Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuudennen aistin herkistyminen?  (Luettu 40728 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #45 : 26.04.2006 11:13:52 »

Juu, valo ja liike on lisääntynyt  Cheesy

Fanfaarien saattelemana estradille on saapumassa kiihkeästi odotettu Kesä!
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #46 : 26.04.2006 22:29:09 »

Intuitio pelaa vähän liiankin hyvin ihmisten suhteen, kunpa sitä oppisi kuuntelemaan, eikä sekaantuisi kerta toisensa jälkeen henkisesti epätasapainoisiin tyyppeihin....

nimimerkillä. tapaaminen pihalla 10min päästä oudon hyypiön kanssa....  Undecided
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #47 : 29.04.2006 19:37:23 »


KUUDES AISTI

Mitä sanoisitte tästä tapahtumasta.
Olin aikaisin aamulla hetken hereillä mutta nukahdin uudelleen ihan sikeään uneen.
Näin unta, että tunsin hyvin vahvan tuoksun nenässäni, kuin hajuvettä.

Kun heräsin tunsin tuon tuoksun vielä jonkun aikaa senkin jälkeen kun avasin silmäni.Tunnistaisin tuon tuoksun jos sen kohtaisin.

Olin taatusti yksin makuuhuoneessa.

Tulipa aikamoinen tunne. Mistähän oli kysymys?

En tiedä mihin olisin tämän laittanut, laitoin sen tähän.


 smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #48 : 29.04.2006 22:24:27 »




  :Smiley         niinpä, sitä tuntuu olevan ilmassa           :Smiley

    Tuttua juttua...

     Wink mateve
tallennettu

mateve
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #49 : 04.05.2006 15:07:41 »

En tiedä liittyykö tämä tähän, mutta jotenkin sellainen tunne tuli, että liittyy...
Minulla oli eilen mielenkiintoisin päänsärky ikinä. Se tuntui olevan aivan keskellä otsaa. Ihan niin kuin "kolmatta silmää" olisi särkenyt tai jotain... Sitten se siirtyi päälaelle. Todella kummallista. Onko muilla tällaisia kokemuksia?

Joskus tuntuu raskaalta kokea kaikkia energioita, joita ei aina ymmärrä, mutta onneksi me voimme täällä keskustella asiasta eikä se tunnu enää niin raskaalta.


 smitten smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #50 : 04.05.2006 15:25:09 »

Oikeana yliaktiivisena city-ihmisenä  Grin olenkin yllättäen alkanut kaivata hyvin rauhallista elämää. Olen aina ollut kaupunki ihminen mutta viime vuosina olen alkanut haaveilemaan yksinkertaisesta elämästä luonnonkeskellä.
Minua ei jaksa kiinnostaa ei työnteko kuin muukaan kekkeröinti.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #51 : 04.05.2006 15:43:35 »

*Nikita*,

äidilläni on ollut viime aikoina tuota kolmannen silmän särkyä myös... Hän itse tulkitsi sen niin, että hänelle annetaan henkimaailmasta niin korkeavärähteisiä energioita, ettei hän kykene niitä vielä täysin vastaanottamaan ja siitä aiheutuu särky.

Muutenkin hän on viime aikoina nähnyt hirveästi ns. opetus-unia ja alkanut jakamaan viisauttaan julkisemmin ja vapaammin kuin aiemmin, ei enää "häpeä" sitä että on "huuhaa-ihminen" vaan käyttää saamiaan parantajan lahjojaan niin paljon kuin mahdollista...

Että kai sinuakin yritetään herätellä korkeammille tasoille...  Wink
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #52 : 04.05.2006 21:07:29 »

Tässä on nyt pakko kertoa että olen itse ollut ihmeissäni
koska päänsärky on yleensä mulle vieras ilmiö.

Ja nämä viimeiset päivät niin päälaki on ollut hyvin herkkä ja päänsärkyä on ilmennyt.

Taikuri   crazy2
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #53 : 05.05.2006 21:58:51 »

Hei,

Olen minäkin havahtunut vuosia sitten siihen, että melu häiritsee.. en viitsi edes elokuviin lähteä, kun pidän volyymiä liian kovana uglystupid2

Toinen juttu mihin kiinnitin huomiota, tapahtui tapahtui aina syntymäkodissani vieraillessamme. Tunsin aina jotakin selittämättömän painostavaa, niinkuin jokin olisi minua vainonnut. Aina nukkumaan mennessäni tunsin kuin jokin olisi sivellyt kasvojani ja päälakea kihelmoi. Pelkäsin nukkumaan menoa tuon vuoksi, mutta nykyään pidän tätä "hivelyä" todella rentouttavana ryppyjen poistajana suorastaan  Grin ja osaan käyttää sitä nykyään hyväksenikin, silloin kun tahdon rentoutua. Wink Wink Wink

Vasta noin vuosi sitten ymmärsin, sisareni kautta, että nämä tapahtumat liittyvät henkiselle tielle heräämiseen.  angel angel angel

Olen toki tiennyt murrosiästä saakka, että jotakin kummallista minussa on enneunineni, intuitioineni ja niiden kummallisten, jopa yliluonnollisten tapahtumien myötä, mitä minulle tuolloin tapahtui.  Smiley Valitettavasti pelkäsin itseäni ja kokemuksiani lähes mielipuolisuuteen saakka uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Hassua ja ihanaa on se, että nyt kun hyväksyn omat "kykyni" ja pidän niitä osana itseäni, niin pelko on hävinnyt.  Smiley En enää tunne lapsuuden kotini uhkaavaa ja pelottavaa henkeä... mikä lie se sitten olikin. 

Ja tämä uusi varmuus on todella uutta!!! ja sen saavuttaminen kesti 36 vuotta  Cheesy, ja toivottavasti tämä kehitys jatkuu edelleen...
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Lari
Vieras
« Vastaus #54 : 08.05.2006 22:49:30 »

angel  Otsachakran ja kruunusakran kihelmöinnistä?  angel

Kun muutama kuukausi sitten luin kirjoista enkeleistä ja siitä että heitä voi kutsua kotiinsa vierailemaan, ja nyt näitä juttuja lukiessa heräsi pieni kysymys.

Aikaisemmin iltaisin pyysin enkeleitä kyläilemään ja suojelememaan minua. Usein otsalla tuntui silityksen omaista kihelmöintiä. Joskus myös jossain muussa paikassa.

Nykyisin vaikka en pyydä enkeleitä luokseni, otsassani ja pääleailla tuntuu kihelmöintiä. Oletteko havainneet eroa näillä kihelmöinneillä?

Minusta enkelin silitys tuntuu lähes samalta kuin nykyään "normaali" kihelmöinti, mutta se liikkuu kuin silitettäessä. Normaali kihelmöinti tuntuu enemmän pistemmäiseltä ja vaikka siirtyykin paikasta toiseen.

Minulla ei ole ollut otsa- / kruunuchakran kohalla kipuja. Baareissa joskus havaitsen metelin kovaksi, mutta pystyn olemaan siellä.

Mielestäni tietoisuus kasvaa räjähdysmäisesti minussa Cheesy
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #55 : 09.05.2006 08:57:47 »

Minullakin kihelmöi nukkumaanmennessä ohimolla, otsalla ja poskessa. Kihelmöinnin paikka vaihtuu aina välillä ohimolta otsalle ja otsalta ohimolle ja poskelle.
Eilen juttelin tämän kihelmöintiä aiheuttavan kanssa, sovittiin sellaiset säännöt (vähän kuin heilurissa) että alkuasento on ohimo, kyllä vastaus poski ja ei on otsa, jos kaikkia kolmea kihelmöi niin kysymys ei ole ajankohtainen.  2funny
Oli mukavaa ja jännittävää uglystupid2

Sitten on sitä toisenlaista kihelmöintiä ja vetoa, jota tuntuu usein vähän ennen kuin puhelin soi tai tulee tekstiviesti ja välillä ei tapahdu mitään  Cheesy  Olen miettinyt johtuukohan se siitä että  joku minua lämmöllä ajattelee.  :Smiley 

Kolmannen silmän ja kruunun särkyjä ei ole ollutkaan taas aikoihin. Kun taas ohimolta ohimolle tuntuu joskus menevän energiaputki.

Noista muista aisteista kertoisin että välillä tunnen laventelin tuoksun voimakkaasti, taitaa olla enkeleiden jättämä tuoksu  angel
Kuuloaistin kanssa on eniten harmia, aika-ajoin se herkistyy niin ettei voi puhelimessa puhua kun päässä kaikuu ja korviin sattuu uglystupid2  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 09.05.2006 09:14:06 kirjoittanut boboo » tallennettu

taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #56 : 09.05.2006 09:35:58 »

Maarita.. tuo tuoksu on merkki siitä, että oot valmis ottaan uuden askeleen henkisellä tiellä.. se on tosi hyvä merkki.. jotain todella uutta aukeaa nyt sulle..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #57 : 09.05.2006 21:35:08 »

Minä en tunne enkelin läsnäoloa kihelmöintinä, vaan hellänä viileänä viimana ohimoilla. Mutta silloin kun teen arkkienkelimeditaation (Diana Cooper: Ihanat enkelit - kirjasta), koko kehoani alkaa kihelmöimään ja valtava lämpö täyttää minut... Kihelmöinti on melkein yhtä voimakasta kuin puutumisen tunne, mutta ei tunnu silti epämiellyttävältä, vaan mahtavalta.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #58 : 09.05.2006 22:26:42 »

Samanlaisesta kihelmöinnistä puhun kuin Valonkantaja.

Viileätä viimaa en ole tiedostanut. Täytyypä olla tarkkana ja toivoa enkeliltä sellaistakin kokemusta.

Meditoitaessa saan kyllä koko kehoni "liekkeihin" tarvittaessa. Mutta se ei varmaankaan liity enkeleihin.

Laav  smitten
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #59 : 10.05.2006 09:35:02 »

Tuo MEDITOINNISSA kehon liekkeihin saaminen on kuulemma aivojen synnyttämä kemiallinen tila, joka ei ole "todellinen" yhteys jumaluuteen tms. vaan oppien mukaan yksi harhoista, jonkaläpi  pitää mennä... Mikäli LARI puhumme samasta asiasta, en tiedä.

 smitten

Enkelikokemuksia mullakin on, ne on hurjia.  Cheesy Samoin kuin "parantaja minän" paikalle kutsuminen.  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: