Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyet  (Luettu 35363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #45 : 07.11.2012 08:59:19 »

Juu, Neitsyt on just tuollainen, ei turhia lepertelyjä eikä rakkauskirjeitä.  Mulle se sopii, sillä sellaanen siirappinen makeilu ei iske muhun.  Neitsyt luultavimmin näyttää ne tunteensa just tekemisellä ja palvelemisella.

Jos Neitsytmieheltä kaipaa sanallisia rakkaudentunnustuksia, ne pitää oikeen lypsää.  Kyllä niitäkin sitte tulee jos niitä on.  Saattaa jopa sanoa, että maalasinhan mä sun talon, etkö sä nyt ymmärrä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 07.11.2012 09:47:01 »

Niin tosta tulikin mieleen kysyä romantiikkapuolesta? Mites se neitsyiltä luonnistuu? Mä oon kokenu sellasta kivaa huomioimista ja auttavaisuutta käytännön asioissa, mistä olen kovin kiitollinen, mutta mutta... Rakkauskirjeitä ei kannata odotella! Ei nyt överiks tarvi vetää, mutta kyllä tällanen tunnetyyppi kun mä kaipaa sitä, että sanallisesti tuodaan tunteita esiin. Se jää neitsyeltä, kun teot kuulemma vaan ratkasee ja sellasta sanahelinää ei tarvita Huh

Meillä Neitsyt osaa leperrellä puhelimessa ja chatissä (vaikuttaisiko MC Kaksosissa asiaan), tosin lähinnä alkoholin vaikutuksen alaisena. Muusikkona saattaa tehdä myös melko romanttisia laulun sanoja. Tavallisessa arjessa läheisyys ja hellyys kuitenkin on olematonta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #47 : 07.11.2012 14:04:37 »

meimi, joo tutulta kuulostaa. En mäkään tosiaan liian siirappista juttua kaipaa, mutta edes jotain... Nyt oon huomannu, että en sitten itsekään käyttäydy kovin romanttisesti, kun ei tule vastakaikua. Me ei olla kauaa tunnettu, jonkin aikaa tapailtu. Ehkä mun täytyy ottaa asia puheeks, kun kerran häiritsee. Kerran jo yritin ja hän sanoi, että epävarmat miehet esim. viestittelevät naisille vähän väliä. Yritin siinä sitten argumentoida, ettei se aina epävarmuutta ole vaan huomioimista! Ei mennyt viesti perille.

Lilli, ei tule lepertelyjä kyllä puhelimessa eikä chatissäkään. Jos on juonut niin ei ota muhun yhteyttä ja harvemmin ryypiskelee. Mutta läheisyyttä kyllä saa. Kun nähdään haluaa olla melkeinpä koko ajan lähellä. Jos menen syömään penkin toiseen päähän niin pyytää viereen!  kuu harka-juttua? Mutta se sanallinen puoli puuttuu kokonaan. Käytös on jotenkin ristiriitaista. Tai niin mä sen koen. Tuntuu siltä, ettei sitten taas pahemmin mua kaipaa, kun ei nähdä :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.11.2012 19:39:47 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 07.11.2012 17:22:44 »

koska tää on kaksoisliekkini ja  askendentti  kalat kuukaksonen, on erittttäin romanttinen ja kohtelee kuin prinsessa kun varaakin on, eli ei mikään normineitsyt. myös mystikko. vielä enemmänkin rakastunut kuin minä. eilen juuri soitti sitä suurta loveaan että voisko muuttaa jo maasta sen luo..
palveleminen onkin kumma juttu kun se on minulle hieman vierasta mutta tunnen neitsytnaisenkin joka palvelisi,, siis henkisenä työnä.. on neitsyt naisissakin eroja iän ja nousumerkin suhteen  smitten
« Viimeksi muokattu: 07.11.2012 17:24:43 kirjoittanut ^^Queen Nefertiti^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 07.11.2012 18:18:46 »

neitsyt ja kaurismiehet on muutoin aika asiallisia eli keskittyy rahaan, härät hieman yrittää. mutta että maamerkki, en olis uskonut että mikään noista merkeistä pelaa.. mut niin vaan kävi.

no maa tasapainottaa tulta, en koe sammuttavan, vähän ehkä rauhottaa

jupiter hallitsee   jousimies ja  kalat  
ja kuumerkit siis pelaa  jousimies  kaksoset  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 07.11.2012 19:12:06 »

Mun tuntemat neitsyet on kaikki epämaterialisteja eikä niitä juur raha kiinnosta. Hippejä ja taiteilijoita kaikki  Smiley

Juuri tällainen on ainakin meidän huushollin Neitsyt. Raha kiinnostaa siinä mielessä, että siitä on yleensä puutetta. Tämän tapauksen isä oli niin ikään Neitsyt, mutta taloustiede oli niin hyvin hallussa (ainakin teoriassa), että oli pätevä hoitamaan professorin virkaa yliopistossa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #51 : 25.11.2012 17:37:54 »

Juu kyllä oltiin niin kuivalla maaperällä, että saa multa tämä neitsyt jäädä. Tunnekylmyyttä ja machoilua. Hänellä muuten kaikki persoonalliset planeetat feminiinisissä merkeissä, mutta kaikkea muuta kuin sinut feminiinisen puolensa kanssa. Mitä me kukin sillä nyt sitten ymmäretäänkään... Mä liitän sen mm. herkkyteen, tunteellisuuteen, toisista huolehtimiseen jne. Mutta opinpahan taas itsestäni paljonkin! Nyt, kun saa taas vapaasti jutella ja tutustua ihmisiin, niin tuntuu kuin olisin ollu muutaman kuukauden janoissani ja nyt vihdoinkin saan vettä! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #52 : 10.12.2012 02:33:56 »

Isäni on aur Neitsyt ja mutsi nouseva N. Kumpikin kaikkitietäviä ihmeolentoja jotka yrittää sanoa aina viimeisen sanan vaikkei olis paskan vertaa tietoa edes ko jutusta. Siivoushulluja pilkun######a ja jumalattoman tarkkoja rahasta. Ruoka maailman tärkein asia
Tuntemani tosi komea Neitsyt mies todella älykäs mutta vääntää viimeiseen asti et hänen sanansa on oikea totuus
Myös toinen Neitsyt poika komee kuin kiiltokuva ja samanlainen "minä tiedän lopullisen totuuden-tapaus"
Tässä todella suppea otos kun kartoistaan en tarkemmin tiedä mutta seksuaalisuus loistaa jokaisesta täydellisellä olemattomuudellaan.
Neitsyt mies sängyssä  idiot2 En haluis kokee ikinä. Jousimies + Oinas liitto oli kuin taivaassa solmittu  smitten
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #53 : 10.12.2012 14:01:41 »

 2funny

Eiköhän  neitsyt-mieskin voi saada hyvästä mars-merkistä (esim.  skorpioni Wink) ytyä!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #54 : 11.12.2012 02:48:15 »


Neitsyt mies sängyssä  idiot2 En haluis kokee ikinä.

Minä olen kokenut edellisessä suhteessa, samoin nykyisessä.  En vaihtais pois kumpaakaan kokemusta!  smitten
Ikinä!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #55 : 12.12.2012 17:21:02 »

Miks ne sit vaikuttaa niin varovaisilta? Hipelöintiseksiä... buck2 Ei kiitos.
Tää on nimittäin nyt erittäin ajankohtainen aihe (ei neitsytmies) vaan seksi ylipäätään.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #56 : 12.12.2012 17:45:15 »

Mä korostaisin edelleen mars-asemaa. neitsyt-mies voi nimenomaan vaikuttaa varovaiselta, mut sit mars voi tehdä yllätyksiä!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #57 : 16.12.2012 22:16:13 »

Faijan kartasta vaikee sanoa mitään kun ei itsekään tiedä syntymäkellonaikaansa
Kauhee raivokohtaus kun en äsken löytänyt sekunnissa terveyskeskuksen ajanvarausnumeroa  idiot2
Neuvoin luopumaan kissasta koska isälläni selvät alkavan astman oireet. Siitä toinen raivari " älä sinä minua neuvo!!!!!!!!!!!!!)
Kauhee yleistys mut just hänen takiaan suorastaan kammoan neitsyitä tai sit se on vaan vanhemmiten pahentunut
Jumalattoman pikkutarkka ollut aina kaikissa asioissa. Rasittavaa seuraa.
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #58 : 16.12.2012 23:50:44 »

No, kyllä niistä neitsyistäkin löytyy erilaisia variaatioita. Riippuu paljon siitä missä merkeissä muut persoonalliset planeetat eli Kuu, Merkurius, Venus ja Mars sijaitsevat sekä kuinka korostuneita ne ovat aspektien osalta ja huonesijainneiltaan. Toki myös askendentin merkki kannattaa ottaa huomioon.

Onko sulla pikkari itselläsi mitään planeettoja neitsyessä?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #59 : 16.12.2012 23:56:02 »

Kuu
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: