Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 543340 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #165 : 08.05.2011 18:36:58 »

En oo kauheesti käynyt täällä viimeaikoina, mut jonkun kans oli juttua aiemmin  pluto aspect_con venus, kun talvella tuli tarkaksi  pluto aspect_con venus. Kyllähän tuo  pluto on noilla asteilla pyörinyt, mutta ei oikein mitään fyysisellä tasolla, eikä henkiselläkään, että olisin huomannut. Eräs henkilö, jolla samassa asteessa  venus, erosi yllättäen miehestään samoihin aikoihin kun tr tarkentui.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #166 : 10.05.2011 08:16:10 »

Soma, valitettavasti en osaa tuota valottaa, mutta olen myös  askendentti rapu ja minulla tuo kuvio on edessä 2013 vuoden alussa. Pluto on mennyt koko jousimiehessä olevan stelliumini läpi, mutta ei mitään havaintoa mitä se tekee AC/DC -akselilla.
Tulin siis lähinnä sanomaan, että tule kertomaan mitä tuo kuvio sinulle sitten tuo.

Pluton kuviot, vaikka ovat voimakkaita, eivät aina ole kamalan konkreettisia. Ainakaan heti. Mutta tällä akselilla ollessaan Pluto luultavasti tuo muutoksia ihmissuhteisiin ja en tiedä ehkä sitä kautta myös minäkuvaan kun se on Asc. vastapäätä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #167 : 10.05.2011 08:31:02 »

Soma, jos haluat niin laita vaikka yv karttasi/tietosi niin voin vilkaista.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #168 : 10.05.2011 10:47:25 »

Itsellä marraskuussa tulee ajankohtaiseksi (mahdollisesti muutokset alkavat pikkuhiljaa tuntua jo aiemminkin, kun on pluto kyseessä)  pluto aspect_tri askendentti voimakkuudeltaan kuusi tähteä ja pluto oppositio jupiter alkaa sitten tammikuussa. Voimakkuudeltaan neljä tähteä.

Kenelläkään kokemuksia näistä transiiteista? Tietysti vaikuttaa se, miten omalla kartalla on asiat. esim. mulla syntymäkartalla pluto  aspect_sex venus saturnus jupiter ja  aspect_con mars. Jupiter puolestaan oppisitioi venusta ja vissiinkin saturnusta, mutta tuo saturnuksen kanssa oppositio on kai sukupolviaspekti.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #169 : 10.05.2011 14:53:07 »

Itsellä marraskuussa tulee ajankohtaiseksi (mahdollisesti muutokset alkavat pikkuhiljaa tuntua jo aiemminkin, kun on pluto kyseessä)  pluto aspect_tri askendentti voimakkuudeltaan kuusi tähteä ja pluto oppositio jupiter alkaa sitten tammikuussa. Voimakkuudeltaan neljä tähteä.

Kenelläkään kokemuksia näistä transiiteista? Tietysti vaikuttaa se, miten omalla kartalla on asiat. esim. mulla syntymäkartalla pluto  aspect_sex venus saturnus jupiter ja  aspect_con mars. Jupiter puolestaan oppisitioi venusta ja vissiinkin saturnusta, mutta tuo saturnuksen kanssa oppositio on kai sukupolviaspekti.

Kun mulle tuli  pluto  aspect_tri askendentti alkoi elämässä tapahtua hirveällä ryminällä muutoksia, joita en olisi paria kuukautta aikaisemmin voinut edes kuvitella todeksi.

Mulla oli silloin pitkään junnanneet opiskelut loppusuoralla. Hain itselleni työharjoittelupaikkaa (näistähän ei makseta palkkaa) ja aivan uskomattoman sattuman kautta sain harjoittelupaikaksi vakipaikan. Sain täyden palkan työharjoittelulta ja pääsin pysyvästi kiinni työelämään. Tuo nostatti aikalailla epävarmaa tulevaisuutta tuskailleen opiskelijan itsetuntoa, mutta siitähän se kertookin, kun aspekti kohdistui askendantille. Sitten kaikki meni aivan hirveällä vauhdilla ja kuukauden kuluttua työpaikan saamisesta ostettiiin exän kanssa yhteinen asunto. Se tuntui kaikki silloin aivan uskomattomalta, kun ensin ei ollut mitään ja sitten olikin kaikki, mistä oli unelmoinut.

Työpaikka tosin alkoi parin kuukauden jälkeen tökkiä, mutta se ei mitään haitannut, koska mulla tuli  jupiter aspect_tri keskitaivas ja sain nykyisen työni.

No, ensi talvena tulee  pluto aspect_tri keskitaivas. Innolla odottelen mitä tapahtuu työrintamalla.  coolsmiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #170 : 10.05.2011 14:56:45 »

Hei,-- pluto 7h:ssa "pakottaa" muutoksiin ihmissuhde asioissa,--ei välttämättä eroa, vaan

nostaa pintaan epäkohtia suhteesta,--ja   aspect_opp  askendentti:n -minäsi kaipaa

uudistusta,--kritiikkiä voi tulla muilta ihmisiltä (7h),  pluto paljastaa sisimpäsi, "väärinkäytökset",

Muutosta tapahtuu jotta, minäsi pääsee uudistumaan.

tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #171 : 10.05.2011 15:03:45 »

Minulla myös  pluto aspect_tri askendentti,--toi rohkeutta tehdä asioita,  ja asiat eteni

vauhdilla, se antoi voimaa tehdä isojakin ratkaisuja, ja aika nopeastikkin.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #172 : 18.06.2011 15:35:44 »

pluto aspect_squ uranus alkaa pikkuhiljaa hiipua, mutta toi keväällä aikamoisen uupumisen "oikeissa päivätöissä"... samalla se nosti pintaan halun rauhoittua ja olla vain ja tutkiskella jälleen itsekseen näitä astrologisia juttuja ( uranus hallitsee astrologiaa)..

Astrologiaan liittyviä asioita onkin tapahtunut viime aikoina paljon, ihan positiivisessa mielessä kyllä.

pluto  aspect_opp  kuu 4. transiitti ohitus (8.8.11) alkaa lähestyä ja kun transiitti jälleen 7.6.11 aktivoitui vietin aivan ihanan "lomaviikon"  smitten

Koska tr. pluto pyörii edelleen 1. Huoneessani ja rx kuu on 7. Huoneessa, ihmissuhteet ovat olleet keskiössä... Yleensä  pluto aspect_opp kuu transiitissa on kyse suhteista naispuolisiin ihmisiin, kuten äitiin... mutta omalla kohdallani tämä prosessi on kyllä keskittynyt enemmän minuun itseeni ja siihen kuinka olla suhteessa..

2010/11 Auringon Paluulla  pluto on 3. Huoneessa, joka myös korostaa ihmissuhteita ja kommunikaatiota.. myönnän että suhteessa/ suhteesta on tullut puhuttua paljon.. rx  kuu sijoittuu puolestaan AP -kartan 9. Huoneeseen, joka on uskomusten ja vakaumusten Huone.

2011/12 Auringon Paluu -kartta alkoi vaikuttaa vajaa kuukausi sitten ja sillä  pluto  aspect_opp kuu on jälleen samoissa teemoissa kuin radixillakin...

5. transiitti ohitus on 24.10.11

Paljon on kaikenlaisia pelkoja ja vanhoja haavoja noussut pintaan (  kuu  rapu ), mutta paljon on myös korjaantunut ja parantunut.. 
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #173 : 18.06.2011 16:35:10 »

Pluto on tehnyt tarkkaa yhtymaa MC:lleni ja Neptunukselleni tassa jo vuoden verran ja samalla Saturnus 6.huoneessa ja Jupiter 12.huoneessa Oinaassa ovat muodostaneet suurristin kartalleni Kuu-rapuni kanssa.

HOHOH mita onkaan tapahtunut!

Muutin ulkomaille, jatin asuntoni, myin lahes kaikki tavarani, ihmissuhteeni jaivat jalkeen, kasvoin ihmisena tajuttomasti, rupesin opiskelemaan psykologiaa, tapasin ihmisia jotka tranformoivat minua, mutta myos toivat esille myos uudenlaista ja pimeaa nakokulmaa henkisyyteen ja kuinka oleellista on pysya valossa. Tapasin mm. ihmisen, joka oli tehnyt sopimuksen eraan neg. entiteetin kanssa etc ja tama kokemus kesti n. 6kk ja muutti minua ihmisena todella paljon.

Aloitin henkiset opinnot konkretian kautta, aloin ottamaan reikikursseja ja muutamassa kuukaudessa olin Reiki master. Sain yhteyden enkeleihin ja henkioppaisiini ja opiskelin uusia energialajeja. Vietin 3 viikkoa Thaimaassa etsien itseani ja perhesuhteeni muuttuivat radikaalisti. Aloin auttaa ihmisia ja lopulta opettamaan ja avartamaan itseani youtube-kanavan kautta. Lopulta myos tajusin etta koulu missa olen ollut, ei ole oikea minulle eika ala ole oikea. Turhautumisten ja egon kuoleman jalkeen paastin irti ja nyt on elamassa tiedossa jalleen mieleton muutos, toiseen maahan muuttaminen kesaksi taalta ulkomailta, muutto tassa maassa, opintosuuntauksen vaihtaminen, oman yrityksen perustaminen, henkinen heraaminen joka tasolla, nouseminen omaan valtaan ja oman egon kuoleminen monella tasolla....

Olen muuttanut ruokailutottumuksiani ja ajatusmallejani ja aloittanut manifestoinnin. Olen lopettanut useita laakkeita mista olen ennen ollut "riippuvainen". Olen laihtunut lahes 10kg, muuttanut hiusteni varia, vaatetyylia etc.. Olen aivan eri ihminen kuin esim. 8kk sitten. Ihan uskomatonta.

Tassa viime viikkoina olen kokenut jonkinlaisen henkisen kuoleman/burn out/jutun missa olen kohdannut jumalan uudella tasolla ja oppinut ymmartamaan lakeja maailman kaikkeudesta ja oppinut itsestani ja omasta elamantehtavastani maan paalla ja etc.etc.

Tama kaikki 8kk...Mitahan viela.... uglystupid2  Grin 2funny Tata pitaisi viela pari vuotta jaksaa.  2funny Antaa tulla vaan!! Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.06.2011 16:37:01 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
jkk
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #174 : 12.08.2011 11:59:04 »

Hei! Näin kirjoituksesi, ja olisi mielenkiintoista tietää, mitä tuo ajanjakso sinulla sujui? Minulla itselläni on tulossa samantapainen yhtymäajankohta monien planeettojen kanssa.
t. Jkk

Hirvittää tuleva aika, kun Pluto on oppositiossa koko minun sisäpiirisysteemiin. On juuri aloittanut Merkuriuksen, heti kohta on vuorossa Venus ja sitten itse Aurinko. Mietin, mitä minun pitää mullistaa, että yhä pysyn trendihaukkana. Mitkä raja-aidat kaatuvat elämässäni?!

Eli oppositiossa koko hela hoitoon, itse stelliumiin!!! Shocked Mitä arvelette? Kestääkö ravun herkkä pää?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #175 : 12.08.2011 12:48:55 »

Hei, te osaatte varmaan vähän valottaa tätä!
" pluto  aspect_opp  askendentti
Tämän ohituksen voimakkuus on ****** tähteä.
Tarkka ajankohta 18.5.2011
Vaikutus alkaa 17.3.2011 ja päättyy: 18.6.2011
Tämä ohitus toistuu noin 250 vuoden välein.

Pluton planeettaohitus on laadultaan voimakkaampi, kuin muiden planeettojen tekemät ohitukset."

Kun oon  askendentti rapu, niin miten tuon pitäisi minuun vaikuttaa? Mulla on  pluto:sta vähän huonot fiilikset, tai yhdistän sen aina johonkin tosi pahaan, ja jos tuo planeettaohitus on voimakas, niin onko mahdollista, että se tuo elämään jotain.. pahaa? Muutoksia?

t. astrotumpelo Wink

edit. toivottavasti kirjoitin nyt edes oikeaan ketjuun. Embarrassed
Hei Soma, kertoisitko miten olet tuon kuvion kokenut? Minulla on sama tulossa, tosin vasta kuuden vuoden kuluttua Cheesy mutta minua kiinnostaa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #176 : 12.08.2011 15:38:56 »

Minulla oli 4.  pluto  aspect_opp  kuu ohitus viime maanantaina myöhään illalla...

Tätä on nyt kestänyt jo puolisentoista vuotta ja viimeinen ohitus on lokakuun lopulla ja sen vaikutus sitten loppunee marraskuun loppuun mennessä.

Olen käynyt aikamoisen myllyn läpi tässä nimenomana tunnepuolella ja välillä on kyllä tuntunut siltä että pitää heittää rukkaset naulaan ja hanskat tiskiin.. Koska Kuu on Ravussa ja 7. Huoneessa on kaikenlaiset ihmissuhteisiin liittyvät asiat olleet pinnalla ja muutoksen sekä mullistusten kohteina.

Tämän transiitin tulkintaan liitetään yleensä äiti tai muut naispuoliset sukulaiset, ja olenkin tässä ollut ihmeissäni kun en ole tätä mitenkään siten kokenut - en siis ennen tätä vimeisintä ohitusta. Eli tulihan ne naispuolisiin sukulaisiin liittyvät asiatkin sitten esille, lopulta.

Olen välillä ollut hyvin, hyvin väsynyt.. mikä on kyllä tavallista kaikissa Pluton transiiteissa, ne vaikuttavat niin syvällisesti ja kaikenkattavasti että uuvuttavat. Plutolla on myös tapana "kiihdyttää" ohituksen lähestyessä eli asiat nousevat usein pintaan juuri vähän ennen ohitusta ja purkautuvatkin usein ennen varsinaista ohitusta.

Hieman olen ollut katkera siitä että minun kohdalleni on pamahtanut peräti 5. ohitusta, kun toiset voivat selvitä vain kolmella..

Täytyy tarkkailla tilannetta kun viimeinen transiitti ohitus alkaa taas vahvistua 23.8 jälkeen ja katsoa tuoko Pluto vielä jotain uutta eteen ennen lopullista siirtymistään eteenpäin vai onko kyse vain asioiden lopuunsaattamisesta ja ympyrän sulkeutumisesta... hmmm....
tallennettu

Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #177 : 12.08.2011 16:59:12 »

Kyllä  pluto, on niin yllätyksellinen ja perinpohjainen,--minulla oli reilu pari vuotta sitten,
  pluto aspect_tri keskitaivas, odotin kovasti mitä ihmeellista tapahtuu, työ, ym. asioissa'
   --paljon oli asioita alullaan, mutta tuli vaan pettymyksiä, mikään ei onnistunut.

3.n ohituksen jälkeen alkoi asiat hoitumaan itsekseen,  paljastui unohdetut "höppänä"
 lisät, ym. sitten tuli itsellekin varma olo, että kaikki menee, niinkuin pitää, jopa paremmin,
 mitä osasin odottaa.

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #178 : 12.08.2011 17:08:19 »

Kyllä  pluto, on niin yllätyksellinen ja perinpohjainen,--

3.n ohituksen jälkeen alkoi asiat hoitumaan itsekseen,  paljastui unohdetut "höppänä"
 lisät, ym. sitten tuli itsellekin varma olo, että kaikki menee, niinkuin pitää, jopa paremmin,
 mitä osasin odottaa.

Juuri tuota minäkin olen miettinyt, kun tätä transiittia on tullut tahkottua.. jo nyt on tietyt asiat avautuneet uudella tavalla, mutta miltä elämä mahtaa taas tuntua kun tämä transiitti vihdoin jättää rauhaan *huh* sitä on todella vaikea edes kuvitella juuri nyt..  Wink
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #179 : 12.08.2011 21:09:26 »

Mulla jatkuu tr  pluto aspect_sex aurinko vielä kuukausitolkulla, mutta havaitsin sellaisen ilmiön, että Pluton nykyinen retro päättyy ollessaan täsmälleen tarkimmillaan kyseisessä aspektissa Aurinkooni nähden. Satun menemään kyseisenä päivänä tärkeään tapahtumaan, ehkä saan jonkun palkinnon? angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
  Tulostusversio  

Siirry: