Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuudennen aistin herkistyminen?  (Luettu 40588 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1502


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #30 : 02.04.2006 10:48:18 »

Ootteko huomannu että teidän kolmannen silmän kohdalla olisi normaalia aktiivisempaa toimintaa?

Mulla on meinaan about 4-5 päivän ajan iltaisin ollut sellaista kihelmöintiä ja oikein mukavan tuntuista pientä painetta siellä.

Viime yönä kun rupesin nukkumaan niin siellä tunnuttiin puuhaavaan oikein toden teolla jotain pyörivää ja nyttenkin otsassa tuntuu sellanen miellyttävä pieni tuntuma. Vaikuttaa hyvin selkeällä ja rauhoittavalla tavalla..
« Viimeksi muokattu: 02.04.2006 10:53:04 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 02.04.2006 11:38:13 »

Ootteko huomannu että teidän kolmannen silmän kohdalla olisi normaalia aktiivisempaa toimintaa?

Mulla on meinaan about 4-5 päivän ajan iltaisin ollut sellaista kihelmöintiä ja oikein mukavan tuntuista pientä painetta siellä.

 Cheesy No kyllä. Myöskin päälaella, kruunuchakran kohdalla ollut. En tosin ole laittanut merkille, kuinka monen päivän ajan on tuota kihelmöintiä yms. sellaista tuntunut. Ja minulla on tuntunut muulloinkin kuin illalla. Ihan spontaanisti pitkin päivää ollut välillä tuntemuksia. Mutta ihan juuri lähiaikoina tuollaista todella ollut.

Pistinpä sitten vielä erikseen merkille, että kun kävin tuossa hiljattain sellaisen tutustumisen vyöhyketerapiaan viikonloppukurssin ja sen jälkeen läheisilleni vyöhyketerapiaa antanut, niin olen huomannut että tuo sama tuntemus tulee aina silloinkin ja hyvin voimakkaana, lisäksi käsissäkin tuntuu sellaista kihelmöintiä ja kuumotusta.  :Smiley

Energiat selvästi virtaavat ja koen voimakkaasti, että se energia ei ole "minun", vaan tulee muualta. Eli toimin vain kanavana. Ei vie omaa energiaa/voimia ja hyvä olo on itsellä ja "hoidettavalla" ollut tuon aikana ja jälkeenkinpäin. smittenangel "Luojan tiet ovat tutkimattomat" ja olen selkeästi ohjattavana siihen todelliseen elämäntehtävääni ja työhöni mikä ikinä se nyt loppuen lopuksi tarkalleen tulee olemaankin. Mielenkiintoista seurata ja odotella mitä tuleman pitää...  smitten
Että josko, Lumor sinunkin tuntemukset liittyisivät jotenkin vastaavaan, parantamiseen yms?
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #32 : 02.04.2006 11:50:35 »

Kiitos ELÄMÄNILO kirjavinkistä  smitten

Täytyy lukea se heti kun vain löydän, huomenna.. Smiley
smitten

Tämä on sitä itsensä etsimistä ja tutkimista
, kai...  smitten Smiley

Hei "lepakko"

Kirja jota suosittelin sisältää 12-viikon ohjelman,
jota kannattaa noudattaa. 

Itselläni on mennyt
joidenkin harjoitusten kohdalla
parikin viikkoa,
jotta olen saanut sisäistettyä
asian kunnolla

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/AWAKENING.gif)

Hiljaa hyvä tuee

Pysähdy, rauhoitu ja kuuntele sisintäsi
- vastaus tulee itsestäsi



Elämänilo


(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1502


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #33 : 02.04.2006 12:17:19 »

Energiat selvästi virtaavat ja koen voimakkaasti, että se energia ei ole "minun", vaan tulee muualta. Eli toimin vain kanavana. Ei vie omaa energiaa/voimia ja hyvä olo on itsellä ja "hoidettavalla" ollut tuon aikana ja jälkeenkinpäin. smittenangel "Luojan tiet ovat tutkimattomat" ja olen selkeästi ohjattavana siihen todelliseen elämäntehtävääni ja työhöni mikä ikinä se nyt loppuen lopuksi tarkalleen tulee olemaankin. Mielenkiintoista seurata ja odotella mitä tuleman pitää...  smitten
Että josko, Lumor sinunkin tuntemukset liittyisivät jotenkin vastaavaan, parantamiseen yms?

Kuhan nyt sais ittesä parannettua jollain tapaa. On meinaan tuo fyysinen puoli päässy hiukkasen repsahtamaan olosuhteidenkin puolesta.. Selkä ja keuhkot pääasiassa. Pitäs varmaan mennä jollekkin hoitajalle.. Mutta kyllä tämä tästä virkiää kuhan saa asiat järjestykseen  Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 02.04.2006 12:25:15 »

Lumor. Taitavatpa tuntemuksesi siis ennenkaikkea liittyä itsesi parantamiseen/eheyttämiseen. Hienoa. Siitähän se on aloitettava... smitten Ja kyllähän sitä myös minullekin tapahtuu. "Nostetaan" koko ajan niinsanotusti "korkeampiin värähtelyihin", jotta se elämäntehtäväkin "aukenisi" oikein kunnolla.  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

selkälokki
Vieras
« Vastaus #35 : 20.04.2006 22:25:51 »

Tänään sattui hauska "telepaattinen" tapaus, aika tyypillinen sellainen.
Olin paikallisessa isossa ruokamarketissa kassalla, kun mieleeni tuli eräs ystäväni.
Näin hänet sieluni silmin ajamassa autolla lippalakki takaraivolla....
Näky ihan hymyilytti siinä kassajonossa ollessani.
Noh, lähdin siitä sitten autolle ja kotia päin. Jouduin yksiin liikennevaloihin seisomaan punaisiin ja kun vilkaisin sivulleni, niin kas, siellähän ramppia viillettikin juuri tuo ystäväni lippalakki takaraivolla.
Näytti suorastaan siltä, että auto lähes kahdella renkaalla kaartui kurvissa, kun hän vauhdilla kaasutteli. Grin Taisi tosi kiire olla.....
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #36 : 20.04.2006 22:57:09 »

Minä en enää siedä TV:tä... En omista sellaista. Musiikin kuuntelukin on jäänyt minimiin, vaikka olen musikaalinen ihminen ja aina soittanut/laulanut/kuunnellut musiikkia. Etenkin ennen kuuntelemani angstiset bändit saavat heti niskakarvat pystyyn... Negatiivinen musiikki vetää heti energiat alas.  buck2 buck2

Tunnen usein kanssa sellaista energiavirtaa kehossani. Erityisesti kämmenissä ja jalkapohjissa, kihelmöintiä ja kuumotusta, joka leviää lämpönä koko vartaloon. Tämä on voimakkaimmillaan silloin, kun pyydän enkeleitä, maadoitan itseäni tai teen Sippoin meridiaanivenytyksiä...

Äidilläni on kanssa vahva energiavirtaus. Silloin tällöin kokeilemme aurojemme rajoja.  Smiley Menemme ensin kauas toisistamme ja kävelemme vastaan kädet toisiamme kohti. Kun auramme kohtaavat, tunnemme sen kumpikin käsissämme. Jos liikutan sormiani, tuntee äitini sen kutituksena kämmenpohjassaan...  Cheesy Mitä en ole ihan niin herkkä!
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #37 : 21.04.2006 18:13:44 »

Uskomatonta, juuri tuon tyylisiä kokemuksia itsellänikin on. Nykyään en mene baareihin
...  kiroilua.

Onko muilla mitään tämäntyylisiä kokemuksia?

Voi witsi. Täällä te tyypit nyt sitten hengaatte !!  smitten smitten

Minä olen vaan ajatellut, että tulin vanhaksi kun ahdistuin baareissa ja korviini sattuu meteli. Etenkin olen ihmetellyt tuota korvien herkistymistä. Tai nyt se on mennyt vähän ohi, kun maadotin juhlimalla synttäreitäni, heh, mutta ompa kiva kuulla etten ole ainua!!!!  smiley6600

Nyt kun mietin, niin tuohon voimakkaimpaan jaksoon liittyi masennus. Ja halu mennä retriittiin, mihin jo ilmoittauduinkin. Nämä oli noita keskitalven juttuja.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #38 : 21.04.2006 22:23:17 »

Grin

    Cool

       coolsmiley

      En tunne tapausta, mutta ihan selvästi useammalla on kyllä

      herkistynyt tuo " luuloaisti ".  :Smiley


                      2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Aniel
Vieras
« Vastaus #39 : 21.04.2006 22:25:24 »

*näyttää kieltä Kotkansilmälle*  Tongue
tallennettu
sarisaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #40 : 22.04.2006 01:43:28 »

Samalla suunnalla olen teidän kanssanne. Kovat äänet sattuvat ja vetäydyn yhä enemmän omiin oloihini, eteenkin jos on paljon muita paikalla. Haluan olla yksikseni, omassa rauhassa, puuhaamassa omiani. Ennen en välittänyt siitä, jos joku käytti alkoholia, mutta nykyään tulen siitä surulliseksi, kun katson menoa vierestä. En ole koskaan kiroillut ja nykyisinkin huuliltani pääsee kirosana vain, jos satutan itseni pahasti tai jos satun pelaamaan pleikkarilla oikein kiperää tilannetta läpi  Grin

Kuudes aisti on myös asioiden aistimista tahattomasti. Tietää ja huomaa ihmisistä kaikenlaista, sellaistakin mitä ei välttämättä minun tarvitsisikaan tietää. Minulta ei oikeastaan pysty salaamaan mitään, eikä se aina ole mukavaa.

hei!

Minulla on myös sama lahja tiedän mitä rakkaani tekee ajattelee mitä tapahtuu kun hän astuu sydämmeeni minulle ei voi valehdella.. josku tiedän vain kun jotain joku kertoo joillekin voi mainita ja he kertovat sitten miten asiat ovat. jotkut ikävä kyl.. ja läheisetkin pitävät pilkkanaan ja kieltävät totuuden vaikka tiedän heidän valehtelevan.
 
nyt opettelen tätä varjelevaa ja opastavaa lahjaa kuulemaan oikein ja kenties sitten tämä ei niin raskas taakka olekkaan.. olen nähnyt vaikka mitä hurjaa ja sitten päätin että nyt riittää elän tätä hetkeä. näen silti mikä on tärkeää ja pystyn toisinaan tekemään valintoija oikein. Haju maku kuuloni ovat herkät ja kun teen puhelimella työtä ei halua kuulla sitten mitään ja joskun on kaikki liikaa paperi rapina .. korkeat äänet esim. kiljuva hikinen käsi kaiteella tekee kylmät väreet. elälimet ja jotkut ihmiset kuulevat minut . ne jotka lä´htevät ne jotka tarvitsevat jotain. toisaalta minä olen se jonka jostain syystä oletetaan olevan täydellinen joka ei saisi katkeroitua ei vihan purkauksia en tarvitsisi olkapäätä.. palvontaa vain... huih mutta olen ihminen! toisaalta jos tuon harmonian sitten löydän että okei kuunnellaan sitten ja kkyllä pärjään eli mietin ongelmat pois ja mitä tuosta ei pahemmin tarvetta puhella niin eikös joku päätä sitten purkaa suojukset ja iskeä puukkoa sisään tarvitakseen muka ymmärrystä ja ystävää mutta tarvitseekin vain vahvan herkkyyden satutettavaksi jotta voisi tuntea voimansa... no nyt hiljaisuus tuli vesi tunturit luonto ihanuudessaan ovat parhaat rauhoittajani sekä alttaritauluni  maria ja jeesus isäkin ihmeineen. minä toisaalt sallisin muuten jeesukselle maanpäälle elämän nautintoakin hän se varmaankin myös osaisi esimerkillisesti nauttia.

Minullakin on tuollaisia rajuja mielialan ailahteluita, mutta ehkä se on sitä hetkessä elämistä - kun eletään niin eletään täysillä! Wink
tallennettu

TUULTEN TYTÄR SININEN MAAGINEN APINA KAKSONEN NOUSEVA SKORPPARI TULIHEVONEN Smiley
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 23.04.2006 16:27:45 »

Minulla on kyllä vähän erilaisia kokemuksia kuin teillä.

Olen huomannut sen, että mitä enemmän olen löytänyt itseäni ja päässyt jotenkin tasapainoon itseni kanssa, sitä vähemmän minua oikeastaan häiritsee mitkään ulkoiset tekijät. En enää hermostu kassajonossa jos edessä olija on hidas, en enää revi hiuksia päästäni, jos joku tökkää bussissa laukulla, en suutu enää yhtä helposti tai yhtä pienistä asioista ylipäätänsäkään.

Sen olen kyllä huomannut, että reagoin aika vahvasti ihmisten olotiloihin. Aivan kuin "kopioisin" ihmisten olotiloja ja eläytyisin sitten itse niihin. Se on välillä aika raskasta, varsinkin jos kyse on masentuneesta tai huonotuulisesta ihmisestä. Välillä saan kytkettyä tämän "eläytymisen" pois päältä, välillä taas tunnen liiankin vahvasti muiden ihmisten ajatukset ja tunteet. Myös intuitioni ihmisten suhteen on kehittynyt: tunnen ensisekunneista lähtien, minkä tyyppinen menneisyys ihmisellä on takanaan, tunnistan todella nopeasti "ihmistyypin", osaan kuvailla ihmisiä harvinaisen hyvin vain pienen tutustumisen jälkeen, osaan nähdä pintaa syvemmälle. Silti ei tämäkään ole aina mikään kovin mielekäs kyky. Kaikessa on aina varjopuolensa.

Samoin minulle tulee todella vahvoja tuntemuksia ihmisistä pelkkien kirjoitusten perusteella. Joskus myös lukiessani jotain artikkelia, joka käsittelee Jumalaa tai näitä tällaisia henkisiä asioita, minulle tulee omituisia tunteita kehooni: esim. tunnen kuumuuden tunnetta jommassa kummassa kädessäni, minulle tulee maasta "irtautunut olo", leijaileva olo, joskus jopa irrationaalisia pelon tunteita. Mielenkiintoista!

En tiedä onko tämä varsinaista kuudennen aistin herkistymistä, mutta jonkinlaista herkistymistä kuitenkin.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #42 : 25.04.2006 23:29:28 »

Cool

   Hieno juttu herkistymisestä, mutta pidä mukanasi edes

     joku kritiikki, kuka, mikä, missä, HÄH,--- toiset ihmiset

       eivät ole leikkikaluja -- edes !! ??  angel


                  2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
jam0
Vieras
« Vastaus #43 : 26.04.2006 10:03:31 »

Ootteko huomannu että teidän kolmannen silmän kohdalla olisi normaalia aktiivisempaa toimintaa?

Mulla on meinaan about 4-5 päivän ajan iltaisin ollut sellaista kihelmöintiä ja oikein mukavan tuntuista pientä painetta siellä.
Mulla on tullut näkökenttään lähinnä oikean silmän vasempaan ylänurkkaan, eli siihen kolmannen silmän kohdalle, sellainen näkö"harha", joka tuntuu pyörivän tosi nopeasti. Se näkyy sellaisena valkeana pyörivänä valona aina välissä kun tekee jotain omissa ajatuksissa. Yöllä kun joskus yllättäen herää se näkyy kaikista parhaiten ja siitä erottaa kaikki pyörimisliikkeet. Niitä on ikäänkuin useampia pienempiä sen isomman pyörivän vieressä.

Tuntuu myös että kun on pimeämmässä paikassa, ympärillä näkyvä varjo ikäänkuin liikkuu kokoajan epämääräisesti, muutenkin näköaisti on jotenkin parantunut.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1502


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #44 : 26.04.2006 10:51:11 »

Tähän maailmaan on kyllä tullut sellaista uudenlaista 'ulottuvuutta' mitä olen viime aikoina huomannut moninaisista 'jutuista' mitä elämässä vaikuttaa. Täällä näyttää kirkkaammalle, selkeämmälle ja elämää on jotenkin terävämpi havaita ja hahmottaa että mitä ympärillä oikein liikkuu  Shocked

Ja kevät on vasta alkanut!  Cheesy
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: