Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyet  (Luettu 35879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #30 : 12.10.2012 14:26:46 »

Täähän alkaa vaikuttaa siltä, että neitsyt-mies on tosi hyvä juttu! Smiley Ehkä ehdotan sille, että mä mietin niin siivoo sä sillä aikaa Grin
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #31 : 13.10.2012 10:37:54 »

mun ensimmäinen naispuolinen kaveri lapsuudessa oli  aurinko neitsyt
en tiedä syntymäaikaa tarkemmin mutta vuoden kyllä, ja katsoin että tuona vuonn siellä on kulkenut  aurinko mars merkurius venus neitsyt stellium,  merkurius siitä sitten nopsana ehtinyt jo  vaaka puolelle loppukuusta

nehän on osuneet sitten mun 11. huoneeseen,  merkurius ehkä 12. joten sopii.. kuin myös tuolla  merkurius-vaikutuksella sekin että hänellä oli kaksi erilaista suhtautumistapaa minuun, jotka tulivat esiin vuorotellen. kun olimme kahdestaan, hän käyttäytyi kuin paras ystäväni, mutta kun seuraamme tuli muita, hän alkoi haukkua ja halventaa mua kaikkien edessä. jos en just silloin sattunu tekemään mitään noloa tai hävettävää niin sitten hän keksi jotain omasta päästään tai kertoi omia töppäilyjään mun tekoina

joskin sitten kovastikin katui näitä myöhemmin, yksin ollessaan, luulisin. ja kirjoitti kauniilla käsialallaan tuoksukirjepaperille anteeksipyyntökirjeitään, niissä oli paljon värejä ja kauniita tarroja.. delfiinejäkin
ja minä annoin aina anteeksi, leikitään vaan taas. siis siihen asti että muut lapset oli taas mukana.
luulen että hän ei voi muistaa näitä, ainakin jos itse olisin ollut tollanen koko lapsuuden niin tunkisin kaiken sinne pimeään tiedostomattomaan. oli ne multakin pimennossa pitkään, kunnes pystyin jotenkuten antamaan anteeksi. sisälle pakkautunut katkeruus alkoi väistymään kun ymmärsin miten vaikea lapsuus hänellä onkaan ollut. eikä ne lapset ksokaan tarkoita, ne ei vaan ymmärrä. olen oppinut olemaan kiitollinen tuostakin kokemuksesta, eihän tässä enää muutakaan voi  Smiley

opiskeluaikoina "ystävystyin" myös erään nuoren naisen kanssa, jolla venus juno neitsyt
hän ei uskaltanut päin näköä mua arvostella, vaan kasvotusten esitti kaveria ja sitten kun en ollut paikalla, mustamaalasi mua omille kavereilleni, kuvitteli kai ettei kukaan muukaan tykkää musta oikeasti eikä näin ollen tule kertomaan mulle totuutta. väärässä oli

noniin, sanotaan näin että nämä molemmat ihmiset on kuvastanu tavallaan mun omaa laskusolmu  neitsyt 11.  aspect_opp noususolmu  kalat 5. asetelmaa kartalla, sitä miten kipeät pahat teot täytyy antaa anteeksi ilman ehtoja, löytää  kalat universaali rakkaus ja ymmärrys toisen ymmärtämättömyydelle pelastamaan katkeruudelta. päästää irti siitä kuluttavasta ja vääristävästä ajatuksesta että vain mulle on tehty pahaa. sillä se syö ihmistä sisältäpäin.. ja olla kompastumatta pahemmanlaatuiseen pyhimys-syndroomaan  Grin
omalla kartalla lilith neitsyt aspect_opp ceres kalat
juno neitsyt aspect_con laskusolmu

myöhemmin mun elämään on kulkeutunut ihan toisenlaisia  neitsyt-vaikutteisia, tasapainoisia, rehellisiä ja äärimmäisen hyväntahtoisia ihmisiä. tottakai nämä kaksikin sitä ovat jollekin muulle, mutta pitipä nähdä se inhottavampi puoli, lilithilläni
« Viimeksi muokattu: 13.10.2012 10:45:21 kirjoittanut ikiviuh » tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #32 : 13.10.2012 12:41:00 »

Mulla samanlaisia kokemuksia kuin ikiviuh sulla.
Mutta kyse ei ole ollut  neitsyt-ihmisistä sen kummemmin, vaan  kuunsolmu kalat 8.huoneessa ja alasolmu  neitsyt. Myös lilith  neitsyt ja ceres kalat mutta eivät oppositiossa. Tuo maailmanrakkaus kuulostaa niin tutulta, sillä tavalla minä rakastan. Kun rakastan, rakastan koko maailmaa.
 kuu neitsyt miehiä on sattunut tielle eikä siitä mitään järkevää ole koskaan seurannutkaan.

Mutta muista ihmisistä on pitänyt ottaa oppia eikä saisi jäädä siihen katkeruuteen kellumaan.
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #33 : 13.10.2012 13:34:58 »

jaahas, itse olen jakanut viimeiset vajaat viisi vuotta elämästäni  kuu neitsyt kanssa. lilithilläni  Grin
mutta tiiäppä sitte nuista...

ja on mulla siinä rakkaudellisuudessa kuule opittavaa, mutta ehkä suunta on jo oikea
tallennettu
TyyniTuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #34 : 15.10.2012 10:24:21 »

Kyllä mun Neitsytmies pesee mulla ikkunoita, kun ei jaksa kattella sitä kissankuolavanaa, mikä koristaa mun kaikkia ikkunoita kissan nenän korkeudella!  Grin  On myös luvannut järjestää mun autotallin, että sinne mahtuis joskus auto...  Aika vaan meinaa olla niin rajallista, ja hän tuntuu hoitavan koko suvun käytännön asioita.

Jees, sellainen neitsytmies on mullakin. Kaikkia autetaan - oma autotalli saa vielä odotella järjestämistä. Mutta ei se mua häiritse, enempi häiritsisi kova sydän ja piittaamattomuus. Ehkä meissa on molemmissa liikaa maailmanparantajaa tai muiden asioiden järjestelijää...  Tongue
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #35 : 17.10.2012 15:24:08 »

Mehmet, miks pyykit kokojärjestykseen? Te saatte mut tunteen itteni ihan sottaseks! Smiley

Tämä tärkeä kysymyshän on jäänyt vastaamatta! Tietenkin pyykit ripustetaan kokojärjestykseen, koska taloyhtiömme kuivaushuoneessa on puhallin vasemmalla seinällä. Huone on pitkulainen ja puhallus on tehokkain siellä vasemmassa reunassa. Sieltä kun alottaa ripustamisen, niin isoimmat ja paksuimmat vaatekappaleet ensin ja siitä sitten kokojärjestyksessä kohti pikkupyykkiä, jota voi ripustaa huoneen oikeaan päähän. Insinöörimieheni voisi olla eri mieltä kosteuden haihtumisesta eri nurkissa huonetta... vissiin se haihtuu ihan yhtä nopsaan, jos lämpötila on kumminkin sama koko tilassa... Mutta mua jotenkin tyydyttää suuresti, että on joku järjestys tässä hommassa.

Joskus ripustan vaatteet käyttäjäjärjestyksessä, niin ne on helpompi nostaa suoraan oikean ihmisen kaappiin. Ja sitten joskus venus aspect_con askendentti minussa näyttää neitsytpuolelleni taivaan merkit, ja ripustankin pyykit VÄRIJÄRJESTYKSEEN. Se näyttää niin nätiltä!
Ah. Rakastan pyykkäämistä ja puhtaiden vaatteiden tuoksua. smitten

Onnea matkaan vaan Neitsytmiehen kanssa Kastehelmi! Kandee myös opettaa se pyykkäämään.Wink
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
TyyniTuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #36 : 18.10.2012 14:47:03 »

Mehmet, miks pyykit kokojärjestykseen? Te saatte mut tunteen itteni ihan sottaseks! Smiley

Joskus ripustan vaatteet käyttäjäjärjestyksessä, niin ne on helpompi nostaa suoraan oikean ihmisen kaappiin. Ja sitten joskus venus aspect_con askendentti minussa näyttää neitsytpuolelleni taivaan merkit, ja ripustankin pyykit VÄRIJÄRJESTYKSEEN. Se näyttää niin nätiltä!
Ah. Rakastan pyykkäämistä ja puhtaiden vaatteiden tuoksua. smitten

Tuo taitaa olla avainsana: järjestys näyttää niin kivalta, värijärjestys nätiltä. Sitä vaan tahtoo järjestää elämään jotain nättiä.
Eikä maksa mitään.  Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #37 : 18.10.2012 17:56:40 »

Ihania vastauksia! Grin mehmet, tuohan on ihan loogista sitten Smiley Joo varmaan neitsyt-mies osaa pyykätä jo nyt paremmin kun mä! Meillä tai ainakin mulla on nyt sellanen mietintävaihe meneillään. Saa nähdä, miten asiat etenee...
Tyynituuli, mahtavasti sanottu tuo kyllä. Mä oon suuri elämän pienien ja ilmaisten ilojen puolesta puhuja Smiley Ja mehmet laittaa taloyhtiön kuivaushuoneen nätiksi! askendentti vaaka:na ymmärrän kyllä pointin, vaikka pyykit heitän kuivumaan ihan miten sattuu. Kunhan kuivuvat Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #38 : 18.10.2012 20:29:10 »

Neptunalia, kohta se sun tytär järjestää ite vaippapinonsa Grin Niin ja kuulkaa neitsyet, se on kanssa huomionarvosta, että ilmeisesti osaatte suhtautua tuohon toimintaanne huumorilla! Se on hieno juttu Smiley Tai en tiedä nauraako siinä enää kukaan, jos joku sotkee teidän järjestelmät?! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
TyyniTuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #39 : 23.10.2012 09:59:23 »

Neptunalia, kohta se sun tytär järjestää ite vaippapinonsa Grin Niin ja kuulkaa neitsyet, se on kanssa huomionarvosta, että ilmeisesti osaatte suhtautua tuohon toimintaanne huumorilla! Se on hieno juttu Smiley Tai en tiedä nauraako siinä enää kukaan, jos joku sotkee teidän järjestelmät?! Smiley
Suhtautuminen huumorilla auttaa. Mutta myös se, että ystäväpiiriin on (- yllättäen? -) kertynyt enimmäkseen neitsyt-merkkisiä. Tekee elämän helpoksi, ei tarvi selitellä, ja yhteinen sävel löytyy niin helposti, kylässä voi olla kuin kotona. Ja niiden muun merkkisten ystävien kodeissa täytyy kyllä välillä "istua käsien päällä" ettei menisi järjestelemään sotkuisia hyllyjä...   Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #40 : 23.10.2012 10:21:59 »

Voi, minä toivon että tuosta tyttärestäni kehkeytyy sellainen boheemi neitsyt, eikä klassinen nipottaja analyytikko...aivan hänen itsensä takia Cheesy
Sehän joutuu siivomaan meillä sitten ihan koko ajan että voi ylipäänsä olla, kun äiti on vähän leväperäistä sorttia, ja kaikki saa vaan olla, kunnes sitten siivotaan kerralla kunnolla Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 23.10.2012 14:06:33 »

elämäni mies onkin neitsyt, vaikka kalanousu tuo herkkyyttä ja kaksoskuu ihanaa love selostusta ja avoimuutta, neitsytmies vaikuttaa tosi omistautuvalta, bisnes ja 1 nainen,

astrologisesti odotin ihan muuta eli tulimerkkiä mutta maa ainakin pitää rahassa kii hyvä,

ja just kuvittelin ettei ainakaan  neitsyt  kalat  kaksoset hehe niin just ne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #42 : 25.10.2012 11:58:40 »

Jäin miettimään tätä Neitsyiden levotonta sekoilua. Voisiko asian kanssa olla jotain tekemistä sillä, että (näin muistelen) Neitsyen todellinen hallitsija ei olekaan Merkurius vaan Vulkanus tai Chiron tai Ceres tai joku muu. Että todellisen hallitsija olisi myöhemmin löytyvä planeetta, aivan kuten Kalojen todellinen hallisija muuttui Jupiterista Neptunukseksi sen löydyttyä ja Vesimiehen Saturnuksesta Uranukseksi. Vielä ei Vulkanusta ole löydetty eikä kai matemaattisesti ole mahdollistakaan että Auringon ja Merkuriuksen välissä olisi planeettaa. Mutta kuka tietää? Tietääkö teistä joku enemmän tästä Neitsyen hallitsijajutusta? Aattelisin niin, että Neitsyetkin tästä rauhoittuvat ja muuttuvat vähemmän hermokimppuisiksi ja alkavat ilmentää merkkinsä parempia puolia (eikä vaan niitä Merkuriuksen neg. puolia), kunhan se oikea pomo sieltä taivaalta tulee esiin.
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 06.11.2012 15:04:04 »

minusta neitsytmieheni vaan raataa kovasti, ja sanoi jopa että details on tärkeet, jolloin minua nauratti neitsytjuttu. neitsyt ehkä tosiaan
hakee rakkautta työnteon kautta. miehelläni nousukalan herkkyys ja luovuus tuntuu, sekä se estottomuus ilmaista rakkautta verbaalisti ja fyysisesti kuukaksosena. mielenkiintoinen paketti ja mystikko.. kun olis vielä varma toi synt aika niin nääkin olis varmat  2funny  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #44 : 07.11.2012 01:02:26 »

Niin tosta tulikin mieleen kysyä romantiikkapuolesta? Mites se neitsyiltä luonnistuu? Mä oon kokenu sellasta kivaa huomioimista ja auttavaisuutta käytännön asioissa, mistä olen kovin kiitollinen, mutta mutta... Rakkauskirjeitä ei kannata odotella! Ei nyt överiks tarvi vetää, mutta kyllä tällanen tunnetyyppi kun mä kaipaa sitä, että sanallisesti tuodaan tunteita esiin. Se jää neitsyeltä, kun teot kuulemma vaan ratkasee ja sellasta sanahelinää ei tarvita Huh
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: