Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chironin ja pholuksen transiitit  (Luettu 4664 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« : 11.09.2017 10:23:35 »

Jakakaa ihmeessä kokemuksia näistä kahdesta käytetyimmästä kentaurista. Millaisiin elämäntapahtumiin ne ovat kenties olleet rinnastettavissa? Mulla Pholus on tehnyt tänä vuonna tarkasti yhtymää 5.huoneessa olevaan Saturnukseen ja Uranukseen sekä Chiron yhtymää 9.huoneessa olevaan Marsiin ja oppositiota Venukseen. Veikkaan, että ne liittyy jotenkin kivuliaisiin kokemuksiin/uskomuksiin rakkaudesta, mutta myös typeriin sattumuksiin.
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2017 22:29:24 »

Lisää omia kokemuksia noista yllä mainituista tämänvuotisista transiiteista. Musta on tullut kirjaimellisesti tyhmänrohkea. Ehkä jotain taantumista. Lisäksi päätäni on alkanut vaivata jokseenkin irrationaaliset pelot tai voi ne olla rationaalisiakin, koska tieto lisää tuskaa jne. Tuntuu, että elämässä ei ole mitään suuntaa, mutta se taas voi johtua samanaikaisesta Saturnuksen paluusta. Haluan vain selviytyä yksin, koska en ole vielä tähään ikään mennessä kyennyt muodostamaan ihmissuhteita. Kaiken logiikan mukaan pyrin myös välttämään niitä jatkossakin, koska olen yksinkertaisesti epäonnistunut. angel
tallennettu
psyche
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2017 23:05:05 »

Minulla on menossa Pholus  aspect_con aurinko . Pholus symboloi elämän käännekohtaa ja tällä hetkellä ainakin oma sisäinen elämäni käy läpi ihan kauheaa myllerrystä ja muutenkin tiedän asioiden muuttuvan lähitulevaisuudessa ratkaisevasti enemmän kuin vuosiin. Minulla on myös samaan aikaan menossa tässä  chiron aspect_squ aurinko joka varmasti liittyy sisäiseen elämääni; käyn läpi elämäni haavoja ja epäonnistumisia. Minulla on myöskin kaikenlaisia pelkoja, joitakin ihan käsittämättömiä joidenkin mielestä. Tällä hetkellä elämäni tuntuu todella raskaalta, mutta tiedän että tietyt asiat tulevat muuttumaan väkisinkin ja saan todella "uuden alun" vaikka en päivämäärää vielä tiedäkään. Muutoksen mahdollisuus lohduttaa ja auttaa eteenpäin tällä hetkellä.
tallennettu
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.10.2017 03:44:54 »

Pholukseen en ole juurikaan perehtynyt, mutta Chironin transiitit on tuttua kauraa. Mulla vaikutti  chiron aspect_squ venus ja sen jälkeen  chiron aspect_squ merkurius yhteensä kolmen vuoden ajan. Ensimmäisellä puoliskolla koin lähinnä jatkuvaa torjutuksi tulemisen tunnetta romanttisesti. Tuntui myös siltä, että ihmiset on tosi pinnallisia ja että ei-niin-läheiset kaverit oli mun seurassa muista syistä kuin se, että he arvostavat seuraani. Jotenkin se kokemus oli silloin tosi kova pala. Ihastuin myös erääseen tuttuun lähes koko tän Chiron-hässäkän ajaksi, mutta vastakaiku oli minimaalista tai kuviteltua. Hyvä niin, koska tuskin olisin pystynyt päästämään tuota ihmistä lähelleni silloin. Häpesin tunteitani tosi paljon ja pelkäsin, että hän tyyliin aistii ne jo lähelläni ollessaan. Kuitenkin tuntui, että meidän välissä oli jotain, joka esti yhteyden. Kirjoitin silloin hänestä runon, jossa kuvailin, että me ollaan kuin kaksi planeettaa, jotka kiertää toisiaan eikä pysty koskaan koskettamaan. Nykyään ollaan ihan hyvissä väleissä ja tuntuu, että pystytään juttelemaan ihan eri tasolla kuin ennen. En enää tunne, että meidän välissä olis jotain. Asiaa helpottaa se, että oon toisen ihmisen kanssa suhteessa, enkä haluaiskaan olla kenenkään mun kanssa.

Toisen puoliskon aikana taas kamppailin ulkopuolisuuden tunteen kanssa. Koin herkästi, että musta ei pidetä, vaikka mitä tekisin. Olin tosi kriittinen omia kommunikointikykyjäni kohtaan ja koin olevani täysin kykenemätön minkäänlaiseen ihmistenväliseen kanssakäymiseen. Kuitenkin, piti jatkuvasti pistää itseään tyrkylle muille ja lähestyä muita tosi tarmokkaasti, mutta vastakaiku oli jälleen laimeampaa kuin oma ulosanti. Jostain muistelen lukeneeni, että  chiron aspect_squ merkurius transiitin aikana liikkeellä saattaa olla jotain juoruja, mutta en usko, että omalla kohdallani oli kyse tuosta. Ehkä joku on spekuloinut, mitä käytökseni mahtaa tarkoittaa, kun oon ainakin jossain seurassa aluksi etäinen. En kuitenkaan jaksa uskoa, että ketään on kiinnostanut mitä teen tai olen tekemättä. Monet tilanteet, joissa koin näitä tunteita, on edelleenkin samantyyppisiä, mutta en koe niitä enää niin raskaiksi. Mutta, näiden kokemusten ansiosta en enää koe juuri ollenkaan ahdistusta sosiaalisissa tilanteissa. Olen viime aikoina ollut hyvinkin ihmisläheisessä työssä, jossa täytyy lähestyä ihmisiä ja joskus on ollut jopa hauskaa. Ulkopuolisuuden tunne rassaa aina välillä, mutta onhan mulla nataalina  chiron aspect_con aurinko joten ei kai tässä muu auta kuin oppia elämään sen kanssa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: