Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 284970 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #480 : 12.12.2010 14:10:31 »

Digiboksi "hävittää" vähän väliä maksulliset kanavat, eiliset puhelut meni suoraan vastaajaan vaikka kentät on täydet.. näin aluksi.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #481 : 13.12.2010 19:16:20 »

Tänään kaksi puhelua on katkennut. Yhdestä en kuullut mitään. Tekstiviestini ovat kadonneet. En saa ihmisiä kiinni.  tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #482 : 13.12.2010 21:21:24 »

Nyt kyllä varoitettiin aurinkotuulistakin, jotka voivat sekoittaa sähköisiä yhteyksiä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #483 : 13.12.2010 21:35:38 »

Nyt kyllä varoitettiin aurinkotuulistakin, jotka voivat sekoittaa sähköisiä yhteyksiä!
Meillä töissä siivooja näistä mulle jutteli jo viime viikolla, että kaksi päivää ne on voimakkaimmillaan,
eli viime to-pe. Hän puhuu tosi huonosti suomea, mutta ymmärsin että voi tulla sydänongelmia ja muuta...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #484 : 13.12.2010 21:39:52 »

Minä en löydä lompakkoani.. se on jossain täällä tai sitten se jäi työpaikalle.. toivottavasti löytyy pian, en viitsisi ruveta kortteja lopettelemaan... aamulla tuli puhelu 7:06, vastasin eikä kukaan sanonut yhtään mitään, eikä mitään kuulunut, vaikka linja oli auki... Myöhemmin päivällä selvisi kuka ja miksi..
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #485 : 15.12.2010 09:10:03 »

Lompakko löytyi, töissähän se oli... riippumatta siitä onko Merkurius peruutellut, minulle näyttää muodostuneen tavaksi unohtaa/ jättää lompakko mitä oudoimpiin paikkoihin näin ennen Joulua..  angel

Netti tuntuu puutuvan kovasti vähän väliä, ohjelmat eivät lataudu ja mm. eri sähköposteihin on vaikea päästä tai avautuvat todella hitaasti.. toisaalta tuntuu että sähköpostiliikenne on tällä hetkellä vähäsen hidastunut.

tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #486 : 15.12.2010 13:25:42 »

Yhellä kaverilla sama homma lompakon kanssa, unohtui väärään taskuun.
Uutisissahan oli varastetuista lompakoista tänään, jossain kuntoutuslaitoksessa.

Postilaitos liittyy tähän retro-meininkiin.
Hermes 5  kauris on ollut stelliumin ( pluto mars merkurius kuunsolmu kauris) kimpassa ja onpi tuo nyky-Kreikan postilaitoksen tunnus,
eli meidän  merkurius:sta vastaava ja nyt Hermeksen kera kaksinverroin.
Septiili  neptunus  chironvesimies:lle, sähköpostille.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #487 : 15.12.2010 15:15:14 »

Mulla putosi maanantaina työpaikan avaimet bussiin. Siellä oli onneksi mukava kanssamatkustaja, joka huomasi.

Ja mä en koskaan hukkaa mitään! *kop kop*
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #488 : 15.12.2010 16:56:31 »

Mun sähköposti viestintä on ollut nyt ihmeellistä. Eräs luennoitsija ilmeisesti suuttui minulle, kun yritin selvittää kurssiin liittyviä asioita häneltä. Mä ainakin kuvittelin olevani ihan asiallinen ja vielä jälkeenpäin luin läpi lähettämiäni viestejä ja laitoin miehenki lukemaan, niin ei ne mun eikä miehen mielestä olleet hyökkääviä. Lähetin kuitenkin vielä pahoittelu viestin, jos olin aiheuttanut hänelle pahaa mieltä. No, nyt hän vastasi ihan iloisesti vielä takasin, oli jopa hymiö mukana. Mutta ihan outo juttu Huh
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #489 : 15.12.2010 17:03:21 »

gmail ainakin kenkkuilee, on paljon normia hitaampi.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #490 : 15.12.2010 17:49:35 »

Minulla on vehkeet toistaiseksi pelanneet,mutta hirvi piirittää mökkiäni,kun tulee pimeää.Muistin edellis peruutuksesta,että myrskyn tuoma kana oli kiusankappale,ryvetti itseään tuhkaämpärissä pirtisssä.
Miten ne elukat sopii näihin asioihin.Niin no,jonkinlaista väärinkäsitystä on ollut,luullessani erästä "jussia" hirveksi.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #491 : 15.12.2010 18:08:53 »

Muuten nikki!!
Mitenkäs tulkitsisit tuon Kronoksen tuolla oppositiossa Merkuriukseen (r), Plutoon ja Marsiin...? Osuu nimittäin minun kartallani syntymäkartan Kuulle, eikä ole kovin häävit fiilikset täällä...  uglystupid2
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #492 : 15.12.2010 18:10:45 »

Lompakko löytyi, töissähän se oli... riippumatta siitä onko Merkurius peruutellut, minulle näyttää muodostuneen tavaksi unohtaa/ jättää lompakko mitä oudoimpiin paikkoihin näin ennen Joulua..  angel

Netti tuntuu puutuvan kovasti vähän väliä, ohjelmat eivät lataudu ja mm. eri sähköposteihin on vaikea päästä tai avautuvat todella hitaasti.. toisaalta tuntuu että sähköpostiliikenne on tällä hetkellä vähäsen hidastunut.



Hyvä että löytyi Emelia!
Naureskelin itselleni. Olen nimittäin vanhin työyksikössäni, joten joudun vähän terästäytymään. Ja naureskelen muille, kun he unohtelevat ja hakevat kamalasti jotakin. Hekin, nuoret ihmiset....eipä silti, jatkuvasti teen samaa.

Eräällä pikkupojalla varmaankin osui perääntyvä Merkurius tosi pahasti, sillä kenr.harjoituksissa meni pikkuisen pieleen ja hän 'perääntyi koko esityksestä'. Juoksi niin hyvään piiloon, että minulla meni puoli tuntia aikaa ennen kuin hänet löysin. Sain kaikki konstit käyttää, että hän tyyntyi.  Embarrassed
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #493 : 15.12.2010 21:39:28 »

Nyt alkaa olla ihan asiallinen sähellysmeininki täälläkin: päällekkäisiä varauksia ja ristiin rastiin soittelemista ja sähköpostin lähettämistä yhtäaikaa eri paikkoihin sekä myöhästelyä. Niin ja gmail ainakin hidastelee, samoin tänään modeemilla (Elisa laajakaista) on kestänyt tosi pitkään löytää nettiyhteys - on sentään toistaiseksi lopulta yhdistänyt.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #494 : 15.12.2010 22:08:17 »

Siis minusta tämä nykyinen Merkkarin perääntyminen on niin "sitä ittiään": kaikki asiat pitää tehdä yhtä aikaa, ja aina tulee uusia yllätyksiä kun juuri luulee että nyt saan keskittyä tähän työjuttuun niin jopas tulee jotain yllättävää joka menee kaiken edelle jonka jälkeen edelliset jää...

Jonka lisäksi liikenne takkuaa. Ja kaikki yhteydet. Meillä oli tänään treffit Ravun kanssa, mutta ei kuulu eikä näy, no Ravulle oli käynyt samoin eli edellinen tapaaminen venyi, josta johtui viivästys.

Ja kaiken lisäksi vanha kaveri soittaa ja puhuu tunnin puhelimessa.  buck2

Mitäs vielä? Erään jenkkiastrologin mukaan perjantai 17.12. on se pahin ainakin liikenteen kannalta... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: