Ajattelin taas ettei se merkkari minun asioitani ole häirinnyt,mutta eilisen päivän vainosi sitten niin,etten vieläkään ole saanut unta.
Olin luennoimassa.Piirtoheitin ei toiminut.Vaihdettiin luentosalia vikkelästi.Toisessa salissa alkoi loisteputket vilkkua räväkästi,ja yhtäkkiä alkoi lavuaarin hanasta tulla vettä täydellä voimalla,eräs osallistuja säntäsi sulkemaan sitä,ja liukastui selälleen.(oli ollut vesikatko ja hana jäänyt auki)Loppukeskusteluiden aikana istuin kirjoitustuolille.Pyörät olivat tuolinjaloissa,ja seilasin tuolilla edestakaisin.Yksi pyörä irtosi ja kiepsahdin lattialle mahalleen.Sitten aloin sekavasti sopertelemaan"se on se merkkari pe..r..le siellä taas"
Sitten olin jo niin sekopää,että meni jutut astrologian puolelle.(kyselevät oliko minun päähän sattunut

Myönsin sattuneen,mutta jo lapsena )
Lopuksi istuin siellä lattialla,ja porukat kertyi sinne alatasanteelle ympärille istumaan,siinä jatkettiin juttua.Ei huomattu ajan loppuneen,kun ovesta työntyi seuraava porukka.Sattuivat olemaan saksalaisia jämptejä henkilöitä,keulilla talonjohtaja.Alkoi minua esitellä,nousin lattialta,nokka valui ja tukka sekaisin. Muuten oli mukava päivä.