Täällä kun on paljon rakkaudensäteitä, niin luulisi olevan myös suvaitsevaisuutta. Enkeleitä, onko heitä? En mä usko, että niitä ainakaan voi käskyttää miten ja mihin milloinkin. En mä usko, että taivaankansi on kaikkien pikkutoiveiden toteutusautomaatti. Ihmisellä on itsellään myös vastuu omasta elämästään. Semmosta.
tietysti ihmisellä on vastuu elämästään ja siksi enkelit eivät pystykkään auttamaan meitä asioissa jotka ovat tarkoitettu hoidettavaksi itse.. Jokaisella on oma suojelusenkeli joka on ainoastaan ja vain meitä varten.. koska ne kulkevat rinnallamme aina, he ovat alttiita auttamaan meitä pienissä asioissa.. silloin ei puhuta taivaankannesta vaan meidän omasta ns. alueesta ja ympäristöstä.. He eivät koe mitenkään mitään asiaa raskaaksi tai liikaa pyydetyksi.. joissain asioissa enkelit eivät vain pysty auttamaan.. Enkelit haluavat auttaa meitä ja ovatkin erittäin innoissaan jos haluamme kommunikoida heidän kanssaan.. Niin ja erityisesti vielä muistettakoon se, että enkeliä ei voi käskyttää.. heiltä voi pyytää apua..
Ja vielä yleisenä muistutuksena, että olemme itse keksineet sanan enkeli ja voit kutsua heitä ihan sellaisena kuin itse haluat.. He ovat energiaa, eivät välttämättä siivekkäitä kiharatukkaisia naisia tai miehiä, ellet niin halua..