Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyet  (Luettu 35882 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #15 : 01.10.2012 14:31:15 »

mehmet, toi on tuttu fiilis mulle! Kun kerran parhaiten tiedän ja neuvon, niin vähintä mitä voivat tehdä on totella! Grin Ja sitten mulla on kauhee huoli kaikista... Mäkin oon yrittäny opetella noista mun tavoista pois :Smiley Että oliskohan pluto-juttuja?
En ole muuten tainnu tavata neitsyttä, joka väärässä olisi. Pitääkin kysellä noilta, että ovatko mielestään ollleet ikinä väärässä. Vaikka mä oonkin niin kaikkitietävä, niin myönnän kyllä jos oon väärässä. Tosi harvoin vaan tapahtuu Grin
Neitsyet kun on niin hyviä omalla alallaan, niin mä oon helpolla tuuppimassa niitä eteenpäin ja tsemppaamassa. Luon visioita, miten voivat kehittää juttuansa ja saada suuria aikaan! Ei niinkään rahaa ajattellen, vaan muuten. Tuppaa joskus multa unohtuun, että esim. neitsyt-tyyppi voi olla ihan tyytyväinen tehdessään mitä tekee, eikä näe tarvetta johonkin isompaan, vaikka siihen mun mielestä ainakin pystyiskin. Välillä tulee sellanen tunne kuitenkin, että ehkä salaa haluavat jotain, mutta aliarvioivat itseänsä. Täytyyhän sellaseen menoon puuttua Smiley 
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #16 : 03.10.2012 09:56:01 »

No jo vain Pluto-juttuja Kastehelmi. Grin Toi toisten tuuppiminen oikeaan suuntaan on mullekin jotenkin ärsyttävän tyypillistä. Ja sitten taas sen tajuaminen, että hei, toinen elää omaa elämäänsä, jookos ja ihan omassa tahdissaan. Parempi vaan keskittyä omiin asioihinsa. Vaikka Neitsyet täydellisivät ovatkin, niin aina siinä omassakin elämässä on jotain pientä petrattavaa... Mulla vielä skorpioni nousussa, että sieltä tulee lisäpontta toisten asioihin puuttumiseen. Mulla kesti muuten iät ja ajat ennen kuin edes tajusin, että olen jotenkin manipuloiva... Tongue

Mutta takaisin neitsytpiirteisiin. En tiedä, onko tämä vaan urbaani legenda, mutta aina välillä törmää siihen, että nousumerkki toisi jotenkin "negatiivisemmin" merkin ominaisuudet esiin kuin aurinkomerkki. Että esim. nousuneitsyet olisivat ärsyttävämmin pikkutarkkoja kuin aurinkoneitsyet. Ehkä nousumerkki ylipäätään välittyy voimakkaammin ihmisestä. Olen seurustellut useamman nousuneitsyen kanssa, ja ihan selkeästi tietty hillitty ja hallittu puoli heissä on ollut näkyvissä. Vaikka koti voisi olla sotkussakin (näillä tosin ei kenelläkään ole ollut, ja ovat olleet miehiä kaikki siis) niin peruslähestyminen elämään on se, että marssijärjestys olla pitää. Yksi näistä oli jopa hysteerisen ylisiisti ja neuroottinen käsiensä pesijä (au Kauris). Cheesy
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #17 : 03.10.2012 17:09:41 »

Joo mäkin voisin hoitaa omaa nurkkaa kuntoon ja antaa muiden olla... Mut se on niin vaikeeta varsinkin lähimpien ihmisten osalta, kun jos esim. jollain toisella on joku asia huonosti, niin siitä tulee munkin asia, kun se juttu jää vaivaan Huh Mä oon tainnu tietää ton manipulointipuolen lapsesta asti, jollain tasolla ainakin. Ja sitten viimeistään, kun alko tuleen manipulointipyyntöjä. Eli joku pyytää mua puhumaan jollekin, jotta saisi ko. henkilön näkemään asiat määrätyllä tavalla. Onneks en ole niitä, jotka ei osaa sanoa eitä!

Mä aloin ton sun viestin jälkeen oikein pohtiin, että voisko olla väärä askendentti tolla mun tuntemalla askendentti neitsyt:llä... Mä oon vasta lähiaikoina alkanu tunnistaan ihmisten askendentti-merkkejä, eli mikään ekspertti en asiassa ole, mutta hänen kohdalla mun arvaus olis askendentti jousimies. Pitää tutkailla karttaa tarkemmin kokonaisuutena. Niin suurpiirteistä meno on, että vaikea löytää niitä neitsyt-piirteitä. Kun mäkin tällä mun kokemuksella allekirjoittaisin ton sun jutun askendentti:n suhteesta aurinko-merkkiin. Hyvä huomio muuten! En ole ite tullut asiaa noin ajatelleeksi, mutta niinhän se taitaa mennä!

Mä sit taas saan noita kolmee aikuista aurinko neitsyt:tä määrätä käsien pesulle! Grin
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 08.10.2012 11:36:28 »

Uudessa naistenlehdessä oli nimeltämainitsemattoman alle 30-vuotiaan naislaulajan haastattelu. Vähän tätä henkilöä seuranneena olen pitänyt häntä kaikkien epävakaiden ihmisten prototyyppinä ja kuinka ollakaan taas meillä on tässä jonkinlainen sekoilija-Neitsyt. Ovatko nämä nyt enemmän sääntö kuin poikkeus?  Aurinko-Merkurius-Mars Neitsyt, Kuu-Rapu. Nyt hän hehkuttaa lehdessä uutta pikapikaa syntynyttä parisuhdettaan vankilakundiin, jolla on huumehistoria. Kihloihin mentiin kuukausi naisen avioerosta.

Otteita haastattelusta, jotta kyseinen henkilö saa puhua omalla äänellään:

-Tällaiset pöhelöt sukeltavat syvälle nopeasti
-Vihdoin olen suhteessa, jossa mies on perheen pää. Olin kaivannut sellaista jo vuosia. Miestä, joka sanoo minulle, että turpa kiinni ja keitä sitä kahvia. Minulle sopii vaihteeksi olla alamainen.
-Minusta ei saa pullantuoksuista, ei selkeää eikä johdonmukaista. Niihin minussa ei ole aineksia.
-Huomaan, että moni asia, jota olen itsestäni kuvitellut, ei olekaan totta. Minulla on ollut harha siitä, kuka oikein olen.
-Olen epävarma ja pelokas, ja todellisen minän paljastaminen on tunut liian pelottavalta. Mitä jos minusta ei pidetäkään sellaisena kuin olen?
-Tiedän, että minua vihataan ajattelemattomien kommenttieni takia. Pölötän älyttömiä enkä kanna vastuuta niistä.
-Nyt minulla on maadoittava kumppani. Alan ymmärtää, että kohkaaminen ja roolien vetäminen lopulta vain vahingoittavat minua.
-Olen myös ollut valtavan sekaisin tunteitteni kanssa. Vierelläni on ollut rauhatonta elää (mielialat ja tunteet vaihtelevat laidasta laitaan).
Olen aina ollut tunteideni vietävänä.  En ole pysähtynyt miettimään, ettei läheiselle voi tehdä mitä vain tai että sanoillani olisi sellaista painoarvoa, että ne loukkaisivat. Olen särkenyt ihmisiä aikamoisella tempolla, palvonut vain omaa maailmaani (ja ollut vastuuntunnoton).
-Joissakin elämän perusasioissa olen ihan järkyttävän huono. Kengännauhojen sitominen tuntuu niin vaikealta, että mieluummin ostan nauhattomat kengät. (Rutiinit voisivat tehdä hänenlaiselleen haahuilijalle hyvää.)
-Olen kömpelö ja rakenteeltani jotenkin epäherkkä.

Ja vielä näkemys avioliitosta:
-Avioliiton pitäisi kuvata täydellistä sitoutumista rakkauteen ja kaiken jakamista. Sitä, että otat puolet paskasta ja menestyksestä. Sitoutuminen pelottaa mielettömästi, mutta pelko tarkoittaa, että vihdoin olen tosissani. Kun vähän puristaa, tietää olevansa tekemisissä todellisen vastuun kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #19 : 08.10.2012 16:24:03 »

Voi miten jäsentymätöntä neitsytenergiaa! Embarrassed Tulee ihan fyysisesti paha olo moisesta epäjärjestyksestä kanssasisaren sieluelämässä.
Taidan Lilli tietää, kenestä on puhe.

Voin kuvitella Neitsyeen liittyvän aikamoista itserankaisua ja masokismiakin sen kautta, että hakeutuu hankaliin ihmissuhteisiin. Varmaan Kuu-Rapukin ajaa takertumaan johtohahmoon, joka näyttää kaapin paikan, jos oma tunne-elämä on rapumaisen "rauhatonta" ja "mielialat vaihtelevat laidasta laitaan". Ja tämän henkilön kyseessä ollessa lapsuuden olosuhteet varmasti näkyvät myös miessuhteissa. Vastuunkantaminen on neitsykäisten helmasynti, joten hänen taustaansa vasten voin hyvin ymmärtää, että vastakkaiset reaktiot on rajuja.
 
Vaan karmaansa ei karkuun pääse. Nyt ollaan taas "vastuun puristamisen" kanssa tekemisissä avioliiton yhteydessä. Eipä ota tämäkään Neitsyt velvoitteita kevyesti! Kuka hänelle on sanonut, että jokaisesta vankilanarkkarista juuri hänen täytyy huolehtia? Voivoi. Ja kovin tyypillinen neitsytmäinen itse-epäily tuosta ihmisestä paistaa: "mitä jos minusta ei pidetäkään sellaisena kuin olen?"

Olisi kyllä kiinnostavaa nähdä hänen karttansa aspektit. Mutta toivotaan, että hän saa elämänsä järjestykseen eikä sotke asioitaan enää tämän pahemmin. Sad
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 08.10.2012 16:46:16 »

Puolenpäivän kartta kyseiselle taiteilijalle
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #21 : 08.10.2012 16:57:42 »

Kiitos Lilli! Ja noniin, onhan siellä  uranus aspect_squ aurinko ja  merkurius, selittää jotain tuosta äkkisestä ja luvalla sanottuna vähän murkkumaisesta asenteesta: "En ole pysähtynyt miettimään, ettei läheiselle voi tehdä mitä vain tai että sanoillani olisi sellaista painoarvoa, että ne loukkaisivat."

Puolenpäivän syntymäajalla tulisi  askendentti skorpioni aspect_con pluto. Melkoinen paketti, jos haluaa möyriä syvissä mudissa, kuten tämä artisti selvästi haluaa.Wink
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #22 : 10.10.2012 15:27:53 »

Kiitos Lilli tuosta Smiley Tein tässä taannoin hänen karttansa, niin erikoiselta persoonalta vaikutti. Itse kiinnitin mehmetin tavoin huomiota uranus-aspekteihin. Mahtaako kuitenkaan olla askendentti skorpioni? Niin avoimesti kertoo yksityiselämästään ja toilailuistaan. Hän on kiinnostava persoona. Epäsuomalainen. Ei häpeile mitään. Sitä mietin kyllä, että miten paljon hänen jutuissaan on esitystä, määrätynlaisen imagon ylläpitoa. Artistien kohdalla jää helposti miettimään tuota. Voihan toki olla, että täräyttää asiat rehellisesti juuri niin kuin ne oikeasti ovat. Jos nyt oletetaan, ettei vedä roolia, niin onhan hänessä viehättävää luonnonlapsimaisuutta. Kertoo nekin asiat, joista tässä yhteiskunnassa kannattaisi vaieta. Kiinnostavaa on myös hänen uskonnollisuutensa, kertoi jossain radiohaastattelussa rakkaudestaan Jeesukseen. Mutta joo, taas yksi hyvin epäjärjestyksellinen aurinko neitsyt Smiley   
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 11.10.2012 09:45:52 »

Mahtaako kuitenkaan olla askendentti skorpioni? Niin avoimesti kertoo yksityiselämästään ja toilailuistaan.

Minulle nousee väkisin mieleen ajatus Jousimies-askendentista. Siinähän olisi Uranuskin samassa merkissä ja se voisi sopia ihan hyvin askendentille ja sitten vielä tuo Neptunus jonnekin 1.-2. huoneeseen. Mutta arvailuahan tämä on.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #24 : 11.10.2012 12:35:21 »

 askendentti jousimies sopisi kyllä, henkilöllä ainakin omien sanojensa mukaan liikunta iso osa elämää ja kouluttautuukin aerobic-ohjaajaksi (jos nyt juorulööppeihin on uskominen). Uskonnollisuuskin tosiaan passaisi, kuten Kastehelmi tuumailit. Nousujouskarilla saisi tosiaan sen Uranuksen nousuun ja Neptunuksen ykköseen. neptunus toisi taiteellisuutta ja herkkyyttä ja varmasti kiinnostusta aineisiin myös. Ottamatta nyt kantaa siihen, onko hän itse kuinka ahkera käyttäjä. Kihlattunsa tiettävästi istui huumetuomion.Sad
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #25 : 11.10.2012 15:27:36 »

Juu hyvin ootte päätelly, sopis kyllä hyvin oleen askendentti jousimies

Osaisitteko te kommetoida tota mun synastriajuttua, mistä ekassa viestissä kyselin? Mä en osaa synastrioita kovin hyvin tulkita. Netistä oon tietoja penkonu, mut kokonaisuuden hahmottaminen jää silti niin vaillinaiseks... Meidän kommunikaatio on parantunut paljon sen viestin kirjottamisen jälkeen. Se vaan vaati aluks sen, että vähän tivasin juttuja Smiley Taas joudun kylläkin näköjään ottamaan sen roolin, että nostelen kissoja pöydälle. Meidän jutussa erityistä on se, että se tuntuu sopivan hänelle. Lähtee siis kyllä keskustelemaan aktiivisesti, kunhan mä kerron ongelmasta ja oman näkökulmani. Arvostan kovasti hänen pitkää pinnaansa! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
TyyniTuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #26 : 11.10.2012 17:55:09 »

60-lukulainen, aurinkomerkki sekä nouseva neitsyt:
 
Asioiden pitää olla järjestyksessä. Kahvikuppien korvat on kaapissa kaikki samaan suuntaan, ja lakanat omassa kaapissansa värien mukaan järjestettynä. Tiskaan samanlaiset astiat peräkkäin, joten kuivauskaapissakin kaikki on laaduittain järjestyksessä. Tiedän suunnilleen kaikkien huushollin tavaroiden paikat (paitsi niiden, jotka rakas puolisoni on halunnut sijoittaa muualle kuin omalle paikalleen). Mutta imurointia ja kuuraamista vihaan - meillä on useimmiten pulskia villakoiria ja ikkunat likaisena. Siis se neitsyen nipotus on todella valikoivaa. Tai siis - siisteys ja järjestys ovatkin kaksi ihan eri asiaa.

Myös tietokoneellani on valokuvat ja muut tiedostot hyvässä järjestyksessä, ja töissä mapit ojennuksessa. Asiat "kuuluu" tehdä loogisessa (kenen mielestä?) järjestyksessä ja saattaa loppuun. Toisten elämätkin saisivat kernaasti olla järjestyksessä, ja autan mielelläni minkä voin (- juu, työnnän nenäni toisten asioihin...). Ainakin olen hyvä kuuntelija, ja osaan kuulemma esittää sopivia kysymyksiä sopivassa kohdassa - varmaankin siksi, että pyrin saamaan myös toisen asiat "loogiseen" järjestykseen.

Taidan olla ihan kauhuesimerkki nipottavasta neitsyestä... 
Onneksi älysin ottaa puolisokseni toisen samanlaisen, ei kait sitä mikään muukaan kestäisi.

Ja PS. Onneksi hän taas puolestansa tykkää imuroinnista ja pesee ne ikkunatkin.  buck2
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #27 : 12.10.2012 11:38:55 »

Heh, Tyynituuli Grin! Onneksi neitsytpiirteenne jakaantuvat tasaisesti. Minä varmasti viihtyisin huushollissanne! Korvatkin oikeinpäin! *respect*  Mulla on tapana ripustaa pyykit kokojärjestykseen ja - luonnollisesti - sukkien parit rinnakkain, että ne on helppo kerätä ja viikata kaappiin. Kantapäät sojottavat samaan suuntaan narulla, ei siis miten sattuu (hyvänen aika sentään). Ehkä tästä syystä minä olen ainoa meillä, joka pyykkää? Eihän sitä kukaan muu osaa tehdä.

Kastehelmi, en ole mikään synastriaekspertti, mutta se pistää silmään, että ensinnäkin teidän  merkurius-aspektithan on tosi harmonisia ja toiseksi niitä on paljon. Viittaisi kyllä kommunikaatiopainotteiseen suhteeseen. Lisäksi sinä  skorpioni-painotteisena varmasti haluat pohtia asioita syvällisemmin kuin tämä  neitsyt-vastine, joka totta kai on analyyttinen, mutta ei sentään mikään tonkija! Sellaiseen eivät neitsyet sorru, onhan se vähän "likaista" hommaa myllätä asioita juuriaan myöten läpi. Kolmanneksi ihan yleissukupuolifakta: naiset analysoi ja miehet viittaa kintaalla. Noin kärjistetysti sanottuna. Naisenergia vaan on kälättävämpää kuin miesenergia. Miehet toimii. Ymmärrän hyvin tuon hänen "asiat vain päätetään nopeasti"-asenteen. Me naiset sitten jaksetaan vatvoa kaiken maailman planeettasijainteja eri merkeissä ja parisuhdekiemuroita... Grin
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #28 : 12.10.2012 13:47:53 »

Kiitos mehmet! Niin ne miehet on vähän yksinkertasia, merkkeihin katsomatta Grin Mä oon aina toitottanu, miten mulla ei ole vaikeuksia tehdä päätöksiä, vaikka askendentti vaaka oonkin. Mutta ton rinnalla se voi siltä vaikuttaa. Otan kyllä harkinta-aikani, niin eipä tarvi myöhemmin katua. Joo totta toi mitä sanoit skorpparin ja neitsyen erosta mitä pohtimiseen tulee. Ehkä mä en sais yrittää kuljettaa häntä mukanani pimeelle puolelle Grin Skorppiaria löytyy kyllä häneltäkin, ehkä sen takia ei kuitenkaan karkuun lähde. Mä oon niin älyttömän ilonen siitä! Se kun ei käännä selkäänsä, vaan kuuntelee ja yrittää vastaillakin parhaansa mukaan. Ensin sanoi kyllä että jos en vaan miettis, mihin tokasin ettei mulle voi noin sanoo, oon tällanen miettijä kun oon! Ei suuttunut, vaan piti asiaa lopulta hyvänä, tasapainottavana tekijänä. Tai sit sano niin, että olisin vihdoin hiljaa Grin Joo sitä mäkin mietin, että harmonisia noi aspektit ainakin on ja on meillä muitakin ilmeisesti ihan hyviä juttuja synastriassa.

Moi Tyynituuli! Hauskaa, että sultakin löytyy toi valikoiva nipotus Smiley Vaikka mussakin neitsyttä on, niin vitsi kun tulee sellanen olo, että pitäis vähän päästä sun ja mehmetin kaappeja "korjaileen"! Grin Mehmet, miks pyykit kokojärjestykseen? Te saatte mut tunteen itteni ihan sottaseks! Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #29 : 12.10.2012 14:06:16 »

Kyllä mun Neitsytmies pesee mulla ikkunoita, kun ei jaksa kattella sitä kissankuolavanaa, mikä koristaa mun kaikkia ikkunoita kissan nenän korkeudella!  Grin  On myös luvannut järjestää mun autotallin, että sinne mahtuis joskus auto...  Aika vaan meinaa olla niin rajallista, ja hän tuntuu hoitavan koko suvun käytännön asioita.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: