Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 283346 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #510 : 18.12.2010 14:58:45 »

Jouluvalojen kanssa äheltelin.  Angry Eihän ne ole koskaan kunnossa, ei koskaan sellaiset kuin toivois.

Ei ole tärkeää!  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #511 : 18.12.2010 23:07:44 »

Minä aijemmin kehuskelin,että vehkeet pelaa.Eipä pelaa enää,taitaa tämäkin kone sipata.
                                                                                                                               crazy2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #512 : 18.12.2010 23:14:57 »

Mä en pysty puhumaan, olen sanonut tänään sanoja ihan väärinpäin, varsinkin yhdyssanat on vaikeita! Puhelin zippas, kun veli soitti.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #513 : 19.12.2010 00:09:06 »

Nettiostoksia tehdessä on useamman kerran tullut epähuomiossa klikattua keskeytä-nappia sen hyväksy-napin sijaan...  knuppel2 Päässä siis pätkii.

tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #514 : 19.12.2010 00:19:07 »

Kummasti vaan auttoi puheen kangerteluun sähkötällit.Telkka sippas eilen,katkaisin sen virrasta purkautumaan.Aukaisin nyt sen takaosan,juotokset olivat irti.Vielä kuitenkin iski kynsille,niin,että olin soikeana tukka pystyssä.Virkisti aivan hirveesti kuitenkin ja sain juoteltua liitokset.Suosittelen lämpimästi.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #515 : 19.12.2010 01:35:52 »

Nettiyhteys on tökkinyt päivänä muutamana. Modeemissa kaikki valot vilkkuu, mitkä pitääkin, mutta yhteyttä ei välttämättä ole.

Minä nyt solkotan aina vähän sekavia, niin se ei ole uutta. Senat sakaisin-tapauksia on tullut paljon enemmän, kuin normaalisti. Sanat joko kääntyvät, menevät väärinpäin tai vaihtavat paikkaa keskenään mun puheessa. Sitten pitää vähän aikaa miettiä, että mitä sitä oli oikein sanomassa ja korjata, jos meni ihan päin honkia.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #516 : 29.12.2010 20:09:40 »

Loppurytinät...
Asiat on tuotu päivänvaloon, niitä mitkä tuossa alkukuussa tuli ilmi.
Joillekin ei tule olemaan kivaa, eikä varmaan mullekaan. Mutta mikäs teet, jousimiehen totuudentorvi törähti...
Merkkari lähtee taas etenemään, asiat selkiää...
Ei enää  Sad ja  :Smiley ja  Huh vaan toivon kaikille angel ja  smitten
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #517 : 29.12.2010 23:13:45 »

Eilen ajoin hieman holtittomasti, pyörällä siis, mutta vakavaa vaaratilannetta ei onneksi syntynyt. Tänään kaaduin risteyksessä kun jarrutin turhan äkkinäisesti (tuntuu sitäpaitsi hölmöltä kaatua ylämäessä). Ei tullut vammoja mutta jäsenet hieman kipeinä. Huomenna tarvii kai olla sitten extravarovainen jos ulos yleensä uskaltaa.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #518 : 25.03.2011 08:41:34 »

no niin, kohta taas merkkari alottaa perääntymisen, joten laitan tän tähän vanhojen perään jotta voi jopa löytää vastauksia....

Mer R Mar 30 2011  12:48  24°Ar21' R 
Mer D Apr 23 2011  02:05  12°Ar54' D

 mulla perääntyy huoneessa 2, tekee konj jupiteriin, kaiken lisäksi aurinko konj jupiteria ja marskin liitelee 2.huoneeseen 12.4.....ainoo kökkö juttu on saturnus joka oppositioi tätä sekamelskaa huoneesta 8.... Angry
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #519 : 03.04.2011 13:55:48 »

Kännykkä alkoi temppuilemaan; sanoi yhtäkkiä kesken kaiken että "anna pin-koodi". Ei se tuota ole ennen tehnyt vaikka on ollut mulla jo ainakin 5 vuotta :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #520 : 03.04.2011 17:08:47 »

Minullakin oli ongelmia kännykän kanssa! Kun avasin sen aamulla, se näytti aikaa 1.1.1997 !  Grin

Muutenkin olen huomannut Merkkarin peruutuksen useaan otteeseen: Eilen olin menossa  kaksoset-ystävättäreni luokse, mutta myöhästyin koska Rapu hidasti lähtöäni, ja kun viimein pääsin sinne niin  kaksoset melkein väänsi itkua koska pelkäsi etten tulekaan...

Jonka jälkeen sain viestin vanhalta ystävältäni.

Tyypillistä perääntyvää Merkuriusta siis.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #521 : 05.04.2011 18:07:06 »

Kaveri 20 vuoden takaa otti yhteyttä, muuten en ole huomannut...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #522 : 05.04.2011 18:28:33 »

Tietokone on temppuillut jo useampaakin otteeseen.. sain kuitenkin onneksi näyttökansion lähetettyä ihan ok ja työsopimuksenkin kirjoitettua, sopparissa oli iloinen ylläri palkan suhteen  Wink

Mutta olen joutunut puhumaan paljon ja työssäni (lasten kanssa) toistamaan samoja asioita kymmeniä ja satoja kertoja päivässä, joten nyt on kurkku kipeä ja ääni välillä kadoksissa.  buck2

Johtuneeko sitten vahvasta oinaspainotuksesta yleisesti, vai omalla kartalla olevasta vahvasta tr.  aurinko  aspect_con jupiteraspect_opp radix venus mutta erimielisyydet on onnistuttu selvittämään ilman pahempia riitoja ja väärinkäsityksiäkään ei ole pahemmin vielä syntynyt...  smitten
tallennettu

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #523 : 05.04.2011 18:45:43 »

Tällä vahvalla oinaspainotteisella pässillä heti ekana peruutuspäivänä tuli tieto, että eräs jota luulin ystäväksi huijasi ja k*setti minkä kerkes  tickedoff knuppel2.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #524 : 05.04.2011 19:42:28 »

Kurjaa toimintaa se sellainen Angry  Nyt utelen hieman, osuiko sen päivän Merkurius sun kartalla johonkin, esim. Venukseen tai Aurinkoon? Entä oliko miten pitkäaikainen tuttavuus kyseessä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: