Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin katsoa sinulle  (Luettu 147801 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #225 : 30.03.2016 20:53:31 »


Hei SSMoonSS, kiitos vastauksesta, ehkäpä sitten jompi kumpi ensin, asunto tai ihmissuhde, tämä työkin antaa odottaa vastaustaan, mikähän siinä nyt oikein kestää, tämän työasian ratkaisussa, milloinkohan vastauksen siihen asiaan saan  smitten


Heissan ja anteeksi että kesti Smiley

Katson kortilta, kumpi noista olisi se toinen, jonka näin Smiley

Miekat Kuningatar

Tämä kortti edustaa minusta molempia mahdollisuuksia. Eli sanoisi kumman tahansa olevan mahdollista. Ihan kuin se haluttaisi pitää yllätyksenä sinulle Smiley

-SSMoonSS-
[/quote]
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #226 : 31.03.2016 19:08:23 »

Saisinko korttia parisuhteelleni sekä löydänkö töitä. Huoli on etiten tulen pärjää rahallisesti...

Hei, mielelläni nostan sinulle kortit Smiley

Parisuhde: Maljat Ässä

Näkisin, että vanhat murheet ja surut jäävät vihdoin taakse. Uusi aika alkaa ja se tuo mukanaan paljon iloa ja onnea. Silti muista keskittyä myös itseesi, ettet kuluta itseäsi liikaa. Kuukausi annetaan aikana, tämä siis voi viitata, että sen jälkeen huomaat elämän hymyilevän tai jotain ihanaa tapahtuu silloin. Kummassa tapauksessa tahansa, tärkeä aika sinulle.

Työ: Guru

Näen ihmisen, joka tykkää puhua paljon, mutta ei välttämättä saa aikaan mitään. Puhuminen on hänen työnsä. Jotenkin olo, että tämä henkilö on sinun lähipiirissäsi. Tunne myös, ettei hän välttämättä ole sinulle sitä parasta seuraa tilannetta ajatellen. Ole vähemmän hänen kanssaan ja keskity olennaiseen. Suuri varjo näkyy taustalla, joka ilmaisee, ettei vaikea aika ole ihan vielä ohi. Jotenkin tulee olo syksystä. Ehkä silloin asiat alkaa vihdoin luistamaan eikä sinun tarvitse enää huolehtia.

Toivottavasti saat näistä jotain irti

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #227 : 31.03.2016 19:11:28 »


Hei SSMoonSS, kiitos vastauksesta, ehkäpä sitten jompi kumpi ensin, asunto tai ihmissuhde, tämä työkin antaa odottaa vastaustaan, mikähän siinä nyt oikein kestää, tämän työasian ratkaisussa, milloinkohan vastauksen siihen asiaan saan  smitten


Heissan ja anteeksi että kesti Smiley

Katson kortilta, kumpi noista olisi se toinen, jonka näin Smiley

Miekat Kuningatar

Tämä kortti edustaa minusta molempia mahdollisuuksia. Eli sanoisi kumman tahansa olevan mahdollista. Ihan kuin se haluttaisi pitää yllätyksenä sinulle Smiley

-SSMoonSS-
[/quote]


Päätin nostaa sinulle vielä tilanne kortin, jolla on sinulle viesti Smiley

Pentaakkelit 4

Selvästi näyttäisi työ olevan "nurkan takana". Tarkoitan tällä, että lähitulevaisuudessa näkyy työtä ja rahan saantia selvästi. Jokin ihminen nousee sieltä myös. Mahdollinen työpari tai muuten vaan mielenkiintoinen ihminen työpaikalta. Ihan kuin teillä napsaisi heti, kun pääsette kunnolla juttelemaan. Olette molemmat hauskoja ja huumorintajuisia.

Sellainen viesti sinulle Smiley

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #228 : 31.03.2016 22:03:49 »

Sun antamat katselmukset on  tuntuneet niin sopivilta että haluaisin vielä kysyä.
 Onko tulevassa työpaikassa sopuisasti ja hyvä  fiilis tehdä töitä?
Mitä kortit kertoo mun  elämästä vuoden päähän, lähinnä olenko tyytyväinen vai taas miettimässä miten tässä näin kävi.
Kiitos!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #229 : 31.03.2016 23:41:08 »

Kiitos paljon! Jospa rahahuolet helpottais jossain vaiheessa. Tuo kortti rakkaudelle pitää todennäköisesti hyvinki paikkaansa. En huomannut tuossa samalla kysyä et näkyykö minulle paikkakunnan vaihtoa tälle vuotta? Sillä rakkauteni asuu toisella paikkakunnalla. ☺
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #230 : 02.04.2016 17:50:18 »

Sun antamat katselmukset on  tuntuneet niin sopivilta että haluaisin vielä kysyä.
 Onko tulevassa työpaikassa sopuisasti ja hyvä  fiilis tehdä töitä?
Mitä kortit kertoo mun  elämästä vuoden päähän, lähinnä olenko tyytyväinen vai taas miettimässä miten tässä näin kävi.
Kiitos!

Hei Katsotaas Smiley

Sopuisasti ja hyvä tehdä töitä; Maljat Ritari

Vaikuttaisi, että alkuun tie on kivinen ja ongelmia saattaa tulla moniakin peräkkäin. Pure hammasta, valoa on näkyvissä kylläkin, mutta se vie aikaa päästä sinne. Jaksa uskoa, se valo odottaa sinua.

Vuoden päähän: 15

Kortissa nainen kaataa toisesta maljasta toiseen nestettä. Tällä näkisin, että jokin muutos jälleen vuoden päästävtiedossa. En osaa sanoa, millainen muutos on tiedossa. Ihan kuin muutos ei välttämättä olisi sinulle kovin mieluinen, aasin surua ja ärsyyntyneisyyttä.


Toivottavasti osasin auttaa Smiley

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #231 : 02.04.2016 17:52:10 »

Kiitos paljon! Jospa rahahuolet helpottais jossain vaiheessa. Tuo kortti rakkaudelle pitää todennäköisesti hyvinki paikkaansa. En huomannut tuossa samalla kysyä et näkyykö minulle paikkakunnan vaihtoa tälle vuotta? Sillä rakkauteni asuu toisella paikkakunnalla. ☺

Hei Katsotaanpas Smiley

4

Vahvasti tuntuisi, että muutto on hyvinkin mahdollinen. Koen parillisten numeroiden tarkoittavan positiivista vastausta ja kortissa myös näkyy kaksi oinasta. Aikaa tähän muuttoon voi kyllä mennä, se ei tapahdu ihan pian.

Toivottavasti osasin auttaa Smiley

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
jaanasa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #232 : 03.04.2016 09:47:58 »

Minulla on vain 1 kysymys, mutta se taitaa olla aika laaja Smiley

Mitä näyttää minun lähitulevaisuus ?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta Smiley
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #233 : 06.04.2016 20:58:56 »

Minulla on vain 1 kysymys, mutta se taitaa olla aika laaja Smiley

Mitä näyttää minun lähitulevaisuus ?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta Smiley

Hei, nostin sinulle kaksi korttia Smiley

19 ja 18

Aurinko ja kuu nousevat esille ja samoin ihmiset ja eläimet. Nähtävästi edessä on paljon asioiden kyseenalaistaminen ja valintoja kahden asian välillä. Jotenkin lapset nousee esille vahvasti ja halu nauttia elämästä. Lapset voisivat viitata uuteen mahdollisuuteen, joka sinulle avautuu pian. Uskalla olla rohkea kuin susi, joka täällä näkyy. Se voi johtaa sinua sellaiseen suuntaan, jonka huomaat olevan mielenkiintoinen ja jännittävä. Korteissa on kuitenkin surullinen kaiku, ihan kuin kaikki asiat eivät ole kunnossa. Tällä voidaan viitata esim  ongelmiin, haasteisiin tai jopa henkilökohtaiseen elämään. Mieti siis asioita tarkasti.

Toivottavasti tää auttoi

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #234 : 07.04.2016 17:57:05 »

Kiitos,kun katsoit mutta ensimmäinen ei pidä paikkaansa koska ei ole ollut ketään:(.
Tuleekohan kukaan elämääni,näkyisikö kenties miestä:).
Entä saanko asunnon myytyä? Kiitos jos vielä vastaisit näihin.

Okei, en tiedä, miksi nousi kortti joka viittaisi siihen. Voi olla, että kortti tarkoitti jotain rakastamaasi ihmistä (esim. perheenjäsen). Mutta katsotaas, mitä kortit noihin vastaavat

Saisinko kortin,koska olisi muutto tiedossa ja minkälainen asunto,kiitos

Mies asia: Miekat 7
Näkisin, että tulee miehiä elämääsi, mutta osa heistä eivät ole sinulle sopivia vaikka alkuun vaikuttaisikin siltä. Seuraa siis vaistoasi, koska jotkut heistä eivät hae muuta kuin hetken huumaa kanssasi ja sitten siirtyvät eteenpäin. Siellä on kuitenkin yksi mies, joka on erilainen kuin muut. Hän voi olla se mies, jota olet odottanut. Odota ihan rauhassa, kyllä se mies sieltä tulee.

Asunto: Pentaakkelit 6
Asunnon myyminen vaikuttaisi olevan hyvä asia. Sanoisin sinulle kuitenkin sen, että älä kiirehdi asian kanssa; siitä voi olla enemmän harmia kuin hyötyä. Sieltä on tulossa mahdollisesti pariskunta, joka on asunnostasi kiinnostunut. Ikähaarukkaa en osaa sanoa.

Toivottavasti saat tästä jotain irti

Moikka! Jäi vielä kaivertamaan "erikoinen" millä tavalla, kauan siihen menee:) koirasta haluaisin vielä kysyä,pysyykö terveenä on ollut vähän harmia,kiitos sulle taas.T: Hitsari
-SSMoonSS-

Hei,

En osaa tarkkaan sanoa, millälailla erikoinen. Aikaa ei mulle tuolloin annettu, joten se ei silloin ole kovinkaan tärkeässä asemassa kuin se, millainen ihminen sieltä tulee. Tällä voidaan tarkoittaa; luonteeltaan erilainen, ulkonäöltään yms. vaihtoehtoja on monia, jonka vuoksi en voi sinulle tarkkaa vastausta antaa

Koiralle nousi

Miekat 2 ja Pentaakkelit 10
Vaikuttaisi korttien pohjalta vahvasti siltä, että terveenä tulee pysymään, mutten voi taata, että loppuelämänsä ajan pysyisi terveenä. Mahdollisesti jokin piilevä tauti olisi sieltä tulossa jossakin vaiheessa tulevaa, mutten pysty tarkkaan määrittämään, milloin ja millainen. Kuitenkin tässä hetkessä voin sanoa, että terveyttä koirallesi kyllä näkyy jonkin aikaa eteenpäin.

Ole hyvä =)

-SSMoonSS-
tallennettu
jaanasa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #235 : 12.04.2016 09:56:48 »

Minulla on vain 1 kysymys, mutta se taitaa olla aika laaja Smiley

Mitä näyttää minun lähitulevaisuus ?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta Smiley

Hei, nostin sinulle kaksi korttia Smiley

19 ja 18

Aurinko ja kuu nousevat esille ja samoin ihmiset ja eläimet. Nähtävästi edessä on paljon asioiden kyseenalaistaminen ja valintoja kahden asian välillä. Jotenkin lapset nousee esille vahvasti ja halu nauttia elämästä. Lapset voisivat viitata uuteen mahdollisuuteen, joka sinulle avautuu pian. Uskalla olla rohkea kuin susi, joka täällä näkyy. Se voi johtaa sinua sellaiseen suuntaan, jonka huomaat olevan mielenkiintoinen ja jännittävä. Korteissa on kuitenkin surullinen kaiku, ihan kuin kaikki asiat eivät ole kunnossa. Tällä voidaan viitata esim  ongelmiin, haasteisiin tai jopa henkilökohtaiseen elämään. Mieti siis asioita tarkasti.

Toivottavasti tää auttoi

-SSMoonSS-
Iso kiitos <3  toki tuo mitä minulle kerroit alkoi mietityttämään vielä lisää... ja pikkasen ehkä ahdistamaankin. Pystyykö kortti kertomaan yhtään tarkemmin ?
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #236 : 12.04.2016 15:29:12 »

Saisinko kortin
Koska olisi muutto tiedossa ja minkälainen asunto?
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #237 : 12.04.2016 19:02:09 »

Minulla on vain 1 kysymys, mutta se taitaa olla aika laaja Smiley

Mitä näyttää minun lähitulevaisuus ?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta Smiley

Hei, nostin sinulle kaksi korttia Smiley

19 ja 18

Aurinko ja kuu nousevat esille ja samoin ihmiset ja eläimet. Nähtävästi edessä on paljon asioiden kyseenalaistaminen ja valintoja kahden asian välillä. Jotenkin lapset nousee esille vahvasti ja halu nauttia elämästä. Lapset voisivat viitata uuteen mahdollisuuteen, joka sinulle avautuu pian. Uskalla olla rohkea kuin susi, joka täällä näkyy. Se voi johtaa sinua sellaiseen suuntaan, jonka huomaat olevan mielenkiintoinen ja jännittävä. Korteissa on kuitenkin surullinen kaiku, ihan kuin kaikki asiat eivät ole kunnossa. Tällä voidaan viitata esim  ongelmiin, haasteisiin tai jopa henkilökohtaiseen elämään. Mieti siis asioita tarkasti.

Toivottavasti tää auttoi

-SSMoonSS-
Iso kiitos <3  toki tuo mitä minulle kerroit alkoi mietityttämään vielä lisää... ja pikkasen ehkä ahdistamaankin. Pystyykö kortti kertomaan yhtään tarkemmin ?

Usein kortti nousee siihen tilanteeseen ja aina viesti ei ole selvä. Nostin sinulle yhden kortin vielä vähän kuin tarkennukseksi

Kolikot ratsumies

Vaikuttaisi, että ongelmat ja vaikeudet liittyvät raha-asioihin. En välttämättä tarkoita, että sen tulo loppuu vaan, että se voi hetkellisesti vähentyä ja voi olla, että joutuu laskemaan kaikki mahdolliset pennoset.

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #238 : 12.04.2016 19:04:00 »

Saisinko kortin
Koska olisi muutto tiedossa ja minkälainen asunto?

Kolikot kuningatar ja miekat kuningatar

Sanoisin, että syksyn puolella löytyisi asunto, joka on mahdollisesti hyvin lähellä luontoa. Samoin rahatilanteesern pitää vielä vähän parantua, jotta muutto olisi mahdollinen ja saisit haluamasi asunnon. 
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
jaanasa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #239 : 12.04.2016 23:18:33 »

Minulla on vain 1 kysymys, mutta se taitaa olla aika laaja Smiley

Mitä näyttää minun lähitulevaisuus ?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta Smiley

Hei, nostin sinulle kaksi korttia Smiley

19 ja 18

Aurinko ja kuu nousevat esille ja samoin ihmiset ja eläimet. Nähtävästi edessä on paljon asioiden kyseenalaistaminen ja valintoja kahden asian välillä. Jotenkin lapset nousee esille vahvasti ja halu nauttia elämästä. Lapset voisivat viitata uuteen mahdollisuuteen, joka sinulle avautuu pian. Uskalla olla rohkea kuin susi, joka täällä näkyy. Se voi johtaa sinua sellaiseen suuntaan, jonka huomaat olevan mielenkiintoinen ja jännittävä. Korteissa on kuitenkin surullinen kaiku, ihan kuin kaikki asiat eivät ole kunnossa. Tällä voidaan viitata esim  ongelmiin, haasteisiin tai jopa henkilökohtaiseen elämään. Mieti siis asioita tarkasti.

Toivottavasti tää auttoi

-SSMoonSS-
Iso kiitos <3  toki tuo mitä minulle kerroit alkoi mietityttämään vielä lisää... ja pikkasen ehkä ahdistamaankin. Pystyykö kortti kertomaan yhtään tarkemmin ?

Usein kortti nousee siihen tilanteeseen ja aina viesti ei ole selvä. Nostin sinulle yhden kortin vielä vähän kuin tarkennukseksi

Kolikot ratsumies

Vaikuttaisi, että ongelmat ja vaikeudet liittyvät raha-asioihin. En välttämättä tarkoita, että sen tulo loppuu vaan, että se voi hetkellisesti vähentyä ja voi olla, että joutuu laskemaan kaikki mahdolliset pennoset.

-SSMoonSS-
Kiitos, tiiätkös... mulla on nyt sellanen kutina et sä taidat ihan oikeesti osata tän homman Cheesy
Meillä on töissä YT:t menossa Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: