Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 413683 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #495 : 09.04.2011 21:02:07 »

Läppäri heitti ukemin sängyltä lattialle, ei tarvinne kertoa miten kävi..

Muuten tuo perääntyvä Merkurius tuntuu nostavan kommunikointihaluja.  Huh

tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #496 : 09.04.2011 22:40:34 »

Kurkku on kipeä. Ei tarvi puhua.  Lips Sealed
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #497 : 10.04.2011 10:44:38 »

Oon laittanut viestiä joillekin joiden kanssa ei ole ollut yhteydessä vähään aikaan. Oikeestaan tein tämän tietoisena siitä että Merkurius perääntyy, tavallaan 'hyödynnän' sitä energiaa, jos näin voi sanoa.

Tästä muistuikin mieleen, että jo varjoalueella eli viikkoa-paria ennen kuin perääntyminen alkoi, tuli viestiä kahdelta oinaalta (huom. Merkuriushan seilaa nyt juuri siellä Oinaassa), ja molemmissa luki melkein sama teksti: "susta ei ole kuulunut pitkiin mitään". No eipä kyllä heistäkään paljon ollut kuulunut... FB:ssako sitä pitäisi kuuluttaa itsestään. En minä siellä enää tykkää olla, poistuin jo aiemmin, en muista missä ja miten päin Merkurius oli silloin. Tietysti olisi nyt teemaan sopivaa mennä sinne takaisin ja olenkin asiaa jopa harkinnut. Tiedä vaikka täyden kuun hulluuspuuskassa tulisi mentyä. crazy2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #498 : 10.04.2011 17:53:58 »

Minä olen kyllä todella huomannut tuon retro- merkurius niin monella tapaa. Töissä on älytön häslinki päällä, asiakkaat palaavat vanhoihin juttuihin ja muutama vanha bisnestuttavuus on ilmoitellut itsestään, siis sellaiset joiden kanssa on oltu tekemisissä pari vuotta sitten viimeksi.

Kotona olen tutkinut vanhoja päiväkirjamerkintöjä. Sitä samaa siis.

Ja FB:ssä minulle tuli kaveripyyntö vanhalta ystävältä, joka oli jostain minut kekannut. Yhteisten kaverien kautta varmaan. Viimeksi kun tavattiin niin minulla oli eri sukunimi. Niin paljon on sen jälkeen tapahtunut, pitää varmaan joskus taas tavata ja kertailla molempien kuulumiset.  Smiley

Tänään kun olin pienen poikani kanssa ulkona, huomasimme että kevät todella tekee tuloaan ja siitä loistava aasinsilta tähän jo valitettavasti edesmenneeseen artistiin:

http://www.youtube.com/watch?v=gKUoADNXosc
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #499 : 10.04.2011 19:50:00 »

Koulussa ei tiedotus pelaa tippaakaan Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #500 : 20.04.2011 12:30:06 »

Olisihan se pitanyt arvata, etta kun Merkurius peruuttaa Oinaassa ja kun aktivoi oman t-ristini, joka on nyt muutenkin aktivoituna tuon hemmetin Saturnus Vaa'an kautta, niin huonoja juttuja tulee.  tickedoff Lapparini meni hajoamaan juuri pahimmalla mahdollisella hetkella, kun minulla on n. 3 esseeta kirjoitettavana parille viikolle. Olin sitten etta, ok, ehdin kylla kirjoittaa ne, jos lapparin vie heti huoltoon ja se tulee n. viikossa. Nain luvattiinkin. Arvatkaapa vain meniko nain.  tickedoff Olen nyt odottanut lapparia yli 2 viikkoa ja ilmeisesti menee viela ens viikon puolelle, jolloin on jo parin esseen deadline. Tarvitseeko sanoa enempaa.  tickedoff

Saturnus 6.huoneessa, oppositiossa Merkuris peraantyy 12.huoneessa. Voi hemputin hemputti! Harvoin oikeasti harmittaa mikaan asia nykyaan ja viikon ajan jaksoin ollakin iloinen ja miettia, etta tulipahan oltua enemman ulkona etc. Nyt tana aamuna paasi jo itku, tilanne on niin tragikoominen.... tickedoff knuppel2 idiot2

Jessus. Huvittavinta tassa kaikessa on viela se, etta tulen ilmeisesti saamaan lapparini takaisin kun Merkurius kaantyy taas omalle radalleen.  :Smiley Voi HUOH.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #501 : 20.04.2011 12:45:22 »

Mullakin kone tilttasi melkein viikoksi, mutta pelaa taas.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #502 : 21.04.2011 16:26:21 »

Summa summaruM. Merkuriuksen tämän kertainen peruutus.

Molemmat kotikoneet kävivät huollossa, toinen tuli käyttiksenä takaisin, toinen edelleen vanhuuttaan piippailee.

Mun puhelin meni huoltoon, ja saan tänään tilalle uudemman Nokian kahden vuoden uusitulla takuulla!

Yhtä työtodistusta olen kysynyt kolme kertaa, ei kuulu mitään!

Muutenkin säpöihin vastaillaan tosi huonosti.

Toivottavasti aivotkin alkavat surrata paremmin taas merkuriuksen kääntyessä normaaliin etenemissuuntaansa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #503 : 21.04.2011 18:39:50 »

Minulla on noita vanhoja tuttuja tupsahdellut elämään: Tänään salilla tapasin vanhan kaverin, jota en ollut nähnyt moneen vuoteen!  Cheesy

Ja sitten kun avasin koneen niin toinen vanha kaveri oli laittanut kutsun vappubileisiin fb:n kautta.  Smiley

Nyt ei ole ollut sähläystä, ihme kyllä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #504 : 21.04.2011 20:32:23 »

Kivasti oli jumissa taas korttipäätteet (oikea sana?) kaupassa ja huomenna pyhä  tickedoff. Onneksi oli vähän käteistä että sain sen leipäni ja kahvini..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #505 : 10.08.2011 20:43:48 »

Mitä tekee perääntyvä merkurius  aspect_con askendentti ?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #506 : 10.08.2011 21:08:12 »

Kotona vähän kommunikaatio ongelmia,...ja tämä kone hidastelee,--merkkarin syy.   tickedoff
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #507 : 11.08.2011 17:03:26 »

Joo.. netin kanssa on ollut ongelmia ja tietokone haluaa päivittää itseään aina Merkkarin perääntyessä niin että kaikki muu seisahtuu..

Nyt iskee paniikki kun suunnittelen paria reissua ja tuntuu ettei paikasta toiseen liikkuminen sujukaan niin hyvin ja helposti kuin olin suunnitellut.. Merkuriustahan sekin on..

Mutta-mutta.. josko jotain hyvääkin, olen pystynyt keskittymään paljon paremmin kirjoittamiseen, ajattelemiseen jne. toimintoihin, joten kunhan vain muistaa tallentaa riittävän usein tekstin ei mitään hätää pitäisi olla.

Yksi ystäväni joutui vaihtamaan puhelimensa uuteen kun puhelin ei suostunut enää soittamaan muuta soittoääntä kuin Benny Hillin -tunnaria ja lakkoili niin ettei soittoääntä saanut katkaistua lainkaan... Uusi puhelin ja elämä on jälleen "Hillitöntä" ... Cheesy
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #508 : 11.08.2011 18:36:18 »

Olihan tässä viime viikonloppuna koko dna:n verkko sökönä, joten aika monelta oli puhelin mykkänä myöhäiseen lauantai-iltaan asti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #509 : 11.08.2011 19:40:21 »

Duunipaikalla ilmaantunut ikäviä teknisiä vikoja, ja mun iPod hajosi. Hyvänä puolena mainittakoon iloiset jälleennäkemiset kavereiden ja muiden tuttujen kanssa. Mulla toi retro seilaakin huoneissa 11 ja 10, joten ei ihme.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41
  Tulostusversio  

Siirry: