Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriin loppuvuosi  (Luettu 73981 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #150 : 19.01.2009 21:36:04 »

Kiitos, Kauris, tuolta se tuntuukin! On tosiaan tullut huomattua, että jos jokin asia tökkii vähääkään, kannattaa nostaa kädet pystyyn ja kas, heti helpottaa. Antaa asioiden vaan mennä sohimatta itse sinne väliin sen pahemmin.

Huomaan senkin, että keho on herkistynyt entisestään, joten aion pitää lepopäivän aina kun tuntuu siltä. Menkkoja edeltävät psyykkiset oireet ovat olleet heti vuoden alkuun niin raskaita, että ensimmäistä kertaa elämässäni näin harhoja PMS:n aikaan.
Taidan tosiaan jättää ihan suosiolla opintomatkan väliin, en jaksa viikkoa bussissa Suomi-Ruotsi-Suomi akselilla kahden eri luokan kanssa kilahtamatta! Grin

Projekteja on tälle vuodelle luvassa ihan pilvin pimein, joten burn-outia saa varoa ihan tosissaan! Täytyy sitten vaan joko vähentää työmäärää, jos mahdollista, tai painaa puolivillaisella, kunhan ne tulee tehtyä Smiley

Plutonikolle muutenkaan plutokausi tuskin on mitenkään hirveä, kunhan vaan tekee ja seuraa sitä, mikä tuntuu hyvälle ja kevyelle Smiley Hyvin positiivinen fiilis minulla on tästä vuodesta, juuri sellainen "ah ihanaa, pääsen tästäkin sonnasta eroon!" Grin
« Viimeksi muokattu: 19.01.2009 21:38:52 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #151 : 24.01.2009 12:29:59 »

Ei kun se proge-Kuu siirtyy Oinaaseen vasta ihan loppuvuodesta / vuodenvaihteessa 2010.

Mutta joo, se Neptunus-mies voi olla kyllä ihan "normaalikin" ( Grin) mutta muuten vaan taiteellinen tai romanttinen tai sellainen herkkä poika.

Kerro loppuvuodesta millaisia persoonia olet kohdannut!  smitten

Vai oinaaseen...  Grin Tapasin viime keväänä oinaaseen, joka on nyt VIIKON aikana saanut sukat pyörimään jaloissani ja pään totaalisen sekaisin!  Grin smitten Ja juu, on sellainen "normaali ihminen", mutta kyllä sitä taiteellisuuttakin löytyy työn puolesta...  :Smiley
tallennettu
hajusintti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #152 : 26.01.2009 10:24:03 »

Ikälopun aivokapasiteetti alkaa olla vajavainen. Olen yrittänyt tutkailla syntymäkarttaani ja tätä vuotta. Kumpikaan ei oikein uppoa tajuntaa. Voisiko joku kertoa noin niin kuin päällisin puolin mitä tämä vuosi tuo tullessaan.

13.1.1943 
Juva
klo 21:20

Onnea synttärisankarille!  Smiley

Aika hauska kartta sinulla, en ole ennen törmännyt Kauriiseen jolla Neitsyt nousee ja Kuu Oinaassa. Planeetat ovat jakaantuneet varsin tasaisesti kartalle, mutta huoneessa 12 on  chiron aspect_con kuunsolmu. Liittyisikö elämäntehtäväsi esim. jollain lailla syrjäytyneiden auttamiseen (esim. sairaiden tai vankien)??

Nyt voisi sanoa, että jollain lailla tilanteesi helpottaa tänä vuonna. Ensinnäkin, proge-Aurinkosi on 29 asteessa Kaloja, ja Plutohan teki tähän neliötä joka ei ole mitään helppoa aikaa. Samoin Pluto teki neliön Cerekseen, jolloin taas tulee mieleen että jotain ikävää olet varmaan parin viime vuoden aikana kokenut, liittyykö tämä sitten huolehtimiseen ja luopumiseen, ehkä myös omaan jaksamiseen. Saturnus liikkuu vielä muutaman kuukauden 12. huoneessa, jolloin usein ihminen on yksinäinen.

Vuosi 2009 alkaa hieman nihkeästi, helmikuussa sekä   uranus että saturnus tekevät neliöt Marsiin. Ärsyttävää aikaa ehkä.

Mutta koska Uranus on juuri siirtynyt 7:aan, tämä tuo mukanaan uusia tuulia ihmissuhderintamalla, ja maaliskuussa Uranus tekee tarkan sekstiilin Aurinkoon (tämä toistuu loppuvuodesta). Uusia tuulia, uusia ihmissuhteita, näiden mukana halua uudistua myös itse.

Keväällä proge- kuu siirtyy 1. huoneeseen, joka tukee sitä omaa uudistamista ja itsen tuomista esille. Uusia juttuja, ehkä myös uutta vastuuta jostakin, koska Saturnus siirtyy pois 12:sta 1. huoneeseen.

Piakkoin (loppuvuodesta - 2010) proge- aurinko siirtyy Oinaaseen, joka tukee omaa uudistumista ja itsensä esiin tuomista.

Ihan hyvä vuosi tulossa varmaankin, jos et taistele Uranuksen uudistavaa vaikutusta vastaan. Tosin yksi varoituksen sana: Neptunus siirtyy terveyden huoneeseen, jolloin kannattaa tarkastaa kaikki oudot oireet, tämä kun monesti tietää vaikeasti diagnisoitavia sairauksia.

Mutta hyvää alkanutta vuotta sinulle!




Iso kiitos ja anteeksi kun en ole aiemmin vastannut.

Hih, taas kerran tuli todistettua se, että olen omituinen ihminen, en siis normaali. Tästä on ollut enimmäkseen haittaa.

Tuli napakymppi eli kaikki osui paremmin kuin hyvin kohdalleen. Auttaminen on verissä, teen sitä lähinnä sähköpostin välityksellä. Muutakin vapaaehtoistyötä tekisin jos voisin.

Yksin olen mutta en yksinäinen. Tuota suhdetta on tyrkytetty jos vaikka miltä suunnalta. Se on hyvin epätodennäköistä. Enää en uskalla sanoa "ei varmasti".

Koko viime vuosi oli rankkaa muutosta varsinkin taloudelliesella puolella. Jo vuosia olen kamppaillut sairauksien kanssa. Selvinnyt sellaisesta mistä ei kaiken järjen mukaan olisi pitänyt selvitä. Jatkuvasti seuraan mitä uutta ilmenee.

Henkinen uudistuminen alkoi viime syksynä. Jatkuu edelleen ja opettelen  päästämään irti vanhasta. Vaikeaa kun vanha on tuttua mutta uusi tuntematonta. 

Kokonaisuus rauhoitti mieltä kummasti. Kiitos...
tallennettu
hajusintti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #153 : 26.01.2009 11:28:14 »

Vielä palautetta PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Tuli mieleen, että tuo vaikeasti diagnosoitava sairaus (perinnöllinen) minulla on jo. Liittyy immuunijärjestelmään. Sairautta ei vielä tunneta hyvin eikä siihen ole pahemmin hoitojakaan eikä se parane koskaan. Ympäri maailman sairautta tutkitaan kuumeisesti. Ainut mikä on varmaa se on kuin viinirypäleterttu, kasvattaa uuden rypäleen milloin ja mihin sattuu. Eikä uusien rypäleiden esille pulpahtamista pysytä edes ennakoimaan.

Eli vihje seurannasta on enemmän kuin tervetullut. Muutoin saattaisin laittaa senkin luulotaudin piikkiin.

Kyllä se näkyy olevan niin, että apua saa kun pistää syrjään sen "pitää pärjätä omin avuin" ja kysyy silloin kun siihen tarvetta tuntee.

Monin kiitoksin ja halauksin  crazy2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #154 : 27.01.2009 19:44:17 »

Henkinen uudistuminen alkoi viime syksynä. Jatkuu edelleen ja opettelen  päästämään irti vanhasta. Vaikeaa kun vanha on tuttua mutta uusi tuntematonta. 

Kokonaisuus rauhoitti mieltä kummasti. Kiitos...

Näin se on. Monet Kauriit kun pääsevät tutustumaan Plutoon uudistavaan ja vanhasta pois irtipukkaavaan vaikutukseen vasta nyt.

Mieleeni tulevat väistämättä astrologi Mannisen sanat minulle joskus aikoja sitten: "Elämän kuluessa sinun on opittava, että mikään ei kestä ikuisesti, jolloin opit pakostakin päästämään irti vanhasta." Täytyy myöntää, että olin tosiaankin joskus noin hullussa uskossa, että kaikki kestää ikuisesti, mutta eihän se niin ole...

Elämä menee eteenpäin, ja jokaisen Kauriin tulee mennä siinä mukana. Vierivä kivi ei sammaloidu, kukas niin sanoikaan...  Wink

En voi olla lisäämättä tähän vanhaa rallia:

http://www.youtube.com/watch?v=IuTUMD-WzlM
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 19:53:53 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
hajusintti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #155 : 29.01.2009 17:53:07 »

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Kiitos taas kannustuksesta. Joka kerta kun lukee ennustuksen niin siitä löytää uusia juttuja. Nyt osui aivontynkään tuo auttaminen. Se on sellainen asia mistä en koskaan näytä pääsevän irti. Muutama vuosi sitten kokeilin konkreettista tukihenkilötoimintaa. Se tyssäsi sairauksien kenkkuiluihin.

Olen pidemmän aikaa toiminut auttajana ja tukihenkilönä netin ja sähköpostin välityksellä. Viikonvaihteessa tipahti taas yksi suoraan syliin. Soitin iäkkäälle ystävälleni ja luin äänensävyistä ja vihjeistä, että hän tarvitsee konkreettista apua. Ei kun kirjoittamaan hänen tarpeita vastaavaan  liittoon, mistä tuli vastaus jo seuraavana päivänä. Toimimme ystäväni naapurin kanssa yhteisvoimin. Itse tämä henkilö ei koskaan apua pyydä. Meidän välityksellä ottaa vastaan kun pikku pakolla sitä työnnämme.

Tällainen auttaminen on minulle niin luonnollista etten sitä auttamiseksi edes tajua.

Kiitos muistutuksesta, että minäkin teen jotain oikein. hih
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #156 : 29.01.2009 19:42:01 »

Olen pidemmän aikaa toiminut auttajana ja tukihenkilönä netin ja sähköpostin välityksellä. Viikonvaihteessa tipahti taas yksi suoraan syliin. Soitin iäkkäälle ystävälleni ja luin äänensävyistä ja vihjeistä, että hän tarvitsee konkreettista apua. Ei kun kirjoittamaan hänen tarpeita vastaavaan  liittoon, mistä tuli vastaus jo seuraavana päivänä. Toimimme ystäväni naapurin kanssa yhteisvoimin. Itse tämä henkilö ei koskaan apua pyydä. Meidän välityksellä ottaa vastaan kun pikku pakolla sitä työnnämme.

Tällainen auttaminen on minulle niin luonnollista etten sitä auttamiseksi edes tajua.

Tuo auttaminen tuli kyllä heti mieleen kun karttaasi katsoin.  Smiley

Kiva että olet toteuttanut karttaasi ja varmasti nämä autettavat saavat siitä vielä suuremman hyödyn kuin sinä.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
hajusintti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #157 : 29.01.2009 20:31:15 »

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Siinähän se vitsi piileekin, että autettavat saavat tarvitsemansa. Se, että näkee miten hyvin autettavilla menee tai miten hyvin apu on osunut kohdalleen onkin parasta antia. Vasta viime aikoina olen miettinyt miten itse olen ollut siihen osallisena. Iloa ei tuo se oma tekeminen vaan se avun saajan ilo/tyytyväisyys tapahtuneeseen.

Jotenkin tämä vain selvensi näkemystäni siitä mikä se oma tehtäväni on.
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #158 : 17.10.2009 12:20:58 »

Moikka Kaurisenergiaa!

Kyselin tuossa viime vuoden loppupuolella tämän vuoden kuvioita. Vastasit näin:

"Sinulla on kartallasi tulossa se kaikkein ihanin kuvio eli progressivinen   (samalla Solar arc -Aurinko) tulee yhtymään Venuksen kanssa. Jo sen perusteella tekisi mieli sanoa, että nyt jos koskaan tulet kokemaan rakkautta. Tuo on senverran harvinainen kuvio, että ota ihmeessä hyöty irti kun se tulee tarkaksi (loppuvuodesta).  Jos et vielä ole naimisissa, niin kannattaa harkita sitä nyt, samoin lapsen saanti voisi liittyä tuohon."


Milloin tämä on tarkimmillaan? Vuosi on kohta lopuillaan ja mitään ei tapahdu. Kaikki asiat on niin täydellisessä pysähtyneisyyden tilassa kuin olla vaan voi. Monta kuukautta on ollut tunne että kohta tapatuu jotain mullistavaa, mutta aika kuluu ja mitään ei tapahdu yrityksistä huolimatta. Aina kun tulee uusi juttu mistä innostuu, niin lopulta kaikki valuu hiekkaan eikä asiat edisty. Tämä pysähtyneisyys koskee siis kaikkia elämänalueita.

Alkaa käymään todella turhauttavaksi. Näkyykö kartallani helpotusta tilanteeseen? Lähteekö asiat rullaamaan lähiaikoina? Tai edes ensivuoden puolella?
Muutama näkijä (olen kysynyt alunperin aivan eri asiasta) on sanonut samoin, että vuoden loppuun mennessä tapahtuu jotain "suurta".

Kiitos jos viitsit vilkaista vielä karttaani!  smitten


T: Vehmis
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #159 : 17.10.2009 17:41:01 »

Heippa vehmis

Milloin tämä on tarkimmillaan? Vuosi on kohta lopuillaan ja mitään ei tapahdu. Kaikki asiat on niin täydellisessä pysähtyneisyyden tilassa kuin olla vaan voi. Monta kuukautta on ollut tunne että kohta tapatuu jotain mullistavaa, mutta aika kuluu ja mitään ei tapahdu yrityksistä huolimatta. Aina kun tulee uusi juttu mistä innostuu, niin lopulta kaikki valuu hiekkaan eikä asiat edisty. Tämä pysähtyneisyys koskee siis kaikkia elämänalueita.

No joo, tuo kuvio on tarkimmillaan juuri nyt. Tosin nuo Solar arc - kuviot ovat sellaisia että vaikutus kestää pitkään, eli kun se on nyt "päällä" niin se jatkuu pitkälle ensi vuodellekin.

Taisin keksiä mistä tuo pysähtyneisyyden tila johtuu. Progressiivinen  kuu menee nyt Kaloissa, ja sehän on juuri sellaista hieman laimeaa aikaa, jonka haluaisi päättyvän. Elämä ei oikein kulje mihinkään ja omat fiilikset ovat samantyyppiset. Kaiken lisäksi proge- kuu tekee juuri nyt neliön Neptunukseen.

Mutta arvaas mitä: Helmikuussa proge-  kuu siirtyy Oinaaseen, ja siitä lähtee uusi aika jolloin olet innokas ja valmis uusiin juttuihin ihan eri tavalla kuin nyt. Silloin kaikessa mitä teet on puhtia ja silloinhan saat asioita myös aikaseksi.

Joten voipi olla, että se "suuri juttu" tapahtuu tämän vuoden lopulla, voi olla että alkuvuodesta kun proge-  kuu on siirtynyt Oinaaseen ja tuo vanha SA aurinko  aspect_con venus on edelleen voimassa.

Intoa joka tapauksessa! Kerro keväällä mitä kaikkea uutta proge- kuu Oinaassa toi!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #160 : 17.10.2009 18:48:54 »

Kiitos taas Kaurisenergiaa!

Tuntuu just tuolta. Mikään ei liiku mihinkään, edes ajatukset. Mihinkään uuteen ei jaksa lähteä. Vaikka kiinnostusta löytyisi, niin se viimeinen rutistus on kadoksissa. Joka taas johtaa siihen ettei asiat etene.
Kaiken kruunaa henkinen koettelemus, jossa kamppailen itseni kanssa että pystyn olemaan aidosti iloinen toisten ihmisten onnesta... Tämäkin olisi helppoa, jos sitä tapahtuisi hieman pienemmissä erissä. Mutta tilanne on se, että työtoverini (ollaan 5 päivää viikosta kaksistaan) unelma menee hurjaa vauhtia eteenpäin ja jatkuvasti hänelle tapahtuu uskomattomia tapahtumia. Joista hän luonnollisesti puhuu päivät läpeensä. Tottakai olen iloinen hänen puoletaan, mutta välillä tekisi mieli kiljua etten kestä enää!  Embarrassed
Kovasti yritän työstää tunteitani ja uskon että tämän on tarkoitus opettaa minulle jotain, että olen valmis ottamaan vastaan oman onneni.

No, mutta kiitos sinulle! Jään odottelemaan helpotusta ja tutkiskelemaan sisimpääni...  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #161 : 17.10.2009 19:23:26 »

Kovasti yritän työstää tunteitani ja uskon että tämän on tarkoitus opettaa minulle jotain, että olen valmis ottamaan vastaan oman onneni.

Oikea asenne. Jos ajattelet tuota proge-Kuuta Kaloissa niin mieti myös 12. huonetta, jossa ollaan kuin vankilassa, täydessä pysähtyneisyyden tilassa, ja mietitään ja pohditaan ja työstetään niitä omia tunteita, ja kun proge- kuu siirtyy Oinaaseen niin tunnelma onkin jo ihan toinen.

Muistan kun itselläni oli tuo, niin odotin vaan että pääsisin pois, lukio oli juuri loppumassa ja halusin jo "maailmalle", en jaksanut enää vanhoja ympyröitä, kun proge- kuu siirtyi Oinaaseen niin lähdin reippaana ulkomaille ja sain valtavasti uutta intoa, uusia kokemuksia ja uusia ystäviä (ja tapasin ensimmäisen avomieheni, joka olikin kuvaavasti  oinas).  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #162 : 28.12.2009 21:59:27 »

Wau Smiley Olinpa muuten heittää jo hanskat tiskiin tuon proge-kuun kanssa... Mut tulihan se "herkkä poika" sieltä sittenkin, jonkin aikaa jo tuntemani ystävä  smitten Kauris hänkin Smiley
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #163 : 31.12.2009 10:09:04 »

Ainakin minulla on nyt huomattavasti "helpompaa" kuin piiiiitkiiiin :crazy2:aikoihin smitten

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA Wink
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #164 : 31.05.2010 22:36:12 »

Vieläkö täällä saisi loppuvuoden näkymiä?  Smiley

Tampere 1.1.1982 klo 10:50



Vehmis smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: