Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eteneekö tää vai ei...  (Luettu 3125 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MaAnn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 08.05.2016 00:39:52 »

Osaisiko joku katso ja kertoa mitä tää minun ja yhden miehen juttu oikein on?? Ollaa jonkin aikaa tapailtu ja vietety aikaa sillon tällön yhdessä..Molemmilla on tunteita toisiamme kohtaan, mutta tämä  ns.suhde , jos näinkään voi sanoa ei etene suuntaan tai toiseen..
Tuleeko meistä paria,aletaanko seurustelemaan?
Molemmilla on lapsia. Mulla 2 pientä ja tällä miehellä 1.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2016 22:25:26 »

Avainsana tässä on kärsivällisyys, joka nousee hyvin vahvasti esille.

Tilanne tuntuu epävarmalta, mutta ota rauhallisesti ja anna asioiden mennä omalla painollaan eteenpäin. Ehkä haluaisit tapahtuvan nyt paljon ja nopeasti, mutta kärsivällisyys on nyt todella tärkeää. Ole myös tarkkana miten yrität saavuttaa haluamasi. Ota rauhallisesti, niin asiat menevät kyllä eteenpäin välillänne ja toivomasi lopputulos on näin saavutettavissa. Kärsivällisyyttä, hyvältä näyttää.
tallennettu
MaAnn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 03.06.2016 00:19:10 »

Kiitos Aisha nora <3 vastauksesta!
Nyt askaruttaa meidän molempien 12 vuotiaat tyttöset ja heidän suhtautuminen asiaan.. Smiley kun ja jos kerromme heille joskus että tapsilemme.Mun aviomies kuoli ja nyt tämä mun 12v tytär on alkanutkyselemään mitä myn ja tän miehen välillä on Smiley Tyttäreni on kovin kiinni minussa eikä todellakaan halua että alkaisin seurustelemaan tämän miehenssa enkä kenenkään muunkaan.
Olemme lähdössä yhdessä pohjoiseen näuden 12 v tyttöjen kaa hiukka jännittää mitä tulee tapahtumaan  Smiley
Me kaikki olemme henkisiä ja tyttäreni on alkanut näkemään jo unia meistä..??
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: