Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuudennen aistin herkistyminen?  (Luettu 40689 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #15 : 07.03.2006 14:01:44 »

Olipas mielenkiintoinen aihe. Olen huomannut, että en viihdy hälyssä ja että korviin ja silmiin välillä "sattuu". Samoin olen havahtunut ennakkoaavistuksiin (tai miksi niitä nyt kutsuisi), mutta en ole aikaisemmin yhdistänyt näitä kahta toisiinsa. Aivan järkeenkäypää; ei kai herkistyminen voi rajoittua vain yhteen aistiin?
Jään odottamaan koska vastenmielisyys televisiota kohtaan alkaa  Smiley Hyppäsin tähän keskusteluun "addiktioista" ja huomasin että olen tv-maani  idiot2
Musiikki on myös eräänlainen addiktio, olen vaikka syömättä kunhan saan jonkin levyn. Mutta siitä addiktiosta en haluakaan eroon  smitten
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #16 : 07.03.2006 14:55:26 »

On todella mielenkiintoista lukea tästä.  Smiley
Minäkin tunnen kovat äänet kipuna joskus ihan lihaksissa asti, eikä pelkästään korvissa. Olen pitänyt itseäni kummajaisena kun tuttavapiirissä ei ole samoin kokevia.  Wink
Samaten pahat tuoksut (esim. tupakan savu) aiheuttavat huonoa oloa henkisestikin ja kartan sellaisia tilanteita. Myös ystävistä ovat kadonneet ns. energiasyöpöt ja uusia ihania ihmisiä on tullut tilalle. Itse asiassa, kun enemmän kuuntelee itseään ja vähemmän trendejä, oma elämänlaatukin on parantunut.  Grin
Mukava saada vahvistusta omille tuntemuksille lukemalla täällä toisten ajatuksia.  smitten
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #17 : 07.03.2006 18:37:48 »

Mukava saada vahvistusta omille tuntemuksille lukemalla täällä toisten ajatuksia. 

Kuin myös !!

 Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
sHaumbra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


"Let Me Feel Ya!"


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 29.03.2006 21:55:58 »

Joo. Tää on just tätä, eikä mulle oo tähän oikeestaan mitään lisättävää. coolsmiley
Herkkiä ollaan ja siihen on totuttava.  Cheesy
tallennettu

nv-wa-do-hi-ya-da
!!!   !!!   !!!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 29.03.2006 23:31:54 »

Perin tuttua tekstiä kaikki. smitten

Huomasin ilokseni,että joku muukin sielä kammoaa shoppailua!
Entinen nautintoni on muuttunut pakko asiaksi,joka joskus aina tehtävä.

Nopeasti yritän sitten kaikki kerralla ja äkkiä pois!

Luonto on saanut yhä suuremman merkityksen.Kaikki siihen liittyvä.
Katselen sitä aivan uusin silmin.Pieniäkin yksityiskohtia.

TV;n katselu minimissään myös.Äänet voimistuneet häiritseviksi.
Tarpeen tullen saan kyllä arki minänkin päälle.Hieman panssaria toki vaatii. :Smiley
tallennettu

FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #20 : 30.03.2006 09:49:10 »

Cheesy Ei taida olla...
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
enska
Vieras
« Vastaus #21 : 30.03.2006 20:55:54 »

..paljon on täällä kirjattu tuntemuksia, joita itsessäänkin tuppaa huomaamaan.
Metsän hiljaisuudessa olen aina tykännyt tarpoa, ihan (p)enskasta lähtien. Kuvitellut sinne keijuja ja kulkureita ynnä muita..Ja joskus vain etsinut sieltä jonkin muodostelman kuin kivialttarin tai muuten erikoisen näköisen paikan..Mutta kun asuu kaupungissa, on sellaisia paikkoja vaikea löytää. Pari viikkoa sitten kävin kaupungin suurimmalla hautuumaalla ihan vain hiljaisuudesta ja rauhasta nauttimassa...Ja lapsen kanssa oppii katsomaan asioita siitä perspektiivistä, joka itseltä tuntuu jo unohtuneen: luonnollisesta ja aistivoimaisesta. Smiley

Baaikärpäsenä on joskus tullut suristua siivet väsyksiin, mutta nykyään harvemmin. Tänä vuonna pari kertaa lähinnä keikoilla, jossa se humalaisten lätinä hukkuu raivopunkin tvs. alle. Ja muutenkin kaikki mitä ostin tänään yms. päivänpolttavat kynsilakkaongelma-keskustelut eivät tempaa minua mukaansa, eivät oikeastaan ole ennenkään, mutta nykyään sellainen ihquhotti-sössötys särähtää korvaan niin että melkein kuvottaa. Shoppailua en ole koskaan edes käsittänyt.. Huh

Tarotteja ja astrologiaa olen harrastelut aaltoilevalla innostuksella vajaat kymmenen vuotta, mutta aktiivisesti ehkä pari-kolme. Nyt on taas sellainen vaihe ollut jo reilun vuoden että haluaisi oppia enemmän mm. meditaatiosta, kiviterapiasta jne.

Joskus muinoin olin hyvin herkkä vaistoamaan muista ihmisistä eri asioita mm. sen että joku kuukausia muualla ollut ottaisi samana päivänä yhteyttä tvs. Nykyään ns. telepatia toimii vain muutaman ihmisen aknssa. Ehkä olen myös erakoitunut verrattuna aiempaan, useimmiten sitä viihtyy ylhäisessä yksinäisyydessään, mutta joskus kaipaa vuorovaikutussuhteita toisten ihmisten kanssa. No, esim. täältä foorumilta.. Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #22 : 30.03.2006 22:32:53 »

Selvänäköisyys, -tuntoisuus, -kuuloisuus, ts. 'tietäminen' on ollut osanani tässä elämässä lapsuudesta asti. Silva-, yms.kurssien avulla olen oppinut hallitsemaan ja hillitsemäänkin tätä usein kiusallistakin kykyäni niin, että nykyään osaan jo ainakin jossain määrin jutella ihmisten kanssa vähän niinkuin smalltalkkiakin, alkamatta heti ääneen selittämään ainakaan kauhean syvällisesti, mitä kaikkea heistä vaistoan.
Tai oikeastaan se oli edellinen kausi..
Viimeaikoina olen sanonut lempeästi suoraan, ja tullut yhä useammin vastaanotetuksi!! Just siinä on tapahtunut muutos, että ihmiset ovat alkaneet olemaan avoimempia, vastaanottavaisempia, yleisesti (siis ei henkilökohtaisesti!)herkistyneempiä, ..esim. telepatia on alkanut toimia molempiin suuntiin.

Tätä menoa on kohta kännykät historiaa  smiley6600 ->   coolsmiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 31.03.2006 00:54:37 »

Niin tuttuja juttuja kirjoittelette.  :Smiley Herkkyys on vahvuutta.  angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #24 : 31.03.2006 01:06:25 »

Hei Ystäväin

Aistimme kehittyvät, jos niin haluamme.
- itse nautin suunnattomasti tästä olotilastani
- ei huolta huomisesta, kaikki asiat hoituvat ajallaan

Avain tähän kaikkeen oli
- OLE AITO OMA ITSESI - RAKASTA MYÖS ITSEÄSI



Elämänilo


(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #25 : 31.03.2006 19:27:03 »

Hieno että monella kuudes aisti herkistyy

Onko kukaan ajatellut että miksi niin monelle ihmiselle se kuudes aisti herkistyy??

Miksi olemme siitä kiinnostuneita yleensä kun meillä on niin paljon muuta nykyään??

Olen itse miettinyt näitä asioita ja haluaisin mielelläni kuulla mielipiteitä.


Taikuri    crazy2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #26 : 31.03.2006 20:16:47 »

Minä olen miettinyt ihan samaa.

Minulle kävi vuosi sitten niin, etten enää kestänyt kuunnella radion pauhua. Sitä ennen kuuntelin aina radiota (Suomipop, Nova, RadioCity ym) mutta vuosi sitten kaikki alkoi ärsyttää... tuntui ettei sitä melua kestä enää.  Joten pidin radion kiinni.

Samoin korkeat äänet ärsyttävät suunnattomasti, varsinkin lasten kovat äänet.

Ja juuri eilen kun kävin ostoksilla Helsingin Sokoksella niin heti vaan piti päästä pois kun ostokset oli maksettu, niin paljon ihmisiä yhdessä paikassa ärsytti todella.

Olisi kiva kuulla kommentteja mitä tämä merkitsee?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
lepakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #27 : 01.04.2006 19:02:11 »

tutun kuuloisia asioita puhutte. !
minulla on myös samanlaisia juttuja ollut, töistä on aina kiire kotiin, enkä kaipaa välttämättä mitään ääntä kun olen kotona.

Myös olen huomannut, että eräs henkilö on alkanut ahdistamaan minua, enkä halua tavata häntä usein jos enää ollenkaan. .. Huh
Tulen hirveän levottomaksi ja haukon happea kuin kala kuivalla maalla jos tapaan hänet. Olen miettinyt mistä se johtuu.. TÄSTÄKÖ, mistä kaikki täällä kirjoittaa Huh

Lisäksi olen lopettanut tansseissa käymisen. Viimeksi olen käynyt marraskuussa 2005. Se ei enää tunnu hyvältä, vaikka ennen tanssin mielelläni.
Lisäksi saan ihmeellisiä itkukohtauksia ja kyyneleet silmiini, vaikka ei olisi syytäkään !! Huh Cry
Onkohan tämä tätä mistä nyt puhutte, vai olenko sekoamassa, jos tälläainen ilmaisu hyväksytään ... Cry
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #28 : 01.04.2006 19:51:50 »


Myös olen huomannut, että eräs henkilö on alkanut ahdistamaan minua, enkä halua tavata häntä usein jos enää ollenkaan. .. Huh
Tulen hirveän levottomaksi ja haukon happea kuin kala kuivalla maalla jos tapaan hänet. Olen miettinyt mistä se johtuu.. TÄSTÄKÖ, mistä kaikki täällä kirjoittaa Huh

Hei "lepakko"

Voisiko tämä ko. henkilö olla
aurasi energiasaastuttaja
- asiasta lisää: Sonia Choquette; Herätä sisäinen äänesi s. 144



Elämänilo


(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
lepakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #29 : 02.04.2006 10:23:35 »

Kiitos ELÄMÄNILO kirjavinkistä  smitten

Täytyy lukea se heti kun vain löydän, huomenna.. Smiley
Kiitos myös kaikille muistakin vinkeistä.
On myös mukava huomata, että on paljon ihmisiä jotka pohtivat samoja asioita kun minä.
Ja se etten olekkaan "sekoamassa" näiden tunteiden ja tuntemuksieni kanssa smitten smitten

Tämä on sitä itsensä etsimistä ja tutkimista, kai...  smitten Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: