Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 280151 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #525 : 05.04.2011 19:01:33 »

Nousukuu, ei vielä mut kohta osuu  Undecided . Asteen päässä natalin  merkurius, seuraavaksi tulilinjalla  venus, IC ja aurinko

Ei ollut pitkäaikainen ytävyys, mutta mulle sitäkin tärkeempi. Tietenkin kuvassa oli/on mukana arkkiviholliseni kuningas alkoholi jonka lonkeroita en sitten näköjään tunnista vaikka koko elämäni olen opetellut  tickedoff.
En ole katkera enkä vihainen toiselle osapuolelle- lähinnä itselleni moisesta typerästä sinisilmäisyydestä ja naiviudesta. *syvä huokaus*
(hyvä että tuli esiin, ettei petos siis jatkunut, mutta silti satuu ja kovaa )
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 19:04:14 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #526 : 06.04.2011 21:55:57 »

Mulla ei sen enempää tietokone yms. muita asioita, mutta monet vanhat asiat ovat tulleet uudelleen tarkastelun alle. Esim. yksi plari on veivattu suuntaan jos toiseenkin partituureineen h,,,,, 5 kertaa, ihmisiä ei saa kerralla kiinni, vaan pitää lähettää useampi tekstari.

Toisaalta uudelleen tarkastelun alle tulevat asiat on tavallaan hyviä, koska muuten ne menisivät munille toteutuksessa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #527 : 08.04.2011 03:58:38 »

Ajattelin taas ettei se merkkari minun asioitani ole häirinnyt,mutta eilisen päivän vainosi sitten niin,etten vieläkään ole saanut unta.
Olin luennoimassa.Piirtoheitin ei toiminut.Vaihdettiin luentosalia vikkelästi.Toisessa salissa alkoi loisteputket vilkkua räväkästi,ja yhtäkkiä alkoi lavuaarin hanasta tulla vettä täydellä voimalla,eräs osallistuja säntäsi sulkemaan sitä,ja liukastui selälleen.(oli ollut vesikatko ja hana jäänyt auki)Loppukeskusteluiden aikana istuin kirjoitustuolille.Pyörät olivat tuolinjaloissa,ja seilasin tuolilla edestakaisin.Yksi pyörä irtosi ja kiepsahdin lattialle mahalleen.Sitten aloin sekavasti  sopertelemaan"se on se merkkari pe..r..le siellä taas"
Sitten olin jo niin sekopää,että meni jutut astrologian puolelle.(kyselevät oliko minun päähän sattunut    crazy2   Myönsin sattuneen,mutta jo lapsena )
Lopuksi istuin siellä lattialla,ja porukat kertyi sinne alatasanteelle ympärille istumaan,siinä jatkettiin juttua.Ei huomattu ajan loppuneen,kun ovesta työntyi seuraava porukka.Sattuivat olemaan saksalaisia jämptejä henkilöitä,keulilla talonjohtaja.Alkoi minua esitellä,nousin lattialta,nokka valui ja tukka sekaisin.   Muuten oli mukava päivä.    angel
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #528 : 08.04.2011 10:09:31 »


 Olisikohan minun äänestysvalintaani vaikuttanut tämä peruuttaminen,--kävi nimittäin näin.

 Menin ennakkoäänestämään, ja tiesin varmasti ketä äänestän, kuten aina ennenkin,--

 mutta äänestyskopissa, YLLÄTTÄIN, äänestin ihan toista puoluetta ja henkilöä,---jota en

 todellakaan ole edes harkinnut äänestäväni,--mutta, nyt olen tosi tyytyväinen valintaani.

 Tosin 9h. oinaassa on ihan täynnä, siellä on.
 
  uranus jupiter jupiter mars merkurius merkurius sekä nyt  aurinko

 
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #529 : 08.04.2011 12:22:03 »

Täällä joudutaan selvittelemään ihmisten välejä ja sellaisia asioita joita olisi pitänyt päättää jo marraskuussa. Olen tosi turhautunut ja toivoisin, että rupeaisivat rullaamaan eteenpäin. Hop Hop.
Eikö merkkari ala etenemään taas 23. päivä? Tietokatkoksia tallien välisistä loisista ja muuta sen sellaista on tullut salakavalasti esiin, ei hyviä asioita.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #530 : 08.04.2011 14:09:39 »

Mä olen tässä syönyt jonkin aikaa homeopaattista Merkuriusta ja ne nyt sitten loppui. Kaukaa haettu yhteys.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #531 : 08.04.2011 19:31:11 »

Työpaikalla vallitsee ainakin täysi kaaos, siinä on jo ihan tarpeeksi kestämistä. Ja soitinkin hajosi, tietenkin.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #532 : 09.04.2011 21:02:07 »

Läppäri heitti ukemin sängyltä lattialle, ei tarvinne kertoa miten kävi..

Muuten tuo perääntyvä Merkurius tuntuu nostavan kommunikointihaluja.  Huh

tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #533 : 09.04.2011 22:40:34 »

Kurkku on kipeä. Ei tarvi puhua.  Lips Sealed
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #534 : 10.04.2011 10:44:38 »

Oon laittanut viestiä joillekin joiden kanssa ei ole ollut yhteydessä vähään aikaan. Oikeestaan tein tämän tietoisena siitä että Merkurius perääntyy, tavallaan 'hyödynnän' sitä energiaa, jos näin voi sanoa.

Tästä muistuikin mieleen, että jo varjoalueella eli viikkoa-paria ennen kuin perääntyminen alkoi, tuli viestiä kahdelta oinaalta (huom. Merkuriushan seilaa nyt juuri siellä Oinaassa), ja molemmissa luki melkein sama teksti: "susta ei ole kuulunut pitkiin mitään". No eipä kyllä heistäkään paljon ollut kuulunut... FB:ssako sitä pitäisi kuuluttaa itsestään. En minä siellä enää tykkää olla, poistuin jo aiemmin, en muista missä ja miten päin Merkurius oli silloin. Tietysti olisi nyt teemaan sopivaa mennä sinne takaisin ja olenkin asiaa jopa harkinnut. Tiedä vaikka täyden kuun hulluuspuuskassa tulisi mentyä. crazy2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #535 : 10.04.2011 17:53:58 »

Minä olen kyllä todella huomannut tuon retro- merkurius niin monella tapaa. Töissä on älytön häslinki päällä, asiakkaat palaavat vanhoihin juttuihin ja muutama vanha bisnestuttavuus on ilmoitellut itsestään, siis sellaiset joiden kanssa on oltu tekemisissä pari vuotta sitten viimeksi.

Kotona olen tutkinut vanhoja päiväkirjamerkintöjä. Sitä samaa siis.

Ja FB:ssä minulle tuli kaveripyyntö vanhalta ystävältä, joka oli jostain minut kekannut. Yhteisten kaverien kautta varmaan. Viimeksi kun tavattiin niin minulla oli eri sukunimi. Niin paljon on sen jälkeen tapahtunut, pitää varmaan joskus taas tavata ja kertailla molempien kuulumiset.  Smiley

Tänään kun olin pienen poikani kanssa ulkona, huomasimme että kevät todella tekee tuloaan ja siitä loistava aasinsilta tähän jo valitettavasti edesmenneeseen artistiin:

http://www.youtube.com/watch?v=gKUoADNXosc
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #536 : 10.04.2011 19:50:00 »

Koulussa ei tiedotus pelaa tippaakaan Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #537 : 20.04.2011 12:30:06 »

Olisihan se pitanyt arvata, etta kun Merkurius peruuttaa Oinaassa ja kun aktivoi oman t-ristini, joka on nyt muutenkin aktivoituna tuon hemmetin Saturnus Vaa'an kautta, niin huonoja juttuja tulee.  tickedoff Lapparini meni hajoamaan juuri pahimmalla mahdollisella hetkella, kun minulla on n. 3 esseeta kirjoitettavana parille viikolle. Olin sitten etta, ok, ehdin kylla kirjoittaa ne, jos lapparin vie heti huoltoon ja se tulee n. viikossa. Nain luvattiinkin. Arvatkaapa vain meniko nain.  tickedoff Olen nyt odottanut lapparia yli 2 viikkoa ja ilmeisesti menee viela ens viikon puolelle, jolloin on jo parin esseen deadline. Tarvitseeko sanoa enempaa.  tickedoff

Saturnus 6.huoneessa, oppositiossa Merkuris peraantyy 12.huoneessa. Voi hemputin hemputti! Harvoin oikeasti harmittaa mikaan asia nykyaan ja viikon ajan jaksoin ollakin iloinen ja miettia, etta tulipahan oltua enemman ulkona etc. Nyt tana aamuna paasi jo itku, tilanne on niin tragikoominen.... tickedoff knuppel2 idiot2

Jessus. Huvittavinta tassa kaikessa on viela se, etta tulen ilmeisesti saamaan lapparini takaisin kun Merkurius kaantyy taas omalle radalleen.  :Smiley Voi HUOH.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #538 : 20.04.2011 12:45:22 »

Mullakin kone tilttasi melkein viikoksi, mutta pelaa taas.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #539 : 21.04.2011 16:26:21 »

Summa summaruM. Merkuriuksen tämän kertainen peruutus.

Molemmat kotikoneet kävivät huollossa, toinen tuli käyttiksenä takaisin, toinen edelleen vanhuuttaan piippailee.

Mun puhelin meni huoltoon, ja saan tänään tilalle uudemman Nokian kahden vuoden uusitulla takuulla!

Yhtä työtodistusta olen kysynyt kolme kertaa, ei kuulu mitään!

Muutenkin säpöihin vastaillaan tosi huonosti.

Toivottavasti aivotkin alkavat surrata paremmin taas merkuriuksen kääntyessä normaaliin etenemissuuntaansa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: