Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin katsoa sinulle  (Luettu 147507 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #210 : 25.03.2016 23:22:42 »

Onko työpaikan vaihto minulle hyvä juttu ja voinko sen myötä henkisestikin paremmin?

Katsotaas =)

Pentaakkelit 6
Sanoisin, että se on sinulle hyvä juttu. Vaikuttaisi, että se pistäisi aluilleen jotain suurempaa. Kortti on täynnä postiivista energiaa, jonka vuoski uskallan sanoa, että asiat alkavat luistamaan hyvin sinulla. Sanoisin, että henkinen jaksamisesi alkaa kohetua pikku hiljaa, kun opit huomaamaan, että asioilla on tapana järjestyä.

Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-

Kiitos vastauksestasi! Enole vielä uudessa työssä joten ennen tiedä mitä se tuo tullessaan.
Olen jo ehtinyt miettiä olinko tyhmä suostuessani huonompiin työehtoihin. Olisiko pitänyt jatkaa vanhassa...olisinko jaksanut?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #211 : 26.03.2016 07:23:49 »

Työ, raha, asuminen - kaikki nämä linkittyvät ja askarruttavat :-)

Kiitos etukäteen!!  Wink
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #212 : 27.03.2016 00:48:45 »

Hei, toivoisin katsausta yleisesti elämääni. Eniten ehkä elämän intohimot askarruttavat.

Lämpimät kiitokset etukäteen Smiley
tallennettu
sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #213 : 27.03.2016 21:32:12 »

Saisinko katselmuksen näihin asioihin Smiley Kiitos etukäteen Smiley

1. Työ
2. Parisuhde (olen vapaa, joten onko tulossa muutosta tilanteeseen ym)
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #214 : 28.03.2016 00:40:42 »

Heippa, kiva jos jaksat minullekin katsoa.

1. Haluaisin uusia ystäviä. Olen mielestäni asialle nyt valmis.
2. Minulla on aikeita lähteä toiselle alalle, sitten kun saan ensin hieman jalkaa ovenväliin nykyisellä alalla. Mutta kuitenkin.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #215 : 29.03.2016 18:03:16 »

Hei SSMoonSS, kiitos paljon nopeasta vastauksesta  smitten Voi kunpa näin kävisi, toinen mikä on toiveissa on uusi asunto. Uusi rakkauskin on kyllä toivelistalla. Olisiko jompikumi näistä? t. Heart


Hei, katsotaan Smiley

Onnenpyörä

Kortti kuvastaa menestystä ja onnea. Tämä siis voi hyvin vahvasti tarkoittaa, että tulet saamaan työn. Kaksi pyörrettä näkyy, joten jokin muukin menestys on  sinulle tulossa työsi lisäksi.

Tällaista näkyy Smiley

-SSMoonSS-
Hei SSMoonSS. Voitko katsoa työtäni, olen hakenut uutta työtä, saanko tämän työn? Kiitos paljon smitten

Hei, katsotaan Smiley

Onnenpyörä

Kortti kuvastaa menestystä ja onnea. Tämä siis voi hyvin vahvasti tarkoittaa, että tulet saamaan työn. Kaksi pyörrettä näkyy, joten jokin muukin menestys on  sinulle tulossa työsi lisäksi.

Tällaista näkyy Smiley

-SSMoonSS-
[/quote]

Heissan ja anteeksi että kesti Smiley

Katson kortilta, kumpi noista olisi se toinen, jonka näin Smiley

Miekat Kuningatar

Tämä kortti edustaa minusta molempia mahdollisuuksia. Eli sanoisi kumman tahansa olevan mahdollista. Ihan kuin se haluttaisi pitää yllätyksenä sinulle Smiley

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #216 : 29.03.2016 18:06:21 »

Onko työpaikan vaihto minulle hyvä juttu ja voinko sen myötä henkisestikin paremmin?

Katsotaas =)

Pentaakkelit 6
Sanoisin, että se on sinulle hyvä juttu. Vaikuttaisi, että se pistäisi aluilleen jotain suurempaa. Kortti on täynnä postiivista energiaa, jonka vuoski uskallan sanoa, että asiat alkavat luistamaan hyvin sinulla. Sanoisin, että henkinen jaksamisesi alkaa kohetua pikku hiljaa, kun opit huomaamaan, että asioilla on tapana järjestyä.

Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-

Kiitos vastauksestasi! Enole vielä uudessa työssä joten ennen tiedä mitä se tuo tullessaan.
Olen jo ehtinyt miettiä olinko tyhmä suostuessani huonompiin työehtoihin. Olisiko pitänyt jatkaa vanhassa...olisinko jaksanut?


Heissan,

Katsotaan, mitä yksi kortti vastaa sinulle Smiley

Kolikot Prinsessa

Kortti tuntuisi kertovan sellaista,  että kumpi tahansa työ olisivollut sinulle hyvä. Kaksi kolikkoa, joista toinen on suurempi. Tämä tuntuisi edustavan mennyttä työtäsi ja pienempi uutta. Kortti ei suoraan sano, olisiko jaksanut, mutta vaikuttaisi, että edellinen olisi ehkä ollut rahallisesti ainakin parempi.

Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #217 : 29.03.2016 18:10:06 »

Työ, raha, asuminen - kaikki nämä linkittyvät ja askarruttavat :-)

Kiitos etukäteen!!  Wink

Heippa,

Kerta nämä linkittyvät, nostan kaksi korttia Smiley

Kolikot 10 ja Maljat 3

Rahan tuloa selvästi tiedossa ja sanoisin, että ennen kesää. Jotenkin näen, että sinä et välttämättä muuta, mutta joko sinun luoksesi muuttaa joku eli asumismuoto muuttuisi.  Työn kautta näkyisi mieleenpainuvia tapaamisia, joista erityisesti yksi jää mieleesi.  Selvästi mielenkiintoinen aika tulossa sinulle Smiley

Toivottavasti oli apua Smiley

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #218 : 29.03.2016 18:12:41 »

Hei, toivoisin katsausta yleisesti elämääni. Eniten ehkä elämän intohimot askarruttavat.

Lämpimät kiitokset etukäteen Smiley

Heippa, Katsotaas Smiley

Kolikot 5

Nyt ei vaikuttaisi olevan oikea aika miettiä mitään kovin isoa ja rasittavaa. On aika levätä ja kerätä ajatukset ennen kuin etenee eteenpäin. Ystävän tuki nousee vahvana esille ja taakan keventäminen.  Sanoisin, että kuukauden ajan lepää ja tee, mitä haluat. Sen jälkeen on aika katsoa, mitä haluaisit tehdä ja. Mitä kannattaa tehdä sen eteen.

Toivottavasti osasin auttaa Smiley

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #219 : 29.03.2016 18:13:40 »

Saisinko katselmuksen näihin asioihin Smiley Kiitos etukäteen Smiley

1. Työ
2. Parisuhde (olen vapaa, joten onko tulossa muutosta tilanteeseen ym)


Kuten sovittiin, vastaan yv:nä Smiley

-SMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #220 : 29.03.2016 18:17:02 »

Heippa, kiva jos jaksat minullekin katsoa.

1. Haluaisin uusia ystäviä. Olen mielestäni asialle nyt valmis.
2. Minulla on aikeita lähteä toiselle alalle, sitten kun saan ensin hieman jalkaa ovenväliin nykyisellä alalla. Mutta kuitenkin.

Heissan, Katsotaas Smiley

1. Maljat Prinssi
Näen selvästi ystäviä elämässäsi. Prinssi pitää kädessään yhtä maljaa, joka kuvastaisi jotain tiettyä ihmistä. Ihan kuin tästä ihmisestä tulisi sinulle hyvin tärkeä, jopa paras ystävä tai ehkä jopa enemmän. Hyvinkin otollinen aika uusille ystävälle.

2. Kuolema
Uusia alkuja ja mahdollisuuksia. Vaikuttaisi, että aikomuksena ovat oikeita, mutta mahdollisesti et palaa enää nykyiselle alalle,  kun alaa vaihdat. Vähän kuin uusi alku veisi sinut uusiin seikkailuihin, jonne myös jäät.

Toivottavasti osasin auttaa Smiley

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #221 : 29.03.2016 19:23:03 »

Heippa, kiva jos jaksat minullekin katsoa.

1. Haluaisin uusia ystäviä. Olen mielestäni asialle nyt valmis.
2. Minulla on aikeita lähteä toiselle alalle, sitten kun saan ensin hieman jalkaa ovenväliin nykyisellä alalla. Mutta kuitenkin.

Heissan, Katsotaas Smiley

1. Maljat Prinssi
Näen selvästi ystäviä elämässäsi. Prinssi pitää kädessään yhtä maljaa, joka kuvastaisi jotain tiettyä ihmistä. Ihan kuin tästä ihmisestä tulisi sinulle hyvin tärkeä, jopa paras ystävä tai ehkä jopa enemmän. Hyvinkin otollinen aika uusille ystävälle.

2. Kuolema
Uusia alkuja ja mahdollisuuksia. Vaikuttaisi, että aikomuksena ovat oikeita, mutta mahdollisesti et palaa enää nykyiselle alalle,  kun alaa vaihdat. Vähän kuin uusi alku veisi sinut uusiin seikkailuihin, jonne myös jäät.

Toivottavasti osasin auttaa Smiley

-SSMoonSS-

Kiitos kiitos.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #222 : 29.03.2016 20:23:19 »

Onko työpaikan vaihto minulle hyvä juttu ja voinko sen myötä henkisestikin paremmin?

Katsotaas =)

Pentaakkelit 6
Sanoisin, että se on sinulle hyvä juttu. Vaikuttaisi, että se pistäisi aluilleen jotain suurempaa. Kortti on täynnä postiivista energiaa, jonka vuoski uskallan sanoa, että asiat alkavat luistamaan hyvin sinulla. Sanoisin, että henkinen jaksamisesi alkaa kohetua pikku hiljaa, kun opit huomaamaan, että asioilla on tapana järjestyä.

Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-

Kiitos vastauksestasi! Enole vielä uudessa työssä joten ennen tiedä mitä se tuo tullessaan.
Olen jo ehtinyt miettiä olinko tyhmä suostuessani huonompiin työehtoihin. Olisiko pitänyt jatkaa vanhassa...olisinko jaksanut?


Heissan,

Katsotaan, mitä yksi kortti vastaa sinulle Smiley

Kolikot Prinsessa

Kortti tuntuisi kertovan sellaista,  että kumpi tahansa työ olisivollut sinulle hyvä. Kaksi kolikkoa, joista toinen on suurempi. Tämä tuntuisi edustavan mennyttä työtäsi ja pienempi uutta. Kortti ei suoraan sano, olisiko jaksanut, mutta vaikuttaisi, että edellinen olisi ehkä ollut rahallisesti ainakin parempi.

Toivottavasti osasin auttaa

-SSMoonSS-

Kiitti, voi olla just noin. Yritän kuitenkin  ajatella ettei kaikkea voi mitata rahassa.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #223 : 29.03.2016 20:31:23 »

Kiitos näistä hyvistä uutisista  Cheesy smitten
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #224 : 30.03.2016 19:29:50 »

Saisinko korttia parisuhteelleni sekä löydänkö töitä. Huoli on etiten tulen pärjää rahallisesti...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: