Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 413698 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #480 : 29.12.2010 22:13:45 »

Eilen ajoin hieman holtittomasti, pyörällä siis, mutta vakavaa vaaratilannetta ei onneksi syntynyt. Tänään kaaduin risteyksessä kun jarrutin turhan äkkinäisesti (tuntuu sitäpaitsi hölmöltä kaatua ylämäessä). Ei tullut vammoja mutta jäsenet hieman kipeinä. Huomenna tarvii kai olla sitten extravarovainen jos ulos yleensä uskaltaa.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #481 : 25.03.2011 07:41:34 »

no niin, kohta taas merkkari alottaa perääntymisen, joten laitan tän tähän vanhojen perään jotta voi jopa löytää vastauksia....

Mer R Mar 30 2011  12:48  24°Ar21' R 
Mer D Apr 23 2011  02:05  12°Ar54' D

mulla perääntyy huoneessa 2, tekee konj jupiteriin, kaiken lisäksi aurinko konj jupiteria ja marskin liitelee 2.huoneeseen 12.4.....ainoo kökkö juttu on saturnus joka oppositioi tätä sekamelskaa huoneesta 8.... Angry
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #482 : 03.04.2011 12:55:48 »

Kännykkä alkoi temppuilemaan; sanoi yhtäkkiä kesken kaiken että "anna pin-koodi". Ei se tuota ole ennen tehnyt vaikka on ollut mulla jo ainakin 5 vuotta :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #483 : 03.04.2011 16:08:47 »

Minullakin oli ongelmia kännykän kanssa! Kun avasin sen aamulla, se näytti aikaa 1.1.1997 !  Grin

Muutenkin olen huomannut Merkkarin peruutuksen useaan otteeseen: Eilen olin menossa  kaksoset-ystävättäreni luokse, mutta myöhästyin koska Rapu hidasti lähtöäni, ja kun viimein pääsin sinne niin  kaksoset melkein väänsi itkua koska pelkäsi etten tulekaan...

Jonka jälkeen sain viestin vanhalta ystävältäni.

Tyypillistä perääntyvää Merkuriusta siis.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #484 : 05.04.2011 17:07:06 »

Kaveri 20 vuoden takaa otti yhteyttä, muuten en ole huomannut...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #485 : 05.04.2011 17:28:33 »

Tietokone on temppuillut jo useampaakin otteeseen.. sain kuitenkin onneksi näyttökansion lähetettyä ihan ok ja työsopimuksenkin kirjoitettua, sopparissa oli iloinen ylläri palkan suhteen  Wink

Mutta olen joutunut puhumaan paljon ja työssäni (lasten kanssa) toistamaan samoja asioita kymmeniä ja satoja kertoja päivässä, joten nyt on kurkku kipeä ja ääni välillä kadoksissa.  buck2

Johtuneeko sitten vahvasta oinaspainotuksesta yleisesti, vai omalla kartalla olevasta vahvasta tr.  aurinko  aspect_con jupiteraspect_opp radix venus mutta erimielisyydet on onnistuttu selvittämään ilman pahempia riitoja ja väärinkäsityksiäkään ei ole pahemmin vielä syntynyt...  smitten
tallennettu

eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #486 : 05.04.2011 17:45:43 »

Tällä vahvalla oinaspainotteisella pässillä heti ekana peruutuspäivänä tuli tieto, että eräs jota luulin ystäväksi huijasi ja k*setti minkä kerkes  tickedoff knuppel2.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #487 : 05.04.2011 18:42:28 »

Kurjaa toimintaa se sellainen Angry  Nyt utelen hieman, osuiko sen päivän Merkurius sun kartalla johonkin, esim. Venukseen tai Aurinkoon? Entä oliko miten pitkäaikainen tuttavuus kyseessä?
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #488 : 05.04.2011 19:01:33 »

Nousukuu, ei vielä mut kohta osuu  Undecided . Asteen päässä natalin  merkurius, seuraavaksi tulilinjalla  venus, IC ja aurinko

Ei ollut pitkäaikainen ytävyys, mutta mulle sitäkin tärkeempi. Tietenkin kuvassa oli/on mukana arkkiviholliseni kuningas alkoholi jonka lonkeroita en sitten näköjään tunnista vaikka koko elämäni olen opetellut  tickedoff.
En ole katkera enkä vihainen toiselle osapuolelle- lähinnä itselleni moisesta typerästä sinisilmäisyydestä ja naiviudesta. *syvä huokaus*
(hyvä että tuli esiin, ettei petos siis jatkunut, mutta silti satuu ja kovaa )
« Viimeksi muokattu: 05.04.2011 19:04:14 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #489 : 06.04.2011 21:55:57 »

Mulla ei sen enempää tietokone yms. muita asioita, mutta monet vanhat asiat ovat tulleet uudelleen tarkastelun alle. Esim. yksi plari on veivattu suuntaan jos toiseenkin partituureineen h,,,,, 5 kertaa, ihmisiä ei saa kerralla kiinni, vaan pitää lähettää useampi tekstari.

Toisaalta uudelleen tarkastelun alle tulevat asiat on tavallaan hyviä, koska muuten ne menisivät munille toteutuksessa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #490 : 08.04.2011 03:58:38 »

Ajattelin taas ettei se merkkari minun asioitani ole häirinnyt,mutta eilisen päivän vainosi sitten niin,etten vieläkään ole saanut unta.
Olin luennoimassa.Piirtoheitin ei toiminut.Vaihdettiin luentosalia vikkelästi.Toisessa salissa alkoi loisteputket vilkkua räväkästi,ja yhtäkkiä alkoi lavuaarin hanasta tulla vettä täydellä voimalla,eräs osallistuja säntäsi sulkemaan sitä,ja liukastui selälleen.(oli ollut vesikatko ja hana jäänyt auki)Loppukeskusteluiden aikana istuin kirjoitustuolille.Pyörät olivat tuolinjaloissa,ja seilasin tuolilla edestakaisin.Yksi pyörä irtosi ja kiepsahdin lattialle mahalleen.Sitten aloin sekavasti  sopertelemaan"se on se merkkari pe..r..le siellä taas"
Sitten olin jo niin sekopää,että meni jutut astrologian puolelle.(kyselevät oliko minun päähän sattunut    crazy2   Myönsin sattuneen,mutta jo lapsena )
Lopuksi istuin siellä lattialla,ja porukat kertyi sinne alatasanteelle ympärille istumaan,siinä jatkettiin juttua.Ei huomattu ajan loppuneen,kun ovesta työntyi seuraava porukka.Sattuivat olemaan saksalaisia jämptejä henkilöitä,keulilla talonjohtaja.Alkoi minua esitellä,nousin lattialta,nokka valui ja tukka sekaisin.   Muuten oli mukava päivä.    angel
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #491 : 08.04.2011 10:09:31 »

Olisikohan minun äänestysvalintaani vaikuttanut tämä peruuttaminen,--kävi nimittäin näin.

Menin ennakkoäänestämään, ja tiesin varmasti ketä äänestän, kuten aina ennenkin,--

mutta äänestyskopissa, YLLÄTTÄIN, äänestin ihan toista puoluetta ja henkilöä,---jota en

todellakaan ole edes harkinnut äänestäväni,--mutta, nyt olen tosi tyytyväinen valintaani.

Tosin 9h. oinaassa on ihan täynnä, siellä on.

uranus jupiter jupiter mars merkurius merkurius sekä nyt  aurinko

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #492 : 08.04.2011 12:22:03 »

Täällä joudutaan selvittelemään ihmisten välejä ja sellaisia asioita joita olisi pitänyt päättää jo marraskuussa. Olen tosi turhautunut ja toivoisin, että rupeaisivat rullaamaan eteenpäin. Hop Hop.
Eikö merkkari ala etenemään taas 23. päivä? Tietokatkoksia tallien välisistä loisista ja muuta sen sellaista on tullut salakavalasti esiin, ei hyviä asioita.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #493 : 08.04.2011 14:09:39 »

Mä olen tässä syönyt jonkin aikaa homeopaattista Merkuriusta ja ne nyt sitten loppui. Kaukaa haettu yhteys.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #494 : 08.04.2011 19:31:11 »

Työpaikalla vallitsee ainakin täysi kaaos, siinä on jo ihan tarpeeksi kestämistä. Ja soitinkin hajosi, tietenkin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41
  Tulostusversio  

Siirry: