Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 543335 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #150 : 23.02.2011 16:31:29 »

pluto aspect_squ uranus = ei henk.koht transiitti.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #151 : 23.02.2011 17:28:24 »

Joo - tajusinkin tossa että olen kattellut sitä nataalia. Kiitos selvennyksistä. angel Astro.com on vielä niin hepreää, kun ensin opetellut tätä astro.fi:n kautta. Pitääpä siis opetella lissee.. laugh

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Tanita79
Vieras
« Vastaus #152 : 24.02.2011 22:57:13 »

Pitkästä aikaa täällä,..

pluto aspect_con venus Menossa ja 5.huoneessa..

Ainakin naispuolisista ystävistä on karsiutunut liuta pois,.Ja tietynlainen erikoislaatuinen suhde myös käynnissä, saa nähdä päättääkö  pluto sen vai syventääkö..
Jo viime vuoden puolelta on tullut paljon asiaa pohdittavaksi todellisesta kumppanuudesta, kevyet lätinät ei jaksa vastakkaiselta sukupuolelta kiinnostaa pätkääkään,.Muistoja tuhottu materiaalisella tasolla vanhoista suhteista, pakko PUTSAAA!!!
Lapsen kanssa suhde syventynyt huomattavasti, harrastukset jääneet ainakin liikunnan osalta miltei kokonaan pois(jo viime vuoden puolelta), eka kerta elämässä. Ulkona en käy enää ollenkaan 2funny Ei vois vähempää kiinnostaa,.  buck2 Ajatellen 5.huonetta.

ja arvomaailma kumppanuudesta on muuttunut ja kai tekee muutostaan koko aika.

Ainakin nää kaikki uskoisin liittyvän kyseiseen transiittiin, vaikkakin osa on perua jo viime vuoden puolelta,.jos siis näin, mietin vaan että mitä vielä tuleman pitää jos  pluto sahailee vielä toukokuussa ja joulukuussa kertaalleen samaa Huh
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #153 : 12.03.2011 14:56:35 »

Mulla  pluto aspect_con askendentti ( pluto nyt 7 asteen päässä  askendentti :ni) vaan voimistuu, on oikea stressipommi buck2  Tällä hetkellä en siedä mitään, mikä ei toimi MUN mielen mukaan ja muut saavat varmasti kuulla mielipiteeni... Pahuksen äreä olen ajoittain, hidastelu, epävarmuus ja se, että omat suunnitelmani kärsivät, saavat näkemään niin punaista, että... tickedoff Tunteet heittää äärilaidasta toiseen, tämä ei ole mitään tyyntä aikaa! Olen myös energisempi kuin aikoihin.

Pluto pörrää vielä 12. huoneen puolella - paljon menneitä asioita noussut pintaan, asioita lapsuudesta jne., joita täytyy käsitellä. Kun Pluto ylittää  askendentti :ni, niin sitten se jää jopa muutamaksi vuosikymmeneksi jättisuureen 1. huoneeseeni - muutosta varmasti luvassa jatkossakin!

Olen aina ollut pahuksen kiltti ja helposti alistunut muiden tahtoon (no, en tosin aina, osaan olla myös jääräpäinen kapinahenki tarvittaessa :Smiley ) - Pluto ei todellakaan salli alistumista!! Rakastan tätä Pluto-energiaa, mutta tunteet ovat niin leimahtelevia, että niitä on hankala hallita... Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #154 : 19.03.2011 21:44:12 »

ja pluto neliö venus(6 stars) ..toinen ohitus..ja edelleen..nothing..?..voisko joku viisas kertoa miksi ei..?=)
  Jos kartallasi  venus ei ole mitenkään henkilökohtaisesti aspektoitu, ei tämä ehkä tunnu nyt, mutta voi olla että kun neliöstä edetään eteenpäin alkaa tapahtua.. eli täytyy aina muistaa että transiitit etenevät yhtymästä oppositioon ja päin vastoin.. Wink
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #155 : 19.03.2011 23:00:49 »

Ja lisäksi, transiitit eivät aina tarkoita, että jotain tapahtuu ULKOISESTI. Tämä tapahtuma voi olla täysin sisäinen tapahtuma, jonka saaminen ulos konkreettiseen elämään voi viedä aikaa. Lisäksi tuollainen transiitti voi näkyä niin monella tavalla riippuen kartasta; se voi liittyä esimerkiksi omaan seksuaalisuuteen, se voi liittyä omaan naiseuteen, se voi liittyä esimerkiksi uuteen tyyliin tai kampaajalla käyntiin tai haluun uusiutua naisena tai tyylillisesti, se voi liittyä ihmissuhteisiin syventäen tai hajottaen niitä, se voi kuvata esimerkiksi sairastumista liittyen omaan naiseuteen tai vaikkapa e-pillereiden aloittamista, se voi liittyä uraan tai naispuolisiin ihmisiin elämässä, voi liittyä uuden harrastuksen aloittamiseen tai vaiheeseen, jossa joku harrastus jää taakse etc. .

Nämä muutokset liittyvät TÄYSIN kartasta ja siitä millainen ihminen on. Kaikki ihmiset eivät iske näitä asioita ulospäin samantien, vaan pinnan alla kuplivat muutokset voivat tulla hitaasti.

Transiitit (vaikka olisivat kuinka vahvoja tahansa) eivät aina näy konkreettisesti ja transiitin voimakkuus ei liity siihen aina, miten voimakkaasti oma elämä muuttuu tai mitä konkreettisesti tapahtuu ulkoisessa elämässä, vaan kyse on sisäisestä kasvusta. Kasvu tai muutos hyvin harvoin tulee täysin yllätyksellisesti ulkoapäin, vaan useimmiten se lähtee sisältä päin. Jos me emme ole valmiita muutokseen ja vastustamme muutosta, niin usein silloin muutos pakotetaan meille (kivuliaasti) ulkoapäin. Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.03.2011 23:03:22 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #156 : 20.03.2011 15:48:58 »

Tuli muuten mieleen tuosta  pluto aspect_con askendentti -transiitista. Onko normaalia, että ko. aikana kiinnostus omasta itsestä, hyvinvoinnista ja persoonasta kasvaa? Olen alkanut kiinnittämään huomiota elämäntapoihini, aloitin mm. karppauksen hiljattain ja olen käytännössä lähes kokonaan lopettanut juhlimisen, vaikka lasin viiniä saatan kotosalla perjantai-iltana ottaa Huh  Turhasta herkuttelusta olen luopunut, en enää syö kuin nälkääni, kuuntelen kropan viestejä.

Toisaalta tämä transiitti on tuonut paljon raivopäistä energiaa, toisaalta olen myös joutunut nöyrtymään ja käymään läpi persoonaani, vanhoja asioita jne. 12. huoneen teeman mukaisesti.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #157 : 06.04.2011 11:31:12 »

Minulla alkaa kuun lopulla transiitti  pluto  aspect_con  merkurius 2 huoneessa.

Pluto Transits Through Your Second House: Watch your money and possessions, especially if transiting Pluto makes stress aspects (conjunction, square and opposition) with any of your natal planets while it is going through this house. Stressful aspects from Pluto tend to destroy things. Sure they can be built back later, but first, they have to hit bottom. Watch out, in particular, for temptation to make money by less than honest means. The Second House rules more than possessions. It also shows what you value, and this includes your sense of self-worth. This transit may not only affect your possessions, but also the very things you value. Get ready to clean house.

Pluto onkin jyrännyt 2 huonettani ilmeisesti jo jonkin aikaa...  tähän asti en ole huomannut mitään ihmeellistä tapahtuva mutta tuo yhtymä....
Pluto Transits in Aspect to Natal Mercury: Pluto likes things that are deep, significant. Shallowness turns you off with this transit, no matter what the aspect. This is a great time to get interested in new ideas, to start studying seriously. Especially the subjects ruled by Pluto. Psychology, sociology, biology, paleontology, archeology. Pluto governs anything that has to do with death and rebirth. When this transit hits, you will find that you have new insight into ideas and are better able to see what’s behind them and what they imply. Pluto is very good at getting secrets. Words have a greater impact now, in both directions. Your words can have an effect on others like they never have before. And the words you hear or read can affect you more strongly as well.   If Pluto is making a stress aspect, watch what you say. Your speech can be a lot more caustic at this time. You won’t notice anything different but those around you will. A remark that seems totally innocent to you can hit the one you’re talking to really hard. Pluto knows just where to wound.  

Minulla on aina ollut kyky ilmista itseäni paainokkaasti. Viime aikoina olen jopa, omasta mielestäni, yrittänyt välttää ihmisten provosoitumista ja miettiä, mitä sanon ja miten sanon.. mielenkiintoinen aika on tulossa... JA koska  merkurius  aspect_opp  jupiter syntymäkartallani, tarkoittaa tämä että myös  pluto kohtsillään  aspect_opp  jupiter! Mikä tarkoittaa tätä:
Pluto Transits in Aspect to Natal Jupiter: The stressful aspects can temporarily “kill” your optimism and “luck”. Your religious faith and the philosophy you live by can also be “killed and reborn” under a stressful transit from Pluto. Or, since Pluto rules extremes, you may tend to become a bit fanatical, believing that you have found some great truth. Even if you have, remember that it’s not polite to force it down someone’s throat.  The smooth aspects (sextile and trine) regenerate your “luck” and optimism. They indicate a good time to go forward with major projects (major for you, that is) furthering education, taking long trips, or getting involved in social issues.
Onni on menetetty? ehkä? Mutta mutta....  merkurius  aspect_tri  chiron ja  merkurius  aspect_tri saturnus syntymäkartallani niin eikös plutonen myös kuodosta kyseiset transiitit? Siis...
Pluto Transits in Aspect to Natal Saturn: The stressful aspects can make you believe that everything you need for safety and security is being destroyed. To some extent, this is true. Mostly though, it just feels that way. Saturn is the planet of fear. Pluto brings it out.  Fortunately, Saturn also rules persistence and discipline and Pluto can activate those things as well. This can be an excellent time to start a long-term program of change. Want to do over your house? How about a weight reduction or work-out program? This can be a great time for things like that. In fact, circumstances may force you in those directions. When it comes to either Pluto or Saturn, don’t wait until they push you.

Merkurius on siis syntymäkartallani osallisena kultaisessa kolmiossa ja mystisessä suorakaiteessa... Ja nyt pluto yhtyy merkuriukseen ja siis vaikuttaa syntymäkarttani ytimeen?! Sieltä taitaa tulla myös  pluto  aspect_sex  kuu ja  pluto  aspect_ssx  venus... Tuo sekstiiliu kuuhun on osa mystistä suorakaidetta.... Ja kuu muodostaa stellumin  vesta,  uranus,  pallas kanssa syntymäkartalla....

Taidan kuun lopusta lähtien ottaa kevät ja kesä unoset ja kaivautua peton alta vasta joskus ensivuonna..... tickedoff

.....
Otetaanpa sanoja takaisin, tajusin tässä juuri transiitteja tarkastellessani sepon transiitti listaa että pluto on jo hoidellut  aspect_tri  chiron kanssa ja tuo  aspect_opp  jupiter kanssa meni viimevuonna ja niin tälle vuodelle jää muistaakseni tuo  aspect_sex ja   aspect_con... Tota niin kuin taitaa pluton hurjimmat vaikutukset olla ohi vuonna 2012 kun sirtyy syntymäkarttani "tyhjälle osiolle".... Pitääpä hetki istahtaa ja miettiä, mikäs vaikutus sillä on ollut? siis plutolla.....

Hmmmmmm. Kaikille voin kyllä sanoa että eipäs mittään ihmeellistä ole tapahtunut.... Luultavasti vain sisäisiä muutoksi mitä en edes itsekään vielä tajua!

Voikos joku mahdollisesti avata minkä suuntaisia muutoksia olisi pitänyt olla.....  laugh
« Viimeksi muokattu: 06.04.2011 11:50:57 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #158 : 07.04.2011 15:14:51 »

Tuli muuten mieleen tuosta  pluto aspect_con askendentti -transiitista. Onko normaalia, että ko. aikana kiinnostus omasta itsestä, hyvinvoinnista ja persoonasta kasvaa?
Toisaalta tämä transiitti on tuonut paljon raivopäistä energiaa, toisaalta olen myös joutunut nöyrtymään ja käymään läpi persoonaani, vanhoja asioita jne. 12. huoneen teeman mukaisesti.

Toki... tuohan on hyvin klassista..   pluto on perustavanlaatuinen muutos, ja  askendentti puolestaan fyysinen olemuksesi..
tallennettu

mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #159 : 07.04.2011 17:57:07 »

Tuli muuten mieleen tuosta  pluto aspect_con askendentti -transiitista. Onko normaalia, että ko. aikana kiinnostus omasta itsestä, hyvinvoinnista ja persoonasta kasvaa?

Toki... tuohan on hyvin klassista..   pluto on perustavanlaatuinen muutos, ja  askendentti puolestaan fyysinen olemuksesi..

Kiitos Emelia, vastauksestasi Smiley

Aaapua, tiesin, että tästä tulee ryöpytystä, mutta en arvannut, millä voimalla buck2 Ei sillä, olen innoissani tästä energialatauksesta, mutta sen voima ja hallitsemattomuus pelottaa...

Tässä viime aikoina on porukka ihmisiä, joiden kanssa en koe enää mitään syvällisempää, tippunut pois elämästäni, en näe enää tarpeelliseksi tuhlata energiaani heihin. Samalla kuljen aistit avoimina, jos vaikka kohtaan uusia ihmisiä, joiden kanssa voin jakaa sielunelämää. Mikään pinnallinen hyvänpäivänkaveruus ei kiinnosta.

Samalla sisäinen kaipuu muutokseen, uuteen alkuun vaan kasvaa... Halu muuttaa kokonaan toiselle paikkakunnalle tai maahan, aloittaa koko elämä alusta. Tuntuu, että olen vankina tässä nykyisessä tilanteessa, en pysty kasvamaan ihmisenä, jos en ota ratkaisevaa askelta. Olosuhteiden pakosta en vielä pysty (pitää saada koulut loppuun ensin), mutta ehkä sen jälkeen Wink

Olen tosiaan muuttanut elämäntapojani, vähentänyt tuntuvasti alkoholin käyttöä sekä muuttanut ruokailutottumuksia. Kuukauden sisällä on muutama kilo lähtenyt, olo on raikkaampi kuin pitkiin aikoihin. Paljon kuitenkin käyn itsetutkiskelua kaikessa hiljaisuudessa, koitan löytää, kuka tämä mc82 oikein on pohjimmiltaan...

Miehen kanssa ollut aikamoista myllytystä... buck2  Miehellä nimittäin myös tarkkana päällä Pluto-transiitti,  pluto aspect_squ venus . Jos tästä selviämme, niin mitä tämä suhde ei kestäisi??

Jos aikaisemmin olin herkkä ihminen, olen sitä nyt 1000 kertaa enemmän. Tunnelatinki on joko nolla tai extreme, ei mitään siltä väliltä. Tunnen ja koen asiat voimalla, en pysty hallitsemaan tätä merta, mikä kuohuaa sisälläni, en pysty peittämään tunteitani ja pitämään tyyntä naamaria kasvoillani... Ja jos joku asia kuohuttaa, varmana avaan suuni ja teen sen selväksi, vaikka olisin keskellä julkista paikkaa. En piilota tunteitani sisääni ja kihise itsekseni...

Tuntuu, kuin joku näkymätön voima ohjaisi mua - voima, jota en voi vastustaa...

Lepoa tarvitsen nykyään paljon, en meinaa enää 8 tunnin yöunillakaan selvitä seuraavasta päivästä... Ehkä tämä sisäinen uudistus vaatii riittävän määrän unta?

Tässä tunnelmia... Noin lyhykäisesti buck2

Mulla siis päällä sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti vielä väljänä, tarkkana  pluto aspect_opp kuunsolmu - jälkimmäinen ehkä viittaa tuohon pakkoon löytää se oma kasvuntie ja elämänpolku?
tallennettu

Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #160 : 07.04.2011 18:56:10 »

Kiitos, Lady Moon, viestistäsi Smiley

Aluksi: Mitä tulee tuohon miehen  pluto aspect_squ venus -transiittiin, hänellä on ko. transiitti ollut päällä koko suhteemme ajan. Pluto oli juuri ensimmäistä kertaa alkanut neliöimään hänen Venustaan, kun aloimme seurustelemaan. Tuolloin orbi oli 9 astetta. Pluto on siirtynyt tässä muutaman vuoden aikana eteenpäin ja nyt tuo neliöaspekti on hänellä asteentarkkana.

Huomattuani tuon miehen  pluto aspect_squ venus -transiitin tiesin, että tämä suhde tulee vaikuttamaan molempiin syvästi - se on sitten meistä kiinni, mitä tästä kaikesta tulee Huh

Myllytystä tämä on ollut lähinnä mun "ansiosta": tunteet vyöryvät syvältä pintaan, en pysty estämään niitä ja näytän sekä ilot, surut ja vihat häpeilemättä. Tämä  kuu leijona on löytänyt estradinsa ja jos vatuttaa, niin kyllä huudan ja meuhkaan vaikka keskellä Mannerheimintietä sadan ihmisen todistaessa Grin  Ja mies-ressu joutuu kestämään mun alati heilahtelevia mielialoja sekä voimakkaita tunteenilmaisuja - vaikka mies onkin plutonikko, on hän kuitenkin  aurinko vaaka , joka arvostaa harmoniaa...

Hyviä puolia on ollut se, ettei mitään ole jätetty kytemään pinnan alle, vaan se "ruma totuus" nostetaan pöydälle (tai sitten se nousee itsekseen pinnalle) ja puidaan selväksi - sen jälkeen jatketaan eloa. En ole luovuttamisfiiliksissä tämän suhteen vuoksi, koska koen, että tämän miehen myötä olen tavannut jotain todella arvokasta, todella erityistä, josta kannattaa kynsin hampain pitää kiinni. Miehen mielipide onkin sitten eri asia...

Vähän tarkennusta edelliseen postaukseeni:

Nyt tuosta sai kuvan, että mä olen entinen rapajuoppo, kun kerroin, että olen tuntuvasti vähentänyt alkon käyttöä Grin  Mulla on aina ollut varovainen suhde alkoholiin ja jos mulla esim. on haasteellisia aikoja, olen tehnyt sopimuksen itseni kanssa, etten silloin ainakaan ota lohdutusryyppyä, koska sinne pulloon voi hukkua... Puran ahdistukseni muilla tavoin, kuten puimalla asiaa itsekseni tai ystävieni kanssa. Siskoni on esim. alkoholisti ja meillä on suvussa alkoholiongelmaa, joten siksi pysyttelen melko raittiilla linjalla. Hyvässä seurassa otan kyllä, mutta aika varovaisesti. Sekä esim. ravintolassa hyvän aterian yhteydessä hyvää viiniä, kruunaamaan nautintoa Smiley

Ja nykyään noudatan viljatonta ja sokeritonta ruokavaliota ja kroppa voi todella hyvin smitten

Jatkakaa, please - mä en halua olla mikään vinkuintiaani, joka säälittelee omaa elämäänsä täällä Grin  Mutta kuten sanoin, muutos on aivan oven takana, eteenpäin johdattava tuuli on nousemassa - sitä raikasta tuulenpuuskaa odotellessa smitten
tallennettu

Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #161 : 08.04.2011 19:21:05 »

pluto aspect_con jupiter sen kun tarkkenee, aloitin uudelleen vapaaottelun. Tosin vielä mieluummin harrastaisin kai jääkiekkoa ellei se olisi paljon kalliimpaa.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #162 : 08.04.2011 20:00:41 »

Mulla päällä edelleen  pluto  aspect_con  aurinko ja haluaisin kuulla muilta miten olette sen kokeneet?

Huomioita: työtarjouksia satelee, harvempi toteutuu, sillä sopimus sähläystä on paljon.
Äiti hamstraa kultaa, ja jakaa ennakkoperintöä henkisesti. Itse ajattelen koko ajan omaisuutta, varsinkin maahan liittyvää, asuntoa, eläimiä jne.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #163 : 08.04.2011 20:44:28 »

Miehen kanssa ollut aikamoista myllytystä... buck2  Miehellä nimittäin myös tarkkana päällä Pluto-transiitti,  pluto aspect_squ venus . Jos tästä selviämme, niin mitä tämä suhde ei kestäisi??

Tuntuu, kuin joku näkymätön voima ohjaisi mua - voima, jota en voi vastustaa...

Lepoa tarvitsen nykyään paljon, en meinaa enää 8 tunnin yöunillakaan selvitä seuraavasta päivästä... Ehkä tämä sisäinen uudistus vaatii riittävän määrän unta?

Tässä tunnelmia... Noin lyhykäisesti buck2

Mulla siis päällä sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti vielä väljänä, tarkkana  pluto aspect_opp kuunsolmu - jälkimmäinen ehkä viittaa tuohon pakkoon löytää se oma kasvuntie ja elämänpolku?

Sulkeutuva transiitti on aina voimallisempi, mutta  pluto hitaan liikkeen vuoksi päällä voi olla sekä sulkeutuva että avautuva yhtä aikaa, kun  pluto alkaa peruuttaa eli ihan näinä aikoina.. ja sen transiitit voivat joko nukuttaa tai valvottaa... voivat aiheuttaa jopa sydänvaivoja ihmisille..

Ihan tuosta miehesi transiitista.. aika klassinen parisuhde-transiitti sekin.. jos  venus siis on hänen naiskuvansa ja käsityksensä naisesta, eli sinä, se on muutoksen ja mullistuksen kohde... toisaalta hänellä saattaa olla myös kaikenlaiset muut arvot ja käsitykset tiettyjen asioiden eettisyydestä ja kauneudesta puntarissa..  Wink

Muistakaa olla avoimia ja keskustella..
tallennettu

m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #164 : 08.04.2011 21:10:37 »

Sulkeutuva transiitti on aina voimallisempi, mutta  pluto hitaan liikkeen vuoksi päällä voi olla sekä sulkeutuva että avautuva yhtä aikaa, kun  pluto alkaa peruuttaa eli ihan näinä aikoina.. ja sen transiitit voivat joko nukuttaa tai valvottaa... voivat aiheuttaa jopa sydänvaivoja ihmisille..

No se selittääkin viime kesän/syksyn vaivat, muunmuassa.

tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 26
  Tulostusversio  

Siirry: