Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 413745 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #465 : 15.12.2010 23:27:57 »

Mitäs vielä? Erään jenkkiastrologin mukaan perjantai 17.12. on se pahin ainakin liikenteen kannalta...
Miten niin?
Perjantai on Venuksen päivä.  venus 11  skorpioni aspect_opp kuu  harka.
Eiks Härkä etene tyynen rauhallisesti..
No onhan se  kuu yodin kärkenä,  saturnus 15  vaaka (aikataulu)  aspect_sex Pholus 15  jousimies
(äkkikuolema, -jarrutus mikä lie..) ja  aspect_kvi kuu.
Vai eiks tienhaarassa tiedä minne jatkaa ja eikun peräänajoa, ketjukolaria?
Vilkku unohtuu? Liikennevalot ei toimi?
 merkurius rx 0  kauris aspect_squ Hekate 0  oinas (Hekate, "kolmen tien risteys")
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #466 : 16.12.2010 17:33:27 »

Mitäs vielä? Erään jenkkiastrologin mukaan perjantai 17.12. on se pahin ainakin liikenteen kannalta...
Miten niin?

Astrologi Miller viittaa tuossa Auringon ja Uranukseen tarkkaan neliöön huomenna, joka voi tuoda mukanaan yllättäviä tapahtumia esim. liikenteessä.

- Äh, minulla vaikuttaa tuo Merkurius taas, myöhästyin töistä...  buck2
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #467 : 16.12.2010 17:59:35 »

Olen kuullut useammaltakin taholta, että puhelinten kanssa on ollut ongelmia.. erään työpaikkani (minä kierrän tällä hetkellä useammassa paikassa) kännyn sim-kortti oli tehnyt tiltin ja ovikin oli ollut jumissa jään vuoksi.. siis ei minkäänlaista liikennettä mihinkään suuntaan..

Minulla on tänään ollut myös vilkas ja liikkuvainen päivä, olin tänään kahdessa-kolmessa paikassa töissä 6 ja puolen tunnin sisään.. Wink

Samoin olen käynyt vilkkaita keskusteluita useammankin tutun kanssa tänään... Tosin minulla onkin tänään Aurinko Askendentilla  Smiley
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #468 : 16.12.2010 19:14:29 »

Astrologi Miller viittaa tuossa Auringon ja Uranukseen tarkkaan neliöön huomenna, joka voi tuoda mukanaan yllättäviä tapahtumia esim. liikenteessä.

retro  merkurius kauris kvinkunsilla omaan jellona solmuun niuhottaa nyt,
mutta  uranus aspect_squ aurinko ei ole tarkka huomenna, siinä on asteen ero.
 aurinko 24,55  jousimies aspect_squ :uranus:26,43  kalat.
Tänään on ollut tarkkana  jupiter kalat aspect_squ aurinko jousimies.
Toisekseen kumpikaan noista ei suoraan viittaa liikenteeseen,
vaan jonkin yllättävän, eteen tulleen asian työstämiseen.
 uranus taivaan hallitsijana (liike ylös-alas -suunnassa) suoltaa lunta siihen malliin( jäädyttää kalojen veden) ettei  aurinko eteensä näe. Mustaa jäätä? Se sopis kyllä paremmin tuohon  venus skorpioni.iin.

Mutta että vaikka yks Miller sanoo yhtä, niin sitä-kin voi spekuloida eikä ehdottomana totuutena ilman muuta hyväksyä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #469 : 18.12.2010 09:30:23 »

Smiley    Toivotaan että....hyvää seuraa.. tammikuun alussa Wink  angel smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #470 : 18.12.2010 11:57:53 »

Täällä on välillä  "sanansäilä"  lennellyt.     tickedoff

Tietikone, välillä hidastelee. 
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #471 : 18.12.2010 12:23:42 »

Niinhän ne koneet.. tahtoo hidastella.. Wink angel smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #472 : 18.12.2010 12:25:03 »

... eikä vain koneet...
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #473 : 18.12.2010 13:13:43 »

... eikä vain koneet...

Grin  Just tuota tarkoitin. Wink.. angel smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #474 : 18.12.2010 22:07:44 »

Minä aijemmin kehuskelin,että vehkeet pelaa.Eipä pelaa enää,taitaa tämäkin kone sipata.
                                                                                                                               crazy2
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #475 : 18.12.2010 22:14:57 »

Mä en pysty puhumaan, olen sanonut tänään sanoja ihan väärinpäin, varsinkin yhdyssanat on vaikeita! Puhelin zippas, kun veli soitti.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #476 : 18.12.2010 23:09:06 »

Nettiostoksia tehdessä on useamman kerran tullut epähuomiossa klikattua keskeytä-nappia sen hyväksy-napin sijaan...  knuppel2 Päässä siis pätkii.

tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #477 : 18.12.2010 23:19:07 »

Kummasti vaan auttoi puheen kangerteluun sähkötällit.Telkka sippas eilen,katkaisin sen virrasta purkautumaan.Aukaisin nyt sen takaosan,juotokset olivat irti.Vielä kuitenkin iski kynsille,niin,että olin soikeana tukka pystyssä.Virkisti aivan hirveesti kuitenkin ja sain juoteltua liitokset.Suosittelen lämpimästi.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #478 : 19.12.2010 00:35:52 »

Nettiyhteys on tökkinyt päivänä muutamana. Modeemissa kaikki valot vilkkuu, mitkä pitääkin, mutta yhteyttä ei välttämättä ole.

Minä nyt solkotan aina vähän sekavia, niin se ei ole uutta. Senat sakaisin-tapauksia on tullut paljon enemmän, kuin normaalisti. Sanat joko kääntyvät, menevät väärinpäin tai vaihtavat paikkaa keskenään mun puheessa. Sitten pitää vähän aikaa miettiä, että mitä sitä oli oikein sanomassa ja korjata, jos meni ihan päin honkia.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #479 : 29.12.2010 19:09:40 »

Loppurytinät...
Asiat on tuotu päivänvaloon, niitä mitkä tuossa alkukuussa tuli ilmi.
Joillekin ei tule olemaan kivaa, eikä varmaan mullekaan. Mutta mikäs teet, jousimiehen totuudentorvi törähti...
Merkkari lähtee taas etenemään, asiat selkiää...
Ei enää  Sad ja  :Smiley ja  Huh vaan toivon kaikille angel ja  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41
  Tulostusversio  

Siirry: