Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter-Neptunus-Kheiron -yhtymä ja vähän Uranusta  (Luettu 8025 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 17.06.2009 20:28:40 »

Terve!

Touko-kesäkuussa on tähtitaivaalla ollut otsikon mukainen yhtymä ja Uranus liittyy kuvioon siten, että se tekee edellisiin tarkkaa semisekstiiliä. Nyt on tuntunut, että vähän itsekullakin on ollut kaikenlaista meneillään, miten teillä?

Tässä raporttia omasta elämästä/tuttavapiiristä. Jupiter-Neptunus-Kheiron lähentelee MC:tä, mutta ohituksia ei ole vielä ollut. Joka tapauksessa:

-astrologiasta on tullut minulle ammatti
-muutin yhteen poikaystäväni kanssa, joka muutti 600 kilometrin päähän entisestä kämpästään.
-samalla minusta tuli 16 v. pojan äitipuoli, jos nyt näin uskaltaa sanoa.

Kavereilla/tuttavapiirissä mm. tällaista:

-sairaalareissuja
-vakavaa uupumusta
-toivottomuuden ja itsetuhoisuuden värittämiä juopottelukausia/äkkiraitistumista
-muuttoja
-uusia parisuhteita

Raportoikaa ihmeessä, minua kiinnostaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1 : 17.06.2009 20:55:18 »


Jahas!  Undecided

Minulla nuo kyseen omaiset yhtymäplaneetat tekevät transiitteja  aspect_squ  neptunus  aspect_sex  mars ja Uranus  aspect_squ  mars   aspect_tri  neptunus

Aikamoista sisäisen minän tunnemyllerrystä, löysin istestäni piirteitä, joista en yhtään pidä ja ilm. tuo  mars ei malttaisi odottaa, että pääsen asian kanssa "sinuiksi", vaan toimintaa pitäisi tulla Heti ilman ajattelua!  aurinko  askendentti  neitsyt ei sitten hötkyile ilman rationaalista ajattelua, joten vaikeita ja hankalia aikoja eletään.
Jopa hankalampia, kuin vain "paskan" tonkimista itsestään.  buck2

En tykkää!  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.06.2009 21:34:52 »

Minulla kyseiset planeetat tekevät sekstiiliä Saturnukseen 9.huoneessa ja kappas, tänä vuonna olen tosissaan pyrkinyt opiskelmaan yliopistoon into piukeena ja lisäksi ulkomaanmatkojakin on suunnitelmissa! Eli siis hyvin osuvaa! Lisäksi olen taas innostunut henkisestä kehittämisestä hirveästi ja jatkuvasti on joku henkinen kirja kesken ja kehitystä tapahtuu.  smitten Eli hyvääkin voi tästä seurata!

Sen sijaan Uranus tekee neliötä tuolle Saturnukselle ja tiedä sitten mitä se tarkoittaa, mutta ainakin tässä on lähipiirissä ollut vähän erkaantumista ja myös kuolemaakin, ehkä se sitäkin sellaista tiettyä vakavuutta sitten kuvastaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2009 21:45:56 »


Niin, ja tuo yhtymä majailee tällä hetkellä ihan 6. huoneen loppumetreillä väjässä yhtymässä DC:lle ja uranus jo 8. huoneen puolella.

Mitä sitten lienevätkään vielä tuovat.  crazy2

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2009 21:55:11 »

Moi,
mulla ne tekee oppositiota Plutoon 6. huoneeseen. Miten sen pitäisi vaikuttaa? Töissä tapahtuu liikaa, ja en haluaisi ottaa minkäänlaista vastuuta siellä... väsyttää vaan ja pitää väkisin puurtaa vaikkei huvita. Saman aikaisesti Uranus neliöi Mc-Ic -akselia joten sekin varmaan vaikuttaa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 17.06.2009 22:17:18 »

Näin astrologina pistää tietysti merkille, että tiedotusvälineetkin ovat nyt antaneet tilaa astrologialle (Astro-TV MTV3:lla). Kuviot ovat nyt jotenkin suosiollisia meille "huuhailijoille".  Kiss
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #6 : 17.06.2009 23:29:00 »

Mulla tuo yhtymärypäs on 
aspect_con  kuu ja  kuunsolmu huoneessa 8
 aspect_sex  aurinko h10
 aspect_sex  merkurius h10 
 aspect_squ  saturnus  h11

Mulle on opetettu ettei saisi näyttää/kertoa jos menee hyvin  Wink ihan itsekin pelkään tätä sanoa, mutta juuri tällä hetkellä elämässäni puhaltaa onnekas tuuli. Kaikki vain sujuu ja olen onnellinen  smitten on niin monia vaikeita vuosia takana, että nyt nautin tästä täydestä sydämestä.
Olen puhunut paljon tuonne jonnekin ylös ja tuntuu kuin sieltä nyt minulle hymyiltäisiin oikein urakalla, että tässä nyt on, ota ja nauti  Cheesy

Kiitos  angel

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.06.2009 23:42:20 »

Onpas mahtava yhtymä tosiaan, en olekaan noita seuraillut nyt!

Tuo Jupiter tekee minulla kiitollista kolmiota Uranukseeni parasta aikaa ja sen aikana olen toteuttanut muutamia unelmiani, irtiottoja ja hakenut omaa tilaa aika itsekkäästi. En halua alistua arkeeni.

Minäkin opiskelen astrologiaa, se kiinnostaa yhä kutkuttavammalla tavalla, eikö Uranus tähtääkin tällaiseen?

Mutta se on tuollaista pientä, mutta hyvin lepuuttavaa Pluton oppositioiden ahdistamana.
Jupiter pitää minut jotenkin sosiaalisena!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.06.2009 10:10:36 »

Sekin täytyy sanoa, että kun nykyinen parisuhde on alkanut ja tiivistynyt kyseisten transiittien aikana, niin energiat ovat tyystin erilaiset kuin edellistä pitkää parisuhdetta aloittaessa - silloin jouduinkin Pluto-kouluun: asioiden salailua, ainaista riitelyä, vihamielinen miehen ex, huoltajuuskiistaa, miehen konkurssi jne. En ole voinut mitään sille, että entisen suhteen traumat ovat nousseet jossain määrin pintaan aina tietyissä vaiheissa, mutta kun mitään kauheaa ei tapahdukaan, niin traumat sulavat pois yksi toisensa jälkeen. Erittäin vapauttavaa!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rooros
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #9 : 18.06.2009 10:30:42 »

Löytyiköhän minun valtavaan luopumistuskaani nyt sitten selitys tästä? Mulla  chironjupiter ja  neptunus  aspect_squ venus kevään ja kesän aikana. Toisaalta myös  uranus aspect_tri venus. Mitenköhän saisin tämän suosiollisemman Uranuksen transiitin käyttöön, tuntuu, että nuo neliöt vievät kaiken energian. Ideoita?
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #10 : 18.06.2009 10:33:06 »

Sekin täytyy sanoa, että kun nykyinen parisuhde on alkanut ja tiivistynyt kyseisten transiittien aikana, niin energiat ovat tyystin erilaiset kuin edellistä pitkää parisuhdetta aloittaessa - silloin jouduinkin Pluto-kouluun: asioiden salailua, ainaista riitelyä, vihamielinen miehen ex, huoltajuuskiistaa, miehen konkurssi jne. En ole voinut mitään sille, että entisen suhteen traumat ovat nousseet jossain määrin pintaan aina tietyissä vaiheissa, mutta kun mitään kauheaa ei tapahdukaan, niin traumat sulavat pois yksi toisensa jälkeen. Erittäin vapauttavaa!

Niin samanlaisia tunteita minulla tästä hetkestä.
Itsestä tuntuu, että elän sellaisten energioiden kanssa nyt, etten ole moista naismuistiin kokenut. On todella vapautunut, avoin, hyvä, luottavainen ja harmoninen olo. Myöskin hyvin henkevä olo  angel
Mullakin on samanlainen traumansulamissessio päällä...mistähän mahtanee johtua. Eräs ihminen ikäänkuin on ilmestynyt kouluttamaan minua siihen, että voisin ja uskaltaisin luottaa.

Vielä kun tuo  uranus tuossa möllöttää  aspect_con  venus ja  keskitaivas  Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #11 : 18.06.2009 16:55:11 »

Onhan tästä kuviosta puhetta ollut
mm. tuolla "transiittituvan" puolella..

Ensimmäisenä ryppäästä lähtee erkanemaan Jupiter
toki sekin vasta vuodenvaihteessa,
joten vielähän tuota triplakonjuktiota ehtii makustella.

Täällä kyseinen kolmikko sahaa nelos-vitosen huoneen rajamailla,
erityisesti tuo Neptunus sais jo vaihtaa taloa,
jospa sitten minäkin löytäisin uuden majan.

Samalla nämä  chiron neptunus jupiter tekevät yhtymää
meikäläisen noususolmulle,
guugleman mukaan
pitäisi tulla mannaa taivaalta ja
muutenkin olla hommien helvetinmoisessa nousussa:
-Ajoitukset napissa, sosiaalinen status koholla tvs.
Tiiäppä tuota.  uglystupid2

Ehkä ko. trio on kuitenkin aktivoinut jotain muita antureita,
tuntuu kuin osaisi lukea kanssaihmisiään paremmin
(vai johtuisko  tr pluto  aspect_sex nt  merkurius?)

Tuttavapiirissä on ehkä ollut stressiä ja muuta naksahtelua
taajempaan kuin yleensä.









tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12 : 18.06.2009 21:23:39 »

Yhtymä seilaa mun IC:llä. Koko ajan ollaan muuttamassa paikasta toiseen, tosin johtunee enempi aspektista uranus aspect_squ kuu joka on voimassa suunnilleen siihen saakka kunnes Uranus vaihtaa joskus merkkiä. Perkules. Undecided
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 09.06.2010 15:34:26 »

Palaan tähän vanhaan aiheeseen.

Kollektiivisten ja sosiaalisten planeettojen toisiinsa tekemät tarkat aspektit ovat aiheuttaneet mm. tällaistakin:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomessa+korkein+syntyvyys+40+vuoteen/1135256107346

Ainakin täällä Oulun seudulla tuntuu, että raskaana olevia tai lastenvaunuja pukkaavia naisia oikein vilisee silmissä. Itsekin tietysti tuli äitien lukuisaan joukkoon liityttyä, olin raskaana pian tämän ketjun aloittamisen jälkeen..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: