan, vihreät silmät ja kalpean, huonosti ruskettuvan ihon. Voi olla, että  mars kauris tuo sellaista kolkkoutta ja synkkyyttä sekä Saturnus, koska kumpikin aspektoi  vaaka- askendenttia. Omasta mielestäni näytänkin enemmän nousukauriilta kuin -vaa'alta. :Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #68 : 28.10.2010 23:59:56 »

Minä ainakin olen seurustellut punatukkaisen, vai pitäisikö sanoa punapartaisen skorpparin kanssa, kun hänellä ei tukkaa ollut päässä. Siniset silmät ja pisamia. Mutta hänellä kyllä oli pistävä katse toisinaan.

Oma äiti on  askendentti skorpioni  aurinko vaaka ja hänelläkin on punaiset hiukset luonnostaan. Tytär on  aurinko skorpioni  kuu skorpioni , eikä hänkään tumma ole. Tumman vaalea ja punaiseen vivahtava tukka myös. Tosin sitä punapigmenttiä tulee minulta että exältä, niin onko se sitten ihme, että lapsestakin tulee vihertäväsilmäinen punertavalla kuontalolla.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #69 : 29.10.2010 20:07:55 »

Mä en sentään ole ihan sellainen pisamanaama-punapää, mutta suureksi harmikseni melkoisen runsasluominen kalpea olmi kuitenkin.  :Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #70 : 01.11.2010 13:10:03 »

Miehellä on  aurinko vaaka :n loppuasteissa, mutta tästä huolimatta koen hänet enempi Skorpioniksi. Johtuneeko sitten vahvasta Plutosta:

 pluto aspect_con aurinko
 pluto aspect_squ kuu
 pluto aspect_ssx venus
 pluto aspect_squ jupiter
( pluto aspect_sex neptunus )
 pluto aspect_sex askendentti
 pluto aspect_con juno

Miehen kartan hallitsija  merkurius ( askendentti neitsyt ) on lisäksi  skorpioni :ssa, mikä lisää Skorpionimaista vaikutelmaa, vähäpuheisuutta, salamyhkäisyyttä, teräväsanaisuutta ja syvämietteisyyttä. Tunteista tämä herra ei oikein osaa puhua, tunteet näytetään fyysisesti.

Mies on tumma ja ruskeasilmäinen, aika keskimittainen (vähän alta 180cm), kroppa normi ja jollain tapaa liikkeissään mies on aika vetävä ja joustava, mutta silti varsin rauhallinen. Silmissä on ystävällinen katse, mutta samaan aikaan terävä, tarkkaileva ja analysoiva, joka pureutuu ihokerroksen läpi ihmisen syvyyksiin - mies on taitava lukemaan ihmisten motiiveja ja tunteita.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #71 : 01.11.2010 16:39:05 »



 Tiedän monta skorpparia, jotka ovat joko vaaleita,-tai ruskeatukkaisia,--mutta niillä kaikilla

 on vahvat, jopa "pelottavan" näköiset piirteet,--etenkin vanhemmilla ihmisillä.

 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: