Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 156464 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #180 : 19.07.2015 23:50:02 »

neptunus  aspect_con  neptunus alkaa kuun loppupuolella.

Ei kai sentään?

No ei vaan  neptunus  aspect_con  venus  :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #181 : 15.12.2015 21:32:38 »

rx  venus 8 astetta  jousimies ja tällä hetkellä siihen tr. yhtymä  saturnus ja tr.  aspect_squ neptunus

Ja täytyy sanoa, että ei kyllä harmainta aavistusta mitä tuo tarkoittaa.  buck2

Neptunus tyyliä sitten vissiin, selviää sitten joskus, jos selviää...
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #182 : 06.06.2016 12:36:25 »

Nonni. Nyt on sitten asteentarkkana  neptunus aspect_squ aurinko ensimmäinen ohitus. Päälimmäiset tunnelmat: väsyttää, ihan koko ajan buck2  Olo on jokseekin ahdistunut, epätoivoinen, ei mitään tietoa, mitä tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa, tuntuu, ettei mihinkään pysty vaikuttamaan. Semmoisella autopilotti-moodilla edetään päivästä toiseen, ajelehditaan vaan ympäriinsä. Tuntuu, ettei oikein saa mitään aikaiseksi ja vaikka tekisit sitten ties mitä, siitä ei oikein saa mitään mielihyvää.

Olotila on vähän sama kuin 2008, jolloin  neitsyt :ssä liikkunut  saturnus neliöi rytinällä  jousimies -stelliumiani: väsytti, ahdisti, turhautti, ei oikein saanut otetta asioihin. Erona nykyiseen  neptunus -transiittiin on se, että pienistäkin onnistumisen fiiliksistä ja toimimisesta voimavarojen mukaisesti sai huomattavasti iloa elämään. Nyt lähinnä vaan ahdistaa ja v**uttaa, ei siinä auta mitkään ennätysajat maratonin juoksemisessa, palkankorotukset yms. Cry

Pitäisi koittaa elää vain tässä hetkessä ja unohtaa maailman menon murehtiminen, mutta sanopa se  askendentti kauris :lle, että lopeta se tyhjän märehtiminen??!?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
dreambee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #183 : 21.02.2017 22:36:20 »

Neptunus sulkeutuva sekstiili mars

Herkkyytesi palkitaan ja osaat olla ajan hermolla

******
Voimakkaimmillaan: 22.3.2017
Alkaa: 19.1.2017
Päättyy: 22.4.2017

Tässä jännän äärellä odotellaan mitä elämä tuo tullessaan. Otin lopputilin töistä ja toissa viikolla tein viimeisen vuoroni. Muutaman päivän päästä muutan ihan eri paikkakunnalle, enkä tiedä yhtään tulevaisuutta. Cheesy
En ole oikein osannut edes ajatella koko muuttoa tai mitään. Jotenkin niin olen sulkeutunut omaan sisäiseen maailmaani.
Viime yönäkin nukuin 12 tuntia. Muistan, että jossain vaiheessa ajattelin, etten halua edes herätä. Oli niin jotenkin hyvä elää siinä unimaailmassa, kävin kaikissa ihmeellisissä paikoissa. En vaan enää yhtään muista mitä unta näin.  Undecided

Mieli kyllä on ollut aika matalalla välillä. En tiedä vaikuttaako neptunus / mars siihen vai vaikuttiko vain, että se aika kuusta ja hormonit heittelee muutenkin.
Olen tapaillut yhtä härkä-miestä ja meillä on mennyt viimeaikoina jotenkin sukset ristiin. Aiemmin olemme pystyneet puhumaan asioista fiksusti ja olemme arvostaneet toistemme mielipiteitä, mutta nyt viimeisien viikkojen aikana meille on syntynyt suukopu milloin mistäkin turhista asioista. Ja kommunikointi ei ole toiminut ollenkaan. Ei siis ollenkaan. Aivan täysin mahdotonta ollut suoraan sanottuna. Cheesy Minulla itsellä on mars härässä.  Undecided
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #184 : 11.05.2017 08:30:56 »

^minulla on tuo ihana kuvio syntymälahjana kartalla  Lips Sealed

Mutta kaivoin tämän aiheen, koska uusi Astro Logos sai aikaan ahaa elämyksen! Siellä puhuttiin neptunuksen ja jupiterin yhtymästä 23 astetta kaloja. Mitä, mun kuun päällä!! Erinomaista aikaa näyttelijöille, ohjaajille ym. luoville tyypeille. Minun piti heti tarkistaa koska tuo mahtava kuvio tulee kuulleni ja valitettavasti se on vasta keväällä 2022. Samaan aikaan tr.  neptunus tekee siis neliötä syntymä  neptunus. Se on ikäkausitransiitti, joka toivottavasti ei pilaa tuota muuten hyvää kuviota. Ja samaan aikaan tr.  jupiter aspect_tri rx  jupiter

Odotan innolla! Harmittavan pitkä aika tuohon vielä menee, mutta tämän hetkinen tr.  saturnus aspect_squ kuu ja kaikki toivo paremmasta otetaan vastaan
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #185 : 26.05.2017 23:06:24 »

Mulla edelleen menossa neptunuksen yhtymä 8.huoneen kuunsolmulle. Kokemuksia, tulkintoja kenelläkään? knuppel2
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #186 : 27.05.2017 09:19:59 »

^
Oisko, että oisit pysähtynyt miettimään onko se sittenkään ihan selvää, mitä sun pitää tässä maailmassa tehdä? Tuntuu, että se mitä ennen teit, ei ehkä ookaan realistista tai totta, se ei ookaan sitä oikeeta sua? Sanotaanhan, että neptunus myös raottelee niitä ennen sumeana olleita verhoja, että hetki hetkeltä ymmärrät enemmän mistä pitää luopua, mihin uskot valheellisesti ja mitä tunnet oikeasti haluavasi tehdä elämälläsi?

Mahtipontista.  :Smiley Cheesy
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #187 : 27.05.2017 09:22:50 »

Mulla neptunus on jo jättänyt  kuu:n rauhaan, mutta  askendentti on selkeässä pommituksessa.
Aika pitkä aikakausi tää on ollut, joka vielä jatkuu..

Mutta ei silti, pidän neptunuksesta, olenhan  kalat.  :Smiley
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #188 : 27.05.2017 20:14:55 »

^
Oisko, että oisit pysähtynyt miettimään onko se sittenkään ihan selvää, mitä sun pitää tässä maailmassa tehdä? Tuntuu, että se mitä ennen teit, ei ehkä ookaan realistista tai totta, se ei ookaan sitä oikeeta sua? Sanotaanhan, että neptunus myös raottelee niitä ennen sumeana olleita verhoja, että hetki hetkeltä ymmärrät enemmän mistä pitää luopua, mihin uskot valheellisesti ja mitä tunnet oikeasti haluavasi tehdä elämälläsi?

Mahtipontista.  :Smiley Cheesy

No kieltämättä tuo kysymys omasta tehtävästä tässä elämässä on pyörinyt mielessä jo useita vuosia. Ihan sama onko mahtipontista vai ei. Kiistelen jatkuvasti myös itseni kanssa tai olen itseni kanssa lähes ainaisessa ristiriidassa mikä kai periaatteessa on ihan hyväkin kasvamisen kannalta. Tällä hetkellä olen halunnut alkaa luopumaan ylimääräisestä materiasta ja eikö 8.huone jotenkin liittynyt myös siihen aihealueeseen.
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #189 : 28.05.2017 09:16:26 »

Voihan se olla, että neptunuksen lähdettyä sulle on selkeämpää se mitä haluat elämässä tehdä, kun se vie mukanaan niitä epäselvyyksiä. Mun tulkinta neptunuksen transiiteille on se, että ne tuovat siitä osa-alueesta mihin osuvat näkyviin kaikki epämääräiset ja hämärät jutut, niin ohituksen aikana on aika epäselvä olo, mutta kun se kerran on tullut selväksi, että tässä on jotain outoa, niin sitä rupeaa selvittelemään ja lopulta ohituksen jälkeen näkee kirkkaammin.

8.huone liittyy kai jotenkin rahaan ja sellaisiin liikkuviin omaisuuksiin, omaisuuden hallintaan? Ehkä kuljet kohti liikkuvampaa omaisuutta pois 2.huoneen laskusolmun kiinteästä omaisuudesta, jotta voit paremmin hallita omaisuuttasi?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #190 : 27.06.2023 13:45:28 »

Voi mömmö.

Mä huomasin kertovani ihmisille, että olen jotenkin kipinätön ja usvassa, ollut jo pitkän pätkän. En masentunut ehkä ihan, mutta...hukassa.

Kipinätön. Silloin vasta jotenkin tajusin että   neptunus han uiskentelee mun liekin päällä parhaillaan. Syki siinä sitten kun  vesta on ihan litsis  laugh
 neptunus on nyt kulkenut mun  venus 21  kalat ja  mars 23 kalat yli...eli ei ihme että tämä...hapettomuus on kestänyt.
Ja päästyään tästä Vestalta eteen päin,  neptunus ottaa mun  kuu oinas käsikynkkäänsä...mikähän supersensitiivinen itkulätäkkö musta sitten oikein tulee?

Ja mitäköhän se  neptunus oikein haluaa?
Miten selviytyä tästä  neptunus ajasta mahdollisimman järkevästi? Vai siinäkö se onkin...pitäis heittää loppuki järki menemään  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
 
Siirry: