Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin katsoa sinulle  (Luettu 148056 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #90 : 31.07.2015 12:34:29 »

Hei,
Mulle saat nostaa
1) työlle
2) parisuhteelle
3) perheelle
4) taloudelle

Kiitos <3


Katsotaas =)

1. Sauvat Asema

Turvattu tilanne. On hetki juuri ennen toiminnan alkamista.

Taloudellinen tilanteesi on joko juuri nyt siirtymässä ns. turvattuun asemaan tai sitten se on ihan piakkoin tulossa. Vaikuttaisi kanssa, että pian, mahdollisesti ehkä syksyn aikana, sinulla alkaa olla kiirettä hyvällä tavalla työrintamalla.

2. Maljat Mielihyvä

Suiloisia muistoja. Sanatonta sopusointua.

Vaikuttaisi siltä, että parisuhde asiasi menee hyvin ja kortti kertoisi vähän sitä, että jossain vaiheessa mieleesi alkaa nousta ihania muistoja, joista haluaisit puhua kumppanisi kanssa. Ellei sinulla ole kumppania vielä, se on ainakin tuloillaan pian. Teidän välillänne vallitsee sanaton sopusointu.

3. Kuu

Outoja oivalluksia. Ei kannata suunnitella vielä.

Perheasioihisi nousi kuu, joten nyt ei ole paras hetki tehdä minkäänlaisia suunnitelmia tai vastaavia vaan odottaa sopivampaa aikaa.

4. Maljat Suru

Positiivisten asioiden painottaminen.

Koska aikaisemmin nousi kortti, joka kertoi myös taloudellisesta tilanteestasi, nostin varmuudeksi kortin vielä erikseen tälle, jos se vaikka kertoisi enemmän. Kortti viestii, että aikaisemmin tilanne ei ole ollut niin ruusuinen, mutta nyt sinun kannattaisi keskittyä positiivisiin asioihin niin asiat lähtevät rullaamaan paremmin.


Toivottavasti tämä hiuka aukaisi asioita

-SSMoonSS-


Kiitos <3
Kyllä aukaisi, tästä on hyvä jatkaa Smiley Ihanaa loppukesää ja onnen hetkiä päiviisi <3
tallennettu

Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #91 : 07.08.2015 21:16:48 »

Saankohan minä koska vastausta?
tallennettu
hanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #92 : 10.08.2015 01:36:02 »

auttaisitko minuakin seuraavissa;
*koti ja perhe
*rakkaus
*työ ja ura
*tulevaisuus / elämä yleensäkkin
tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #93 : 12.08.2015 21:01:14 »


Hei,

Tahtoisin minäki mieluusti katsausta, että miltä työelämäni näyttää syksyä kohden? Tiivimpää kuin aiemmin?
Entäs sitten, miltä näyttää eteneekö tämän sydämelläni olevan miehen kanssa pysyvä suhde?

Mukavaa olisi, jos katsastat tämänkin Shocked
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #94 : 13.08.2015 13:19:50 »

Kyselin tuolla alkupäässä siitä mökistä, mutta se nyt kariutui ja ehkä hyvä niin, maltti on valttia  smitten

Seuraaviin voisin kaivata selkeyttä; rakkaus, ura, minne tie vie (maalle vai kaupunkiin) ja henkinen mielentila.

Kiitos  smitten
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #95 : 14.08.2015 11:10:19 »

Moikka!katsoisitko mulle kans mun kerkiät.
Aiheet olisi 1.rakkaus, 2. asunto/muutto ,3.lapsiasiat.kiitos

Hei ja anteeksi, että olet saanut odottaa tulkintaasi

1. Miekat Kuningas

Ei ikinä unohda kokemaansa vääryyttä.

Hmm... voisiko olla, että olet kokenut vähän aikaa sitten jonkinlaisen vääryyden itseäsi kohtaan joltain rakastamaltasi henkilöltä? Kortti nimittäin viestii sitä hyvin vahvasti. Muita viestejä en löydä kortilta, joten uskoisin, että ihan ensimmäiseksi sinun tulisi jollain tapaa unohtaa kokemasi vääryys ja päästä siitä yli.

2. Kolikot Ammattilainen

Paljon tehtävää edessä, mutta se on merkityksellistä. Työ ei tuo tyydytystä.

Vaikuttaisi siltä, että työssäsi menee jotakuinkin hyvin, muttet tunne saavasi samaa tyydytystä kuin aikaisemmin. Mahdollisesti muutto ja uusi työpaikka voisivat antaa sinulle uutta mielenkiintoa työtä kohtaan ja saisit uuden alun.

3. Miekat Kuningatar

Vaikuttava persoona. Jää mieleen.

Lapsiasioihisi nousi mielenkiintoinen kortti. Jotenkin tuntuu, että tällä kertaa kortti ei kerro millo saa lapsia ja kui paljo yms. Vaan ehkä enemmänkin millainen lapsestasi kasvaa ja hänestä tuntuisi kasvavan hyvin vaikuttava ja vahva persoona, joka varmasti jää ihmisten mieleen. Tahtoa häneltä ei tule puuttumaan.


En tiedä osasinko auttaa kysymyksissäsi, mutta toivon sitä

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #96 : 14.08.2015 11:23:12 »

Heippa.Laitan myös kysymykseni Smiley

1.Mitä näkyy lasteni tulevaan
2.Rakkauselämäni
3.Terveys
4.Taloudelliset asiat
5. Työ
 smitten

Anteeksi, että olet saanut odottaa. Nyt tulkinnan pariin

1. Maljat Tyytyväisyys

Menestys, etu, voitto, aineellinen saavutus. Juhlia, näyttäytymistä, esillä oloa.

Yleisesti sanoisin, että lapsesi tulevaisuus näyttää hyvinkin hienolta ja menestyksekkäältä. Hyvin paljon tiedossa kaikkea juhlimisen arvoista.

2. Miekat Kuningatar

Voimakastahtoinen. Oikeudenmukainen. Kokenut suurta surua ja iloa.

Hmmm... Olisiko sinulla ollut joskus hyvinkin vaikea suhde, jonka vuoksi olet käynyt ns. tunteiden vuoristorataa? kortti vähän niinkuin kertoisi sinusta, millainen olet ihmisenä ja kumppanina. Olet hyvin oikeudenmukainen, mutta tiedät myös mitä haluat. Uskoisin kuitenkin, että rakkauselämäsi tulee olemaan harmooninen, mutta aina on jonkinlaisia hetkiä jolloin riidellään.

3. Oikeus

Kantaa vastuunsa. Seurauksista on syytä ottaa opikseen.

Uskoisin kortin enemmänkin varoittavan, mitä voi tapahtua kuin kertovan, mitä on tapahtunut. Joskus voi tulla tilanne eteen, jossa loukkaanut pahasti ja seuraavan kerran osaat olla varovaisempi samankaltaisessa tilanteessa.

4. Kolikot Prinssi

Ahkera ja vastuuntuntoinen. Harkitseva. Osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

Kortin mukaan olet ihannetyöntekijä, jos sen lyhyesti laittaa. Kuitenkin olen huomaavinani pienen pilkahduksen sellaisesta, ettet tiedä oletko oikeassa ammatissa.

5. Maljat Kuningas

Monipuolisesti lahjakas. Kiinnostunut tieteestä ja taiteesta. Ei toimi kutsumusammatissaan.

Hmmm... voisiko olla, ettet tunne olevasi omalla alallasi? Kortti vähän viittaisi siihen, että mahdollisesti olisi olemassa jokin toinen ammatti mahdollisesti joko tieteeseen tai taiteeseen liittyvä, joka voisi olla enemmän sinulle sopiva.


Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #97 : 14.08.2015 21:47:27 »

Heippa.Laitan myös kysymykseni Smiley

1.Mitä näkyy lasteni tulevaan
2.Rakkauselämäni
3.Terveys
4.Taloudelliset asiat
5. Työ
 smitten

Anteeksi, että olet saanut odottaa. Nyt tulkinnan pariin

1. Maljat Tyytyväisyys

Menestys, etu, voitto, aineellinen saavutus. Juhlia, näyttäytymistä, esillä oloa.

Yleisesti sanoisin, että lapsesi tulevaisuus näyttää hyvinkin hienolta ja menestyksekkäältä. Hyvin paljon tiedossa kaikkea juhlimisen arvoista.

2. Miekat Kuningatar

Voimakastahtoinen. Oikeudenmukainen. Kokenut suurta surua ja iloa.

Hmmm... Olisiko sinulla ollut joskus hyvinkin vaikea suhde, jonka vuoksi olet käynyt ns. tunteiden vuoristorataa? kortti vähän niinkuin kertoisi sinusta, millainen olet ihmisenä ja kumppanina. Olet hyvin oikeudenmukainen, mutta tiedät myös mitä haluat. Uskoisin kuitenkin, että rakkauselämäsi tulee olemaan harmooninen, mutta aina on jonkinlaisia hetkiä jolloin riidellään.

3. Oikeus

Kantaa vastuunsa. Seurauksista on syytä ottaa opikseen.

Uskoisin kortin enemmänkin varoittavan, mitä voi tapahtua kuin kertovan, mitä on tapahtunut. Joskus voi tulla tilanne eteen, jossa loukkaanut pahasti ja seuraavan kerran osaat olla varovaisempi samankaltaisessa tilanteessa.

4. Kolikot Prinssi

Ahkera ja vastuuntuntoinen. Harkitseva. Osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

Kortin mukaan olet ihannetyöntekijä, jos sen lyhyesti laittaa. Kuitenkin olen huomaavinani pienen pilkahduksen sellaisesta, ettet tiedä oletko oikeassa ammatissa.

5. Maljat Kuningas

Monipuolisesti lahjakas. Kiinnostunut tieteestä ja taiteesta. Ei toimi kutsumusammatissaan.

Hmmm... voisiko olla, ettet tunne olevasi omalla alallasi? Kortti vähän viittaisi siihen, että mahdollisesti olisi olemassa jokin toinen ammatti mahdollisesti joko tieteeseen tai taiteeseen liittyvä, joka voisi olla enemmän sinulle sopiva.


Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-

Kaunis kiitos sinulle  smitten
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #98 : 16.08.2015 16:48:24 »

Moikka!katsoisitko mulle kans mun kerkiät.
Aiheet olisi 1.rakkaus, 2. asunto/muutto ,3.lapsiasiat.kiitos

Hei ja anteeksi, että olet saanut odottaa tulkintaasi

1. Miekat Kuningas

Ei ikinä unohda kokemaansa vääryyttä.
Kiitos,ei ihan pitänyt asiaansa,laitoin vielä yksärin,kiitos kun katsoit.
Hmm... voisiko olla, että olet kokenut vähän aikaa sitten jonkinlaisen vääryyden itseäsi kohtaan joltain rakastamaltasi henkilöltä? Kortti nimittäin viestii sitä hyvin vahvasti. Muita viestejä en löydä kortilta, joten uskoisin, että ihan ensimmäiseksi sinun tulisi jollain tapaa unohtaa kokemasi vääryys ja päästä siitä yli.

2. Kolikot Ammattilainen

Paljon tehtävää edessä, mutta se on merkityksellistä. Työ ei tuo tyydytystä.

Vaikuttaisi siltä, että työssäsi menee jotakuinkin hyvin, muttet tunne saavasi samaa tyydytystä kuin aikaisemmin. Mahdollisesti muutto ja uusi työpaikka voisivat antaa sinulle uutta mielenkiintoa työtä kohtaan ja saisit uuden alun.

3. Miekat Kuningatar

Vaikuttava persoona. Jää mieleen.

Lapsiasioihisi nousi mielenkiintoinen kortti. Jotenkin tuntuu, että tällä kertaa kortti ei kerro millo saa lapsia ja kui paljo yms. Vaan ehkä enemmänkin millainen lapsestasi kasvaa ja hänestä tuntuisi kasvavan hyvin vaikuttava ja vahva persoona, joka varmasti jää ihmisten mieleen. Tahtoa häneltä ei tule puuttumaan.


En tiedä osasinko auttaa kysymyksissäsi, mutta toivon sitä

-SSMoonSS-
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #99 : 17.08.2015 11:46:33 »

Kiitos,kun katsoit mutta ensimmäinen ei pidä paikkaansa koska ei ole ollut ketään:(.
Tuleekohan kukaan elämääni,näkyisikö kenties miestä:).
Entä saanko asunnon myytyä? Kiitos jos vielä vastaisit näihin.
tallennettu
moonlady
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Astrology is a way to interpret the world.


Profiili
« Vastaus #100 : 17.08.2015 23:01:30 »

Hei! Minun kysymykseni:

1. Paraneeko rahatilanteeni niin, että voin jäädä piakkoin eläkkeelle?
2. Tulenko enää löytämään mieskaveria?
3. Kannattaisiko minun ottaa kolmas kissa kahden nykyisen kissani kaveriksi? Smiley

Kiitos vastauksista jo etukäteen!
tallennettu

PuuVuohi
Ac Leijonassa, Aurinko Kaloissa yhtyneenä Mc:hen, Kuu Skorpionissa, Mekurius ja Venus Vesimiehessä, Mars Härässä, Jupiter ja Uranus yhtyneenä Ravussa
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #101 : 21.08.2015 17:26:28 »

Hei,

Ajattelin tehdä täyskäännöksen eräässä henkilökohtaisessa ongelmassa, tai siis ymmärrän että ongelman syy on omassa toiminnassa. Mietin vain sitä että minua harmittaa kun olen mennyt niin toiseen suuntaan kuin olisin halunnut kykenemättä kuitenkaan tomimaan toisella tavalla. Pitäisikö minun nyt vain luottaa siihen että asia jotenkin järjestyy, vaikkakin se vaikuttaa nyt hieman epärealistiselta?
tallennettu
Riitta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #102 : 07.09.2015 22:08:00 »

Syyshei!
Eläke pian koittaa. Miten tulen selviämään taloudellisesti?
Onko muutto pian edessä?
Onko iloa edessä päin?

Terveisin Riia

tallennettu
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #103 : 13.09.2015 20:49:49 »

Hei, ihanaa tämä mahdollisuus saada opastusta.

1. Mihin suuntaan minun pitäisi elämässäni mennä?
2. Mikä olisi oikea ala minulle jota lähtisin opiskelemaan?
3. Miten pärjään taloudellisesti?
4. terveys
5. tulevaisuus
tallennettu
Leila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #104 : 25.09.2015 20:21:03 »

Hei!
Jos vielä katsot, niin katsotko minulle seuraavan:
1- Muuttuko taloudellinen (rahallinen) tilanteeni paremmaksi koskaan?  Vai elänkö lopunelämääni tässä niukkuudessa?

Kiitos Sinulle  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: