Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298407 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #165 : 07.04.2011 15:14:51 »

Tuli muuten mieleen tuosta  pluto aspect_con askendentti -transiitista. Onko normaalia, että ko. aikana kiinnostus omasta itsestä, hyvinvoinnista ja persoonasta kasvaa?
Toisaalta tämä transiitti on tuonut paljon raivopäistä energiaa, toisaalta olen myös joutunut nöyrtymään ja käymään läpi persoonaani, vanhoja asioita jne. 12. huoneen teeman mukaisesti.

Toki... tuohan on hyvin klassista..   pluto on perustavanlaatuinen muutos, ja  askendentti puolestaan fyysinen olemuksesi..
tallennettu

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #166 : 07.04.2011 17:57:07 »

Tuli muuten mieleen tuosta  pluto aspect_con askendentti -transiitista. Onko normaalia, että ko. aikana kiinnostus omasta itsestä, hyvinvoinnista ja persoonasta kasvaa?
Toisaalta tämä transiitti on tuonut paljon raivopäistä energiaa, toisaalta olen myös joutunut nöyrtymään ja käymään läpi persoonaani, vanhoja asioita jne. 12. huoneen teeman mukaisesti.

Toki... tuohan on hyvin klassista..   pluto on perustavanlaatuinen muutos, ja  askendentti puolestaan fyysinen olemuksesi..

Kiitos Emelia, vastauksestasi Smiley

Aaapua, tiesin, että tästä tulee ryöpytystä, mutta en arvannut, millä voimalla buck2 Ei sillä, olen innoissani tästä energialatauksesta, mutta sen voima ja hallitsemattomuus pelottaa...

Tässä viime aikoina on porukka ihmisiä, joiden kanssa en koe enää mitään syvällisempää, tippunut pois elämästäni, en näe enää tarpeelliseksi tuhlata energiaani heihin. Samalla kuljen aistit avoimina, jos vaikka kohtaan uusia ihmisiä, joiden kanssa voin jakaa sielunelämää. Mikään pinnallinen hyvänpäivänkaveruus ei kiinnosta.

Samalla sisäinen kaipuu muutokseen, uuteen alkuun vaan kasvaa... Halu muuttaa kokonaan toiselle paikkakunnalle tai maahan, aloittaa koko elämä alusta. Tuntuu, että olen vankina tässä nykyisessä tilanteessa, en pysty kasvamaan ihmisenä, jos en ota ratkaisevaa askelta. Olosuhteiden pakosta en vielä pysty (pitää saada koulut loppuun ensin), mutta ehkä sen jälkeen Wink

Olen tosiaan muuttanut elämäntapojani, vähentänyt tuntuvasti alkoholin käyttöä sekä muuttanut ruokailutottumuksia. Kuukauden sisällä on muutama kilo lähtenyt, olo on raikkaampi kuin pitkiin aikoihin. Paljon kuitenkin käyn itsetutkiskelua kaikessa hiljaisuudessa, koitan löytää, kuka tämä mc82 oikein on pohjimmiltaan...

Miehen kanssa ollut aikamoista myllytystä... buck2  Miehellä nimittäin myös tarkkana päällä Pluto-transiitti,  pluto aspect_squ venus . Jos tästä selviämme, niin mitä tämä suhde ei kestäisi??

Jos aikaisemmin olin herkkä ihminen, olen sitä nyt 1000 kertaa enemmän. Tunnelatinki on joko nolla tai extreme, ei mitään siltä väliltä. Tunnen ja koen asiat voimalla, en pysty hallitsemaan tätä merta, mikä kuohuaa sisälläni, en pysty peittämään tunteitani ja pitämään tyyntä naamaria kasvoillani... Ja jos joku asia kuohuttaa, varmana avaan suuni ja teen sen selväksi, vaikka olisin keskellä julkista paikkaa. En piilota tunteitani sisääni ja kihise itsekseni...

Tuntuu, kuin joku näkymätön voima ohjaisi mua - voima, jota en voi vastustaa...

Lepoa tarvitsen nykyään paljon, en meinaa enää 8 tunnin yöunillakaan selvitä seuraavasta päivästä... Ehkä tämä sisäinen uudistus vaatii riittävän määrän unta?

Tässä tunnelmia... Noin lyhykäisesti buck2

Mulla siis päällä sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti vielä väljänä, tarkkana  pluto aspect_opp kuunsolmu - jälkimmäinen ehkä viittaa tuohon pakkoon löytää se oma kasvuntie ja elämänpolku?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #167 : 07.04.2011 18:56:10 »

Kiitos, Lady Moon, viestistäsi Smiley

Aluksi: Mitä tulee tuohon miehen  pluto aspect_squ venus -transiittiin, hänellä on ko. transiitti ollut päällä koko suhteemme ajan. Pluto oli juuri ensimmäistä kertaa alkanut neliöimään hänen Venustaan, kun aloimme seurustelemaan. Tuolloin orbi oli 9 astetta. Pluto on siirtynyt tässä muutaman vuoden aikana eteenpäin ja nyt tuo neliöaspekti on hänellä asteentarkkana.

Huomattuani tuon miehen  pluto aspect_squ venus -transiitin tiesin, että tämä suhde tulee vaikuttamaan molempiin syvästi - se on sitten meistä kiinni, mitä tästä kaikesta tulee Huh

Myllytystä tämä on ollut lähinnä mun "ansiosta": tunteet vyöryvät syvältä pintaan, en pysty estämään niitä ja näytän sekä ilot, surut ja vihat häpeilemättä. Tämä  kuu leijona on löytänyt estradinsa ja jos vatuttaa, niin kyllä huudan ja meuhkaan vaikka keskellä Mannerheimintietä sadan ihmisen todistaessa Grin  Ja mies-ressu joutuu kestämään mun alati heilahtelevia mielialoja sekä voimakkaita tunteenilmaisuja - vaikka mies onkin plutonikko, on hän kuitenkin  aurinko vaaka , joka arvostaa harmoniaa...

Hyviä puolia on ollut se, ettei mitään ole jätetty kytemään pinnan alle, vaan se "ruma totuus" nostetaan pöydälle (tai sitten se nousee itsekseen pinnalle) ja puidaan selväksi - sen jälkeen jatketaan eloa. En ole luovuttamisfiiliksissä tämän suhteen vuoksi, koska koen, että tämän miehen myötä olen tavannut jotain todella arvokasta, todella erityistä, josta kannattaa kynsin hampain pitää kiinni. Miehen mielipide onkin sitten eri asia...

Vähän tarkennusta edelliseen postaukseeni:

Nyt tuosta sai kuvan, että mä olen entinen rapajuoppo, kun kerroin, että olen tuntuvasti vähentänyt alkon käyttöä Grin  Mulla on aina ollut varovainen suhde alkoholiin ja jos mulla esim. on haasteellisia aikoja, olen tehnyt sopimuksen itseni kanssa, etten silloin ainakaan ota lohdutusryyppyä, koska sinne pulloon voi hukkua... Puran ahdistukseni muilla tavoin, kuten puimalla asiaa itsekseni tai ystävieni kanssa. Siskoni on esim. alkoholisti ja meillä on suvussa alkoholiongelmaa, joten siksi pysyttelen melko raittiilla linjalla. Hyvässä seurassa otan kyllä, mutta aika varovaisesti. Sekä esim. ravintolassa hyvän aterian yhteydessä hyvää viiniä, kruunaamaan nautintoa Smiley

Ja nykyään noudatan viljatonta ja sokeritonta ruokavaliota ja kroppa voi todella hyvin smitten

Jatkakaa, please - mä en halua olla mikään vinkuintiaani, joka säälittelee omaa elämäänsä täällä Grin  Mutta kuten sanoin, muutos on aivan oven takana, eteenpäin johdattava tuuli on nousemassa - sitä raikasta tuulenpuuskaa odotellessa smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #168 : 08.04.2011 19:21:05 »

 pluto aspect_con jupiter sen kun tarkkenee, aloitin uudelleen vapaaottelun. Tosin vielä mieluummin harrastaisin kai jääkiekkoa ellei se olisi paljon kalliimpaa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #169 : 08.04.2011 20:00:41 »

Mulla päällä edelleen  pluto  aspect_con  aurinko ja haluaisin kuulla muilta miten olette sen kokeneet?

Huomioita: työtarjouksia satelee, harvempi toteutuu, sillä sopimus sähläystä on paljon.
Äiti hamstraa kultaa, ja jakaa ennakkoperintöä henkisesti. Itse ajattelen koko ajan omaisuutta, varsinkin maahan liittyvää, asuntoa, eläimiä jne.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #170 : 08.04.2011 20:44:28 »


Miehen kanssa ollut aikamoista myllytystä... buck2  Miehellä nimittäin myös tarkkana päällä Pluto-transiitti,  pluto aspect_squ venus . Jos tästä selviämme, niin mitä tämä suhde ei kestäisi??



Tuntuu, kuin joku näkymätön voima ohjaisi mua - voima, jota en voi vastustaa...

Lepoa tarvitsen nykyään paljon, en meinaa enää 8 tunnin yöunillakaan selvitä seuraavasta päivästä... Ehkä tämä sisäinen uudistus vaatii riittävän määrän unta?

Tässä tunnelmia... Noin lyhykäisesti buck2

Mulla siis päällä sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti vielä väljänä, tarkkana  pluto aspect_opp kuunsolmu - jälkimmäinen ehkä viittaa tuohon pakkoon löytää se oma kasvuntie ja elämänpolku?

Sulkeutuva transiitti on aina voimallisempi, mutta  pluto hitaan liikkeen vuoksi päällä voi olla sekä sulkeutuva että avautuva yhtä aikaa, kun  pluto alkaa peruuttaa eli ihan näinä aikoina.. ja sen transiitit voivat joko nukuttaa tai valvottaa... voivat aiheuttaa jopa sydänvaivoja ihmisille..

Ihan tuosta miehesi transiitista.. aika klassinen parisuhde-transiitti sekin.. jos  venus siis on hänen naiskuvansa ja käsityksensä naisesta, eli sinä, se on muutoksen ja mullistuksen kohde... toisaalta hänellä saattaa olla myös kaikenlaiset muut arvot ja käsitykset tiettyjen asioiden eettisyydestä ja kauneudesta puntarissa..  Wink

Muistakaa olla avoimia ja keskustella..
tallennettu

m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #171 : 08.04.2011 21:10:37 »

Sulkeutuva transiitti on aina voimallisempi, mutta  pluto hitaan liikkeen vuoksi päällä voi olla sekä sulkeutuva että avautuva yhtä aikaa, kun  pluto alkaa peruuttaa eli ihan näinä aikoina.. ja sen transiitit voivat joko nukuttaa tai valvottaa... voivat aiheuttaa jopa sydänvaivoja ihmisille..

No se selittääkin viime kesän/syksyn vaivat, muunmuassa.

tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #172 : 08.05.2011 18:36:58 »

En oo kauheesti käynyt täällä viimeaikoina, mut jonkun kans oli juttua aiemmin  pluto aspect_con venus, kun talvella tuli tarkaksi  pluto aspect_con venus. Kyllähän tuo  pluto on noilla asteilla pyörinyt, mutta ei oikein mitään fyysisellä tasolla, eikä henkiselläkään, että olisin huomannut. Eräs henkilö, jolla samassa asteessa  venus, erosi yllättäen miehestään samoihin aikoihin kun tr tarkentui.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #173 : 10.05.2011 08:16:10 »

Soma, valitettavasti en osaa tuota valottaa, mutta olen myös  askendentti rapu ja minulla tuo kuvio on edessä 2013 vuoden alussa. Pluto on mennyt koko jousimiehessä olevan stelliumini läpi, mutta ei mitään havaintoa mitä se tekee AC/DC -akselilla.
Tulin siis lähinnä sanomaan, että tule kertomaan mitä tuo kuvio sinulle sitten tuo.

Pluton kuviot, vaikka ovat voimakkaita, eivät aina ole kamalan konkreettisia. Ainakaan heti. Mutta tällä akselilla ollessaan Pluto luultavasti tuo muutoksia ihmissuhteisiin ja en tiedä ehkä sitä kautta myös minäkuvaan kun se on Asc. vastapäätä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #174 : 10.05.2011 08:31:02 »

Soma, jos haluat niin laita vaikka yv karttasi/tietosi niin voin vilkaista.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #175 : 10.05.2011 10:47:25 »

Itsellä marraskuussa tulee ajankohtaiseksi (mahdollisesti muutokset alkavat pikkuhiljaa tuntua jo aiemminkin, kun on pluto kyseessä)  pluto aspect_tri askendentti voimakkuudeltaan kuusi tähteä ja pluto oppositio jupiter alkaa sitten tammikuussa. Voimakkuudeltaan neljä tähteä.

Kenelläkään kokemuksia näistä transiiteista? Tietysti vaikuttaa se, miten omalla kartalla on asiat. esim. mulla syntymäkartalla pluto  aspect_sex venus saturnus jupiter ja  aspect_con mars. Jupiter puolestaan oppisitioi venusta ja vissiinkin saturnusta, mutta tuo saturnuksen kanssa oppositio on kai sukupolviaspekti.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #176 : 10.05.2011 14:53:07 »

Itsellä marraskuussa tulee ajankohtaiseksi (mahdollisesti muutokset alkavat pikkuhiljaa tuntua jo aiemminkin, kun on pluto kyseessä)  pluto aspect_tri askendentti voimakkuudeltaan kuusi tähteä ja pluto oppositio jupiter alkaa sitten tammikuussa. Voimakkuudeltaan neljä tähteä.

Kenelläkään kokemuksia näistä transiiteista? Tietysti vaikuttaa se, miten omalla kartalla on asiat. esim. mulla syntymäkartalla pluto  aspect_sex venus saturnus jupiter ja  aspect_con mars. Jupiter puolestaan oppisitioi venusta ja vissiinkin saturnusta, mutta tuo saturnuksen kanssa oppositio on kai sukupolviaspekti.

Kun mulle tuli  pluto  aspect_tri askendentti alkoi elämässä tapahtua hirveällä ryminällä muutoksia, joita en olisi paria kuukautta aikaisemmin voinut edes kuvitella todeksi.

Mulla oli silloin pitkään junnanneet opiskelut loppusuoralla. Hain itselleni työharjoittelupaikkaa (näistähän ei makseta palkkaa) ja aivan uskomattoman sattuman kautta sain harjoittelupaikaksi vakipaikan. Sain täyden palkan työharjoittelulta ja pääsin pysyvästi kiinni työelämään. Tuo nostatti aikalailla epävarmaa tulevaisuutta tuskailleen opiskelijan itsetuntoa, mutta siitähän se kertookin, kun aspekti kohdistui askendantille. Sitten kaikki meni aivan hirveällä vauhdilla ja kuukauden kuluttua työpaikan saamisesta ostettiiin exän kanssa yhteinen asunto. Se tuntui kaikki silloin aivan uskomattomalta, kun ensin ei ollut mitään ja sitten olikin kaikki, mistä oli unelmoinut.

Työpaikka tosin alkoi parin kuukauden jälkeen tökkiä, mutta se ei mitään haitannut, koska mulla tuli  jupiter aspect_tri keskitaivas ja sain nykyisen työni.

No, ensi talvena tulee  pluto aspect_tri keskitaivas. Innolla odottelen mitä tapahtuu työrintamalla.  coolsmiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #177 : 10.05.2011 14:56:45 »


 Hei,-- pluto 7h:ssa "pakottaa" muutoksiin ihmissuhde asioissa,--ei välttämättä eroa, vaan

 nostaa pintaan epäkohtia suhteesta,--ja   aspect_opp  askendentti:n -minäsi kaipaa

 uudistusta,--kritiikkiä voi tulla muilta ihmisiltä (7h),  pluto paljastaa sisimpäsi, "väärinkäytökset",

 Muutosta tapahtuu jotta, minäsi pääsee uudistumaan.

 
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #178 : 10.05.2011 15:03:45 »


  Minulla myös  pluto aspect_tri askendentti,--toi rohkeutta tehdä asioita,  ja asiat eteni

  vauhdilla, se antoi voimaa tehdä isojakin ratkaisuja, ja aika nopeastikkin.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #179 : 18.06.2011 15:35:44 »

 pluto aspect_squ uranus alkaa pikkuhiljaa hiipua, mutta toi keväällä aikamoisen uupumisen "oikeissa päivätöissä"... samalla se nosti pintaan halun rauhoittua ja olla vain ja tutkiskella jälleen itsekseen näitä astrologisia juttuja ( uranus hallitsee astrologiaa)..

Astrologiaan liittyviä asioita onkin tapahtunut viime aikoina paljon, ihan positiivisessa mielessä kyllä.

 pluto  aspect_opp  kuu 4. transiitti ohitus (8.8.11) alkaa lähestyä ja kun transiitti jälleen 7.6.11 aktivoitui vietin aivan ihanan "lomaviikon"  smitten

Koska tr. pluto pyörii edelleen 1. Huoneessani ja rx kuu on 7. Huoneessa, ihmissuhteet ovat olleet keskiössä... Yleensä  pluto aspect_opp kuu transiitissa on kyse suhteista naispuolisiin ihmisiin, kuten äitiin... mutta omalla kohdallani tämä prosessi on kyllä keskittynyt enemmän minuun itseeni ja siihen kuinka olla suhteessa..

2010/11 Auringon Paluulla  pluto on 3. Huoneessa, joka myös korostaa ihmissuhteita ja kommunikaatiota.. myönnän että suhteessa/ suhteesta on tullut puhuttua paljon.. rx  kuu sijoittuu puolestaan AP -kartan 9. Huoneeseen, joka on uskomusten ja vakaumusten Huone.

2011/12 Auringon Paluu -kartta alkoi vaikuttaa vajaa kuukausi sitten ja sillä  pluto  aspect_opp kuu on jälleen samoissa teemoissa kuin radixillakin...

5. transiitti ohitus on 24.10.11

Paljon on kaikenlaisia pelkoja ja vanhoja haavoja noussut pintaan (  kuu  rapu ), mutta paljon on myös korjaantunut ja parantunut.. 
tallennettu

Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: