Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuudennen aistin herkistyminen?  (Luettu 40713 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« Vastaus #60 : 10.05.2006 16:35:49 »

Hieman kyllä nyt alan lipsua aiheesta kun enkeleihin siirryin. Mutta kuitenkin...

Elämä on kyllä hieno ja monipuolinen, kun vain antautuu sille.

En ole kuin yhden kerran meditoinut ja kokeilin silloin mm. neljää peruselementtiä. Maa, ilma, vesi ja tuli. Aluksi meditoitaessa minua hieman huimasi. Elementit kävin läpi yksi kerrallaan ja kokeilin miltä tuntuu. Tulielementti vaikutti ehkä jopa liian voimakkaalta, joten sitä en kauaa kokeillut. Minusta tuntuu että juuri tulen elementtiä minun tulisi vahvistaa.

Eilen illalla kokeilin enkeleiden läheisyyden tunteita. Kyllähän viileät tuulahdukset kävi läpi kehoni ja kihelmöintiäkin oli lähes joka paikassa. Enkeliläheisyyskin sai pääni aluksi huimaamaan, kun annoin vapaat kädet enkeleiden läsnäololle ja kosketuksille. Arkkienkelimeditaatioon en ole tutustunut vielä, mutta käytin omaa vapaata tyyliäni. Smiley

Lainaus INTI
Tuo MEDITOINNISSA kehon liekkeihin saaminen on kuulemma aivojen synnyttämä kemiallinen tila, joka ei ole "todellinen" yhteys jumaluuteen tms. vaan oppien mukaan yksi harhoista, jonkaläpi  pitää mennä... Mikäli LARI puhumme samasta asiasta, en tiedä.

Eli yksi harha, jonka läpi pitää mennä. ?? hmmm.... Huh Mystistä coolsmiley

Aivan ihanaa Rakkautta kuitenkin  smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #61 : 26.11.2006 00:04:24 »


En ole kuin yhden kerran meditoinut ja kokeilin silloin mm. neljää peruselementtiä. Maa, ilma, vesi ja tuli. Aluksi meditoitaessa minua hieman huimasi. Elementit kävin läpi yksi kerrallaan ja kokeilin miltä tuntuu. Tulielementti vaikutti ehkä jopa liian voimakkaalta, joten sitä en kauaa kokeillut. Minusta tuntuu että juuri tulen elementtiä minun tulisi vahvistaa.


Hmm... kaivoin tämän tuolta ihan sattumalta(?) Miten kokeillaan meditoidessa nuita elementtejä?
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #62 : 26.11.2006 00:27:47 »

Jaa-a, en tiedä onko tuo kokeilu tarpeen. Kuitenkin olen "harrastanut" energioita aika paljon ja nyt ajattelisin että intuitio ja puhdas sydämen kuunteleminen olisi tärkeintä.

Jos haluat kokeilla niin vapautunut mieli on tärkeä mielikuvituksen kera. Silloin kun kokeilin, lentelin kuin lintu ja tunsin ilman virtauksen ympärilläni. Lensin ihan vain ajatuksissani mitään näkemättä kohti joen rantaa ja istahdin keskelle puroa, joka tuntui veden viileältä kosketukselta. Lopuksi istuin nuotiossa, kun en muutakaan tuleen liittyvää keksinyt. Maa kokemus oli minulle heikko kun minä itse olen vahva maa.
Halipusu  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
kuollut kala
Vieras
« Vastaus #63 : 26.11.2006 00:44:59 »

Maa kokemus oli minulle heikko kun minä itse olen vahva maa.
Halipusu  smitten

.. kuinka olet vahva maa?

ja jos olet vahva maa, niin miksi sen tulisi olla selitys heikolle maa-kokemuksellesi?

eikö heikkoa kokemusta selitä muu, kuin oma vahvuutesi?

(:
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #64 : 26.11.2006 00:52:41 »

Maa kokemus oli minulle heikko kun minä itse olen vahva maa.
Halipusu  smitten

.. kuinka olet vahva maa?

ja jos olet vahva maa, niin miksi sen tulisi olla selitys heikolle maa-kokemuksellesi?

eikö heikkoa kokemusta selitä muu, kuin oma vahvuutesi?

(:
Saattaapa sen selittääkkin jokin muukin  Cheesy
Olisi ehkä pitänyt yrittää olla vuori, kiveä, vahva, mutta en silloin tajunnut, ensimmäinen kerta.

Kuten sanoin, turhaa, nyt luulen niin. Sillä on olemassa muita keinoja, parempia.  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
mammamma
Vieras
« Vastaus #65 : 26.11.2006 11:01:51 »

Lopuksi istuin nuotiossa, kun en muutakaan tuleen liittyvää keksinyt.

Asia harvinaisen selvä!  smitten Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #66 : 30.01.2007 23:48:16 »

En tiedä liittyykö tämä tähän, mutta jotenkin sellainen tunne tuli, että liittyy...
Minulla oli eilen mielenkiintoisin päänsärky ikinä. Se tuntui olevan aivan keskellä otsaa. Ihan niin kuin "kolmatta silmää" olisi särkenyt tai jotain... Sitten se siirtyi päälaelle. Todella kummallista. Onko muilla tällaisia kokemuksia?

Minulle on nyt lähiaikoina tullut tällaista. Ilmeisesti johtuu liian voimakkaista energioista joita en kykene ottamaan vastaan. Samoin tavallaan silmiäni särkee ja jotenkin tuntuu kuin niistä silmistä menisi viivat tuohon keskelle otsaa ja jotenkin kiristää tavallaan ja silmillä on vaikea keskittyä mihinkään, vaan katson koko ajan jotenkin...sisäänpäin? Tai sillä tavalla sumeasti. Nytkin kun kirjoitan tätä tekstiä, en ihan tarkkaan tavallaan näe mitä kirjoitan, vaan välillä vain havahdun ja katson mitä olen kirjoitellut, katseeni jotenkin ei keskity tähän....Tänään olen kyllä auttanut erästä ihmistä elämänvalinnoissa ja tuntuu että tämä kiristys helpotti silloin kun kirjoitin elämän ohjeita...kai sain jotenkin purettua sitä. Smiley

Ehkä jotenkin liittyy aika omituiseen oloon mikä minulle tuli nukkuessani päiväunia...Veikkaan että se taisi olla kuitenkin vain unta..tai sitten unen ja hereillä olon rajamailla...Äh, en tiedä....

Noh, ehkä tämä tästä. Tätä avautumistahan olen toivonutkin, ehkä tämä on sitten sitä. Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: