Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriin loppuvuosi  (Luettu 74174 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #120 : 03.09.2007 11:01:32 »

Tupsautampa kommentteja tuonne tekstin sekaan.....

6. huonetta todella hallitsee  mars, joka löytyykin sieltä 2.  huoneesta  aspect_con aurinko.  Härälle tyypillisiä vaivoja ovat kurkkuun liittyvät ongelmat ja se ylipaino.
Olenkin taistellut liikalihavuuden kanssa jo pitkään. Kun ei tunnu oikein mikään auttavan, niin seuraavaksi kokeilenkin siirtää noita planeettoja.   Wink

Tuo  kuu aspect_con pluto korostaa skorpparimaista olemusta, joka tuo vahvuutta, intensiivistä tunnetta muuten vahvaan maa-painotukseen. Justiinalla on kaulin, jolla hän tarvittaessa kopauttaa... 
Aviomies myöntelee tuossa ja kokee saavansa empatiaa.   Grin

Ei varmaan sarjassamme maailman helpoimmat aspektit. Ei helppo sinulle saati kanssaihmisille.  Jos kohtaat vastustusta kanssaihmisissä, niin katsopa peiliin: monesti tuollaisen aspektin omaavan suurin vastustaja onkin hän itse, henkilö käy jatkuvaa sotaa itsensä kanssa. 
Äitisuhteessa ei enää ole mitään pulmaa, mutta helppo se ei ole ollut. Saman viestin pitkistä ja vaikeista sisäisistä keskusteluista sain aikoinaan numerologian kautta ja allekirjoitan sen täysin. Minä tosiaan keskustelen eniten itseni kanssa ja sanon hyvin mielelläni sekä itselleni että muille, että katsopa peiliin.   Huh

Toinen haaste on jo mainitsemani  aurinko aspect_con mars. Sekin voi aiheuttaa konflikteja ihmisten kanssa. Ehkä sinulle teksi hyvää hankkia jokin säännöllinen urheiluharrastus, johon voisit purkaa energiat? Jokin itsepuolustuslaji?
Minä olen mielelläni harrastanut esim. jousiammuntaa, nyrkkeilyä, tartun jopa aseeseen kun saan mahdollisuuden jne, mutta viime vuosina tämä läski on haitannut harrastamista. Pitänee siirtää äkkiä noita lihavuutta tukevia planeettoja.   2funny

Pari viime vuotta sinulla on ollut kaksi "ikävähköä" kuviota: SA (Solar arc)  kuu  aspect_squ  saturnus ja vastaavasti SA  saturnus  aspect_opp  kuu.  Ei mitään parasta aikaa elämässä. Nuo ovat kyllä jo väistymässä, mutta vuotta 2007 hallitsee tarkka tr.  pluto aspect_con venus. Rankka haaste rakkauselämälle. Koska sinulla  venus hallitsee 7. huonetta, niin pitäisi kyllä näkyä ihmissuhteissa. En tiedä oletko naimisissa tai muussa vastaavassa suhteessa, mutta tuollainen kuvio kyllä yleensä testaa suhteen perin pohjin. Huono suhde loppuu, hyvä säilyy.
Onneksi uskon vahvasti rakkauteen ja meidän suhteeseen.  Kiss

Työelämässä paras aika yrittää ja hakea uutta työtä (tai ylennystä) on tammikuu, varsinkin 10. - 31.1. 2008. Pitkällä tähtäimellä ajatellen ne suuremmat saavutukset sattunevat vasta syksyyn 2008.
Tämän taidan kirjoittaa kalenteriin ja ottaa vinkistä vaarin. Siihen saakka otan vapaaehtoisen eläkkeen eli vetäydyn kaikesta aktiivitoiminnasta. Käytännössä se tarkoittaa löysäämistä ja rennosti ottamista työpaikalla. Paljon kivaa siis tiedossa syksyksi. Pomot tulevat hämmästymään.  2funny

Mutta tuo  pluto pyörii kyllä myös ensi vuoden Venuksen päällä, joten kerro ihmeessä, mitä haasteita se toi ihmissuhteisiin.
Kyllähän minä täällä foorumilla varmaan pyörähtelen aina kun on tilaisuus. Minulla vaan on tämän ihmissuhdetyön takia niin paljon haasteita suhteissa ihmisiin, etten välttämättä tunnista pieniä muutoksia. Kerron heti, jos hoksottimet pelaa ja syntyy ahaa-elämys.   Smiley

Kiitos sinulle Kaurisenergiaa hyvästä tulkinnasta. Kaikki osui kohdalleen ja sain myös pyytämäni vinkin työelämään liittyvistä aspekteista. Eikä tässä vielä kaikki. Tallennan tämän tekstin ja jatkan tutkimista omatoimisesti toiveenani, että jonakin päivänä kykenisin itsekin tekemään osuvia tulkintoja omista aspekteistani. Apusi olikin paljon suurempi kuin osasin kysyessäni odottaa. Kiitos sinulle!     smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #121 : 03.09.2007 12:18:04 »

Eipä mitään, Atomi.  Smiley

Minusta on hauska nähdä erilaisia karttoja. Seuraava tapaus, Kuutiikeri, onkin melkein kopio omastani...  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #122 : 03.09.2007 12:26:40 »

oho  Shocked Sitten voikin olla joko tosi helppo, tai vaikea tulkita..  Wink ongelmakohtia ja pelkoja tulevasta tällä hetkellä kykyni keskittyä ja saada motivaatiota tulevaan vuoteen, sosiaalisuus, sekä parisuhde, että muut ympyrät, äiti.. oma kohtaloni työ-ja opiskelumielessä. 
tallennettu
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #123 : 07.09.2007 08:23:02 »

Hei Kaurisenergia - ja muut Smiley

Aikaa on kulunut, mutta tätä saamaani tulkintaa en ole unohtanut. Enpä olisi viime vuonna uskonut, mitä kaikkea vuosi 2007 tuo tullessaan... eikä vielä olla päästy edes loppuun saakka!

Mutta sitten: v. 2007 tapahtuukin muutoksia: tr.  pluto aktivoi karttasi tärkeimmät kohdat. Ensin se tulee IC:lle (eli samalla  aspect_opp MC), sitten  aspect_squ askendentti ja  aspect_squ kuu. Nämä samat transiitit toistuvat läpi vuoden. Tuo on varmasti iso juttu, eli jonkinnäköisiä muutoksia on varmasti luvassa, ja nämä muutokset liittyvät kotiin, kenties muuttoon tai remonttiin, isään, äitiin. Eli mullistuksia perheessä.

Samaa tietää tuo  pluto aspect_squ kuu. Sen voisi sanoa liittyvän kotiin, äitiin, tunne-elämään. Pluton vaikutus on aina valtava, se voi tuoda elämään Skorpioni-tyyppisiä ihmisiä samalla kun joku vanha suhde kuolee pois. Eli  pluto vie monesti elämästä pois ne asiat tai ihmiset, joiden aika onkin poistua. Ei niin, että joku henkilö kuolisi, mutta se saattaa katkaista jonkin ihmissuhteen.

En nyt halua pelotella, mutta uskompa että vuoden 2007 lopulla ollaan viisaampia. Voit sitten kertoa mitä kaikkea kotielämässäi muuttui ja miten koit nämä muutokset.

Tammikuussa 2007 parisuhteeni päättyi (kävi ilmi, että mieheni oli pettänyt minua lukuisia kertoja) ja muutin omaan asuntooni. Ero oli vaikea, sillä tunteita miestäni kohtaan oli edelleen, mutta luottamukseni oli täysin lyöty.

Helmikuussa 2007 tunsin pystyväni rakentamaan oman, eheämmän elämän ja jatkamaan hyvänä äitinä myös yhteishuoltajuudessa.

Maaliskuussa 2007 sain kuitenkin tietää, että mieheni oli aloittanut uuden suhteen heti muuttamistani seuraavalla viikolla. Muserruin - niin totaalisesti, että olin seuraavat 2 kk psykiatrisella osastolla...

Toukokuussa 2007 keräilin taas itseäni kasaan ja yritin sopeutua tilanteeseen, jota en kuitenkaan voinut sydämmessäni hyväksyä... Ex-mieheni oli rakastunut, mutta ei todellakaan minuun.

Kesä- ja heinäkuussa 2007 aloin löytämään itseäni yhä enemmän ja pikkuhiljaa hyväksyin sen, että perheeni muodostaa nykyään minä ja poikani. Ja että sekin on paljon.

Elokuussa 2007 riuhtaisin itseni exäni elämästä sillä voimalla, että ex suuttui niin paljon, että oli haastamassa minua käräjille ja hakemassa yksinhuoltajuutta jne. jne. Vallalla oli täysi sota - joka sain minut yhä selvemmin näkemään, millainen ihminen ex oikeasti onkaan.

Syyskuussa 2007 olen löytänyt enemmän itsetuntoa ja itsekunnioitusta kuin minulla on ollut koskaan. Nautin siitä, että saan olla vapaa. Saan olla minä. Saan olla aikuinen, ilman muiden asettamia odotuksia.

Mitä loppuvuosi vielä tuo. Tuokoot. Minä olen valmis.  knuppel2


Mutta kun olet selvinnyt noista Pluton kiemuroista, niin v. 2008 onkin jos sitten parempi. Silloin tr.  jupiter aspect_con aurinko toistuu kolme kertaa. Samalla progr. venus tulee  :aurinko:gon päälle, eli onnea, rakkautta, kenties jotain taiteisiin liittyvää?

Eli yhteenvetona: loppuvuosi 2006 OK, ei ihmeellistä, v.2007 Pluto muuttaa ne asiat, joiden on tarkoituskin muuttua, ja v.2008 meneekin jo lujaa.  Smiley

Ensi vuotta odotellen  smitten

Elisa
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #124 : 07.09.2007 19:02:58 »

Tammikuussa 2007 parisuhteeni päättyi (kävi ilmi, että mieheni oli pettänyt minua lukuisia kertoja) ja muutin omaan asuntooni. Ero oli vaikea, sillä tunteita miestäni kohtaan oli edelleen, mutta luottamukseni oli täysin lyöty.

Elisa, kiitos palautteesta! Sinä koitkin Pluton energiat oikein kovimman käden kautta. Muistan vielä kun katsoin karttaasi, niin piti moneen kertaan miettiä, miten saa sanottua rankat asiat. Tuo oli siis odotettavissa, mutta enhän voinut sanoa pläjäyttää että avioliittosi päättyy...

No, muista kuitenkin että Pluto katkaisee vain ne suhteet, joiden on tarkoituskin katketa, ja varmasti oli kuitenkin jonkinmoinen helpotus tuo ero, sillä miehesi ei todellakaan ansainnut rakkauttasi.

Ja toipumisesi on hyvällä mallilla, joten voit katsoa vuotta 2008 ihan uusin silmin, vahvempana, omana itsenäsi.  Ja kenties se rakkauskin tulee kuvaan jossain vaiheessa...

Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että osatakseen olla parisuhteessa, ihmisen tulee ensin osata olla yksin, oman itsensä kanssa ja arvostaa itseään jotta pystyy arvostamaan muita. Joillekin meistä vaan elämä antaa ne rankat kortit, joiden mukaan opetukset tulevat (se sinun T-ristisi).

Kaikkea hyvää vuodelle 2008!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #125 : 07.09.2007 19:06:21 »

Niin ja terveiset Helsingin messukeskuksesta, olin siellä kaksi päivää edustamassa ja hauskaa oli!

Siksi en ole päässyt rauhassa naputtelemaan vielä Kuutiikerille, mutta varmaan tänään -huomenna pääsen. Sinun kartassasi on niin paljon samaa kuin minun kartassani, että piti ihan kunnolla katsoa ettei pistele juttuja joita itse on kokenut...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #126 : 07.09.2007 20:27:51 »

Kaurisenergiaa, ehtisitkö katsoa missään vaiheessa minun karttaani myöskin? Minulla on ollut ihan älyttömän raskas ja toisaalta mielenkiintoinen vuosi, olen valmistunut koulusta, saanut yllättävästä paikasta töitä ja lisäksi kaikenlaista henkistä vaikeutta on ollut vaikka muille jakaa. Nyt olisi kiva kuulla mitä olisi tiedossa tässä ensi vuonna sitten...

Mutta ihan oman jaksamisesi mukaan. Smiley

04.01.1988 klo 12:07 Turku
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #127 : 07.09.2007 20:33:02 »

Juu, katson minä, Ebenia.   Smiley

Pitää vaan ensin löytää aikaa tuolle Kuutiikerin tulkinnalle. Sanottavaa on paljon, mutta vähän mahdollisuuksia kirjoittaa kun pikkuiset hyörii jaloissa.

Mutta palataan. Ja huomasithan että meillä on Helsingin pikkupikkujoulut tulossa... Että vinkkinä vaan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #128 : 07.09.2007 21:10:29 »

Välikommenttina kaikille naimisissa oleville Kauriille Simo Silmun sanoin (säv. & san. Tomi Sami, es. Simo Silmu)

" Jos tulee huonoja aikoja, lupaan sen
että tulee myös hyviäkin
ja vaikka rikkautta maailman lupaa en
lupaan yrittää kuitenkin
ja vaikka taivaalta kuuta en tuo ilmanmuuta
tuon jotain sentään
elämänmittaisen ystävyyden
ja rinnalle sen jään "
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #129 : 08.09.2007 19:56:44 »

Kuutiikeri  Smiley

No niin. Sinun karttasi herättää paljon ajatuksia. Paljon yhtäläisyyksiä omaan karttaani, mutta myös muuta. Tässä muutamia sen herättämiä ajatuksia. Kartta on mukava sekoitus tunnetta ja lämpöä ( askendentti  rapu) sekä modernia, tämän päivän maailmankansalaista ( vesimies). Tuota Vesimies-painotusta ei voi sivuuttaa, ja Vesimies on merkkinä kaukana lämpimästä Ravusta. Ja kartalla tietysti  aurinko  kauris sekä kova 6. huonepainotus, joka ehkä tuo olemukseesi kriittisyyttä (Neitsyt-vaikutusta).

Nousuravut ovat kivoja. Hassuja olioita, jotka tuntevat kaiken kovaa mutta osaavat myös oikutella ja kiukutella. Eivät helppoja asuinkumppaneita, mutta kun heidän luottamuksensa ansaitsee, he kyllä antavat kaikkensa. Tulevat hyvin toimeen lasten ja eläinten kanssa.

Sinun tärkeimmät planeettasi ovat  kuu ja  saturnus (nousumerkin ja Auringon hallitsijat). Mikä on hienoa, on se että  kuu sijaitsee MC:llä, ja tämän aseman on monesti kerrottu tuovan julkisuutta uralla. Unelmasijainti esim. näyttelijöille ja muille, jotka ovat riippuvaisia kansan suosiosta. Koska myös  venus on MC:llä, uskompa että jossain vaiheessa uraasi tulet saamaan suosiota. Vesimies-MC liittyy usein ihmisiin, ihmisjoukkoihin, moderniin tekniikkaan, internettiin, tiedonkulkuun.

Mutta sinulla on myös hyvin vahva 6. huone, "perusduunarin huone", ja siellä mm.  saturnus.  Pystyt siis rutiinityöhön etkä tavoittele Kuuta taivaalta heti kättelyssä. Tuskin tulet sitä saamaankaan, sillä jos nyt yhdellä sanalla pitäisi karttasi kuvata, niin se olisi kärsivällisyys. Sinun pitää (valitettavasti) antaa aikaa omalle kehitykselle, sillä  saturnus asettaa tiellesi useita rajoituksia ennen kypsymistäsi ihmisenä.

 saturnus tekee ikävät neliöt juuri MC:llä sijaitsevaan planeettakolmikkoon, eli joudut nuorena monien haasteiden eteen ja mielestäni suurin haasteesi on oma mielenterveys ja tietty masentumisalttius ja epätoivo. Saatat pitää itseäsi huononpana kuin oikeasti olet, ja tämä aiheuttaa viivästyksiä lahjakkuutesi esilletuomisessa. Muista että olet oikeasti paljon lahjakkaampi mitä luulet!!
Ehkä tuo juontaa juurensa lapsuudesta, äitisi on ehkä iskostanut sinuun huonommuuden tunteen, jonka kanssa saat taistella ennen kuin se oma itsevarmuus löytyy. ( kuu aspect_squ saturnus) Saturnuksen neliö Venukseen taas viivästyttää pysyvän parisuhteen muodostamista, eli tuskin teet lapsia kovin nuorena. Jos teet, niin ehkäpä vain yhden ja senkin sitten kun pahimmat haasteet ovat takana.

Toki kartalla on myös paljon hyvää, ja esim  jupiter 7:ssa tuo varmasti onnea parisuhteeseen sitten kun se oikea löytyy.

Yhtä ammattia en osaa heittää. No, hoitoalaa en ainakaan sinulle suosittelisi. Jokin klassisen/modernin itseilmaisun muoto voisi sopia Saturnuksen asemaan. Varmasti jossain vaiheessa tulet kohtaamaan ihmisten suosiota, jos nyt jotain puolta itsessäsi ilmaiset. Mutta tuskin kovin nuorena.

Tällä hetkellä ymmärrän epävarmuuden tunteen, sillä tr.  neptunus liikkuu MC:llä, mikä kyllä vetää pakan sekaisin ja tuo juuri sitä harhailua. Elämä voi olla varsin sekavaa ja voit törmätä epärehellisiin ihmisiin. Koska  neptunus on myös Venuksen päällä, myös parisuhde kohtaa omat ongelmansa. Koita pysytellä erossa alkoholista ja alkoholisteista, sillä koska itselläsi on  aurinko aspect_con neptunus 6:ssa ja tuo  kuu aspect_squ saturnus, niin alkoholi voi jossain vaiheessa muodostua ongelmaksi...

Sinulle en näkisi ratkaisua elämän suurissa ratkaisuissa ihan lähitulevaisuudessa.  neptunus jatkaa MC:llä ensi vuonnakin, eli joudut varmaan miettimään noita uraan liittyviä juttuja silloinkin. Toki kivoja juttujakin on luvassa, heti tammikuussa tr.  jupiter aspect_con aurinko mutta tuo Neppari on paljon suurempi vaikuttaja nyt.

Parin vuoden päästä varmaan jotain suurta muuttuu, sillä Solar Arc  uranus tulee DC:lle eli ainakin ihmissuhderintamalla muuttuu kuviot, monesti tuo tietää muuttoa ja uutta alkua uudella paikkakunnalla. Koska myös tr.  pluto lähestyy Aurinkoasi, niin sinuna minä katselisin elämää kyllä eteenpäin varsin pitkällä tähtäimellä.

Muista että olet lahjakas! Luota itseesi ja kehitä itseäsi! Sinun aikasi tulee vielä, mutta ei ihan heti...  Wink

« Viimeksi muokattu: 08.09.2007 20:06:12 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #130 : 15.09.2007 19:05:02 »

Ebenia!  Smiley

Sorry, pääsen istahtamaan vasta nyt. Eilen oli tarkoitus sinulle vastailla, mutta eräs käyttäjä kirjoitteli palstalle sopimattomia juttuja ja jouduin niitä poistelemaan.  Angry

No, koska oma karttasi on sinulle varsin tuttu ja mitä olemme henkilökohtaisesti tavanneet ja keskustelleet, niin uskon että olet varsin hyvin perillä omista vahvuuksistasi ja heikkouksistasi joten siirrytään suoraa tulevaan:

Sanoisin että vuosi 2008 on sinulle 70 % hyvää ja 30 % vähemmän hyvää.

Ensin hyvät uutiset: Transiitit ensi vuodelle ovat varsin mahtavat: 17.1.2008 tr.  jupiter tulee  aspect_con keskitaivas. Mitä haluat uralta? Missä olet töissä? Yritä nyt kaikkesi, sillä tähdet ovat puolellasi. Jos sinulla on nyt hyvä työpaikka, niin juttele esimiehen kanssa ylennyksestä tammikuussa.

Tosin sinut tuntien uskoisin, että haluat saavuttaa tässä elämässä jotain suurempaa. Miten olisi puolustusasianajaja? Sinulla on käsitys siitä, mikä on oikeaa ja mikä väärää. Suomessa on paljon ihmisiä, jotka joutuvat syyttä kärsimään vääryydestä vain siksi, koska heillä ei ole varaa asianajajaan.  Sinulle  kuu-Rapuna on helppo tajuta vääryyttä kärsineiden tuntemuksia.  Olisko siinä sinulle ala?

Toinen sinulle sopiva olisi se politiikka, siitä ei pääse yli eikä ympäri.  Eli oikis tai valtsikka? Oletko miettinyt asiaa?

Helmikuussa tr.  uranus aspect_tri kuu. Heti perään tr.  jupiter aspect_con aurinko. Onnellisia muutoksia koskien sinua ja asumista. Olitko muutamassa sen ystäväsi kanssa yhteen?

Kesällä 2008 hyvä juttu jatkuu. tr.  aspect_sex merkurius tuo jo keväällä uusia ajatuksia. Ehkä se opiskelupaikka? Kesällä tr.  saturnus aspect_tri keskitaivas ja elokuussa tr.  jupiter aspect_con aurinko.  Joko saat hyvä hyöpaikan tai opiskelupaikan.

Sinuna panostaisin tulevaisuuteen ja ajattelisin asioita esim. 12 vuoden päähän, kun  jupiter tulee taas Kauriiseen. Jos nyt opiskelet, niin mitä hyvää uralla sitten sattuukaan...?

Syksyllä taas tr.  jupiter aspect_con aurinko, eli jos aloitat opiskelut syksyllä, niin onni on mukanasi. Marraskuussa tr.  jupiter aspect_con merkurius eli uusia ajatuksia ja pohdintoja...

Sitten ne huonot uutiset. Ap-kartallasi on  mars DC:llä. Eli ehkä joudut ensi vuonna kohtaamaan ihmisiä, jotka avoimesti vastustavat pyrkimyksiäsi? Tuo tulee lähinnä mieleen. Muista että aina on kateellisia ihmisiä. Itsekin olen heihin törmännyt. Aina on ihmisiä, jotka tuntevat olonsa huonoksi ja haluavat purkaa sitä muihin. Ehkä sinä joudut syntipukiksi? Hanki nyrkkeilysäkki varalta.

Ap-kartalla myös  pluto AC:llä. Joko olet itse kova eli annat samalla mitalla takaisin tai sitten jotain muuta. En kuitenkaan usko, että mitään mullistavaa. Paljon tavaraa ap-kartalla 1:ssä, eli sinä tuot itseäsi esiin.  Varsinkin kun siellä on  aurinkojupiter ja  merkurius.

Kaiken kaikkiaan siis mielenkiintoinen vuosi tulossa. Sinulla on onnea, mutta myös vastustusta, joten muista vahvuutesi.

Oletko jo päättänyt opiskelusuuntasi?
« Viimeksi muokattu: 15.09.2007 19:06:58 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #131 : 15.09.2007 23:52:34 »

Kiitos Kaurisenergiaa!

Opiskelusuunta on siinä mielessä vielä avoinna, että olen nyt menossa avoimeen yliopistoon lukemaan kehitysmaatutkimusta - mikäli se kiinnostaa niin paljon kuin uskoisin, tarkoituksena olisi jatkaa opiskelua ihan täyspäiväisesti sitten ensi vuonna. Jos tämä taas ei kiinnosta, niin vaihdan alaa - ja siinä taas uusi pohtimisen aihe.  :Smiley Mutta kiitos paljon vinkeistäsi, ne tulevat tarpeeseen. Jotain kansainvälistä ja poliittista haluaisin kuitenkin. Smiley Mutta ihana kuulla että jotain positiivista voisi olla tällä alueella...

Nyt olen töissä lastenhoitajana, jonka kautta olen löytänyt ihan uusia puolia itsestäni!  Shocked Siis se Kuu-Rapu minussa on todella astunu esiin ja olen huomannut kuinka oikeasti rakastan lapsia, kuinka olen paljon pitkäjännitteisempi ja "äitityyppisempi" kuin uskoinkaan. Lisäksi olen saanut tämän perheen (jossa olen hoitajana) äidistä minulle ihanan ystävän. Smiley

Lähinnä mietin tuota (kuten voinet arvata) ensi vuoden Ap-kartan Saturnusta 8.huoneessa ja Uranusta 2.huoneessa...Se huolestuttaa. Viime vuosi on nimittäin ollut äärettömän raskas henkisesti, on ollut romahdusta toisensa perään ja pelottaa kyllä jossain määrin että mitähän tuo sitten tarkoittaa nyt sitten... Sad Varsinkin kun myös veljelläni on saturnus 8:ssa, isälläni Uranus 8:ssa ja äidilläni 6.huoneessa mm. Pluto ja mm. 8.huoneessa Jupiter...Tongue Että sellaista...

Tuo Mars DC:llä on minulle aika tuttu yhdistelmä, se kun minulla on muutenin 7.huoneessa nataalilla. Vähän kyllä joo pelottaa sen suhteenkin, saa nähdä mitä oikein tulee. Muistaakseni teki jotan neliötä (?) Venuksen kanssa eli olisiko riitoja kavereiden kanssa tiedossa? Who knows...

Muuton suhteen olen nyt muuttanut mieleni, että en ole muuttamassa ystäväni kanssa, mutta isäni on löytänyt yhden kivan talon, josta saisi asuntoja ja olen harkitsemassa sinne muuttamista jossain vaiheessa. Ehkä se on sitten se muuttojuttu?

Kiitos älyttömästi! Annan sitten palautetta kun on vähän tapahtunut juttuja. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #132 : 16.09.2007 00:02:02 »

Ebenia, minä katson nuo ap:t tasahuonesysteemillä.

Sinuna en kiinnittäsi huomiota "pahaan " 8. huoneeseen sillä tasahuonesysteemillä sinne ei osu muita kuin Vertex.

Eli opiskele nyt, ehkä se oma perhe tulee myöhemmin.  Wink (ja kun tulee, eipä siinä paljon muille aikaa jää..)



tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #133 : 18.10.2008 16:41:43 »

Heippa rubiinitar (kaunis nikki muuten),

Sinulla on kartta, joka varmasti tarjoaa haasteita elämässä. Ensinnäkin herättää huomiota se, ettei  aurinko tee yhtään pääaspektia muihin planeettoihin. Miten koet sen? Koetko Kauris-olemuksesi vähän kuin aivan erillään toimivaksi, joskus kuin "siksi toiseksi minäksi", sillä sinussahan on paljon muita vahvoja vaikutteita.

 askendentti  skorpioni, vahva nousumerkki, joka korostaa Pluton merkitystä.  kuu Neitsyessä, joka sinänsä on aika kiltti, pikkutarkka, siisti, mutta koska kartalla on tarkka  kuu aspect_con pluto niin pelkkä Kuun tulkinta Neitsyessä on harhaanjohtava. Vahva ihminen, tarkka, näkee syvälle. CIA-agentti?

 kuu aspect_con pluto yhtymä tekee neliön Venukseen ja opposition Chironiin ja Jupiteriin. T-risti siis. Koskettavia kokemuksia äitiydessä ja rakkauselämässä? Tuo äitiys tulee kuvioihin mukaan, koska Ceres on väljässä yhtymässä Kuuhun ja Plutoon.

Uskon kyllä että viime vuosina on ollut rankkaa, sillä transiitti-Pluto ohitti tuon T-ristin, tosin siitä on jo aikaa, mutta aivan viime aikoina transiitti-Uranus pommitti kuviota Kaloista. Mitä muuttui? Oliko perheen turvallisuus jollakin tapaa vaakalaudalla vai mitä tapahtui? Joku rankka juttu varmaan koskien perusturvaa , kotia ja äitiyttä?

Sikäli voin antaa helpotusta että nuo kuviot ovat ohi, mutta mitään ilotulitusta tuskin tänä syksynä on tiedossa: siinä missä suurin osa Kauriista riemuitsee transiitti-Saturnuksen siirtymistä Neitsyeen, niin sinulla se aiheuttaa vaan ongelmia, sillä sehän tulee suoraa T-ristille. Ja omien kokemusten mukaan tr.  saturnus aspect_con kuu ei ole helpoimpia transiitteja. Syksyllä 2007 tr.  saturnus tekee ensin tarkan neliön Venukseen (parisuhde lujilla), kuvio toistuu keväällä 2008, jonka jälkeen  aspect_con keskitaivas ja sitten tarkka  aspect_con kuu

Tuskin siis aivan pian helpottaa. En halua olla pessimisti, mutta veikkaan, että iloisempi aika alkaa vasta Saturnuksen väistyttyä loppuvuodetsa 2008, jonka jälkeen tr.  jupiter tekeekin yhtymän Aurinkoon. v. 2009 onkin jo aika kiva, transiitti-Jupiter tukee Venusta ja Aurinkoa, samalla tr. saturnus aspect_tri aurinko.  tr.  pluto tekee trinin MC:hen eli silloin voisi olla aika vakinnuttaa jotain uralla.

Progressiot ja Solar arcit tukevat edellistä. SA  venus tulee 2008 lopulla konjunktioon Auringon kanssa, ja sehän lupailee hyvää aikaa.

Sinuna olisin siis kärsivällinen. Uskon että vaikeimmat ajat elämässäsi ovat kyllä jo takana, mutta tuo Saturnuksen ohitus vielä pitää kestää ennen lopullista onnnistumista.  Smiley

Hei, kaurisenergiaa, olisi muutama kysymys, jos satut tämän huomaamaan ...Smiley

Kesällä 2007 ennustamasi (ei niin mukavat) asiat ovat pitäneet paikkansa, eli on ollut todella raskasta kaikin tavoin ja muutosta ei ole ainakaan vielä näkyny. Kaikilla elämäaloilla on ollut taistelua tuulimyllyjä vastaan. Ja jos olen intuitiotani seurannut (kuten talonostossa) niin olen maksanut erittäin kalliisti rohkeudestani (kahden asunnon loukossa ollaan). Myös ihmissuhteissa on kautta linjan ollut pelkkää taistelua ja menetyksiä.

Voisitko tarkentaa, että milloin saturnus väistyy ja milloin voisi alkaa tuo hieman valoisampi aika.
Tällä hetkellä uskoni on nollassa ja valmistaudun henkisesti siihen, että kaikki rohkeat taloudeliset ratkaisut johtavat kenties vielä täydelliseen katastrofiin. Näin siksi, koska tähän mennessä on mennyt vain huonompaan suuntaan, vaikka en olisi ikinä kuusi vuotta sitten uskonut, että voin kokea vielä näinkin huonoja aikoja (tuolloin jo tavattomasti taistelleena).

Kiitos!
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #134 : 09.12.2008 10:03:22 »

Heippa Kaurisenergiaa!

Kerkiäisitkö katsomaan mitä ensivuosi tuo tullessaan tälle kauriille?  Smiley
Syntymäaika: 1.1.1982 10:50 Tampere


Kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: