Olisihan se pitanyt arvata, etta kun Merkurius peruuttaa Oinaassa ja kun aktivoi oman t-ristini, joka on nyt muutenkin aktivoituna tuon hemmetin Saturnus Vaa'an kautta, niin huonoja juttuja tulee.

Lapparini meni hajoamaan juuri pahimmalla mahdollisella hetkella, kun minulla on n. 3 esseeta kirjoitettavana parille viikolle. Olin sitten etta, ok, ehdin kylla kirjoittaa ne, jos lapparin vie heti huoltoon ja se tulee n. viikossa. Nain luvattiinkin. Arvatkaapa vain meniko nain.

Olen nyt odottanut lapparia yli 2 viikkoa ja ilmeisesti menee viela ens viikon puolelle, jolloin on jo parin esseen deadline. Tarvitseeko sanoa enempaa.
Saturnus 6.huoneessa, oppositiossa Merkuris peraantyy 12.huoneessa. Voi hemputin hemputti! Harvoin oikeasti harmittaa mikaan asia nykyaan ja viikon ajan jaksoin ollakin iloinen ja miettia, etta tulipahan oltua enemman ulkona etc. Nyt tana aamuna paasi jo itku, tilanne on niin tragikoominen....

Jessus. Huvittavinta tassa kaikessa on viela se, etta tulen ilmeisesti saamaan lapparini takaisin kun Merkurius kaantyy taas omalle radalleen. :

Voi HUOH.